Zijn er al Juli 2012 stoppers???

Thanx lisette :mrgreen: :-*

Zo net even snel de mdl verpleegkundige gebeld en yes yes ik mag mijn medicijnen voor PDS gewoon blijven gebruiken voor en tijdens de zwangerschap :dance: :dance:



Nu werken, post later vandaag weer :mrgreen:

Werkse Smurf…



iemand vroeg mij wat over mijzelf te vertellen.



Ik ben dus 31 en heb twee dondersteentjes van bijna 9 maand en bijna 2…twee meiden dus…ben momenteel net begonnen met opleiding IG richting kraamzorg. Heel wat anders dan ik doe. Aangezien de het eerstje jaar en half tweede jaar voorn. theorie is en ik niet "moet"zeg maar gaan wij toch voor een derde. ik zie het dan wel…

nu aan het wachten tot ik ongesteld wordt zodat ik kan gaan tellen…aah. eerste was 1x raak en tweede2x…maar goed dat kan nu zomaar anders zijn…

sennapen, kan me voorstellen dat je nu gelijk aan de slag gaat met ovulatietesten. Zou leuk zijn als dan net als de vorige keer gelijk raak is :mrgreen:

Wat betreft de kans op jongen en meisje, geloof ik hier niet zo in. Bij beide kids hebben om de dag geklust en als ik dacht mijn eisprong te hebben elke dag, toch heb ik een jongen en een meid :wink:



Amy, dat waren we ook al van plan :wink:

Bij beide ook gedaan, ook altijd gedaan. Maar toch fijn om ongeveer te weten wanneer je ongesteld moet worden, vind best een verschil een week.

En toch helemaal niet gek dat je nu ovulatietesten wil gebruiken? Snap dat wel hoor!

Hoop dat snel raak is :pray:



kom later terug

Las iets over ovulatietesten. Zelf heb ik ze nooit gebruikt. Wel ging ik op een gegeven moment tempen om bij te houden wanneer ik mijn eisprong had gehad. Dat was altijd heel duidelijk. Bij een temp boven de 37.1 was ik zwanger.

Nu ga ik dat allemaal nog niet doen. Probeer er heel relaxed mee om te gaan. Wel ben ik er erg mee bezig :smiley: Vandaag vitamines gehaald en ook maar 2 zwangerschapstesten mee genomen bij het kruitvat. Je weet maar nooit over 4 weken hihi.



Wat betreft het verhaal over jongen en meisje heb ik ook vaker gehoord. Geen idee wat waar is :think: Ach, we zien het wel. Blijft een verrassing :inlove:



Lotje, leuke opleiding. En soms moet je maar gewoon de gok nemen he!



Ga de kids douchen en op bed leggen. De oudste is niet helemaal lekker. Vanmorgen over gegeven en vanavond niets gegeten of gedronken.

Denk dat ik hem morgen maar lekker thuis hou van school tis toch maar een halve dag. :wink:

ik ben er ook altijd luchtig mee omgegaan, met zwanger worden. alleen na 3 miskramen heb ik in december 2007 ovutesten gekocht. amper gebruikt, omdat ik een week nadat ik ze binnen had gekregen, een positieve zwangerschapstest had, van Jayden :slight_smile: Voor Quincy ook niets gebruikt.



Nu wil ik ze deze keer wel gebruiken, omdat ik wil weten of en wanneer er een ei aan gaat komen…



Dat van eisprong/bepaalde dag ‘klussen’, heb ik ook gehoord ja… weet ook niet of het klopt, terwijl ik toch allebei heb :slight_smile:

Smurf, fijn dat je je medicatie gewoon mag blijven slikken!



Lotje, leuke opleiding! Knap dat je de gok gaat wagen, best pittig gezin met opleiding of valt mee?? Je was snel zwanger bij je ander 2 kinds zeg. Hopelijk dit keer weer het geval.



Amy, logisch dat je wil weten wat je lijf nu gaat doen w.b.t. Eisprong.



Fijne avond!

Amy ik snap het heel goed hoor van de ovutesten. Geef je groot gelijk!

Na mijn mk-en heb ik het ook overwogen omdat mijn cyclus steeds langer werd. Bij het eerste bezoek aan de gyn voor onderzoek was ik net zwanger van T.ygo. Tempen deed ik wel vrij snel.



Wanneer is het handig om te starten? Dat lijkt me lastig te bepalen. Best een dure grap volgens mij of valt het mee via internet? Testen op zich is wel leuk hihi.



Kiara, ja heel erg fijn dat ik mijn medicijnen mag blijven gebruiken. Dat scheelt een hoop heftige krampaanvallen en ernstige obstipatie. :wink:

Wat ik er nog van weet is dat het aan de lengte van je cyclus ligt.

In mijn geval een cyclus wisselend van 28 dagen tot en met 37 dagen, dat betekend beginnen op dag 11 beginnen met testen. Kost mij ongeveer 14 Ã 15 euro.

via internet valt het best wel mee hoor! En wanneer beginnen? Tja, als je een regelmatige cyclus hebt, is dat natuurlijk veel makkelijker bepalen… Denk dat ik zelf vanaf volgende week om de 2 of 3 dagen een ga doen, dan kan ik het denk ik niet missen :shifty:

Zou dan om de dag doen denk ik. Kan zijn dat die maar 2 dagen positief is.

Welke heb jij gekocht??

ja dat is zo… ik heb nu eh de midstream van sensitest. voor Jayden heb ik daar de dipstick van gehad…



moet zeggen dat ik deze wel van een lief vriendinnetje heb gekregen :shifty: :inlove:

Je bent idd 2 dagen positief, ligt an je cyclus wanneer je her beste kan beginnen met testen, mijn cyclus was altijd 28 dagen (dinsdag) en toen moestik volgens mij op zondag beginnen met testen of zaterdag, maar iig zondag was ie positief en maandag ook nog. Dinsdag 2 weken later testenik positief zwanger.

tja, voor mijn bevalling had ik gewoon een cyclus van 28/29 dagen. nu weet ik het dus niet. zou ook niet weten wanneer je na je bevalling uberhaubt weer een eisprong zou kunnen hebben…

Nee da t weet ik helaas ook niet :frowning: Want daar zou je helemaal niet mee bezig moeten zijn. Ik dacht altijd dat je op dag 14 vruchtbaar was zegmasr met een cyclus van 28 dsgen, maar dat bleek met die testen dus heel anders te zitten.



Ik weet niet hoeveel testen je hebt maar als je stopt met vloeien dan op dag 8 bijv beginnen???

Het is zolastig om het allemaal te apelen nu, want wie zegt dat je precies na een maand weer ongesteld wordt na het stoppenmet vloeien.

Sorry voor defouten ipad :angel:

leve de ipad :wink:



ja moeilijk te bepalen he… wat je zegt, wie zegt dat je na 6 weken weer gaat menstrueren…



blehhh je zou hier gewoon niet mee bezig moeten zijn… en ik zou het eigenlijk los moeten maken… maar wil en kan het niet :wall:

tuurlijk kan je het niet loslaten dat is toch logisch, dat zou NIEMAND kunnen in jouw situatie… Ik denk dat ik ook meteen weer wou, gewoon om ergens naar toe te kunnen leven en hopen, het lijkt allemaal zo zinloos nu :frowning:



We kunnen alleen maar voor jou hopen dat je zsm voor ongesteld word, ben je al helemaal gestopt met vloeien?? En anders meteen gewoon eerst zo proberen zonder testjes?

ja, zo is het nu precies, allemaal zo zinloos, wil iets hebben om naar toe te leven…



vloeien is idd nagenoeg over, kan bijna gewoon weer over op de inlegkruisjes.



denk dat we het straks maar beiden gaan doen. om de dag klussen, en dan ook volgende week om de dag ofzo testje doen :wink: