Zijn er al Juli 2012 stoppers???

Hallo,



Zijn er al dames die het voornemen hebben om er in Juli voor te gaan??

Hier wachten we nog 1 cyclusen dan hopen we zwanger te raken van ons 3de wondertje.

Leek me leuk om alvast een clubje op te starten voor Juli.

Benieuwd of er meer dames zijn.

Wat een leuk voornemen! Ik wens jullie veel succes! :inlove:

Hopelijk sluiten er snel wat dames aan :slight_smile:

Lief van je!!

Ik hoop ook dat er snel meiden zich aanmelden om gezellig te kunnen kletsen :slight_smile:

ohhh leuk zeg, toch voor een 3e? :slight_smile: heb je topic laatst gevolgd dat je vroeg of je zwanger kon zijn. Spannend hoor! Hopelijk voor je is het snel raak!

Hoop het ook :slight_smile:

Bedankt voor je berichtje!

Nog niemand die voornemen heeft om er in juli voor te gaan?

Even naar boven halen.

Zou leuk zijn om met wat dames toe te leven naar Juli.

Ik wil wel aansluiten :smiley: Vind het nog wel heel spannend, en zie ook veel beren maar we volgen ons hart en zien wel of het ons nog een keer gegund is. Het wordt dan net als bij jullie ons 3e kindje :inlove:

@Smurf78 wrote:

Ik wil wel aansluiten :smiley: Vind het nog wel heel spannend, en zie ook veel beren maar we volgen ons hart en zien wel of het ons nog een keer gegund is. Het wordt dan net als bij jullie ons 3e kindje :inlove:




You go girl!!! :inlove: :thumbup:



Vind het zo leuk voor jullie!! Hopelijk is het snel raak!

@Smurf78 wrote:

Ik wil wel aansluiten :smiley: Vind het nog wel heel spannend, en zie ook veel beren maar we volgen ons hart en zien wel of het ons nog een keer gegund is. Het wordt dan net als bij jullie ons 3e kindje :inlove:




:thumbup: :thumbup: gewoon ervoor gaan!

Thanks :oops: Ben benieuwd hoe alles gaat lopen.

Smurf78, wat leuk dat jullie in juli ook voor een 3de gaan :smiley:

Wanneer moet jij nu ongesteld worden voor je ervoor kunt gaan?

Ik verwacht mijn menstruatie rond 6 juli, daarna willen we ervoor gaan.

Leuk he. Ik moest gisteren met n nieuwe pilstrip beginnen maar dat is niet gebeurd. Hoe of wat qua cyclus weet ik niet. Ik heb al jaren geen bloeding meer. In de stopweek geen ontrekkingsbloeding. Laatste keren waren toen ik zwanger wilde worden vd jongste.in principe kan het de komende mnd al gebeuren dat ik zwanger ben. Ga daar echter niet vanuit. tis dus ff afwachten wat mijn cyclus gaat doen.

hey Smurf, wat leuk!!! Ook een 3e wondertje voor jullie :inlove:



Meiden, ik hoop dat jullie snel zwanger mogen worden :pray:

Smurf, hoe snel was je zwanger bij je vorige zwangerschappen??

Bij de eerste stopte ik met de pil in December, was in Januari jaar erna zwanger. Heb toen wel in Juni en december een vroege MK gehad.

Bij de 2de was ik gelijk de eerste ronde zwanger.

Benieuwd hoe het nu zal gaan, zal fijn zijn als niet al te lang op zich laat wachten. We gaan het zien, hoop dat het ons nog een keer gegund is.



Wij gaan wel echt wachten tot mijn volgende cyclus. Bij vorige zwangerschappen heel erg ziek geweest, beide keren opgenomen geweest met uitdrogingsverschijnselen. Met oog op dat het bij de 1ste in ene keer raak was, nemen we nu liever het zekere voor het onzekere :wink:



Hoe oud ben je trouwens?



Memmie, bedankt!

Leeuk zeg, hier is het ook weer ter sprake, maar denk geen juli stopper, ik wens jullie iig heel veel succes :pray: :thumbup:

Memmie, ja leuk he! Jullie ook zie ik :inlove:



Kiara, bij de oudste was ik na 3 mnd zwanger. De jongste heeft 9 mnd geduurd. Moet er wel bij zeggen dat ik in die tijd 2 vroege miskramen heb gehad met 5 en 6 weken. Ik hoop trouwens dat dat ons bespaard blijft dit keer :shifty: Stille hoop heb ik wel. Ben er nl. vorig jaar achter gekomen dat ik een B12 tekort heb, en dat kan vroege miskramen veroorzaken. Prik nu elke 3 weken B12 dus dat zit wel goed. Moet alleen nog even met het ziekenhuis bellen. Gebruik nl. movicolon en duspatal en weet niet of ik dat nu mag blijven gebruiken. :pray:Ik hoop het wel want mijn PDS is eindelijk een beetje onder controle. Geen heftige pijnen meer.



Mijn leeftijd…ben net 34 geworden afgelopen week :mrgreen: En jij?



Oh…en vandaag heb ik bij het afvegen helder rood bloedverlies. Gek hoor sinds jaren. Komt schijnbaar echt omdat ik sinds zaterdag niet aan een nieuwe strip ben begonnen. Geeft hoop dat het wel op gang gaat komen met de cyclus :wink:



Heftig vooruitzicht heb jij zeg met die misselijkheid

:shock: Duim dat het jullie dit keer bespaard mag blijven :pray:

Vervelend dat je voor de zwangerschap van je jongste ook 2 miskramen hebt gehad. Toch best heftig, ondanks dat het vroeg misging, tenminste dat vond ik.

Hopelijk blijft dit ons bespaard :slight_smile:



Hopelijk is je cyclus snel weer op orde. Klinkt wel of die een beetje van slag is door het pilgebruik. Je schreef bloedverlies sinds jaren. Slikte je de pil altijd door of bedoel je deze bloeding?



Minder dat je last hebt van PDS! Hopelijk mogen je medicijnen gewoon met een zwangerschap. Kan me voorstellen dat je niet zo ziet zitten om te stoppen met de medicatie.



En tja, was inderdaad erg heftig begin fase bij beide zwangerschappen van mijn kids. Maar goed denk er maar niet teveel over na. Als ik weer zo ziek worden, zal ik vast een moment hebben van wat doe ik mezelf aan :silenced:

Begin fase is dan gewoon niet zo leuk, maar na 15 weken kan ik er wel echt van genieten. Laat maar op me afkomen, zie wel wat er gebeurd.

ow ja, ik ben trouwens 27 jaar :wink:



sennapen, leuk dat het bij jullie ook ter sprake is!

tja, als mijn lichaam over 4 weken ‘gewoon’ weer ongi wilt worden, zou ik ook een julistopper zijn… maar ik laat het bij de augustus/septemberstoppers van 2011 om te schrijven :wink: