Zijn er al Juli 2012 stoppers???

Moon :hug: Ook voor jou dan maar snel uitsluitsel met hopelijk uiteindelijk toch een posi en anders ook maar snel ongesteld worden

Smurf :frowning: dan maar wachten op de ongi iddā€¦ Des te sneller hoe bter, dan weet je waar je aan toe bentā€¦ Hoe was het in het zkh?

Amy leuk :inlove: , benieuwd war J. er van vond!

Ja leuk he zaterdag is het zover, erg benieuwd :inlove:

Schiphol is altijd leuk voor de kids. Rij elke werkdag op de A5 en daar zie je ze altijd goed opstijgen en landen :thumbup:

Alles goed bij de diƃĀ«tiste. Y heeft een glutenovergevoeligheid. Sinds we op dieet zijn sinds febr is hij 2 kg aangekomen :dance:

Zijn gewichtstoename is een teken dat hij het goed doet en dat hij eerdaags ook zijn lengte groei weer gaat inhalen :pray:

Nu moet hij alleen nog groente gaan eten. (hij eet NIKS op dat vlak). Dus de komende tijd wortel, tomaat, komkommer en sperziebonen gaan proeven.

Als het lukt krijgt hij van haar coole stickers.

Hier nog geen ongi of iets dergelijks. Zo vaag. Normaal zakt je temp vlak voor je ongesteldheid. :think: Mijn banner is op basis van 28 dagen. Voorheen, vroeger :lol: was mijn cyclus op de minuut af 25 dagen. Ook dat ik stopte met de pil. Dat zou vandaag moeten zijn.

Ach ben inmiddels een dagje ouder natuurlijk whahaha

:lol: :lol: :lol: :lol:

Ik heb echt de slappe lachā€¦

Drie kwartier geleden schrijf ik een berichtje. Ben ik aan het schoonmaken en ineens voel ik ietsā€¦Jawel ben ongesteld geworden precies op dag 25

Ben toch nog een jonge god gelukkig proest :mrgreen:

Haha wat goed, super zeg nu weet je ook waar je aan toe bent.

Wat fijn zeg dat je knulletje groeit, zal met veel zorgen gepaard zijn vooraf. Die roenten zullen straks vast vanzelf komen. Hoop ik van herte voor jullie :wink:

Ja we hebben veel zorgen gehad om hem en heel hard moeten knokken om de juiste puzzelstukjes op de juiste plek te krijgen. Naast het glutenverhaal heeft hij ook sinds twee maanden de diagnose HMS erbij gekregen (Hypermobiliteitssyndroom). Binnenkort hebben we de intake bij de revalidatie arts. Hij gaat als het goed is fysio en ergotherapie krijgen. Zoā€™n traject kan heel intensief zijn lees ik her en der op internet. Maar ik laat het wel op ons afkomen. Misschien valt het in zijn geval mee. Het is 50% erfelijk. De jongste is ook hypermobiel en als baby fysio gehad (was een slappe baby en liep daardoor achter in zijn motorische ontwikkeling) maar nu gaat dat heel erg goed.

We gaan het wel zien hoe en wat dadelijk. Hebben tenslotte ook 50% kans dat de kleine het niet erft :mrgreen:

Net maar even een ibu ingenomen. Pff koppijn. En ben chagerijnig :twisted: :oops: :lol: Weet nu wel weer dat ik het de afgelopen 3 jr helemaal niet erg vond dat ik niet menstrueerde. Hahaha. Ach alles voor een goed doel. Zie dit als een grondige schoonmaak, voelt ook wel goed eerlijk gezegd.

Nou ga mijn bedje op zoeken :zzz:

Pffffffff, ff klagen hoor:

Inmiddels op dag 34 aangeland en nog geen bloed te bekennen. En het voelt ook nog niet dat dat gaat komen.

Spannend hoor Moon, had je nou gewoon en regelmatige cyclus?

Hier vandaag buikpijn, net of ik ongesteld niet wordenā€¦ Wel ovutest gedaan, was nagenoeg wou. Heb me voorgenomen om ze nu om de dag te doen.

Over het algemeen een regelmatige cyclus van ong 32 dagenā€¦

Ik wacht geduldig af :liar: anders gooi ik er in het weekend nog maar een testje tegenaan.

Verder vandaag behang verwijderdā€¦ wat een k-klus. Ben nog niet klaar, volgende week maar weer verder.

Hier niet echt een juli stopper maar wil eigenlijk wel mee kletsen, ik kan niet op een gewone manier zwanger worden en heb deze maand mijn eerste iui poging gehad nod 22 juli ā€¦ ik heb al 2 kindjes maar we willen toch nog graag voor een 3e gaan

Davina, welkom hier! En spannend hoor! Ik ben ook geen echte juli stopper hoor. Vorig kat in juli is mijn spiraaltje verwijderd (oh toch een julistopper dus alleen van 2011), maar schrijf officieel bij de augustus en september stoppers van 2011 mee. In juni is ons dochtertje dood geboren, we willen meteen voor een derde kindje gaan, vandaar dat ik juli maar als mijn stop maand zie :slight_smile:

Smurf en Moon, nog wat nieuws?

Sanne en Kiara, hoe is het met jullie?

Ik heb vanaf en gisteren een zeurderig gevoel in mijn buik met bijbehorende steekjes. Wil nu eigenlijk gewoon ongi worden, dan kan ik verderā€¦

Welkom davina, spannend voor jullie! Hopelijk kom je de 22ste goed nieuws brengen

:smiley:

Moon, gek zeg dat je ineens overtijd loopt. Duim dat het later om n positieve reden is. Geen bloed is goed toch :wink: :pray:

En amy hoe is het nu met je buikpijn? Rond mijn eisprong had ik ook buikpijn. Net als nu :evil: hoop dat je snel iets van duidelijkheid krijgt :hug:

Sanne nog 1 dagje en dan weer n huisje kijken :dance:

Kiara hoe is het bij jou? Druk met inpakken bezig?

Hier fijn ongesteldā€¦buikpijn en ik loop leeg haha. Heb dit echt NIET gemist.

Hopelijk meteen de laatste keer hihi.

Vanmorgen kaartjes besteld voor beekse bergen en het spoorwegmuseum. Helemaal leuk voor in de vakantie. We gaan niet weg nl.

Hallo!

Welkom Davina, spannend dus voor jullie in de wachtweken. :pray: Laten we hopen op een mooi wondertje, wie weet ben jij de 1e :slight_smile:

Smurf, ja spannend hoor :inlove: , mijn vader gaat ook mee voor de zekerheid, die heeft veel verstand van huizen/verbouwen dus die kijkt met een heel ander oog :wink:

Haha, nee kan me voorstellen dat je dat niet hebt gemist. Ik ben het liever ook niet, na de bevalling van R. is het veel erger geworden en heb ontzettend last van mijn bovenbenen dan.

Wat een zorgen meid om jullie kindjes. Maar gelukkig alles nu de positieve kant uit. En zo is het ook hoor, wie zegt dat dit 3e kindje het krijgt :pray:

Moon, hoe is het nou vandaag? Al duidelijkheid :hug:

Amy, hoe is het bij jou?

Doahhh, lees ik net allemaal hihi, had jou berichtje over het hoofd gezien :oops: terwijl ik die van smurf en davina wel had gezien, gek hoor.

