Spannend hoor!
Snap dat je er niet vanuit gaat zwanger te zijn, maar leuk zou het wel zijn toch
Bij de eerste heeft het bij ons even geduurd, was toen gestopt met de pil na jaren lang gebruik. In 10 maanden 3 keer zwanger geweest, waarvan 2 keer vroege miskraam. na de bevalling niet meer aan de pil gegaan, was toen de eerste ronde gelijk zwanger.
Tuurlijk zou dat super zijn als het in een keer raak is :inlove:
Zal voor je duimen!
ik had gehoopt vandaag ongesteld te worden, maar denk niet dat dit geval zal zijn. Normaal buikpijn, etc. nu nergens last van.
Hoop dat mijn cyclus niet veel langer gaat worden.
jammer Kiara, hopelijk volgt je ongi snel! stom klinkt dat eigenlijk als je zwanger wilt worden :lol:
Hier nog steeds geen positieve ovutest. wordt er een beetje gaar van. wel al een week zo nu en dan steekjes onderin mijn buik, en al ruim een week van die dikke elastische afscheiding. maar ook een streepje wat niet wil knallen heb nu wel door dat hij tussen 10 en 1 donkerder is dan eind van de middag/ 's avonds.
Amy, hoop dat je snel een knallend streepje hebt!
Kan me voorstellen dat je je wil richten op het zwanger worden.
Hier vanmorgen ongesteld geworden :dance:
Hoe blij kan een mens daarmee zijn, hopelijk hierna een hele lang poos niet meer
Fijn Kiara!
Ik ben vanaf de 20e begonnen met testen, maar in het begin om de 3 dagen.hip dat ik hem daardoor niet gemist hebā¦ Nou ja, vanaf de 24e zijn we eigenlijk om de dag zoān beetje aan het klussenā¦
Zou ook niet weten eigenlijk vanaf wanneer na de bevalling je cyclus weer begintā¦
Denk dat dit bij iedereen verschillend is.
Mijn vriendin heeft pas een kleintje gekregen en geeft flesvoeding,
Werd ongesteld met 10 weken.
De VK vond dit wel iets aan de late kant, meestal is het zo rond de 8 ste week.
Breekt even in
Ow Eef toch!! :hug: :hug: :hug:
Die stomme ovulatietesten ook! Kon je hem dr maar op kijken he die dikke streep!!
breekt weer uit
Middag,
@Amy dat zou misschien verklaren waarom ie niet gaat knallen, mja jullie oefenen veel dus altijd goed.
Kiara :dance: , dat is gewoon heel fijn omdat je dat nodig hebt om regelmaat te krijgen En te weten aar je aan toe bent. Hopelijk ius het snel raak
Smurf denk nderdaad van het weer, zo heet en benauwd, pfff niet lekker meer. Vandaag gelukkig wat minder warm
@Hier, nog verder niet over gehad, mijn pilstrip is ook nog wel 1.5 week laat het ff bezinken. We hebben nu een huisje gezien waar we misschien wel een kijkje in willen gaan nemen, het is allemaal zooo lastig enzo hihi, omdat het zo;n grote stap is jongens, snappen jullie me nog Dit huren is zo veilig
sennapen, spannend kijken naar een koopwoning. Snap dat jullie het dan wel spannend vinden om nu voor een 2de te gaan :hug:
Snapte je reactie die je aan mij richte niet helemaal :oops:
@Amy volgens mij begint je cyclus ongeveer 2 weken na de bevalling weer. Maar het blijft heel persoonlijkā¦
@kiara, gek hoe blij je nu kan zijn met je ongesteldheid haha. Ik hoop dathij vanaf nu heel lang weg blijft :mrgreen:
Sanne, spannend bij een huis kijken. Leuk hoor. Ik heb eigenlijk nog nooit gehuurd. Op mijn 22ste kocht ik samen met mijn man een appartement en daarna een eengezinswoning.
@Moon, alles goed?
Hier alles okĆĀ©. Heb geen hoofdpijn meer gehad. Lag denk echt aan het weer. Kan mij ook nog terughalen dat ik bij beid boys last had van het ontpillen. Dus dat zal ook wel meespelen.
Hoe bedoel je Sanne, omdat ik in het begin om de drie dagen ging testen? Doe het nu al erm week elke dag.en al een week vruchtbaar slijm erm zo nu en dan steekjes in mijn onderbuikā¦
Heb net wel nieuwe ovutesten besteld. :shifty:
Goedemorgen
Zo de oudste heeft nu zomervakantie. Wij helaas nog niet. Nog even werken.
We gaan dit jaar ook niet weg dus ik hoop dat dit mooie weer ook straks nog aanhoudt dan vermaken wij ons hier wel in Nederland.
Hier nog geen kwaaltjes. Kan dus werkelijk alle kanten op. Weet dat ik bij de oudste ook geen klachten had ook niet de eerste 3 mnd. Bij de jongste viel ik een paar dagen voor nod steeds in slaap. En de biefstuk smaakte toen met kerst heel smerig. haha. Dus je weet het gewoonweg niet.
Vind het wel spannend worden nu, nog een weekje tot nod
Hoe is het met de rest?
Amy, word je test nog steeds niet donkerder?? Welke heb je nu besteld?
Smurf, kan me voorstellen dat je het nu wel spannend begint worden!! Ga voor je duimen :thumbup: :thumbup:
Denk je gok w.b.t. Lengte cyclus gaat kloppen?
Heb je vruchtbaar slijm gespot?
Ik slik al 5 jaar geen pil meer, dus ben er niet meer zo in thuis
@Kiara, volgens mijn temperatuur, vruchtbaar slijm laatste 3 dagen juni en het vertrekken van trekkerige buikpijn onderin weet ik dat ik uiterlijk 30 juni mijn eisprong heb gehad.
Dus ik denk dat ik zeker uit kan gaan van de 14de.
Voor de eisprong was mjn temp 36.5. Na de eisprong 36.7-36.8. Mijn temp was vanmorgen 37.0.
Goedemorgen,
Vandaag hopelijk een gezellige dag, ben nl jarig.
Nog een paar dagen tot mijn NOD (10 juli), maar heb er geen vertrouwen in.
Al zo een verlaat verjaardags kadootje heel welkom zijn
Volgende week maar eens ovutesten bestellen.
Moon, gefeliciteerd! Toch ook weer moeilijk zoān dag :hug:
Kiara, nee nog steeds niet donkerderā¦ Heb nu de gewone dipsticks van sensitest besteldā¦
Streepje vandaag was weer zo licht :evil:
Heb nu al 2,5 wel lichte streepjes
Jee Amy wat moet dit frustrerend voor je zijn! :evil:
Ik weet ook niet wat dit betekentā¦in elk geval een hele dikke knuf voor jou.
Je bracht mij wel op een idee. Ik ben rond nod altijd een testfreak en zag dat je bij sensitest hebt besteld.
Dus ik heb maar vast een lading zwangerschapstesten ingeslagen hihi. Echt goedkoop! :thumbup:
Ga maar even chillen in het zonnetje denk. :-*
Ja, is zeker frustrerend ja :twisted: