Zijn er al mei 2011 stoppers?

oeps dacht dat ik ook 5 dagen had staan

Hmmm… ik zou eigenlijk vandaag ongi moeten zijn, maar nog nergens wat te ontdekken. Wellicht komt het dit weekend…

Nou, ik duik mijn bed weer in, voel me nog steeds beroerd!

rainbowr1 wanneer ga jij testen? Wacht je liever een paar dagen?

Wat spannend voor een aantal dames hier! Ik sta in duimstand, hoor! :slight_smile:

Ik wilde eigenlijk nog wachten met testen, maar heb gister toch getest, onder druk van manlief (hij is het weekend weg en wilde het graag weten). Best vreemd, want de vorige keer wilde hij het testen zolang mogelijk uitstellen! Helaas negatief. Toch voel ik me nog steeds raar en ben nog niet ongi. Vanaf wanneer kan je eigenlijk met de kruidvat (2 voor 5 euro) testen (stond nl. niet op het doosje)?

wat ik hier vooral heb gelezen is dat de kruitvat 2 voor 5 vrij snel positief geven.

Maar het is maar net hoeveel van dat (hcg??) hormoon je lijf al aan maakt toch.

Ik lees verhalen van mensen die 4 dagen van te voren al positief testen en mensen pas na 2 weken overtijd!

Nog even duimen voor je :pray:

Ik heb een hekel aan wachten!!!. Het zou toch fijn zijn als er gewoon heel duidelijk een verschil zou zijn in kwaaltjes tussen zwanger en niet zwanger. Helaas was dat bij mij vorige keer ook niet en dus is het afwachten en niet teveel mee bezig zijn. Gelukkig ben ik niet de enige, dus kom ik hier lekker af en toe meelezen en meeduimen.

@teun wrote:

wat ik hier vooral heb gelezen is dat de kruitvat 2 voor 5 vrij snel positief geven.

Maar het is maar net hoeveel van dat (hcg??) hormoon je lijf al aan maakt toch.

Ik lees verhalen van mensen die 4 dagen van te voren al positief testen en mensen pas na 2 weken overtijd!

Nog even duimen voor je :pray:

Bedoel je dat die mensen die pas na 2 weken overtijd een positieve test hadden daarvoor een negatieve test hadden, dus pas bij 2 weken overtijd “werd” die positief?

Nou ja, laten we gewoon maar afwachten. Ik vind het heel raar dat ik nog niet ongi ben en ook niet tekenen heb die ik meestal een paar dagen van tevoren heb…

@ dolfijntje: nog eventjes geduld, nog 4 dagen zie ik!

heey meiden

@rainbow; wat raar kan een mensenlichaam in elkaar zitten he? nog geen ongi en ook nog geen pos. test. Maar zolang je nog geen ongi hebt is er nog hoop!! spannend!

@teun; whow jou kwaaltjes klinken echt heel hoopvol :pray: wanneer ga je testen?

@mm; en getest vandaag? :pray: :pray:

@tierr; balen van je ongi. weer een nieuwe ronde.

@aapie; fijne vakantie!!!

Hier denk ik donderdag of vrijdag mn ei gehad, aan mijn buik te voelen dan. vorige x voelde ik het aan mn borsten heel goed. maar door bv nu niet meer. Nu maar afwachten. Normaal wordt ik ongi op 12dpo.

Ik ga eens kijken of ik een banner kan maken. Maar gaat denk ik lastig op mn telefoon.

Hopelijk heb ik snel weer normaal internet. Dan kan ik wat makkelijker bij blijven en reageren.

xx

vanacht om 5 uur getest (ik moest plassen en daardoor waren we beide klaar wakker, zo NU is het moment ) :shifty:

maar goed, 2 verschillende testen en beide negatief!

Had me er wel op ingesteld maar ergens dacht/hoopte ik gewoon dat ik al zwanger was!

:thumbdown:

ergens hoop ik wel dat het nog kan als ik niet ongesteld word, maar aan de andere kant. Laat die ongesteld hij maar komen nu gelijk dan.

sorry voor mijn vreemde zinnen altijd :oops:

op mijn telefoon zie ik soms een deel niet en daardoor krijg je van die kromme woorden en zinnen :mrgreen:

Balen teun… :hug:

En sja, geen bloed, geeft moed, zeggen ze wel eens.

Maar ik heb meer de instelling: een negatieve test is niet zwanger. Helaas…

mell de wachtweken weer in… spannend!

rainbow, jammer van de negatieve test… voel jij je ei?

oow wat balen teun :hug:

nu maar weer afwachten he? Ik vind dat wachten op iets altijd t rotst.

Nog niet ongesteld, maar wel al tekenen dat het morgen of overmorgen komt. Op zich is het ook niet erg dat ik nu niet al zwanger ben, ik heb volgende week een vrijgezellenfeest en dan gaan we 's avonds cocktails drinken. Zou jammer zijn als ik dan al gelijk aan de virgin mary’s enzo moet! Volgende ronde beter!

Ook hier :evil: :twisted: :evil: sinds vanochtend. Helaas :frowning:

Nieuwe ronde, nieuwe kansen dan maar weer :mrgreen:

Teun :hug:

Rainbow :hug: en lekker feesten dan maar :dance:

Tier, hoe ist met jou?

Mell, al internet? :think:

Voor de rest :thumbup: :thumbdown: :thumbup: hopen dat het naar ieders wens gaat.

Groetjes en knuffel MM

:thumbdown: balen mamerijntje

volgens mij gaat het hier ook elk moment komen!

We gaan gewoon voor juni/juli toch :smiley: voor alle ongestelde dames!

Over een kleine 2 weken gaan we op vakantie, dus nu wat relaxter qua zonnen en drankjes drinken…we gaan gewoon voor een spaanse baby :lol:

gaan jullie nog op vakantie? Zo ja waarheen?

Hey meiden,

wat spannend allemaal zeg, pff.

@teun & rainbow; al nieuws?

@ tier; balen joh!

Idd aapie goede vakantie… Heerlijk Frankrijk en inderdaad misschien vakantie kindje???

Vanaf komend weekend morgen wij weer druk aan de klus in de hoop dat het raak zal zijn.

Mocht het dan niet gebeuren, stellen we het misschien wel uit en ga ik kijken naar ander werk of opleiding. Steeds er mee bezig zijn wordt ik helemaal niet lekker van. Misschien kan ik door die oestrogeen dominantie niet eens zwanger worden…

Heb toch maar weer van die stomme ovu testen gehaald + extra gevoelige zwangerschaps testen. Via internet lekker goedkoop, geen idee of het echt werkt.

Bij mij werkt te zwangerschapstest echt pas nadat ik minimaal 6 dgn over tijd ben, dus wie weet kan ik deze eventueel wat eerder inzetten.

Van een mei stopper naar een juni stopper gepromoveerd inmiddels :slight_smile:

Slaap lekker allemaal, doei doei

heey meiden.

@mm; balen meid!

@ gaby; hopelijk is het deze ronde meteen raak dan. spannend.

banner maken is nog niet gelukt… nog steeds geen inet. ga nou toch maar eenaan manlief vragen hoelang dat nou nog gaat duren…

xx

gaby30 hoe lang gaan jullie het uitstellen als het niet lukt dan?

Ga elk moment ongi worden gok ik zo aan alle tekens te merken…

Soms denk ik ook wel van, zullen we nog 2 maanden wachten (eind sept zou ik een vast contract moeten krijgen) maar lijkt wel nu we begonnen zijn ik het ook niet meer kan stoppen stom he

Hee meiden, even ‘egonieuws’,…

Heb vanmiddag een sollicitatiegesprek gehad en om vijf uur werd ik gebeld dat ze me erg graag willen hebben! Dus: nieuwe baan voor mij :mrgreen: heb er helemaal zin in en vind het een echte nieuwe uitdaging. Van VO naar MBO :wink:

Hoe het met beebjesplanning uitpakt, zie ik nog wel. Er zijn nu duivels, dus ik heb nog even de tijd om te kijken hoe we hier mee om gaan.

Voor de anderen:

Teuntje, ik hoop voor jou dat je nog 9 maanden over tijd blijft zijn :oops:

Mell, internet is onontbeerlijk, schakel hub maar in en ga maar op je streepjes staan :oops:

Gaby, sucees met de klus :oops:

Rainbow, al nieuws? :oops:

Tierr, hoe ist met jou meid? en alle anderen,…

Lieve groetjes van een blije MM :dance: :lol: :lol: :dance: