:dance: :dance: :dance: :dance:
gefeliciteerd mamerijntje!! Ben je lerares?
Helaas… ongi!! vanaf vandaag! 3 dagen later dan normaal… :?
gefeliciteerd mamerijntje met je nieuwe baan! :dance:
Jeeeej!! MM gefeliciteer! :dance:
wat houdt je nieuwe baan in?
@rainbow; oow balen meid.
internet komt pas ol zn vroegst in t weekend. zucht. missen nog stroom op de plek waar de modem moet komen… tsja… nog f geduld dus voor mij.
xx
Thanx meiden voor jullie felicitaties :mrgreen:
hè Rainbow, wat balen nou toch zeg , maar dan ga jij ook mee naar de nieuwe ronde van juli
Teun, nog niks? geen :evil: :evil: ??
Ik ben inderdaad docent (Nederlands) en ga nu dus van een grote scholengemeenschap naar een ROC. Heel anders en een echte nieuwe uitdaging
Ik ga er een lekker glaasje op drinken :thumbup: :dance: :thumbup:
Knuffel voor iedereen :-* :-* MM
nog niet ongesteld nee
maar tis pas de eerste maand zonder nuvaring, dus heb geen idee hoelang mijn cyclus nu is…
Verwacht morgen, genoeg voortekens helaas :thumbdown:
Mm, wat goed zeg, gefeliciteerd!!
Verder dus helaas nog geen positieve testen, jammer, was leuk geweest…
teun, ik zou echt niet wachten ivm je contract hoor… je hoeft toch helemaal niet te zeggen dat je zwanger bent voor september? :roll:
Sja, je zou natuurlijk de pech kunnen hebben dat je zo beroerd bent als wat en dat je het wel moet zeggen… maargoed, ik zou niet wachten met proberen, wie weet duurt het sowieso wel maanden voordat het raak is…
Hoe is het met onze zwangere?
Hier verder prima. Ongi weer op zijn eind. Nu maar weer afwachten wanneer er een ei van plan is om te komen, maar dat zal nog wel een poosje duren…
Ik ben al sinds zaterdag misselijk en zou eigenlijk al oingesteld moeten zijn. Ik wil aan de ene kant graag testen, maar heb geen zin in teleurstelling. Morgen misschien.
spannend hoor! Zou je vandaag ongesteld moeten worden?
Ik baal wel een beetje dat ik nog niet ongesteld ben…
Nog steeds misselijk al 2 weken op en af. Alleen zondag/maandag vette ongesteldheis klachten gehad alleen niet ongesteld :silenced: zwaar irri
laat het dan maar gewoon gelijk komen nu!
Helaas vandaag alsnog ongi
He, wat jammer zeg… :?
Hey dames,
wat een teleurstellingen!
Op Mieke na nog geen succesen verder voor zo ver bekend.
@Teun; dan wachten we in iedergeval 1 of 2 maanden. April/ mei vind ik vervelende maanden om te bevallen ivm vervelende mede jarigen haha. En ik ga ws een kortdurende opleiding oppakken.
Maar eerst komende week aan de klus.
Houd braaf mijn temp bij, slik vitaminen en foliumzuur.
Doe elke dag een ovu test om te zien of ik uberhaupt wel een eisprong heb straks.
Dus nu alles by the book, en daarna 2 maanden stilstand en dan zien we wel weer verder…
Mochten we zo gelukkig zijn dat we in de prijzen vallen dan zou ik écht de gelukkigste vrouw ter wereld zijn.
Ben ik nu al met een knappe lieve man en 2 gezonde mooie kids.
Maar dat zou echt de top zijn.
Vind het ook wel eng, want als je alles ‘hebt’ wat je hartje begeerd, wat dan nog verder…
Bovendien is nr 3 echt de hekkensluiter bij ons, dus dat wordt afscheid nemen straks dan daarna van het zwanger zijn en al die lieve leuke baby spulletjes…zucht.
Eerst maar 's zwanger worden dan :doh:
Kom maar op, van kleertjes naar naam, we hebben alles al…
Doei doei
heey meiden.
@dolfijntje; ow balen meid! pffff waarom moeten al die symptomen ook zo op elkaar lijken he?
@gaby; zo namen ook al?? ik kan nog weinig vinden… maar wat jij al zegt. eerst maar eens zwanger worden.
Hier nu denk ik een week na mn ei. tenminste als ik het goed gevoeld heb. en ik wordt nu al zenuwachtig. bah. ik hrb nu al een week lang dat ik steeds snachts moet plassen. en sinds vandaag ook veel pijn en steken in mn buik… ga dan meteen vanalles inbeelden… nog een week geduld hebben…
xx
ongesteld geworden net wanneer ik weer een test zou doen :evil:
maarja, dit weekend festival en volgende week onbeperkt zonnen en alles eten op vakantie…
Blij dat het nu duidelijk is tenminste
heyhoi! ik waai ook weer een keer langs:)
Tot zover wordt duidelijk dat hier de cyclus alsnog niet regelmatig wordt, en de eisprong niet zo duidelijk als zou moeten. De eerste maand verliep danwel hoopvol (redelijk duidelijk in temperatuur. cervix en cs goed duidelijk, ovu-krampen etc) maar deze cyclus lijkt toch wel terug te vallen in het oude patroon. zit nu op dag 24, cervix en cs heb ik eigenlijk niet meer gecontroleerd omdat ik me er niet nu al vol in wil gooien wat dat betreft. de temperatuur lijkt met dan 11 een eisprong te geven maar duidelijk is het niet (fertilityfriend geeft niets aan).
Daardoor ook dat we er zo min mogelijk mee bezig zijn om frustratie (en daarmee toch wel stress) te voorkomen, dus ook dat is de reden dat ik hier nu niet zovaak kom.
Ik blijf danwel een Mei-stopper maar dan wel wat minder actief. Ik verwacht absoluut niets en voor ons is nu meer van belang of er een eispring komt dan dat er zwangerschap komt (wel het doel natuurlijk ). Mocht er na ongeveer 6 cyclussen nog altijd niet regelmatig een eisprong zijn geweest dan zullen we waarschijnlijk richting de gyn gaan. Eerst binnenkort nog een uitstrijkje laten doen en afwachten wat daaruit komt dus ook dat speelt een rol. als die uitslag negatief wordt dan wachten we af, en positieve uitslagen vanzelfsprekend een nieuwe toer in het ziekenhuis…
Ookal ben ik niet vaak hier wil wel iedereen natuurlijk heel erg veel succes wensen met alles in het klussen, ei-zoeken en daarna de misselijkheid en andere kwaaltjes. Ik las dat de afgelopen cyclussen helas geen 2 streepjes onder de mei-ers heeft gegeven dus op naar de nieuwe cyclus voor jullie en daarna… laat die kwaaltjes maar komen! :mrgreen:
Groetjes!!
He knuffeldraakje, wat jammer dat je cyclus niet lijkt te doen wat ie moet doen… hier enigzins hetzelfde verhaal. Wel een ei, maar giga onregelmatig… wacht nog even af, maar als het steeds zo blijft dan ga ik weer naar de gyn voor clomid. Misschien dat ik best zo wel zwanger kan worden, maar misschien ook niet… en als het met clomid wél allemaal goed regelmatig gaat… :roll:
ik kon t ni laten…
twee strepen!!! :inlove: :dance:
ohhww echt mell?? :shock: :o :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Gefeliciteerd!!! :inlove: Vraag me dan wel gelijk af welke maandmama je nu gaan worden :mrgreen:
Wat leuk!! Van harte gefeliciteerd!! :dance:
wooow mell gefeliciteerd!
Super! Hoe lang ben je overtijd? Of heb je voor je nod getest?
De eerste van de mei dames :thumbup: :mrgreen:
Jaaaaa mell, wat goed, gefeliciteerd!! Super zeg!!
Die zag ik niet aankomen, haha. Toch je ei verkeerd gevoeld? Of al heel vroeg een posi test? In elk geval hartstikke goed!! :dance: