Dat kan je idd wel gaan proberen ja , om debdag is sowieso altijd goed :mrgreen: en de testjes geven wat meer zekerheid.
Ja vreselijk zinloos, het is natuurlijk dat jayden eris, maar anders zou je misschien het liefst de hele dag op bed blijven liggen lijktā¦ Het liefst zouden mensen willen dat zekonden toveren :kaars:
Maar ik las over dat pendelen van jou, dat zou beteken dat het snel gaa gebeuren, heb je dat trouwens zelf gedaan of iemand anders???
Amy, niet leuk dat je hier mee bezig moet zijn :hug:
Hoop echt dat je cyclus snel op orde is!!
Sennapen, wanneer had jij je eisprong dan bij een cyclus van 28 dagen?? mijn luteale fase is 12 Ć 13 dagen.
@Sennapen wrote:
Dat kan je idd wel gaan proberen ja , om debdag is sowieso altijd goed :mrgreen: en de testjes geven wat meer zekerheid.
Ja vreselijk zinloos, het is natuurlijk dat jayden eris, maar anders zou je misschien het liefst de hele dag op bed blijven liggen lijktā¦ Het liefst zouden mensen willen dat zekonden toveren :kaars:
Maar ik las over dat pendelen van jou, dat zou beteken dat het snel gaa gebeuren, heb je dat trouwens zelf gedaan of iemand anders???
och ja dat pendelen, dat had iemand anders voor me gedaan. weet niet of ik het moet geloven. had het bij Quincy ook door 5 meiden laten doen, allemaal hadden ze een andere maand voorspeld :lol: en degene die oktober goed had, had een jongen voorspeld :lol:
alles zei bij mij een jongen, gevoel, zouttest, de nub, pendels, alleen de chinese kalender zei een meisje, en dat was als enige goed :lol:
@~Kiara~ wrote:
Amy, niet leuk dat je hier mee bezig moet zijn :hug:
Hoop echt dat je cyclus snel op orde is!!
Sennapen, wanneer had jij je eisprong dan bij een cyclus van 28 dagen?? mijn luteale fase is 12 Ć 13 dagen.
Zelfdemals jou kiara maar dat was toen en nu ben ik net gestoptmet de pil en ongeteld dus ff afaachten hoelang mijn cyclus is nu.
Hahaha maar niet teserieus nemen dus, als wij deze maand ervoor gaan en hetlukt zou het volgens de chinese kalender ook een meisje worden in aug een meisje en dan moet ik ff kijken want dan word ik in sept 27 dan wordt he weer ans haha. Ik had met roan ook heel duidelijk het gevoel dathet een ongen zou worden. Ik heb nu ook al gezegd dat we weer een ongen krijgen, mijn man zijn kant maakt alleen maar jongens haha.
:lol:
Hahahaha zie je wel behalve in nov elke maand vanaf sept een jongen :lol:
bij Jayden en Quincy klopte hij beide keren zou nu t/m oktober een meisje zijnā¦
Nou eens even kijken wat ons is voorspeld:
Y.uri zou een meisje moeten zijn :mrgreen:
T.ygo een jongen
enā¦tot en met oktober een meisje. Dat zou gek zijn na twee knullen :lol:
Hebben jullie nog zwangerschapskleding?
Na de zwangerschap van T.ygo heb ik alles weg gedaan. Denk dat ik dit keer ook via MP ga shoppen. Zag gisteren veel mooie kleding van mama licious en noppies voor leukere prijsjes dan in de winkel.
Bovendien wordt dit onze laatste zwangerschap en ga ik het niet nog een keer dragen.
Vandaag een lekkere vrije dag. Oudste is toch weer opgeknapt en lekker naar school. Ga maar eens de toiletten schoonmaken.
ehm ja, ik heb natuurlijk alles nog als het snel raak is, zou ik alleen een andere winterjas moeten. Want die ga ik dan echt niet passen.
Oh ja een winterjasā¦ik heb juist een hele fijneā¦maar daar past geen buik in hahaha.
Zo het is rustig hier. Allemaal druk bezig? :mrgreen: Maar eh, waar blijven de banners?
Boodschapjes weer in huis gehaald voor de komende week. Nu even chillen de middag. Heb ik wel weer verdiend
Vandaag even naar de begraafplaats geweestā¦vandaag was mijn uitgerekende dagā¦week raar hoor!
banner moet ik inderdaad nog maken, maar gaat niet zo makkelijk op mijn mobiel;-)
Dat moet heel raar zijn Amy
Ze heeft in elk geval het zonnetje laten schijnen.
Dikke knuf voor deze speciale dag die zo anders had moeten verlopen :hug:
Sennapen, Ben je inmiddels ongesteld geworden?? Heb je je partner over kunnen halen om er deze maand voor te gaan?
Lotje 2011, Hoe gaat bij jou?? Ben je al ongesteld geworden?
Smurf, Is je ongesteldheid inmiddels voorbij??
Amy, Hoe gaat met vloeien??
Las over de chinese kalender, heb gekeken. Bij ons klopte deze niet, was beide keren andersom haha.
Ik vermoed mijn eisprong te hebben gehad, dus nu is het afwachten tot ik ongesteld word en dan gaan we ervoor :dance:
Vind heel spannend, maar ow zo leuk!
Heb wel een banner gemaakt, weet ik waar ik zit in mijn cyclus.
Spannend Kiara! hoop echt dat het snel raak is!
Vloeien is over :dance: dus wij kunnen ook weer aan de slag
Fijn om te horen :dance:
Hoop dat je snel zwanger bent!
Middag meiden,
als eerste Amy, :hug: wat zal dat een ontzettende moeilijke dag zijn geweest, 1 in zovele moeilijke dagen. Mag ik vragen of je er elke dag heen gaat of vind je dat te moeilijk? Hoe is het verder met je, en is het vloeien al heemaal gestopt?
Kiara, ik ben ongesteld geweest idd, ik moet morgen weer met een pilstrip bginnen mocht ik dat willen, doe ik niet hihi. Ik heb hem wel overgehaald dat ie een 2e wil, maar deze maand weet ik helaas nog niet zeker. Het is allemaal nog zo onzeker met wat we met het huis willen. Ik heb zoiets als we er wel voor gaan, moeten we wel beslissen mja het is even lastig.
Spannend voor jullie :dance: ā¦ Hopelijk is het snel raak
Smurf, dat shoppen is toch wel weer heel leuk. Ik heb nog wel wat van Roan maar ik had ook veel afgedragen hoor. Dus dan koop ik gewoon wat leuks bij en ik hoop niet te veel aan te komen.
Ik ben dus 40+ kilo afgevallen sinds sept 2011. Ik was met de zwangerschap 25 gegroeid :oops: , het zit ook in de genen (was al een keer eerder 37 kilo afgevallen), dus ik groei heel snel en op een gegeven moment had ik zoiets van laat maar. Maar na de zwangerschap kwam ik ff in een zwart gat en groeide dus nog 15. Maar nu is alles weer zonniger en dus ook veel slanker. Denk wel dat ik dit keer bij een voedingsconsulente / dietiste ga lopen, weet wel dat je altijd aankomt, maar zo aso veel wil ik echt nier weer. :eh: :lol:
Sennapen, ja vloeien is (nagenoeg) over, dus hoop binnenkort mijn ei te hebben, kunnen we die hoop ik benutten en dan hopen dat mijn lichaam ook weer zwanger wil worden, mijn geest wil in elk geval wel
balen zeg, dat je zo was aangekomen, tijdens en na de bevallingā¦ Van Jayden ben ik 16 kilo aangekomen, van Quincy 14,5. Ben bij de bv van Jayden heel veel afgevallen. Dacht dat ik dat nu natuurlijk weer zou hebben, dus heb op een gegeven moment gewoon lekker gegeten en gesnoept :wall: zit nu nog 5 kilo boven mijn startgewicht, maar net op een gewicht dat mijn zwschapsbroeken echt vĆĀ©ĆĀ©l te groot zijn, maar mijn gewone broeken eigenlijk net te strak :wall:
Yes Amy, fijn! Dan komt er een klein zonnetje te voorschijn, betekent dat het jullie gegund is om er voor te gaan :thumbup: :inlove:
Ja heel vervelend, in het begin viel he nog wel mee, maar ik groeide zelfs van brood en fruit en dat konden mijn hersentjes niet aan. Toch gezond eten maar groeien, terwijl ik daarvoor 2 jaar op gewicht was, dus dat is een omschakeling en op een gegeven moment had ik ook zoiets maakt toch niet uit wat ik eet ik groei toch wel :roll: ā¦ Ik was bij de bevalling 106, dag erna 98, toen had ik ff zoiets van ach, ff rustig aan, en voor ik het wist zat ik weer op 118ā¦ Ja erg, maar goed, nu dus wel een gezond gewicht en dat wil ik het liefst zou houden, + 15 kan ik nog wel aan, zoals normale mensen, weet niet of ik het nogmaals aankan om voor de 3e keer meer dan 35 kilo af te vallen :shock: :thumbdown:
ja idd wel fijn hoor. zou er zo van balen als ik deze maand niet meteen zou kunnen proberenā¦ nu maar hopen alleen dat er geen rampzalige uitslagen komen op de 18e wat een nieuwe zwangerschap in de weg zou kunnen zitten :shifty: want we waren niet van plan om dat af te wachten eigenlijkā¦ nou ja, verwacht dat ook helemaal niet.
moeilijk hoor, om zo met je gewicht te zitten. En dan denk je gezond te eten, en dan toch aankomenā¦ en kan me heel goed voorstellen dat het wel heel moeilijk moet zijn om nog een keer meer dan 35 kilo af te vallenā¦ :hug:
Hey meiden,
@kiara: yes nog 10 dagen en dan kunnen jullie er ook voor gaan :dance: Goed dat je weet dat je eisprong is geweest. Mijn ongesteldheid, tja zo kun je het eigenlijk niet noemen. Was bloedverlies bij het afvegen en dat was al heel wat na een paar jaar geen druppel :lol:
Maar goedā¦heb de dag dat ik met de pilstrip moest beginnen maar als ijkpunt genomen. We zien wel
@Sennepen Wauw respect zeg! Snap ook heel goed dat je niet voor de 3e keer zoān uitdaging wil aan gaan. Knap hoor! Bij de oudste ben ik ook iets van 20 kg aangekomen :shifty: Hield heel veel vocht vast en hij was zelf 8,5 pond. Heb aan die zwangerschap 5 kg overgehouden. De jongste kwam ik 12 aan meen ik, die is 4 weken te vroeg gekomen en was bijna 8 pond :o
Gok er maar op dat ik gem. 15 kg ga aankomenā¦En dat ik grote kinderen krijgā¦Heb wel besloten dat ik na deze zwangerschap wel echt goed voor mijn lijf ga zorgen en dus onder begeleiding mijn bekkenbodem en buikspieren ga trainen zodra het kan. Ook wil ik dan op mijn persoonlijke streefgewicht uitkomen. Heb nu een prima gewicht hoor maar zit wel aan de bovengrens van normaal. Dus 5 kg minder dan nu zou perfect zijn.
Zo vreemd, heb een soort van buikpijn de hele tijd. Beetje beurs voelt het aan :think: Als ik op de onderkant van mijn buik druk doet het echt pijn. Hoort dat bij het ontpillen? Of heeft dat te maken met het rijpen en groeien van de eicellen wat natuurlijk een tijd niet is gebeurd. :roll:
Ach, anders zullen het mijn darmen wel zijn of mijn blaas. Nou ja kijk het wel ff aan. :oops: