Zijn er al mei 2011 stoppers?

Jammer Tierr, nieuwe ronden, nieuwe kansen he!

Bij mij is als het goed is volgend weekend mijn NOD. Maar ik wil pas testen een week na mijn NOD, had ik bij Sean ook gedaan. Ben bang dat ik anders zooo teleurgesteld elke keer ben.

Afgelopen weekend hadden we 2 bbq’s en hebben we lekker met onze boot op de plassen gevaren. Helaas morgen weer an die Arbeit…

Hoi dames,

Hier ff een snel berichtje vanaf mijn phone.

Heb koffie over de laptop gegooit, lekker handig kan al een week niet normaal internetten :cry

Beetje vreemd, mijn chocolade alarm klonk ineens heel heftig en plots zat ik ook weer onder de huiduitslag…

Ben nu alweer 3 dgn ongi. Beetje vreemd om de 2 weken

Maar goed, nog 13 dagen en dan kunnen we weer :lol: :think:

Tot snel voor een uitgebreider bericht.

Groetjes

Da’s apart… :think:

Balen van je laptop.

Ik zit op dag 14 DPO inmiddels, maar nog steeds niet ongi. Ook apart, want de vorige 2 keer was ik dat op dag 11 al… :think:

Ooh balen van je lapper gaby. Saai eigenlijk he :shifty:

En wat raar van jecyclus.

@tierrr…pfffjij weet dus ook nog niet waar je aan toe bent.

Hier zitten we nu ongeveer op het wachtbankje.

Verder erg druk. Vandaag nog werken en dan morgen drukke dag met van alles regelen, inpakken, wassen en opruimen voor de vakantie. Dan hoop ik het vrijdag rustig aan te kunnen doen zodat ik niet al te moe ben als we gaan rijden.

balen van je laptop!

godzijdank dat we mobiel internet hebben :slight_smile:

tierr mis nog een x testen? of wacht je liever af?

ik had gister een vroege test gedaan, helaas negatief…het was ook wel erg vroeg natuurlijk… maar mijn voeten komen daardoor wel weer op aarde…

voel me soms zo zwanger in zoveel dingen…maarja kan stress en ontpillen zijn!

ik wacht maar tot zondag wil ik nog een test doen…lange dagen zijn het :wink:

Ha dames :mrgreen:

Tierr, gek hè dat gedoe met ons lijf. Ik zal wel weer een ouwe muts zijn, maar wat is dpo? Zie dat hier vaker over het forum vliegen,… graag uitleg voor 40+ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Teuntje, je bent al net zo gek als ik in de eerste ronde. Dacht ook wekenlang dat ik zwanger was. Na een tijdje ging ik begrijpen dat het allemaal ontpil-klachten waren. Dat maakt de teleurstelling trouwens niet kleiner hoor. Helemaal niks, noppes nada, dus ik hoop voor jou dat het gewoon wél al zwangerschapskwaaltjes zijn :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Aapie wat heb je een lekker vooruitzicht meid, heerlijk naar de Frisse Franse Soleil :thumbup: :dance: :thumbup: Geniet er intens van!

Hier nog alles rustig. Geen verschijnselen, gevoelens of wat dan ook,…ga er maar van uit dat er niks is deze ronde.

Groetjes, MM

@mamerijntje wrote:

Ik zal wel weer een ouwe muts zijn, maar wat is dpo? Zie dat hier vaker over het forum vliegen,… graag uitleg voor 40+ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Haha, je moet het ook maar net weten allemaal.. :)
Maar DPO betekent Days Past Ovulation. Dagen na je eisprong dus.
En gemiddeldweg word je dus op 14 DPO wel ongi. Ik de laatste keren zelfs op 11 DPO. En nu zit ik op 14 DPO (heel misschien 13, als ik mijn ei een dag later had, wat ik niet geloof) en ben ik nog niet ongi.
Ik twijfel of ik morgen al test of overmorgen.. :think:

:pray: owow Tierr, wat spannend. En wat leuk om eindelijk te weten dat er nog meer telmogelijkheden zijn dan alleen cyclusgissingen :slight_smile:

Ik zou dan morgen toch maar eens testen als er nog geen :evil: zijn,…

Wat spannend voor je meid! :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :kaars: :thumbup: :thumbup: Ben benieuwd (lees gewoon nieuwsgierig!! :oops: )

Ik duim voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Kus MM

Bedankt!! :slight_smile:

Ik had eerst wel hoop ivm wat vage klachtjes, maar na die negatieve test op 12 DPO eigenlijk niet meer. Maar als de ongi nu uitblijft… :roll:

Ik wil eigenlijk proberen om morgen nog even af te wachten… als mijn ei dan tóch een dag later was (ik voel hem altijd een paar dagen, dus ik weet wanneer ie ongeveer was) dan zit ik morgen op 14 DPO. Als ik die hele dag niet ongi ben is het namelijk wel écht over tijd… :roll:

Maar misschien test ik ook wel gewoon mooi morgen, haha.

Ja, zo kom je steeds meer te weten over cycli en zwanger worden he? Interessant is dat he? :slight_smile: Tellen na je ei is altijd nauwkeuriger dan gewoon de dagen van je cyclus tellen. Maarja, dan moet je wel weten wanneer je ei was natuurlijk… door het te voelen, te tempen, slijm, whatever… :slight_smile:

Ah… ongi…

: ( balen!

Nieuwe ronde nieuwe kansen!

@Tierrr wrote:

Ah… ongi…

Balen…maar je weet nu wel waar je aan toe bent. Op naar de volgende ronde!

Morgen geen tijd meer om op kok te komen. Ik hoop dus dat ik over 2,5wk van een aantal goed nieuws lees als ik terug ben van vakantie.

Klusze allemaal en tot dan :-*

fijne vakantie !! Laten we hopen op veel goed nieuws als je terug bent!

:clap: :pray: :pray:

@teun wrote:

fijne vakantie !! Laten we hopen op veel goed nieuws als je terug bent!

:clap: :pray: :pray:

Ja…zou mooi zijn. Op een vruchtbare vakantie dan maar hihi

Fijne vakantie!! :slight_smile:

Auw, buikpijn, ik haat ongi.

@Tierrr wrote:

Fijne vakantie!! :slight_smile:

Auw, buikpijn, ik haat ongi.

Thx…

Ik haat ongi ook :wink:

Trouwens…aleve feminax. Perfect middeltje tegen ongi pijntjes

Fijne vakantie!

Afgaande van de vorige rondes zou ik morgen of dit weekend ongi moeten worden, maar ik voel nog niks…

Wel heb ik het gevoel iets onder de leden te hebben, algehele staat van niet zo lekker zijn dat kan een en ander uitstellen…of misschien toch nog iets anders, maar durf niet gelijk te hopen.

Ik merk wel dat ik nu heel erg focus op mn lichaam of ik al iets voel. De vorige keer met Sean wist ik het al vrij snel voordat ik de test deed. Ik was 24/7 misselijk.

Enne jullie hebben gelijk hoor, ongi :thumbdown:

Aapie: fijne vakantie, kom gezond weer terug! :dance:

Tierr: :hug:

Hier begint het wachtbankjessyndroom zijn verwarringskwaaltjes- vruchten af te werpen :x Voel vanalles en nog wat, maar kan best morgen ongi worden of er zit een bib. Daar word IK nou kriegelig van (zal dus wel ongi worden, want ik word blijkbaar van helemaal niks sjaggie :x )

Ben hopeloos moe, met vlagen misselijk. Mijn borsten zijn aan t groeien, maar geen pijnlijke tepels. Geen enkele vorm van kramp-klachten, wel spierpijn in mijn buik (en ik heb niets, maar dan ook helemaal niets gedaan :think: ).

Ik ga er maar vanuit dat het duivelskwalen zijn en ik binnen nu en paar dagen weer nieuwe ronde in kan zetten. En nee, ik ga nog NIET testen. Op zijn vroegst pas zondag (op vaderdag) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Dag allemaal, grumpie groetjes van MM :-* :wink:

Oh spannend mammerijntje! Die symptomen kunnen natuurlijk ook symptomen zijn van een zwangerschap :wink:

Ik heb net ff het showforum bekeken en wat een leuke kindjes!! Ook leuk om de gezichten erbij te zien van de meiden hier op het forum. Dus ik heb ook maar een fotootje van Sean en mij erbij gezet.

mamarijntje we zitten in het zelfde schuitje geloof ik

letterlijk qua dagen ook :mrgreen:

hier ook beroerd, al 1;5 week misselijk (terwijl ik echt nooit misselijk ben)

pijnlijke buik, pijnlijke tepels ( douch met bikinitopje aan haha) en heb nu sinds 2 dagen enorme lage rugpijn (leuk met een 40 uur in de week staan beroep)

maar goed dit kan allemaal ook door een aankomende ongi komen…houd het voormezel nu daar maar even op (maar stiekemmmm) :pray: