Zijn er al Juli 2012 stoppers???

Amy, je bent ook altijd hier welkom hoor. Ik hoop echt dat je snel weer je cyclus terug hebt :-*



Sennapen, spannend ook voor jullie dus!



Kiara, jij bent nog lekker jong :mrgreen: Voel mij heel oud ineens hahaha.

Ik was 27 dat ik de eerste kreeg. :wink:

Mijn cyclus is inderdaad wat van slag. Ik heb dus tijdens de pil geen bloedingen in de stopweek. In het begin vond ik het niets, maar na langere tijd went het en bevalt het prima :lol:

Schijnt bij 1 op de 10 of 20 duizend vrouwen voor te komen. Ik slik niet door in de stopweek en ben ook niet altijd even secuur.



Ach, ik ben heel benieuwd wanneer ik nu ongesteld wordt. Voor de jongste zat ik zo rond de 28-30 dagen.



Misschien maar eens een banner aanmaken om het bij te houden :shifty:

Amy, Je bent hier van harte welkom, dat weet je he! Hoop dat je snel een positieve test in handen hebt.



Smurf, Kan me voorstellen dat wennen is om dan na zoveel tijd weer ongesteld te zijn. Hopelijk is je cyclus snel weer op orde en heb je spoedig een positieve test in handen.

Wat betreft je leeftijd, oud?? Ik ben gewoon jong :wink:



Ik verwacht donderdag of vrijdag een eisprong, dus nog een week of 2,5 a 3 dan gaan we een nieuwe cyclus in.

Vind wel heel spannend hoor! Ben ook wel heel nieuwsgierig naar de reactie van de omgeving. Heb het idee dat je bij een 3de toch sneller te maken hebt met oordelen.

Inderdaad daar ben ik ook heel benieuwd naar!

Mijn eigen ouders weten stiekem wel dat de kans er is. Heb het er wel met mijn moeder over gehad dat we op een punt stonden van een definitieve beslissing klaar of toch nog een derde. Zij heeft mij laten weten dat we ons hart moesten volgen ongeacht wat anderen daarvan zouden vinden.

Dat heeft mij gesterkt om dat inderdaad te doen. Makkelijk was de keus niet aangezien de oudste een chronische aandoening heeft, mijn man diabeet is en ikzelf pds en b12 tekort heb. Daarbij is mijn rug en bekken hypermobiel dus de kans is aanwezig dat ik wederom bekkeninstabiliteit krijg. Brrr. Maar net als bij jou het is ook zo genieten om zwanger te zijn en de tijd erna :inlove:



Mijn schoonouders gaan heel verrast reageren maar vinden het echt heel erg leuk. Het is meer de buurt en mijn werk waar ik me "druk"om maak. Maar ach, daar laat ik mij niet door beƃĀÆnvloeden.

Oh en vast reacties van: toch nog een keer gokken op een meisje

:evil: Nee we hopen een gezond kindje te krijgen :inlove:

Dat is al niet zo vanzelfsprekend. Daar weet ik helaas van zeer dichtbij van alles van.



Moet morgen niet vergeten om zwangerschapsvitamines te halen met foliumzuur :naughty:

Hoi allemaal



dit is mijn tweede bericht op dit forum. haha. ben nieuw en wij gaan vanaf juli voor de derdeā€¦eigenlijk niet gestopt met de pil maar dan wel met de anticonceptie. ik hoop dat ik ook met jullie mee mag schrijven.



ps hoe kom ik aan die banners?

Hey Lotje welkom :mrgreen:



Grappig we zijn nu met zijn 3-en en allemaal gaan we voor de 3e :inlove:

De banners zijn niet heel erg makkelijk te vinden. Moest ook weer even flink zoeken :oops:



Ga kijken of ik een link voor je kan opsnorren :wink: Bij deze:

http://www.kindjeopkomst.nl/acties-en-fun/indicatoren/cyclus-indicator

o thanksā€¦ga ik even proberenā€¦wel grappig idd allemaal voor de derdeā€¦maar vind het wel weer net zo spannend alhoewel,de druk niet meer zo hoog is. bij mij tenminste.

Dat laatste herken ik ook. Wij zijn heel gelukkig nu en mocht een zwangerschap uitblijven maakt het ons niet ongelukkig. Het wordt echt het kersje of de slagroom op de taart :smiley:



Merk dat ik veel relaxter ben nu dan met de 1ste en 2de.

Gevondenā€¦moet alleen nog even wachten met aanmaken omdat ik een dezer dagen ongesteld moet wordenā€¦en daarna er voor gaanā€¦



spannendā€¦ga ook even hier bijlezen want het is allemaal nog nieuw maar het lijkt mij hier wel suppergezelligā€¦



en tijdrovend merk ik alā€¦zat hier net al lekker koffiedrinkend met de twee muppies in bed zo een uur weg te lezen terwijl de was mij aankijkt om gestreken te worden en ik met een thuisstudie bezig ben die naast mij ligt. :oops: 8)

Ow dan val ik buiten de boot :lol:



Dames, ik heb even bijgelezen.

Gisteren niet met een nieuwe strip begonnen, nu dus eerst ongesteld worden en dan heb ik zoiets van we zien het wel, hopelijk manlief het daar mee eens want we willen beide wel, maar we zitten wat in dubio met het huis, of dit huis kopen en aanpassen of een ander huis, maar goed je weet natuurlijk ook niet meteen of het raak is. Vorige keer met ovulatietesten na 6 maanden zwanger . Dus wil eigenlijk meteen weer met ovulatietesten gaan werken :slight_smile:



Smurf, dus ook al wat mk achter de rug :hug: , hopelijk blijft dat jullie nu bespaard zeg. En zeker jullie hart volgen hoor, anders krijg je misschien achteraf spijt.



Ik ben nu zover van gewoon doen waar we zelf gelukkig van worden, lekker niks aan trekken van anderen.



Zo Kiara jij bent flink ziek geweest beide keren dus, vervelend zeg.



Ik ben 26 en mocht het lukken gaan we voor een broertje of zusje voor Roan :wink:



Vind het toch wel leuk om er mee bezig te zijn, nu manlief nog overtuigen meteen maar te beginnen met oefenen haha :slight_smile:

Sanneā€¦spannend!!!

En dat overtuigen lukt je vast welā€¦suc6!!

@meissie wrote:

Sanneā€¦spannend!!!

En dat overtuigen lukt je vast welā€¦suc6!!




:-* :mrgreen:

Word gezellig hier :smiley:



Smurf: mijn ouders en beste vriendin weten dat we ervoor willen gaan.

Die vinden het allemaal erg leuk, alleen vind mijn vader het ook wel eng.

Hij heeft zich zorgen gemaakt om me toen ik zo ziek was, ook ging het einde niet helemaal soepel. Ben uiteindelijk ingeleid. Maar goed, zelf heb zoiets van nieuwe zwangerschap, dus misschien ook wel een andere verloop.

Dat hoop ik tenminste :pray:



Maar denk wel dat we misschien reactie krijgen van mijn schoonouders.

Ze passen nu op onze kids als ik moet werken, kan zijn dat ze dit niet meer willen. Verwacht ook wel reactieā€™s te krijgen, maar goed dat zien we dan wel. Wij voelen ons er goed bij, dat is het belangrijkste toch.



Voor jou is het zo te lezen ook wel heel spannend om weer zwanger te raken.



Lotje, welkom!! Wil je wat over jezelf vertellen?? Vind ik altijd wel leuk om wat te weten over andere.



Sennapen, gezellig dat je ook mee komt kletsen!!

Spannend hoor! Welke ovulatie testen ga jij gebruiken??

Zit nog te dubben om ze te gaan gebruiken. Zit te kijken naar die van zwanger en kids.



Ik vind best wel spannend allemaal!

Merk dat ik er ook best wel mee bezig ben.

Spannend he Kiara, hebben we allemaal wel. Zelfde gevoel als toen we voor de eerste gingen, hopelijk mogen we snel allemaal een positieve test in onze handen hebben.



Ik heb even op mp gekeken en heb nu van Wondfo ovutesten besteld, 20 stuks en 5 zwangerschapstesten. Vorige keer had ik van 123ovulatietest. Maar dat gaat al richting de 20 euro en wou eerst eens wat goedkopers gebruiken. Vorige keer ook maar 2 van de hele set gebruikt dus :).



Ben benieuwd naar de reactie van je so, gaan jullie dat al van te voren mee delen of pas wanneer je echt zwanger bent?

Was je de vorige keer gelijk zwanger na gebruik van ovutesten??

Misschien moet ik het toch ook maar gaan gebruiken :think:

heb een cyclus tussen de 28 en 37 dagen ongeveer.

Lastig om te bepalen wanneer die eisprong is.



En wat betreft gevoel met zwanger raken, inderdaad zelfde gevoel als bij de eerste. Kan me niet snel genoeg gaan :oops:

Verwacht vandaag of morgen mijn eisprong, vind jammer om deze voorbij te laten gaan. Maar goed, is echt even beter.



Wij gaan het echt pas delen als we zwanger zijn. Mijn ouders wilde een vakantie boeken voor het hele gezin in April. Vond lullig om niks te zeggen, laat nou zijn dat ik snel zwanger ben, dan mag ik dus niet vliegen in april. En mijn beste vriendin, weet het omdat ik gewoon niks geheim kan houden voor haar :wink:

Ja na 1 keer was het raak, hebben 2 testen gebruikt, beide dagen geklust en ik wist het meteen, werd niet ongesteld op de dag en meteen testje er tegen aan. In november wist ik het en in Juli een prachtig ventsie :wink: . Ik vraag me alleen af of je dan altijd een jongetje krijgt, want dan klus je op de vruchtbaarste dagen zeg maar :wink: en naar wat ik heb gelezen is dat Meisjeszaad leeft langer, jongenszaad is snellerā€¦ Dus als je voor je ei klust en niet meer daarna of iig net voor je ei dat je nog net negatief test met ovu testen de kans op een meisje groter is.



Niet dat het mij uitmaakt, maar het intrigeert me wel hahaha :wink:



Hier ook pas vertellen als we zwanger zijn hoor.



Ik voel dat ik binnen nu en morgen ongesteld ga worden, hele buik is opgezet en voel me belabberd, goed teken hihi. Dus vanaf dan rekenen meestal ben ik 28 dagen, maar goed moet manlief eerst overtuigen er meteen voor te gaan.



Wij hebben vooral gekozen voo ovu omdat we ongeduldig werde, na 5 keer weer ongesteld te zijn geworden. Dus we dachten we proberen het gewoon, is ideaal, op de gebruiksaanwijzing staat precies wanneer je moet beginnen met testen.



Jammer he dat jullie deze laten schieten, maar soms is dat idd beter :hug: , komt wel goed, kansen genoeg :wink:

Kiara, of gewoon om de dag het doen, dan kan je het ook niet missen :wink: Hoop ik :wink:



ik heb ook een setje ovutesten in huis, erg he :oops: omdat ik natuurlijk geen idee heb wanneer mijn eisprong zal zijnā€¦ ga nu eigenlijk een beetje van uit dat je gemiddeld 6 weken na bevalling weer ongi wordt, 1e 2 weken gevloeid en die zijn nu al voorbij, dus dat gisteren dag 1 was van nieuwe cyclusā€¦ maar zou net zo goed eerder kunnen zijn dusā€¦ echt geen idee. ik wil ook zsm weer (pff heb je mij weer ja, geloof dat ik heel kok nu al ondergekalkt heb), wil ook geen maand onbenut latenā€¦



maar goed, eerst vloeien helemaal over zijn, dan kunnen we ook weer wat doen :wink:

breekt in



Amy, ik hoop dat het meteen lukt. De eerste maand was het bij ons niet gelukt na G*, maar de 2e maand was het raakā€¦ en das ook binnen het jaar bevallen !!



breekt uit

Amy , :hug: ik begrijp het echt zo volkomen dat je er meteen weer voor wil gaan. Ik hoop van harte dat het vloeien snel stopt, volgens mij was het bij mij na 4 weken.

@babynr3 wrote:

breekt in



Amy, ik hoop dat het meteen lukt. De eerste maand was het bij ons niet gelukt na G*, maar de 2e maand was het raakā€¦ en das ook binnen het jaar bevallen !!



breekt uit




dank je :-* (kom jou nu ook overal tegen he ;))

breekt in



Sanne :dance: Mannetje overtuigen gaat vast goedkomen :wink: Heel veel succes met oefenen en klussen :lol:



breekt uit