Hallo Allemaal,
Even een vraagje: zou ik met jullie mee mogen schrijven? Zoek nl een plek waar ik mijn ‘ei’ kwijt kan en heb maar heel weinig met de okt stoppers 2011 meegeschreven (voel met daar nu niet meer zo op mijn plek), maar eerst jullie goedkeuring :oops:
Liefs Moon
Kijk Smurf, dat zijn de betere getallen om aan te komen.
Ik hoop ditmaal ook wat minder aan te komen. Vandaar ook dat ik misschien bij de dietiste wil gaan lopen etc zodat die het wat inde hand kan houden :lol: Jij had trouwens beste kindjes, Roan was 6.5 pond, dus dat viel me reuze mee, ik had vooral heel veel vruchtwater.
Tuurlijk Moon, van mij wel, hoe meer zielen hoe meer vreugd toch :thumbup: Moeilijke maand komt er voor jullie aan denk ik? :vlinder:
Uhh daarnaast ben ik nog niet helemaal zeker of we er al wel voor gaan nu meteen, maar zou toch graag ook mee blijven schrijven :lol:
Amy, dat is natuurlijk niet te hopen he met wat betreft de 18e. Duurt dat altijd een maand voordat je de uitslag krijgt?
Er gewoon voor gaan, dat voelt voor jullie goed, dus gewoon doen.
En ja heel vervelend om er zo mee bezig te moeten zijn, maar het is niet anders. Het hoort helaas bij mijn leven. En ik kan echt wel eens wat lekkers, maar bij mij blijft dat vaak niet bij 1 lekker iets
Sanne (is het toch?), ja geloof dat 6 weken wel normaal is om iig te krijgen van de obductie…lees die termijn veel vaker…
Moon, welkom hier! Ach, ik hoor eigenlijk ook bij de augustus en september stoppers van 2011 hoor, maar ben geloof ik toch ook hier terecht gekomen… hoop dat jullie wens ook snel in vervulling mag gaan!
Ja Sanne hoor …
Oke, das dus afwachten, maar goed zolang wachten jullie niet, dan verspil je bijna 2 a 3 weken :oops:
Nee je zou bij die andere dames blijven, ben je ook nog wel, maar soms komt het zoals het komt he …
Zijn trouwens nog niet veel mensen die in juli gaan stoppen, of heerst het niet meer zo om er eerst over te babbelen, ik weet het niet hoor? Vorige keer was ik al zwanger voor ik op het forum terecht kwam.
Nou fijn in ieder geval dat ik hier mee mag kletsen.
Blijf er nl toch wel mee bezig, wil zo graag weer zwanger zijn en ben soms bang dat het niet gaat lukken. Vraag me niet waarom, was bij beide redelijk snel zwanger.
En nu gaan we er voor de volle 100% voor, vorige maand ook wel een beetje, was zo teleurgesteld om weer ongesteld te worden. En in juli ben ik jarig, misschien een leuk cadeautje???
idd, en dat zou ik zonde vinden… Is ook eerst maar weer afwachten of het in een keer goed gaat, zonder een miskraam ofzo…
Moon :hug: we zitten in hetzelfde schuitje… Hoop dat Laurens en Quincy voor ons allebei wat moois in petto hebben
Ik ben even heel verdrietig, en ja dat voelt stom want jullie verdriet (Amy en Moon) is namelijk veel groter en verdrietiger.
Ik had het er met mijn man over, vandaag nieuwe strip etc. zegt ie ja slik maar gewoon door hoor, ik wil wel, maar nu is het allemaal nog zo onzeker met het huis ik durf dat niet aan en we zien wel wanneer we het wel gaan proberen
Twee tellen later op facebook… Had al zo’n naar gevoel nadat mijn man dat eerst zegt, ik denk dan jeeemig, wanneer dan, Roan straks veel te oud)… Hoplaa weer een berichtje van iemand die zwanger is van een 2e en ik werd zo verdrietig, want dit is al de zoveelste die weer zwanger is, die een jonger kindje heeft dan mij en ik heb zoiets van ik wil oooook zo graag. En ergens vind ik dat ook erg want mijn kleine man van bijna 2 is ook al zo gelukzaligmakend… Heel erg, maar moest er wel van huilen)
Ik gun het jullie beide zo en hopelijk ook snel raak :thumbup: , er mogen wel wat wondertjes gebeuren.
Lieve Sanne, daar mag je gewoon verdrietig om zijn… elk verdriet is weer anders… Bij ons zit er straks minstens 4,5 jaar tussen, had ik een paar jaar geleden ook nooit kunnen denken…
Hoop dat je man snel wat anders besluit, zodat jullie alsnog voor een broertje of zusje voor Roan kunnen gaan…!
Sanne, wat mij betreft hoef je niet eens onder spoiler te zetten. Snap je verdriet en frustratie erg goed. En je moet hier alles kwijt kunnen.
:hug: :hug: Mischien bedenkt je man zich heel snel.
Liefs Moon.
Nou dames, wat een lieve warme reacties van jullie bedankt dat doet me goed :-*
Vandaag gaat het alweer wat beter hoor, onze tijd zal wel snel komen hoop ik. Maar goed mocht ik 3 weken gaan slikken, kan ik altijd nog in julie stoppen. Dus ik blijf wel lekker hangen hoor. Vind het wel fijn om toch idd mijn ei enzo even kwijt te kunnen en jullie zijn een fijn groepje
@Moon, wat vervelend zeg dat je eigenlijk zo angstig bent dat het niet zal gaan lukken. En om weer ongesteld te raken, ik herken die teleurstelling van bij Roan. Zou wel een heel mooi cadeautje zijn he , doen jullie ook met ovu testen of meet je je temp ??
@Amy, Ja dat had je niet kunnen denken he, en ergens is het ook helemaal niet erg, zoveel verschil. Is bij ons thuis ook, maar ja je hebt een bepaald ding in je hoofd soms en dan is het moeilijk ff omschakelen.
Hoe is het verder met jullie, goed geslapen vannacht?
Ik mocht van Roan tot half 9 :shock: slapen, dat is shocking, want meneertje koekepeertje is normaal geen uitslapertje
Ik slaap eigenlijk elke nacht goed… Heb na de geboorte van Quincy nog geen slechte nacht gehad gelukkig… Jayden stond om half zeven weer naast mijn bed. Gaap.
Tja, leeftijdsverschil van bijna 4 jaar vinden we mooi, hadden we van tevoren wel bedacht. Nu wordt het dus veel meer… Jayden zit dan gewoon helemaal op school, heb dan alle tijd voor broertje of zusje…
Hey meiden!
@Sanne, :hug: je hoeft dit van mij ook niet onder een spoiler te zetten hoor. Ik snap je gevoel! Je hebt iets in gedachten, je hormonen slaan op hol en dan wil je maar 1 ding: zwanger worden :inlove: Waar is je man precies bang of onzeker over wat betreft het huis? De kleine is er niet ineens morgen tenslotte. Dat duurt gem. genomen al gauw een jaar. Misschien goed om het eens over zijn gevoel te hebben en kijken of daar vanuit zijn perspectief oplossingen voor zijn of dat het echt puur gevoelsmatige beren zijn Sterkte en gewoon blijven schrijven hoor! Juli is nog lang niet voorbij :mrgreen:
@Moon, welkom! Tuurlijk mag je meeschrijven. Ik gun jou ook een hele mooie zwangerschap. Duim mee voor een mooi verjaardagscadeau!
@Amy, leuke banner! Duurt lang dan he zo’n uitslag. Ik hoop dat alles goed is en het een nieuwe zwangerschap niet in de weg staat :-* Bij ons zit er ook 4 jaar tussen en het is heerlijk om de oudste op school te hebben en dan alle tijd te hebben voor de baby. Echt genieten!
Ook ik hoop op een goede zwangerschap zonder miskramen. Daar gaan wij als groepje gewoon niet aan beginnen :naughty:
Valt mij ook op dat het een rustige stopmaand is. :mrgreen: Ook wel fijn, kan ik goed bijhouden wie wie is
Nu even snel wat boodschapjes doen en dan aan het werk. Woensdagochtend is mijn thuiswerkdag. Heerlijk. Kan zelf bepalen wanneer ik werk. De oudste heeft vanmiddag een partijtje en de jongste leg ik na de creche om half 2 op bed. Kan dan flink wat werk verzetten. :thumbup:
Tot later :-*
@ Amy, Jayden is dus ook zo,n vroegertje. Hoelaat gaat ie savonds altijd? 4 jaar is ook prachtig en niks mis mee, en iederen moet ook vooral doen waar die zichzelf goed bij voelt hoor
@ Smurf, je hebt gelijk. Dat ga ik eens met hem bespreken. Wat jij zegt heb k ook, het is niet meteen raak, dan nog duurt het 9!! maanden. En voor mijn gevoel ga je dan sneller knopen doorhakken (of juist impulsief) dat wil ie dan misschien niet.
Lekker hoor, die thuiswerkdag mag ik vragen wat jij doet, of had je dat al ergens gezegd?
Niet druk, maar vind ik ook niet erg, dan leer je de mensen beter kennen
's avonds gaat hij meestal om 7 uur naar bed, maar eer hij slaapt zijn we wel drie kwartier verder;-)
Hier ook vroege vogels hoor. Rond half 8 vallen ze in slaap en uiterlijk 7 uur zijn ze klaar wakker. En dat 7 dagen in de week :lol:
Ben er zelf inmiddels aan gewend geraakt.
Haha smurf, gelezen hroor, klinkt goed.
Owww jullie ijn allemaal vroege vogels, soms lees ik topics en hoor ik dingen van mensen dan denk ik mensenkienes, wij zijn veel vroeger, maar idd het went en je vind je ritme erin. Hier is het ook vaak 6 uur, het is niet anders, hier helpt het ook niet om hem later op bed te doen. Hij gaat altijd 7 uur meteen koesen, dus dat is wel fijn :thumbup: :thumbup:
Kom ik dan even als spelbreker !
Hier een mannetje wat graag langer blijft liggen, heb soms moeite om meneer uit bed te krijgen voor school. Op vrije dagen wordt hij wakker tussen 8 en 9 uur en enkele keer later. Papa en mama zijn ook best uitslapers en kleine man is nooit roeg wakker geweest ook niet als baby (ja voor een vroege voeding (6 uur)maar daarna sliep hij weer (tot half 10)). Hij ligt er trouwens tussen 7 en half 8 in en slaap meteen, helemaal uitgeput van o.a. school.
Kleine van mijn zus is ook zo’n type, zal wel in de familie zitten
Vandaag dagje alleen: kleine man is op school, grote man gaat straks werken, ff rust, morgen weer zelf aan het werk.
Wat heerlijk luxe zeg Moon! Lekker van genieten
Hier lekker druk weekje achter de rug.
Vanochtend als hulp ouder mee naar de speeltuin. Allemaal leuke dingen.
Volgens mij zit mijn eisprong eraan te komen. Tempo is nog heel laag, maar sinds gisteren wel meer taaie slijmerige afscheiding. :mrgreen: :dance:
Nu mijn temp even grofweg bij houden. Ik zit vaak voor eisprong rond de 36.4/36.5 en daarna 36.9 en bij zwanger boven de 37. Ben wel benieuwd of het nog steeds zo is. Tenslotte al weer 4 jaartjes geleden allemaal