Hopelijk zet het door naar ongesteldheid, anders blijf je maar aansudderen he :hug:

Hier alles goed met mij hoor, spannend dus voor morgen. Ik heb me er ook wel wat bij neergelegd dat het misschien niet juli stoppen worden, maar misschien een maand later, maakt ook niet uit. Ik blijf graag met jullie meeschrijven en hard voor jullie duimen :inlove: . Ik hoop zo dat dit huis het is, dan ben je gewoon klaar, genoeg ruimte etc. etc. Afwachten dus.

fijne regenachtige dag dames

Ow nog een klein vraagje, ons binkie wordt volgende week 2. Nu krijgt ie een loopfiets, maar ik wil nog wat leuks (kleins? :mrgreen:) erbij, hebben jullie ideetjes, jullie hebben namelijk bijna allemaal jongetjes :wink:

Een fietshelm? Autoā€™s van cars zijn hier favoriet, voetbal, dieren (van die plastic), klei, bellenblaas, boekjes,ā€¦eh genoeg inspiratie? :mrgreen:

Davina, welkom! Gezellig dat je met ons mee komt kletsen!

Wanneer verwacht je je NOD?

Was dit de eerste keer met IUI?

Smurf, balen dat je ongesteld bent geworden! Wel fijn dat je cyclus is zoals voor de zwangerschap. Altijd fijn als die wat regelmatig is :slight_smile:

Amy, hoe gaat met jou? Zag dat je gaat testen om de dag.

Je streepje is nu weer helemaal weg??

sennapen, vind je niet vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent wat betreft zwanger worden?? Wat ik er van begrijp kan zijn dat je dus aankomende maand ervoor gaat, maar kan ook nog paar maanden duren of begrijp ik het verkeerd. Wat spannend je zoontje bijna 2 :smiley:

Moon, Wat maak je het spannend zeg! gek dat je nog niet ongesteld bent en een negatieve test hebt. Hoop dat je gewoon iets te vroeg was met testen :pray: Of ben je inmiddels ongesteld geworden??

Hier start ik aanstaande maandag met ovulatietesten, vind best spannend :slight_smile:

Spannend hoor Kiara! Klopt, wil nu om de dag gaan doen. Even iets meer laten rusten. Hem nu de normale van sensitive, niet de gevoelige,.en hierop idd geen streepje meer. En hij zal niet van omowit naar een knaller gaan. Komt bij dat we het toch pijn de dag doen :wink: dus echt een ei missen zit er niet in,.hoop ikā€¦

Hee Allemaal,

Hier nog steeds niet ongesteld, maar ook vanmorgen een negatieve test. Nu denk ik dat mijn ā€œvageā€ bloedverlies van 2 weken geleden misschien een menstruatie is geweest (menstrueer ook nooit hevig) en dat zou betekenen dat ik nu in een vruchtbare periode zit. :think: Vanmiddag maar eens een ovu-testje doen.

Davina welkom, ook ik ben geen echt julistopper, afgelopen maart ons 2de kindje verloren na 23 weken zwangerschap. Maar nu echt weer begonnen in de hoop voor een broertje of zusje.

Amy ik duim voor een positieve ovutest en anders maar gewoon een menstruatie zodat je weet waar je aan toe bent.

Hoe is het verder met je? Hier een groot gemis op dit momentā€¦

Sanne: ben benieuwd of het huis wat voor jullie is, zou leuk zijn. Wij hebben 2 jaar geleden de stap gewaagd om een huisje te kopen (zaten ook gehuurd), echt geen spijt van gehad, zolang je maar niet te hoog gaat zitten :slight_smile:

Balen, weer en negatieve test Moon :hug: hoop dan op een positieve ovulatietest!

Hier is het gemis momenteel weer heel grootā€¦ :frowning: en nog steeds niet ongesteld. Die stomme steekjes onderin buik blijven ook maar komenā€¦ Blij dat ik woensdag hopelijk weten echo kan krijgen. Ben zo benieuwd of de gyn misschien een eisprong kan zienā€¦

Zal mijn banner trouwens eens verwijderen, klopt geen hout van.

Oja Smurf, gisteren had ik ook van die zeurige buikpijn, net of je ongi moet worden. Is nu weer weg :wall:

En toen hadden we een licht positieve ovu-test. Over een paar dagen nog maar eens testen. Mijn lijf doet raar, snap er nu echt niets meer van :think: