ja dat heb ik ook ind.
je bllijft ook stiekem hopen dat het zwangerschaps kwaaltjes zijn maar het is zonder antconceptie toch allemaal weer anders!
En hoe zit het met de rest? Al last van kwaaltjes? Of blijven jullie allemaal nuchter?
:mrgreen: Hallo allemaal
jahoor Dolfijntje, heb ik ook hartstikke last van. Inderdaad in 2e helft na eisprong, misselijk, jeukende, piekende, zere tepels, veel plassen. Net of je zwanger bent, maar niet heus dan weer :mrgreen:
Ik heb nu wel een veel lichtere menstruatie dan met de pil. En juist daarvoor heb ik 'm zo lang slikt omdat ik bang was dat het nóg erger zou zijn als ik zou stoppen. Mooi niet dus,… en als ik dat eerder geweten had, was die pil al veel eerder het raam uit gevlogen :eh:
Bedoel je foliumzuur Aapie?? Want als er nog een of andere andere wonderpil bestaat om zwanger te worden, dan houd ik me heel erg aanbevolen!
Tierr, de ovutesten zijn nu normaal hoor. Streep is bijna helemaal weg nu en ik ben gestopt met testen. Dus het klopt wel met ei en klussen. Dat heeft op schema gelegen :lol: :lol: nu nog kijken of er iets is blijven plakken :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Ik zie wel. Heb genoeg afleiding en kan er erg goed rustig onder blijven 8)
Suc6 allemaal en alvast een fijn. lekker lang, weekend :dance:
:-* MM
@dolfijntje.nee geen last van. Al weet ik nog niet eens wanneer ik mijn ei heb (cyclus is nog niet helemaal op gang en ben pas 2x goed ongi geweest na mn bevalling)
Voorheen had ik er overigens ook geen last van.
@mm. Ik bedoel xwanger worden pillen. Daar zitten alle belangrijke vitamines in, dus ook foliumzuur, hetzij in mindere aanwezigheid.
Deze vitaminen pillen schijnen trouwens ook van invloed te zijn op je cyclus
Jullie ook allemaal een fijn weekend.
Nou even testen, als het goed is heb ik nu ook zo’n mooi tel plaatje : )
zijn jullie er nou ook de hele tijd mee bezig?
of zijn jullie meer nuchter?
als ik niet aan het werk ben kan ik nergens anders aan denken, hopelijk wen je eraan ofzo, want aangezien het gemiddeld wel 3 tot 6 maanden kan duren las ik ergens…
zwaar overspannen als je eenmaal zwanger bent gok ik
nog maar 4 dagen bij jou zie ik Tierr
spannend?
Ja, het is je gelukt!!
Wel handig vind ik die banners altijd.
En ja hoor, je went er wel wat aan. In het begin denk je er continu aan, vervolgens wordt dat wat minder, tot het te lang gaat duren, dan ben je er weer meer mee bezig.
Hier is het spannend ja. Ik weet wanneer mijn eisprong was, dus de banner is aardig accuraat. Nog max 4 dagen. Aan de ene kant heb ik wel wat klachtjes, vooral veel hartkloppingen. En op het goede moment geklust, dus het zou raak kunnen zijn. Maar voor de eerste hebben we er anderhalf jaar over gedaan, dus durf niet teveel te hopen…
spannend hoor…
je geeft me goede hoop dat je er in ieder geval een beetje aan kan wennen!
nou de 1e x 1.5 jaar en dan nu gelijk de eerste keer raak dan (zou leuk zijn toch!)
zal voor je duimen!
Hier was het bij de eerste en tweede in 1 keer raak. Toen wilde ik ook zo snel mogelijk zwanger zijn. Nu heb ik juist zoiets van…ik zie wel hoe het loopt. Ben er nu ook helemaal niet de hele dag mee bezigterwijl ik dat toen wel had. Gek he!
Spannend tierrr. Het zou wat zijn als het nu wel in 1 keer raak is!!! Ik hoop het natuurlijk wel voor je :thumbup:
Hier nog steeds behoorlijk verkouden. Heb dus ook totaal geen behoefte aan s.x. hoop dat het snel over is, want er moet toch een keer geklust worden.
Vrder moet ik ook echt wat in huis gaan doen en alvast wat spullen gaan inpakken aangezien we as vrijdag naar zuid frankrijk vertrekkrn voor 2wk.
Oe, Z-Frankrijk, lekker hoor!! Veel plezier alvast!
Nu maar snel opknappen!
Haha, ja, in 1 keer raak hier zou wel érg mooi zijn! :mrgreen:
:thumbup: Tierr, op voor de “in 1x raak” :thumbup:
Beterschap Aapie en wat lekker: 2 wk naar ZFrkrk :mrgreen: Genieten maar :thumbup:
Teun, het went écht, maar hoop dat je zo snel gaat dat je niet hoéft te wennen :lol: :lol: :thumbup: je hoeft nu gelukkig niet zo heel lang meer te wachten op je nod :thumbup:
Verder hoop ik dat het met iedereen goed gaat en jullie allemaal genieten van het mooie pinksterweekend!
hier ook even een teken van leven ! ik ben nogal druk laatste tijd met de kids hun lekkere driftbuien nu en dan dus ben blij wanneer ik rustig kan genieten van leuke momenten en 'savonds wat rust
Kwa eisprong e.d. nog geen tekens hier dus we wachten rustig af.
Ik zag een nieuw maand-member? gezellig!! welkom!!
Wat betreft er mee bezig zijn,hier ook eigenlijk nog niet zoveel. misschien ook omdat ik weet dat we waarschijnlijk wel de medische kant op moeten uiteindelijk dus er ook niet op reken. maar je weet nooit he
Heey meiden.
Hoe is het met iedereen?
@teun; welkom!!
Hier nog weinig te melden. Nog steeds veel te doen in huis. Morgen komen de meubels. Dus zal het wel op gaan schieten.
Ik heb nog steeds geen internet naast mn mobiel helaas.
Heb mn ei nog niet gespot. Dus nog maar even afwachten. Deze week zou mooi zijn. Ben benieuwd.
Wij zijn er hier ook nog niet echt mee bezig. Eerst dat huis af! Hihi
xx, mel
Hier helaas een nega test… dus nu wachten op de ongi en dan op naar de volgende ronde! Stiekem toch wel jammer. Maarja, wat wil je in de eerste ronde… :doh:
Dat is balen. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Hier maar rustig afwachten op een hopelijk NOD.
wat jammer tierr…dan maar hopen datie snel komt!
Hee Tierr, jammer, maar weet je zeker dat je niet te vroeg getest hebt???
Knuffeldraakje, rust lekker uit en hopelijk komt het toch vanzelf en niet via de mmm
Hier alles rustig. Geen nieuws :mrgreen:
Groetjes voor iedereen!
Lijkt me sterk, dus jammer maar helaas! Ach, was ook te mooi om waar te zijn natuurlijk!
Balen tierrr. Hopelijk komen dan snel de :evil: . Weet je ig waar je aan toe bent.
@knuffeldraakje. Rust lekker uit zou ik zeggen.
@mell. Heerlijk dan morgeb de meubels komen. Is het einde nu echt in zicht?
Hier lanzaamaan weer wat ei tekenen…
Voel me vandaag gelukkig weer wat beter. Vanmiddag ook lekker gewandeld in de loonse en drunese duinen
Jullie nog wat leuks gedaan?
net lekker met vriend naar de film geweest, ben te moe actief te zijn haha
hebben jullie ook allemaal vrij gehad vandaag?
Ik heb hier een vroege zwangerschaps test liggen die je 10 dage na je eisprong kan gebruiken, iemand ervarig mee? Ik ga het morgen ochtend doen, maar bereid me gewoon voor op negatief!
Thx voor het welkom heten allemaal
Nee geen ervaring mee teun. Ik heb wel met cb 1x 2dgn voor nod getest.