Zijn er al Juli 2012 stoppers???

@Amy82 wrote:

en al ruim een week van die dikke elastische afscheiding. maar ook een streepje wat niet wil knallen :frowning: heb nu wel door dat hij tussen 10 en 1 donkerder is dan eind van de middag/ 's avonds.

Lieverd ik lees even mee. Vruchtbare afscheiding is dun en waterig. En bijna kleurloos wit.

Dikke witte afscheiding is geen vruchtbaar slijm.

Ik hoop dat je gauw je ei krijgt en dat Quincy voor een brusje gaat zorgen. :pray: :-*

Amy, heb het vaker gehoord, dat sensitesten snel streepjes last zien. Ik dit ook altijd, begon op dag 8 en had dan al een streepje. Hoop Voor je dat die snel positief is. Dit is frustrerend.

Smurf, hoopgevend zo’n hoge temp. Hou er met de zwangerschapstesten van sensitest rekening mee dat ze niet heel gevoelig zijn. Bij beide zwangerschappen had ik met kruidvat een licht streepje, terwijl er op die van sensitesten niks te zien was.

Moon, gefeliciteerd! Ga Voor je duimen.

Moon nog van harte met je verjaardag! Beter laat dan nooit :wink: En mijn duimen draaien hoor, dat verlate cadeau is je gegund. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray:

Kiara, ow ok. Op internet lees ik juist dat je er al vroeg mee kunt testen.

Zal voor iedereen dus anders zijn…Merk het wel. Temp vanmorgen 37.1.

En toch denk ik niet dat ik zwanger ben. Volgens mij is mijn temp dan 37.5 als ik het terug haal van de twee boys. Op internet lees je ook dat de kans op zwangerschap de 1e mnd na het stoppen met de pil heel gering is omdat er nog hormonen in je lijf zitten.

Amy, :hug: denk vaak aan je en hoop ze snel een berichtje te lezen met een knalpositieve ovu test!

Sanne, hoe was het huisje? Ben benieuwd of jullie het nog steeds iets vinden.

He dames,

Moon, nog gefeliciteerd met je verjaardag.

Ik hoop ook op een mooi al dan wel verlaat verhaardagscqdeau.

Amy, wat een frustratie, geloof dat ik wat onduidelijk tegen iedereen was in mijn vorige post :mrgreen: :mrgreen: …

Wat stom zeg dat die sensitesten meteen al een licht streepje geven en zolang al, dat willen we helemaal niet. We willen een knalsteeep. Heb jij nu weer sensitest besteld???

En wat zei je test vandaag?

Kiara ik bedoelde, fijn dat je ongesteld bent geworden, daar zat je toch op te wchten he. Nu heb je meteen de regelmaar te pakken. Dat bedoelde ik, soms ben ik wat onduidelijk haha.

Smurf die kans is idd niet zo groot, maar lees en hoor het toch vaak genoeg. Mijn vriendin en Us ook beide meteen raak. Ja mooi dat het ze gegund is O sel, maar wel frustrerend voor anderen. Wanneer moet je temp. Dan gaan stijgen als je zwanger bent, een paar dagen voor je nod?

Huisje was niets… Dus we kijken nu ff rustig verder. Kan niet allemaal in 1 keer raak zijn he :wink:

Verder hier alles goed, vandaag wel regenqchtig, dus de kinderboerderij zal wel nietdoorgaan. Hoe is het bij jullie? Jullie nog plannen?

Fijne zondag meiden.

Jammer Sanne, vol goede moed op naar de volgende bezichtiging dus.

Hier is het ook regenachtig.

Y had vandaag zijn laatste zwemles en daarna was er familie zwemmen.

Wij zijn dus net terug van het zwembad.

De kids zijn uitgeteld dus wij gaan niet meer weg vandaag. Wel komt rond 12 uur het beste vriendje van Y gezellig spelen. :thumbup:

Smurf, ik heb de ervaring dat kruidvat 2 voor 5 euro net iets gevoeliger zijn. Sensitest is wel gevoeliger als clear blue, etc. Moet er wel bij zeggen dat ik achteraf 5 dagen voor nod getest had de laatst zwangerschap. Had een langere cyclus dan anders.

Sennapen, nu snap ik hem :mrgreen:

Mijn cyclus is nu gelukkig redelijk regelmatig. Sinds ik het bij hou is het 28,30 en nu 31.

Jammer dat het huisje niks was.

Bij mijn vorige zwangerschap testte ik met de kruitvat 2v5, precies op nod achteraf en toen was het nog een licht streepje…Blijkbaar maak ik niet zoveel hcg aan ofzo…Bij de eerste ook echt pas op nod een positieve test.

Vroeg positief testen zit er hier dus niet in. Maar ja, je bent op het laatste zo nieuwsgierig he dat ik me vaak toch niet kan bedwingen haha.

Ik had op mijn nod een redelijk donder streepje.

De verleiding zal er bij mij ook zijn om eerder te testen :oops:

Kan me voorstellen als je pas op nof licht positief test, dat je dan niet zo vroeg test.

Sanne, de onderste was de test van vandaag. Benieuwd naar morgen, maar zal dan ongetwijfeld wel weer lichter zijn.

Hoop voor je dat het treepje morgen weer wat donkerder is. X

De onderste vind ik persoonlijk het meest donkere tot nu toe. Ik duim heel hard dat morgen niet lichter is :naughty: :pray:

Ja die vind ik ook redelijk donker… En hoe was ie vandaag dan??

Zelfde als gisteren, al verscheen het test streepje wel sneller… Zal er straks nog eens een foto van maken nu ze allebei opgedroogd zijn zeg maar

Amy, klinkt of je eisprong eraan zit te komen :pray:

Hoop het voor je!

Heb er weinig vertrouwen in hoor Kiara… Streepjes lijken dezelfde kleur te hebben, maar die van vandaag is wel breder.

Jee amy het blijft wel spannend! Blijf duimen hoor :-*

Moon, weet jij al meer? Hoop zo dat je positief nieuws komt brengen een dezer dagen

:pray:

Morgen worden er als het goed is 12 sensitesten de dipsticks bezorgd. Dat vraagt natuurlijk om uitproberen woe ocht. :angel:

Ga er echt niet van uit maar ja je weet het niet he hihi. Ben wel misselijk met vlagen. Mn s avonds. Kan ontpillen zijn maar herken dat wel :shifty: de laatste dagen ga je op elk klein ding letten haha.

Ga de kids naar bed brengen.

Tot later

Amy, je zou toch denken als ze wat donkerder worden dat de eisprong eraan zit te komen :think:

In ieder geval moet je hem binnenkort wel weer een keer hebben, lijkt me. Hoop dat het niet te lang gaat duren. Zo frustrerend dit!

smurf, spannend zeg! Wanneer was ook alweer je NOD?

je hebt het wel gezegd, maar ben het vergeten :oops:

Smurf, zie het al! Over 5 dagen je NOD. Ga voor je duimen :pray:

Spannend Smurf!

Hieronder nog mijn rijtje testen. De onderste van vandaag. Ben weer benieuwd naar morgen.

Zo op de foto is het niet echt heel erg duidelijk trouwens