Zijn er al mei 2011 stoppers?

Zooo ben ik ook weer!



@Mell. Jeetje zeg. Wat een nalatigheid op nalatigheid zeg! Je enkel wegsturen met medicatie. Om vervolgens bijna op het randje te liggen. Verschrikkelijk!

En je dochter…oh oh oh wat een ondeugd zeg! Hopelijk overleven alle kikkervisjes het



Ja de nieuwe locatie is klaar. Was ie al begin dit jaar. We zouden eigenlijk al overgaan in februari. Helaas was de parkeergarage nog niet klaar waardoor deze is uitgesteld tot deze maand.

Ik werk nu nog op gastro-enterologie. Dus alles wat met het maag-darmstelsel te maken heeft. Dus ook maagperforaties. Maar ook maagbandjes/verkleiningen, stoma’s aanleggen en andere darm operaties a.g.v kanker. Maar ook wat kleine chirurgie als blindedarmontstekingen

In het nieuwe ziekenhuis kom ik op algemene chirurgie te werken.



@Gaby. Hardlopen…ik wou dat ik dat kon. Helaas te zwakke knieen.

En ook al in de zorg :smiley: Psychiatrie…knap hoor! Das echt niks voor mij. Heb daar net als met dementerende ouderen het geduld niet voor :oops:

Oh ja…wat betreft de afkortingen van kok kun je vinden onder de rubriek voorstellen. Daar is een kopje met veel gebruikte afkortingen.



@xmiekjuhx. Een vijver…wat leuk :mrgreen: Wij hebben ook een vijver met koi’s. Zwemmen er nu denk ik zo’n 24 in.



@Knuffeldraakje. Welkom! Kon de huisarts de touwtjes niet vinden? Hopelijk lukt het de gyn wel zodat er niet meer geoefend hoeft te worden :mrgreen:

En een 3e, of 3e en 4e. Komen er tweelingen voor in de familie?

Ik lees er overheen…want zie net dat je al een tweeling hebt!

Jij bij deze dus ook heel veel succes!!!



Hier dus het weekend gewerkt. 'T was erg rustig (mag ook wel een keer na zeer hectische weken met zeer veel zieke patienten). Nu vanavond nog een avondje werken en dan eindelijk weer wat daagjes vrij.

Alhoewel…heeft iemand nog een rolletje behang over waar een kleuter achter geplakt kan worden :shifty:



Oooh super Mell!!!

@ Mell Jeetje wat heb jij meegemakt zeg met de maagperforatie! :o wat super dat je er toch wel zo goed van bovenop bent tot nu toe. Ik bedoel dat je je kinderwens nu laat horen zegt toch wel veel:D



@Gaby, Psychiatrie en verslavingszorg. Das heftig zeg! Maar als je ervoor het gevoel hebt dan is het denk ik dan ook wel een pracht-job (met zijn minder mooie kanten)





@Mell, Leuk lijstje!! Als je deze wil aanpassen, zou ik de achtergrond appart opslaan, de tekst grootte en lettertypen erbij schrijven. Zo kan je bij verandering zo kopieren plakken e.d. :smiley:

Oh overigens! ik ben 23 :wink:



@Aapie, precies, ik had zelf al het vermoeden dat de touwtjes verdwenen waren, of heel de mirena. en de huisarts kon dat wel bevestigen dus nu weer rondje gyn’s om t zien waar die zit lol.



Tweelingen zitten her en der een beetje in de familie maar niet extreem opvallend. Alhoewel wel groot vermoeden is dan mijn hub ook een tweeling had meoten zijn geweest (in die tijd nauwelijks tot geen echo’s alleen op gevoel en symtomen he) Onze jongens zijn na ronde 2 met Clomid ‘gemaakt’, ik reken er dus ook niet op dat we dit keer via de natuurlijke weg zwanger raken;)

Weekend gewerkt? jeetje zeg… Geniet maar mooi even van de vrije dagen die komen!!

Die rol behang ben ik ook te vaak kwijt lol

Dag dag,



werken in psych, valt mee hoor, het is een vak apart dat wel!

En nu ik een gecombineerde fuctie heb verslavingszorg vind het wel echt weer heel leuk. :mrgreen:



Voor het lijstje; ben 30 jaar inderdaad 3e kindje.

Afgelopen weekend was mijn weekend, maar manlief vond het te snel gaan ineens. NOD oorspronkelijk dus op 16-5 zal nu wel 16-6 worden.



We gaan deze maand heerlijk op vakantie, aan het einde nog even een festival mee pakken.

En dan wie weet. Manlief zei van het weekend; ik heb zo’n voorgevel dat het direct weer raak gaat zijn, dus we doen het rustig aan.

Hij heeft ook een lijstje gemaakt met allemaal klusjes daarop die hij graag nog wil doen etc.

Is denk ik zijn manier van voorbereiden.



Anyway, ff geduld hebben dus voor mij.



Hardlopen; sjaah ook net begonnen hoor. Wil er nog wel wat kg’s af hebben voordat ze er weer aan komen.

Bij nr 1 19 kg aangekomen waar van er weer 14 zijn verdwenen daarna.

Bij nr 2 ook 15 kg aangekomen waar van er nog 4 aan mij vast plakken.

Dat is dus nog 9 kg aan baby vet wat er af mag (mag niet moet).

Lekker in je vel zitten is belangrijker :lol:



Doeg!

Gaby wat jammer zeg dat je alsnog moet wachten nu!!:o :frowning: Maar dan ook wel weer, als je sterk in zijn gevoel geloofd zal het wachten wel waard zijn toch :mrgreen: Festival en alles, genieten deze maand van de vrije tijd zegmaar



Tja kwa gewichten, ik vind het wel mooi zo wat je zegt! hier ist na de ks in mijn ogen té snel weg gegaan… normaal zat ik (na 3 jaar moeite) tussen 62 en 65 te schommelen, op het eind 90 en nu weer onder 60… pff ik hoop dan ook van harte dat zonder de mirena het mijn hormonen zowiezo goed doet en ik mijn eigen gewicht terug krijg. Binnenkort daar ook gelijk voor langs een dietiste om mijn eetpatroon te bezien. Ik eet namelijk wel normaal. alhoewel de laatste tijd meer dan hub :shock:





Jeetje… nu we zeker weten dat ons 3e kindje komt, zit ik alweer met mn hoofd in de wolken :inlove: namen staan al klaar hihi

@knuffeldraakje: gezellig dat je ook bij ons komt kletsen! leuk dat je een tweeling hebt! ik loop al jaren met een gevoel dat ik ook een tweeling ga

krijgen, zit in mijn familie (mijn oma was een tweeling) en in Rob’s familie zitten ook meerdere tweelingen… dus ben heel benieuwd! en de namen al klaar staan?

ik heb ook al een lijstje met namen :oops: maar een collega die zwanger is zei dat als je zwanger bent hele andere namen mooi vind, dus we zullen het wel zien! haha



@gaby: lekker hoor, op vakantie… waar ga je heen? blijf je lekker in nederland of ga je verder weg?

wat grappig dat je man een lijstje heeft gemaakt, zal idd zijn manier van voorbereiden zijn!



@mell: mooi lijstje! mijn info: ik ben 25 jaar en ben nu dus met de laatste paar pillen van de laatste strip bezig, wil graag eerst een keer of 2

gewoon ongesteld worden, even afwachten wat mijn cyclus doet na ong. 9 jaar pil. dus weet niet hoe je dat wil noemen in het lijstje :smiley:

en jaa zondag wordt spannend! 2 zondagen achter elkaar he? ben heeel benieuwd!



vind het wel lastig om bij te houden wat iedereen vertelt. misschien is het nieuwigheid, dus sorry als ik vergeet op iemand te reageren :oops:



ik heb een beetje een rare dag gehad vandaag…

vanmorgen eerst gewerkt, toen ik bijna vrij was belde mijn zus dat mijn opa zonet was overleden :frowning: (ging al een poosje minder, en nu was het

eigenlijk wachten tot het afgelopen was) toen ben ik naar huis gegaan en heb even met mijn broertje gesproken en met mijn ouders gebeld.

maar ik had al afgesproken met een vriend van mij om met hem een stuk moter te gaan rijden (ik achter op)

ik heb dat maar wel door laten gaan, lekker uitwaaien! was echt heerlijk, hebben 2,5 uur rond gereden! nergens aan denken gewoon genieten, had

ik echt even nodig na het nieuws van die ochtend…

toen ik weer thuis was was mijn vriend ook thuis van het werk, dus even over opa gepraat en zijn ouders het even laten weten. die zijn nog even

langs geweest en daarna zijn we even naar mijn ouders geweest. daar de enveloppen geschreven en wat dingetjes voor mijn moeder gedaan, want

die is ook nog eens ziek.



maar goed, dat was dus mijn dag, nu zit ik weer lekker thuis op de bank en ga straks lekker naar bed…



:-*

breekt in



Knuffeldraakje, wat leuk dat jullie voor een derde gaan!! :inlove: Ik wens jullie heel veel succes :thumbup:



De andere dames uiteraard ook!



érgens ben ik wel een beetje jaloers. Houdt dat kriebelen nooit op? :oops: :oops:



Ik wens jullie veel geluk toe en een hoop positieve testen!



breekt weer uit

Jeetje miekje wat een dag! sterkte met dit verlies… :hug:





Wat de tweeling betreft, dat sterke voorgevoel herken ik wel (als klein kind sprak ik regelmatig er al over, inclusief de eerste naam van mijn eerste zoon wat dan ook klopte) Mijn gevoel zegt nu dat we er dit keer 1 krijgen, wellicht de eerste dame in mijn hub zijn familie? wie weet haha.



Hee Matsjo!!! Wat lief dat je hier reageerd:D Of die kriebels stoppen… geen idee… Zolang baby’s lief en aandoenlijk zijn, en zeker je eigen krijg ik haast het idee dat dat niet stoppen kan :shock: :mrgreen: .







Overigens, ik moet wel zeggen dat ik heel erg blij ben toch tot nu toe alleen maar positieve leuke reacties te lezen. ik had eigenlijk wel wat verwacht in de trant van “nu al” of “jeetje na een tweeling meer?” hihi, dat is weer een fijne binnenkomst hier :mrgreen:







Ohhh en nog iets (sorry ik spring soms van hak op de tak hoor…) Het lijstje, ik de topics wie ik gevolgt heb zette de topic-startster in de eerste post (die kan je dus wijzigen hè :wink: ). Misschien is het ook leuk een klein voorstel-stukje van ieder te maken. Als iedereen dat wil natuurlijk, anoniem zijn is hier niet vreemd in een topic als dit hihi. en welke ronde iedereen bezig is?





Groetjes!!

Hee dames!!



Wat een mooi lijstje! :thumbup:

Nu nog even een sf topic! En inderdaad misschien voorstelstukjes, vind ik zeker in het begin ook altijd wel handig, kun je altijd even spieken… :oops: Voor in het lijstje: ik ben 25… :wink:



Tweelingen, bijzonder hoor…

Ik ben ook zwanger geweest van een tweeling, eindigde helaas in een ma… vind ik nog steeds heel erg, had het prachtig gevonden (al geloof ik best dat het zwaar is… ;)) maar denk dat er nu geen tweeling meer komt. Ach, als er nog een gezond kindje bij mag komen, ben ik ook tevreden… :slight_smile:



Miekjuh, jeetje, wat een heftige dag… gecondoleerd en :hug: voor jou…



En knuffeldraakje, is toch alleen maar mooi dat je weer zwanger wilt worden? Ik snap die negatieve reacties nooit zo goed… Heb je trouwens altijd geweten dat je meer dan 2 kinderen wilde? Of hebben jullie er nu na de tweeling toch wel even extra over na moeten denken?



Ik was trouwens ook wel bang voor negatieve reacties hoor… zo snel alweer zwanger willen worden… maar valt hier idd mee gelukkig! :roll:



Nou, verder weet ik het even niet meer… :oops:

@xmiekjuhx. Als eerste wil ik jou sterkte wensen met het verlies van je opa!

Het is en blijft verdrietig.

Heerlijk…achter op de motor! Dat is hier al weer een tijd geleden (2jr ofzo). Zei laatst tegen mijn man…als het lekker weer is moeten we weer eens een stukkie met de motor rijden.



@Knuffeldraakje. Zwanger mbv clomid. Gelukkig toen snel raak :wink:

Zat trouwens te kijken naar de leeftijd van je kids en toen bedacht ik me dat je bij de uitgerekend in maart 2010 hebt geschreven. Daar heb ik toen ook nog heel even geschreven maar heb toen een ma gekregen.

Waarom zou er een reactie gegeven moeten worden van nu al weer? Dat jullie nog graag een 3e willen is toch jullie keuze :wink:



Goed idee trouwens van je om wat over jezelf te vertellen en dat op de eerste post te plaatsen.



@Gaby. He, wat vervelend dat je man het ineens wel heel snel vond gaan. Zal voor jou ook lastig zijn om daar mee om te gaan. Of niet?

Heerlijk…vakantie! Idd, waar gaan jullie heen?

Een lijst met klusjes. Herkenbaar! Hier ook nog een hoopt te doen.



Vandaag zou ik eerst met een vriendin naar blijdorp gaan, laat het niet dat ze gister af zei.

Nu gaan we gezellig met z’n 3-en naar plaswijckpark in Rotterdam. Kan Jason lekker spelen.

goedemorgen!:smiley:



Tierr, Tweeling zwaar? valt mee :mrgreen: als ik dan voor mezelf praat he. Af en toe wordt je even gek maar dat is met 1 kindje ebenso denk ik. ma…:frowning: hopelijk dat dat niet nog eens gebeurt!

Ik wist altijd al dat ik wel meer kids wou. maar ook omdat ik toen een ks moest wat ik liever niet had. Mijn vriend moest er toch wel even over nadenken hihi. Vlak na de geboorte zei hij meestal "2 is wel genoeg toch? " waarop ik altijd heb gezegt van niet. Nu begon hij er de laatste tijd zelf al over dus was het voor mij niet een moeilijke keus :mrgreen:





Aapie, idd, met de clomid ging het een stuk beter;-) Ik herkende je naam!! ik kwam er niet meer op waarvan :oops: . Hopelijk kan je deze keer wel in het uitgerekende maand blijven :pray:

Ennuh, wat betreft ‘zo snel’, ik heb een grote plank voor mn kop zoals we dat hier zeggen :shifty: . 3 maand na de kids bleek mijn vruchtbaarheid toch wel wat beter te zijn geworden maar ook toen een ma gehad (althans dat is wel ons vermoeden… posi test, echo met ‘iets’ wat niet hoorde zonder zwangerschap.)







Zometeen naar de gyn… :mrgreen: Hopelijk komt eht daar goed en vinden ze dat onding :pray:

yeay, mirena is eruit :mrgreen: het ding was zo gevonden gelukkig. de eierstokken bekeken dat was ook goed voor nu (geen cystes oid). Dussss… onze ronde is begonnen :dance:



overigens… iemand enig idee of je nu de dag van de verwijdering als 1e dag moet gaan zien, of gewoonweg afwachten en pas de volgende cyclus mee tellen?

Super knuffeldraakje dat je mirena zonder enig probleem is verwijderd. Een gyn heeft gewoon meer ‘kijk’ op dit soort dingen he :mrgreen:

Poehee…ik denk dat je eerst je menstruatie moet afwachten. Maar zeker weten doe ik het niet :think:

Heey meiden,



Zo jullie worden al aardige kletskousen :mrgreen:



@ aapie; Ow op gastro-enterologie zal je idd wel te maken krijgen met maagperforaties. :wink: Wilde je zelf naar een andere afdeling of komt dat door de nieuwe lokatie?

Hoe was het in plaswijckpark? Ik hoor iedereen erover dat t zo leuk is, maar ben er nog steeds nooit geweest. Iedereen gaat altijd op zaterdag, en dan werken wij zo vaak.



@ gaby; Hopelijk is die klusjeslijst inderdaad een mentale voorbereiding van je hub! Mannen gaan daar toch heel anders mee om als vrouwen he?

Hier mag ik van geluk spreken omdat hier hub juist tot 2x toe eerder als mij wilde. Wel zo makkelijk voor mij.



@ knuffeldraakje; jeetje wat ben jij afgevallen zeg! is ook niet prettig he?

Ik zat hier na 9 maanden ook 3 kilo onder mn eigenlijke gewicht. Gelukkig is het er nu weer aan!

En wat leuk dat je de namen al klaar hebt. Hier gaat dat weer een hele lastige worden. Jongensnamen kwamen we vorige x ook niet uit. Ik heb gister al een lijstje meidennamen gemaakt, maar er zit nog niets tussen waarvan ik denk, dat is hem! Een jongensnaam heb ik wel… maar hub is het er niet mee eens. Hij vind geen ene jongensnaam leuk! hahaha

Jammer he dat mensen zo snel oordelen. Mensen oordelen eigenlijk altijd wel over dingen waar ze niet mee te maken hebben of vanaf weten. Het enige wat ik dacht… hoe ga je dat doen met 3 in de wandelwagen,?? Maar zag al op google dat je ook 3ling wagens hebt. Dus dat zal wel goedkomen :mrgreen:

Jeej je mirena eruit!! :dance: Ik vroeg me zelf ook al af hoe dat dan daarna met je cyclus zou zitten. Geen idee eigenlijk.



@ mieke; Jeetje meid, gecondoleerd zeg. Is je opa lang ziek geweest?

Heftig altijd zulke periodes :frowning:

Jij ook je namen al klaar. Ben wel benieuwd of je bij die namen gaat blijven.



@Tierrr; Juist leuk dat je zo snel weer wilt! Leuk voor de kindjes, die dan echt samen kunnen spelen.

Ik wilde zelf wat meer tijd ertussen omdat dat me voor mezelf makkelijker lijkt. Puur egoistische redenen dus :oops: Ik dacht zelf aan 3,5 /4 jaar. Wordt nu misschien wel eerder, maar ja die kriebels he…



Ow, ik moet nu echt eens met t eten beginnen. Hete kip :drool:

Kom vanavond nog wel even kletsen!



Xx

@Mell. Plaswijckpark was erg leuk! Zelf ben ik er als kind ook wel eens geweest en vond het toen ook al leuk. 'T is inmiddels behoorlijk veranderd maar vind het in vergelijking met vroeger nu een stuk leuker.

Het is iig een aanrader.

Wat betreft mijn nieuwe afd. heeft idd te maken met de nieuwbouw. Ik heb er alleen niet zelf voor gekozen. Dat is een keuze van de teamleiders van de chirurgische afdelingen en de zorgmanager geweest.



Hier wilde hub trouwens ook al weer sneller dan mij voor een kindje gaan. Ik alleen niet omdat ik niet in december/januari uitgerekend wil zijn :oops: En eigenlijk februari en maart ook niet echt omdat we dan best wel wat verjaardagen hebben. Maar ja…ik wil eigenlijk ook niet nog langer wachten tot we eindelijk voor een 3e kunnen gaan :mrgreen:



En…smaakte de hete kip Mell?

Hihi ik heb precies hetzelfde met februari en maart!! Februari zit echt te vol.

Maar goed april is liv jarig… dus mei juni juli zouden goed uitkomen :wink:

Maar ja, dat zijn dingen die vallen niet te plannen. Maar dec/jan probeer ik ook echt te mijden!



Gisteren nog gebeld met HA over die medicatie. Hij vond het maar onzin bleek uit zijn reactie.

Ik vertelde hem over de recente onderzoeken, en noemde de naam van die arts die daar een boek over uit heeft gebracht.

T enige wat hij zei, daar heb ik nooit van gehoord. Je mag het niet gebruiken met borstvoeding. Maar maakte ook geen aanstalte om dat nou eens na te checken voor me. Artsen snappen geloof ik de persoonlijke waarde van bv niet. Hij zei, ‘nou ze is nou toch al twee? en trouwens, als je een tweede wilt zal je toch moeten stoppen met de borst’

Hele diepe zucht!!!

Ik hecht dus niet veel waarde aan de kennis van de ha mbt borstvoeding.

Maar goed, hub dus wel… nu in dubio, wat te doen.

Ik zie dat in het weer een email van de lk kreeg. Dus die maar eens lezen.



Oow zie dat hub aankomt rijden! Jeej! die zie ik amper door het verbouwen.



Xx

oow kip was lekker :mrgreen: :drool:

he dames, dankjullie wel voor de lieve reacties :-*

mijn opa had sinds 2 weken dat hij niet meer wou / kon eten. dronk af en toe nog wat ,hij was erg verward en omdat hij niet meer at, kon hij zijn

medicijnen voor het hart enz niet meer nemen dus we wisten dat het niet lang meer zou duren. hij had veel pijn ondanks morfine pleisters

(infuus trok hij er steeds uit, dus kon niet qua pijnstilling) dus dan is het beter zo. ook voor mijn moeder (was haar vader) is het zo een stuk

minder zorgen. donderdag is condoleance en vrijdagochtend hebben we crematie. daar moet ik me nog maar even door heen slepen en dan is

het ook klaar. misschien omdat het er al even aan zat te komen, maar ik heb het zelf al wel een plekje kunnen geven…



@mell, jee wat stom van de HA wat die over de medicatie in combinatie met de bv zei! zou toch denken dat zo iemand snapt / begrijpt hoe dat

zit met bv geven!

wat lastig he, dat je door de verbouwing je man niet zo vaak ziet… ik heb het soms dat ik mn vriend lang niet zie omdat soms hij weken heeft dat

hij 3 avonden achter elkaar moet werken, en als hij dan thuis komt, sja dan is het rond 22:00 uur en ga k met een uurtje ook alweer naar bed

als ik de volgende ochtend weer moet werken, dus dan zie je elkaar ook weinig!maar, dan is het altijd wel extra fijn als je een paar dagen weer

samen hebt!



@knuffeldraakje, wat fijn dat de mirena er uit is, en zonder gekke dingen! nu kan het ‘echt’ beginnen!! :smiley:



wat leuk dat bij een aantal van jullie de man eerder voor een kindje wouden gaan. bij ons kwam het voornamelijk van mij. mijn vriend wil

natuurlijk ook wel graag! maar hij is er een stuk nuchterder in. heb hem regelmatig gevraagd of hij er ook wel echt achter staat, omdat het meer

van mij uit komt dan van hem, en dan ging ik weer twijfelen. maar nu is het helemaal zeker en hij begint er zelf ook steeds vaker over, dus

geloof dat het nu bij hem ook begint te kriebelen :wink: haha





xxx

@aapie, ja de gyn heb ik toch wat beter ervaring mee op dit gebied dan de huisartsen. maar ach die zullen ook wel weten hoe het zit:p

wat betreft de cyclus… ik hou niet van afwachten :shock: (A) maar zal nu wel moeten denk ik ja:o.



@Mell, tja het afvallen… tis belabberd… Goed dat jij die 3 er weer bij !!! tis frustrerend soms dat mensen moeilijk begrijpen dat het aankomen evenzo moeilijk kan gaan als aankomen. Mijn huisarts heeft me een aantal bloeddingetjes laten nakijken en alles in orde. Ik wil toch nog even wachten met de dietiste. even een maandje aankijken zonder anti-conceptie hormonen. (vorige keer hielp dat ook:))

Dat oordelen ooooh ja echt… sommige mensen zijn er sterren in:o veel mensen weten denk ik ook niet zo wat ze zeggen (zeker met meerlingen, op en ander forum zie je soms de meest onbegrijpelijke reacties tegenover meerling-ouders… erg jammer)

3lingwagen gaan we denk ik niet doen overigens:p Ik ben van plan de kleine uk te gaan dragen zolang het kan (met de rug van mij mocht ik weer ks krijgen en mn hub met rugklachten). En anders verwacht ik veel fietsen met zitjes en fietskar+cosie. Alhoewel ik verwacht wel dat de kids tegen die tijd lopen dan wil ik er een buggy-board misschien bij halen en afwisselend de kids daarop zetten (zag ze ook al met zitje :mrgreen: )



Mijn ouders hebben het ook destijds gedaan met 1 kinderwagen toen ik geboren werd. mijn broer was toen danwel 5 en zus 3 jaar. iets meer verschil maar ik denk niet wat betreft vervoer:) Zolang de zwangerschap er nog niet is, maak ik me daar niet zoveel druk om :mrgreen:



@Mell, wat een dul van een huisarts… stoppen met bv vanwege de kinderwens?? hoe ouderwets!! Hopelijk krijg je jou hubbie ook snel duidelijk dat dit niet klopt en dat hij toch over stag gaat!! :pray:

Fijn om te lezen dat de hete kip lekker was :mrgreen:

Nog 5 dagen voor jou!!! spannend!! :pray:



@Miekjuh, Wat fijn dat je dit alles toch een plekje al hebt gegeven. toch wil ik je zoveel sterkte in de komende tijd wensen. Drukke tijden maar ik vind het wel ‘mooi’ om te lezen dat het ook nu een stukje rust kan gaan geven. :kaars:



Wat je zegt wtb de wie eerst met de wens kwam herken ik wel hier hihi. Vanaf begin af aan (in de zwangerschap al dan) heb ik hier duidelijk gemaakt dat ik zeker niet klaar was. (waarom me dan ook weer kwetste als mensen zeggen met een 2-ling gelijk klaar te zijn) Hij was daar niet zo zeker van, maar zei ook geen nee. Een maandje geleden kwam ik wat later bij hem in bed en vroeg hem of hij nog wel een kindje wou. waarop hij zei van ja. toen ik hem vroeg wanneer kreeg ik eerst niet echt een antwoord. meer iets van “tja wanneer dat gebeurt”. daarop volgend of ik die nuvaring danwel moest ophalen was zijn antwoord duidelijk “neeeee, anders komt er toch geen kindje” :mrgreen:



btw, wat leuk nog een tukker hier te zien :mrgreen:





Ik las ook dat jullie erover schreven wat betreft de keuze van leeftijdsverschil. Dit is wel eigenlijk de enige twijfel die ik had voor ik de keuze vast zette. ik wilde zowiezo niet té snel ivm de tijd die een jonge kleine uk mee brengt + de jongens, maar ook zeker niet te lang zodat ze ook echt wat aan elkaar hebben. Maar wat dan ook wel mee weegt is de vruchtbaarheid. nu ben ik 23, mijn vriend 35. niets dramatisch maar door de vorige keer zet je dat aan het denken. als we nog zouden wachten tot de kids op de school komen (wat voorheen mijn idee was) zou hub 39 zijn en ik 26. Niemand kon me vertellen hoe het dan zou gaan. de gynaecologe stond ook perplex dat na 3 maand toch opnieuw hcg was gevonden. Daarom dat we de keus eerder hebben gemaakt. Ohhh en niet te vergeten de enòrme hoop aan kriebels van die kleine ukkepukkies :inlove:



Ik hoop alleen niet dat ons ukje straks in maart komt… :oops: we zitten nu op 4 verjaardagen in 2 dagen (de kids 11e, ik en mn vader 12e), en eind februari mijn vriend ook nog. daarvoor dan nog mijn zus begin februari. Maar als ik mijn gevoel moet geloven gaan we dit keer een maandje later doen :lol: (ben dus ook wel iemand die haar gevoel geloven wil in dit geval)







Overigens… ik weet niet of het nu tussen mn oren zit of dat het echt door de mirena kwam maar ik voel me werkelijk stukken beter zonder!! :dance:

@Mieke; gecondoleerd met je opa. Wat een vreemde situatie is dat he als iemand er ineens niet meer is,bah, niet leuk!



@Draakje; van 60 naar 90 kg en weer terug, allemachtig.

Mag hopen dat er hier ooit weer 10 kg afgaat.



Iedereen schrijft zo veel dat ik overal op wil reageren, maar ik kan niet ales onthouden haha. Las iets over tweelingen en ook over verlies, lijkt me behoorlijk heftig.

Mijn hub is eigenlijk 1 van een 2 ling, maar was niet goed gegaan tijdens de zwangerschap. Ze zeggen dat onze dochter nu een verhoogte kans heeft op een tweeling? Schijnt wel aan de kant van mijn man voor te komen.

Dat zei hij ook nog; Gaby, straks wordt je zwanger van een tweeling haha nou kom maar op zei ik, dat zou echt geweldig zijn! Niet het antwoord waar hij op gehoopt had haha.



We gaan 1/2 mei naar de Lommerbergen Limburg Landall. Hier in het prachtige Zwollywood is straks Fusion, een dance festival.

Ook hebben we kaarten voor Mysteryland gekocht, maar ik hoop natuurlijk dat ik daar niet heen kan.

1/2 September gaan we nog naar Italië.



Ik krijg het beeld van visjes die zeepbellen blazen maar niet uit mijn hoofd. Het is natuurlijk niet een leuk verhaal dat heel je vijfer op zijn kant ligt, maar bubbelende visjes zijn wel grappig.

Maar goed dat je dochter het zelf niet heeft opgedronken!



Wachten is niet mijn sterkste kant, anderzijds wel ff goed denk ik.

Voel mij sowieso een beetje dubbel. Onze buren met wie wij redelijk goed omgaan proberen al 4 jr zwanger te worden zonder succes. Ze zijn nu onder begeleiding van het zh bezig.

En dan kom ik straks aan met mijn 3e zwangerschap binnen 5 jr :oops: Durf het denk ik niet eens te vertellen mocht het zo ver komen :frowning:



Foliumzuur; staat ook hier al in de kast ter voorbereiding.

Namen; voor een meisje zijn we er uit, voor een jongens hald ik MELS bedacht, waar mijn man MELS SMELS van gemaakt heeft, dus die valt af haha.



Februari zou ik een mooie maand vinden voor een baby. Hier is iedereen in augustus, november, december en januari jarig. Februari of maart zou een mooie aanvulling zijn. Beetje licht in de donkeren maanden lol!

Een vis als sterrebeeld en dan zouden we op 22-02-2012 uitgerekend zijn. Kom maar op haha.

Uiteraard zijn we niet zomaar zwanger en beide kindjes zijn op andere dagen geboren, maar vind het wel grappig staan.



Doei doei

goedemorgen :mrgreen:



Gaby stuur die 10kilo maar op :mrgreen:

Leuk!! Meer kans op tweeling in dit cluppie dus :dance: Jou planning ziet er ook leuk uit met die dagjes! en hé italie:o genieten!!

wat betreft jou buren… dat is moeilijk:( maar ik denk dat zij ook wel voor jullie blij zouden zijn ondanks hun eigen situatie hierin. Toen wij langer moesten wachten (geen 5 jaar) vond ik het enerzijds juist leuk om te zien dat om mij heen niet iedereen er zolang voor hoefde te wachten. anderzijds soms moeilijk.

Ik zit hier een beetje met mn beste vriendin in de maag… Haar kindjes zijn wegens omstandigheden niet meer thuis waar ze het natuurlijk ongelovelijk moeilijk heeft… Zij weet dan ook niet van onze planning. ik houd dat maar even rustig ook voorlopig.





:o er wordt ineens zonet achter mij geroepen “kijk es!!” , en nee hub is niet thuis :shock: :smiley: Wesley gaat zooo hard soms!!

Ze kijken vanuit hun boxen Nils Holkerson, goh lang niet op tv gezien hihi.



22-02-12, das een leuke datum :inlove: Zou helemaal dol zijn als je dan ook nog eens een tweeling zou mogen krijgen hè :lol: dan ist helemaal compleet.





Ooohhh, en ik ben heel blij!! gister nog even bij de gyn gevraagt mbt een bevalling. Wanneer ik zwanger raak krijg ik eerst echo voor de termijn en eventueel meerling. Daarna wordt dan ook direct bekeken of een natuurlijke bevalling mogelijk is :dance: . tot nu toe zou het geen probleem zijn en is alles goed geheeld van de ks :dance:





Pfoej… de jongens hebben sinds 2 dagen een leuke manier van mama roepen:“AAAAAHHHHHHH!!!” en dan niet zachtjes… erg lastig maar ik hoop dat het snel over gaat en dat “mama!” terug komt.