Ja, weer thuis na een dag werken…
Morgen hier NOD, uitgaande van een cyclus van 32 dagen. Vorige maand had ik al flinke hoofdpijn, nu (nog) niet… heb een weeïg gevoel in mijn maag…
Ga ervan uit dat ik ongesteld ga worden, wil mezelf een teleurstelling besparen…
Wacht geduldig af :liar: :liar:
Amy: zie eigenlijk weinig verschil…
Moon, op de foto zo is het ook niet echt te zien… En ze zijn ook nagenoeg hetzelfde
Ik ga voor je duimen! Weet je al wanneer je er eventueel een test tegen aan gaat gooien?
Weet nog niet wanneer ik ga testen. Als ik gek wordt van de onzekerheid, denk ik. Nu eerst morgen maar eens afwachten.
Spannend Moon ! Dat weeeige gevoel herken ik ook incl gevoel van maagzuur.
Amy, wat lastig zeg zo op een foto. Nu zien ze er idd grotendeels hetzelfde uit :? :hug: :hug: :hug:
Moon, wat spannend zeg!! Ik hoop gewoon dat het raak is
Amy, word je hier niet heel moedeloos van??
Kan me voorstellen dat die testen zo alleen maar voor onrust zorgen of niet?
Vind in ieder geval wel rot voor je :hug:
Smurf,
Morning,
Hier vanmorgen een gezakte temp…vrees dat deze ronde voorbij gaat.
Hoop alleen niet dat ik vandaag al ongi wordt :think: Dat zou een korte cyclus zijn en ik weet bijna zeker dat ik tussen dag 12 en 14 mijn eisprong heb gehad.
Kan natuurlijk ook een mismeting zijn vanmorgen of een eenmalig tempdipje :mrgreen: :lol:
Zou leuk zijn geweest maar realistisch bekeken had ik ook niet anders verwacht
En Moon?
Kiara, vind jij ook niet dat aan het begin je cyclus eindeloos lijkt te duren :?
Spannend Smurf!
Kiara nee eigenlijk niet. Ik test nu elke dag met de instelling dat het streepje licht is.
Smurf, was je temp weer gezakt naar hoe die in begin van je cyclus was?
Ik vind nu ook wel language duren Inderdaad, maar heb gelukkig afleiding genoeg. Gaan volgende week vrijdag op vakantie, dus alvast wat dingen bij elkaar aan het zoeken. Verder veel aan het werk.
Amy, fijn dat je er nog niet moedeloos van word. Hoe Laat Ga je vandaag testen?
Goedemorgen,
Hier nog geen bloed gezien, maar wel een duf hoofd en aangezien dat hoofdpijn altijd een voorbode is van mijn menstruatie. We wachten het nog maar even af. Heb nl ook al eens een cyclus van 34 dagen gehad.
Verder vandaag een rustig dagje, beide heren zijn weg, dagje alleen. Zo eerst maar eens een heleboel was gaan wegwerken, erg veel zin in :liar:
Spannend Moon!
Kiara, al gedaan gewoon weer hetzelfde.
Heb nu eigenlijk zoiets van laat me dan ongesteld worden…
Moon, blijf voor je duimen
Amy, irritant zeg! Morgen is het toch 5 weken geleden dat je bevallen bent?
@~Kiara~ wrote:
Moon, blijf voor je duimen
Amy, irritant zeg! Morgen is het toch 5 weken geleden dat je bevallen bent?
ja klopt… alweer 5 weken…
Niet alweer, nog maar Amy :hug:
Nou meiden spannend allemaal hoor… Ik zal voor jullie duimen :inlove: en hopelijk komen er wat mooie cadeautjes aan, in het maandtopic zitten ze ook al met smart te wachten op nieuwe mama,s
Hier net gebeld voor een ander huisje en zaterdag gaan we kijken, spannend dus :inlove:
Misschien dat je ongesteld word met 8 weken, dan zou je Eisprong over een week zijn. Hoop in ieder geval op een streepje.
Sennapen, spannend kijken bij een huisje!
Kiara, ja misschien wel ja en ben ik gewoon veel te vroeg begonnen. Want als dat met 6 werken zou zijn zou ik vorige week mijn ei gehad hebben, en ik ben de 20e al begonnen :think:
Sanne, tja,.alweer en nog maar… Het is gewoon heel dubbel…
We blijven gewoon voor je duimen hoor Amy, je eisprong komt echt de vraag is alleen wanneer…heb je de komende week het gesprek in het zhuis over alle uitslagen? Spannend
Moon, spannend dus nog
Sanne, wat leuk zeg. Hopelijk valt dit huisje beter in de smaak tijdens de bezichtiging :thumbup:
Kiara, lekker veel afleiding dus de komende tijd. Leuk hoor! Waar gaan jullie naar toe?
Gisteren de testen ontvangen dus vanmorgen toch een uit geprobeerd. Negatief, en echt niets te zien ook niet heel vaag. Mijn temp is ook gezakt naar vlak na de eisprong 36.8 dus heb nu wel de bevestiging dat mijn ongi gaat komen. Voel af en toe wat ongikrampjes.
Van mij mag het losbarsten des te sneller gaat de volgende rond in :mrgreen:
Dadelijk naar de diëtiste met de oudste in het WKZ.
Doeiii :hug:
Smurf, volgende week woensdag krijgen we de uitslagen…
Balen van je negatieve test
Ik ga vandaag met Jayden naar schiphol
Goedemorgen,
Hier dag 33, nog niet ongesteld, test gedaan, was negatief .Wat ik dus al dacht. Nu maar wachten totdat ik ongesteld wordt.
Straks werken.
Ahhh Moon :hug:
Moon :hug: