Zijn er al Juli 2012 stoppers???

Gek toch?! Wat jij zegt klopt wel. Na mijn bevallingen moest ik pcies 2 weken erna met de pil starten dan was het direct 100% safe. Dus dat klopt dan wel.

Ach in elk geval veel plezier :mrgreen: Ben je wel weer genezen?

Bij mij duurde dat wel ff :oops: Moest echt zeker 6 weken wachten :?

ja, lichamelijk ben ik genezen ja :wink: vloei niet meer enzo… had ook geen hechtingen enzo he, niet ingescheurd en ingeknipt, dat scheelt ook wel denk ik…

@Amy82 wrote:

ja, lichamelijk ben ik genezen ja :wink: vloei niet meer enzo… had ook geen hechtingen enzo he, niet ingescheurd en ingeknipt, dat scheelt ook wel denk ik…

Das wel fijn,

Dus toch negatief, het is idd een gokje he… :think:

Als je genoeg testen hebt gewoon blijven doen en met die afscheiding :inlove: (moet toch goed komen!! Het MOET gewoon :))

Smurf, jullie vinden dat dus geen probleem bij elkaar op de kamer??

Roan heeft ook maar 2 weken bij ons gelegen, werd echt gek van het geadem en of ie dat nog wel deed (sorry : :shifty: ), maakte mezelf er gek mee en sliep niet. Dus bij een volgend kindje zou het eerst ook even zijn, maar toch het liefst op de eigen kamer. En nee helaas heeft manlief die kamer echt nodig, hij werkt ook thuis minstens 1 dag i.d week en dan moet ie wel zijn eigen plekje hebben. Veel gebeld en moet in een rustige omgeving kunnen werken.

He dames,

Hoe is het vandaag??

Al een dikke streep Amy?

Zo Roan mag woensdag 1 keer oefenen en gaat vanaf 3 sept naar de peuterschool. Ben benieuwd wat ie er van vindt.

spannend voor Roan!

nee, nog steeds geen dikke streep, blijft maar een zielig klein streepje :frowning: beetje jammer. nou ja, blijf maar doortesten…

vanavond is de begrafenisonderneemster nog langsgeweest, nog even nagepraat enzo… hebben ook de foto’s gekregen die op de begrafenis zijn gemaakt. was wel eventjes slikken…

Amy, mmm balen zeg. Nog wel die afscheiding? Moest ook gelijk aan je denken vandaag. Hopelijk was het een fijn gesprek met de begravenisonderneemster. Mooi en bijzonder om de foto’s te zien denk ik. :cry: Maar oh zo verdrietig.

Sanne< spannend voor Roan :smiley: Ben benieuwd hoe hij het gaat vinden.

De twee oudste kunnen prima samen op een kamer, die zijn nu (even afgerond naar boven) 7 en 3.

De baby ligt de eerste weken bij ons (totdat ik idd gek wordt van de geluiden en zelf niet meer kan slapen net als jij) en daarna in zijn eigen kamertje.

Een baby bij een van de oudste zou ik minder snel doen. Maar wat mij te binnen schoot, jullie hebben wel een zolder toch? Is het niet op een simpele wijze te doen dat manlief zijn hobby daar naartoe verhuisd :think:

Nou ja, ik hoop dat jullie er samen uitkomen wat nu wijsheid is.

:hug:

Hier alles oké, geen bijzonderheden te melden.

Welterusten alvast.

:slight_smile:

smurf, ja nog wel die lekkere dikke elastische klodders tussen de afscheiding :sick: :mrgreen: :shifty:

:mrgreen:

Wie van jullie heeft ervaring met ovulatietesten? En waar kun je ze een beetje goedkoop kopen?

Ga er komende maand dan maar eens mee beginnen, deze cyclus is echt waardeloos. Bloedverlies wordt wel minder, wil beter mijn eisprong kunnen traceren.

Verder is M nog ziek, vannacht weer overgegeven en nu diarree. Ben gelukkig vandaag vrij, M voelt zich niet echt ziek, speelt wel gezellig. Rust is nu wel het belangrijkste voor hem.

Amy; ben benieuwd of en wanneer de test positief uitslaat.

Moon, ik gebruik ze van sensitest. Heb er niet heel veel ervaring mee… Voor mij is het ook echt om mijn ei te kunnen spotten… Heb echt geen idee hoe mijn cyclus is natuurlijk na mijn bevalling…

Streepje is nu donkerder dan gisteren! :dance:

Volgens mij komt daar een eisprong aan!!!

Succes.

Ja he :slight_smile: en in het echt is het nog duidelijker te zien hoor!

Moon, ik kan je helaas niet helpen. Heb nog nooit ovutesten gebruikt omdat ik goed op mijn lichaam en temp kan vertrouwen.

Amy :dance: :dance: dat ziet er goed uit, spannend!

En net was hij weer lichter :wall:

Kan zijn dat je eisprong nu is geweest dan , toch :think:

@Smurf78 wrote:

Kan zijn dat je eisprong nu is geweest dan , toch :think:

denk het niet, heb nog geen positieve test gehad…

En Amy?

Hoe is het verder met de rest?

Wat een lekker weer he! Vanmorgen heerlijk gewerkt voor ik het door had was het alweer tijd om Y op te halen.

Die zit nu met een vriendje voor de tv brood te eten.

Dadelijk T even van de creche halen en op bed leggen.

Pff ik heb steeds vlagen van hoofdpijn. Stekend en kloppend heel irritant.

Ben ook moe…kan zo slapen.

En dat terwijl ik afgelopen weekend toch echt mijn B12 prik heb gehad.

Nou ja, het zal wel door het drukkende en benauwde weer komen denk ik.

Voor eventuele zwangerschapsklachten is het nog veels te vroeg haha.

Daar was ik ook weer eens een keer haha

Amy, Las dat je een licht streepje hebt met sensitest. Bij onze eerste ook met sensitest getest had vaak heel lang zo’n streepje. Had met deze testen ook geen knallers. Maar wel een duidelijk streepje, alleen niet donkerder dan de teststreep, wat wel moet.

Sennapen, las je spoiler over het gesprek met je partner :hug:

kan me goed voorstellen dat je daar verdrietig over bent!

heb je inmiddels nog een keer met je partner gepraat?

Hoe gaat inmiddels met je??

Moon, las je vraag over ovulatietesten heb van een vriendin ovulatietesten van ‘test jezelf’ over kunnen nemen. Zijn wat gevoeliger als andere. Zij heeft er super ervaring mee, had geen lichte streepjes van te voren, maar gelijk een knaller. Ik had dit met sensitest wel altijd, erg vervelend.

Smurf, wanneer is je nod?

Hier aan het wachten op mijn menstruatie, verwacht hem morgen of overmorgen wel. Daarna gaan we er dan voor :dance:

Als goed is heb ik mijn eisprong op vakantie, hopelijk doet de ontspanning goed :pray:

Zal wel leuk zijn gelijk in ene zwanger.

Heb van mijn vriendin een tasje met 28 ovulatietesten kunnen overnemen voor heel weinig. Wilde ze eigenlijk niet gaan gebruiken, maar ze vroeg zo weinig dat ik het niet kon laten.

Tot snel weer!

Kiara, mijn nod heb ik gezet op 14 juli. Mijn eisprong was rond dag 13/14 dus dat klopt wel als het goed is. In het verleden ook heel vaak een standaard cyclus van ong. 25 dagen gehad, maar ik ga maar gewoon van de 28 uit dan speel ik op safe. Dus ergens tussen de 11 en 14 juli verwacht ik mijn menstruatie. Ben nog nooit in ene keer zwanger geworden dus daar ga ik ook nu niet van uit.