jeetje hoe onwerkelijk.
had dit ni zo snel verwacht!!
ik denk dat ik mn ei ni goed gevoeld heb. zit pas op 9dpo.
t is nog wel een heel licht streepje. maar een streep= een streep toch?!
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
ben gaan testen vanwege de steken in mn buik. en mijn nachteljjke toiletgang. hahah en vandaag dus de hele dag misselijk.
zou leuk zijn als ik 29feb uitgerekend ben :inlove:
jeetje hoe onwerkelijk.
ben gaan testen vanwege de steken in mn buik. en mijn nachteljjke toiletgang. hahah en vandaag dus de hele dag misselijk.
mis domme vraag
wat is dpo?
days past ovulation
@Mell wrote:
jeetje hoe onwerkelijk.
WAUW, jippie!!! Gefeliciteerd, een licht streepje is ook een streepje hoor inderdaad!
@Teun; domme vragen bestaan (bijna) niet

@ Knuffeldraakje

Doei
Mell Hieperdepiep Hoera en ik wens je een fantastische en zorgeloze zwangerschap toe!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
:-* :-* :-* MM
9 dpo had ik met de jongens de eerste positive :think: :shifty: :mrgreen: wie weet zou het een dubbele felicitatie moeten zijn :silenced: :inlove:
@Tier, ja met de clomid was het hier destijds ook gelijk goed aangeslagen. nu meen ik dat bij mij het progesteron te laag was om een goede eisprong te krijgen (ze sprongen eerder dan dat ze rijp waren). wat je zegt, we kunnen wel afwachten maarja… kriebels ook wel he. Alhoewel moet ik zeggen wij hier toch wat langer willen afwachten ook mede omdat er nu veel minder stress is, de spiraal ook natuurlijk mee heeft gespeeld in hormonen en we zowiezo eerst de natuur haar gang laten gaan:) of we dat ook daadwerkelijk over een maandje of 3 a 4 nog zeggen is dan niet te zeggen maar de ‘planning’ verwacht ik zowiezo niet eerder dan zon 6 cyclussen. Voor jou natuurlijk ook heel erg veel succes en hopelijk toch alsnog mooie eisprong tegemoet als het lukt!
@Gaby thnx voor je succes:) nu was ik er al wel wat op ingesteld dat het hele cyclus/eisprong gebeuren niet goed zou lopen dus heb er niet al te grote moeite mee. alhoewel je natuurlijk wel altijd het beste hoopt dus dat is dan wel een teleurstelling na de hoopgevende 28 dagen.
nou in ieder geval ga ik maandag de gyn dan wel bellen voor een uitstrijkje, heb het maar op de kalender gezet anders wordt het weer vergeten hihi.
Fijne nacht iedereen!
Ik snap heel goed dat jullie nog even willen wachten en eerst willen proberen de natuur zijn werk te laten doen. Zo dacht ik er eerst ook over. Alleen vind ik het nu het toch wel weer echt kriebelt wel frustrerend dat die cyclus weer zo stom doet, terwijl het eigenlijk zo simpel op te lossen is… :roll: En het zaad was hier ook niet denderend, dus dat maakt het nog weer een stukje lastiger. Dus ja, voor hetzelfde geld is het wel zomaar raak, voor hetzelfde geld ook niet… en als clomid dan kan helpen… vind ik het eigenlijk zonde om het niet te doen.
@tierrr; zijn jullie nu gestart weer met clomid??
@knuffeldraakje; snap ook dat je de natuur wel even zn werk wil laten doen. Zeker als dat meer rust geeft. Ben wel erg benieuwd hoe het gaat lopen.
Blijf je wel hier mee schrijven? Of begreep ik t nou verkeerd??
En wie weet wel dubbele felicitaties?! :shifty: Ik ben wel veel.misselijker als bij liv. Daar kreeg ik dat pas rond een week of 8… Wie weet!!
Wilde een cb test halen voor zwangerschapsindicatie… maar t regent mij veel te hard. Misschien zo even tussen de buien door
xx
Haha, mell, zou wel leuk zijn, of niet?
Maargoed, elke zwangerschap is gewoon anders ook natuurlijk.
Ik zit hier nog niet aan de clomid, maar heb besloten niet al te lang te wachten met aankloppen bij de gyn…
@Mell, ik blijf er wel bij hier maar ik durf niet te zeggen hoe actie ik kan zijn. Maar das ook niet helemaal alleen doordat wew eten dat hier de kansen niet groot zijn, maar ook vanwege de 2 dreumessen natuurlijk hier
Wel af en toe blijven komen hoor, veel te gezellig!! Hoe gaat het met je jongens?
ik vraag me iets af
aagezien ik 4 dagen later dan normaal ongesteld ben geworden, heb ik mijn banner nu op 32 dagen cyclus gezet… Maar ik had als sinds dag 28 ongesteldheids klachten en ik ben op dag 3 al bijna niet meer ongesteld…zou het dan toch gewoon een cyclus van 28 dagen kunnen zijn? Omdat ik normaal 5/6 dagen ongesteld ben en nu 2 dagen en vandaag al bijna niet meer…
Agh het kan natuurlijk elke maand anders.
Hebben jullie een leuk weekend gehad? Gelukkig weer wat zon vandaag!
Heey meiden.
Bij jullie ook zulk lekker weer plots?? heerlijk!!
@knuffeldraakje; Ow gelukkig ga je niet helemaal weg!!
Kan me wel indenken dat je ni veel tijd hebt met 2dreumessen. pfff heb hier altijd al mn handen vol gehad aan 1 :shifty: respect hoor!! hihi
@teun; Appart dat je nu maar 3dagen ongi bent geweest. Denk wel dat t dit x gewoon een langere cyclus is geweest. Maar goed. Ik snap sowieso soms maar weinig van het menselijk lichaam hoor!
Hier vanmorgen lekker wezen zwemmen met 2vriendinnen. Grapig ze begonnen te speculeren wie debvolgende zwangere zou zijn in de groep. hahaha Wilde zo graag gilen. Ik!!! Maar kon me inhouden.
Heb trouwens zon cbtest gedaan. Die gaf 2-3 weken na bevruchting aan… maar dat kan helmaal niet. Volgens mij hadden we toen niet geklust :think: Of ik ben nu alweer dement aan t worden. Had ik verschrikkelijk last van mn 1e zwangerschap.
ow… ik hoor een meisje huilen… met dank aan se zingende buren… zucht!
x
@Mell wrote:
Heb trouwens zon cbtest gedaan. Die gaf 2-3 weken na bevruchting aan… maar dat kan helmaal niet. Volgens mij hadden we toen niet geklust :think: Of ik ben nu alweer dement aan t worden. Had ik verschrikkelijk last van mn 1e zwangerschap.
Sja eeuh... hoe zeker ben je ervan dat je niet geklust hebt? Bij een meerling stijgt je hcg ook harder he? :roll:
zometeen zijn het er twee
t lijkt me echt wel moeilijk dat je het dan niet kan zeggen tegen je vriendinnen, terwijl je eigenlijk daar het liefste over zou willen praten…
even doorbijten nog!
de zon was hier vanmiddag ook door gebroken(vergeten in te smeren, heb nu een mooie vorm van een jurk op mn rug :lol: )
hahah ja insmeren denk ik ook nooit meer aan als de zon zo laat doorbreekt!
en hahha je twee zou wek gek zijn. Wie weet. Zou wel druk worden!!
Hey ladies,
wat een gezelligheid hier!
Vanmorgen lekker naar de sauna geweest met hub, dagje vrij genomen.
Lekker verkleurt, hier geen jurk maar de rand van een handdoek op mijn huid.
Ook druk aan de klus, moet wel zeggen dat als je ‘moet’ (zelf gekozen dus echt moeten is het niet) maar dan is de romantiek wel ver te zoeken hier haha op ligt dan gewoon aan ons na 10 jr relatie haha.
Nou doei doei
ja tis wel anders dan als het spontaan gaat hé
maar het heeft ook juist wel weer iets bijzonders vind ik…
ik las ergens dat 1 x per 2 dagen het beste is, qua kansen om zwanger te worden…
mijn vriend blijft bij elke dag :lol:
wat vinden jullie?
Om de dag inderdaad. Is het beste en houdt het leuk. Maar… als je echt zin hebt, moet je het natuurlijk gewoon doen.
En ik probeer het ook altijd sowieso de dag vóór de eisprong te doen. Ongeacht of ik de dag dáárvoor ook al heb geklust of niet.