Zijn er al Juli 2012 stoppers???

He dames,

Moon lekker hoor, ook lekker van blijven genieen.

Spannend smurf, hoe meet je dat dan?? Gewoon met een temperatuur meter onder je oksel of doe je dat anders? Haha echt geen verstand van:P

Hier alles goed, lekker druk met van alles en nu heerlijk weekend. Altijd zo fijn, beide mannen thuis en maar dollen :slight_smile:

Wens jullie allemaal een goed weekend.

haha Sanne :lol: Hoe je het doet maakt niet uit denk ik als je maar steeds op dezelfde wijze meet: oksel, oor, rectaal of onder je tong. En steeds op hetzelfde moment meten. Ik doe het als ik wakker word.

Owww wat grappig dat het ook op die manier kan, had er echt geen idee van :lol:

Zo hoe is het hier met iedereen?

Sanne, nog met hub kunnen praten?

Wat een lekker weer he, geweldig!

Heb even het rijk alleen. De oudste is bij zijn beste vriendje spelen en manlief is bij de jongste in slaap gevallen volgens mij :lol:

Boodschapjes zijn weer binnen :thumbup:

Heb nog werk liggen dat ik dit weekend moet afwerken…misschien dat ik alvast iets ga doen als ik mij er toe kan zetten :wink:

Oja mijn rare buikpijn is echt een stuk minder ineens :o Denk dat het dus echt samenhing met de cyclus. Volgens mij is mijn eisprong namelijk geweest. Nu gaan we de meest saaie weken in haha…wachten…wachten…

Smurf, dat taaie slijm waar je gisteren over schreef had ik vanmiddag! Het waren echt draden… ovutest was nog wel negatief, licht streepje. Hoop wel dat hij er aan gaat komen…

Oh spannend zeg Amy! Flink aan de klus dan nu :smiley:

Het slijm duurde bij mij ong. 3 dagen. De laatste dag was het ergste. Nu is het helemaal weg :slight_smile: Ook de pijn onderin mijn buik is foetsie. Ik weet dus zeker dat mijn eisprong is geweest. Temp is idd ook 0.3 gr. hoger.

Dacht dat ik relaxed zou zijn maar ohhhhhh ik wil zoooo graag :inlove:

Een collega vertelde donderdag dat ze 13 wkn zwanger is en overal zie ik zwangere vrouwen. Jullie zullen dat net zo hebben.

Zwijmel…

Nu snel douchen. Y moet om 9 uur in het zwembad liggen voor zwemles.

Doeiii

Spannend Amy :angel: :pray: , dan zal de test vast snel positief zijn, klusze en ik duim voor jullie.

En Smurf ook voor jou spannend hihi. Ja als je eenmaal weet er voor te willen gaan of iig de wens er is, dan zie je alleen maar zwangeren hihi :angel: :wink:

Hier nog niet over gehad, even op zijn beloop laten hoor, maar ik heb de zwangerschapstest en ovu testen al in huis, voor het geval dat :lol: .

Het grootste probleem is dat we in een huurhuis wonen met 3 slaapkamers, genoeg zou je zeggen, maar die ene wordt bezet door mijn man voor hobby en werk, dus dan zou ie naar de zolder moeten, maar dat moet verbouwd worden (geisoleerd etc) om hem daar te installeren, als we blijven huren doe je dat niet, dan zouden we moeten kopen. Maar er moet heel vele gebeuren, badkamer keuken en het nadeel is, het huisje blijft klein, maar we wonen er wel erg fijn. Dan zou de keuze er zijn om te verhuizen naar een groter huis, mja dat is ook een risico, hier is het zo fijn en straks rijzen de kosten de pan uit, daar hebben we dan niets aan. Dusja allemaal stof tot nadenken. Mijn man die heeft liever alles eerst goed klaar voordat we aan iets ‘impulsiefs’ beginnen, (dat is een tweede kindje natuurlijk niet, maar jullie snappen me vast wel)

Fijne zondag dames!

Hier een rustige zondag, M is ziek, moest flink overgeven en ligt lekker in zijn bed te slapen.

Gisteren zware dag, was de uitgerekende datum van L.

Hoop toch snel op een zwangerschap, het valt me niet mee.

Deze maand zal wel niets worden: afgelopen dinsdag veel buikpijn gehad (waarschijnlijk mijn ovulatie, zat nl precies op de helft van de cyclus), nu sinds vrijdag rood bloedverlies met slijm :sick: . in de vorm van afscheiding. Weet niet wat ik hier van moet denken?

He Moon :hug: Wat een vreselijke dag mort dat gister geweest zijn, een hele moeilijke in al zoveel moeilijke dagen. Ik hoop hard voor je mee. Geen idee wat dat is moon dat laatste. Hoe is het nu met m.??

heb nog veel aan je gedacht Moon :hug: verschrikkelijk he, zo’n dag :frowning: :hug: ik was blij dat de 23e voorbij was :frowning:

hier idd nu elke dag een ovutest, had vanmiddag weer van die ehh elastieke dikke afscheiding zeg maar :shifty: ovustreepje was nog wel heel erg licht… hoop dat hij snel donkerder wordt!

Amy :frowning:

Als ie nu licht is, moet ie morgen of overmoren echg gAn knallen, maar ik zou sowieso aan de klus gaan vandaag al voor het zekerdje :mrgreen:

ik heb al een week een licht streepje Sanne :wink: Dus blijf hem nu maar elke dag doen… en sowieso om de dag klussen :angel:

Huh hoe kan dat :think: Ik had de vorige keer geen of een vette streep.

geloof dat je altijd wel een wat LH in je urine hebt, waardoor je licht streepje kan krijgen? don’t know… ze zijn in elk geval niet wit, heb echt een licht streepje naast de controlestreep…

Ok duidelijk, hoe dan ook hij moet een x gaan knallen

ja dat is wel te hopen ja :slight_smile: Vooral nu ik ook die dikke elastische afscheiding hebt… :sick:

pff het is dat mijn ovutest van vanmorgen zo licht was, anders had ik gezegd dat mijn eisprong net is geweest. had ontzettende steken net rechtsonderin…

Moon, wat een rare dag moet dat zijn geweest. Dikke knuf! En ik duim natuurlijk ook voor jou dat je snel weer zwanger mag zijn :hug:

Geen idee wat het kan zijn. Je hoort wel eens dat vrouwen na de eisprong of bij de innesteling een beetje bloedverlies hebben. Of het zou een vroege menstruatie zijn :think: Geen idee, even afwachten maar :wink:

Amy, klinkt toch wel goed hoor die afscheiding! Het streepje moet echt gaan knallen binnenkort. Volgens mij kun je de echte piek ook missen toch?

Tis maar een moment opname. Zou dus ook op je lijf zelf vertrouwen dus flink klussen :wink:

Sanne, wat een lastig dilemma…En tijdelijk zijn kamer opofferen is geen optie denk? Of de beeb eerst bij jullie op de kamer en later een kamer delen met de oudste voor even?

Wij moeten eigenlijk de zolder gaan verbouwen. Maar gaan dat rustig aan doen. De jongens gaan zo nodig gewoon eerst samen een kamer delen. Later als de zolder ooit klaar is kan elk kind zijn eigen kamer krijgen.

Fijne avond allemaal!

:-*

smurf, nou hij was net nog zo negatief als maar wat :wink: ach, we klussen gewoon verder :mrgreen: nijn nod op 18 juli / mijn banner is ook maar een gok, ben er vanuit gegaan dat vrouwen vaak 6 weken na de bevalling weer menstrueren…