Zijn er al Juli 2012 stoppers???

Spannend Moon! Heb je een foto?

Ik was net helemaal blij om een klein sliertje rood bij het afvegen… Hoop nu zo dat ik ongesteld ga worden… Stom he…

@moon ik hoop zo dat je binnenkort een posiiteve test in handen hebt… Het is je zo gegund…

@amy ik hoop dat de gyn van de week even wil gleuren hoe het er voor staat… Je moet ook niet te snel willen heh… Al snap ik heel goed dat je liever gisteren nog zwanger was dan vandaag… Dan is het verdriet een klein beetje in een ander daglicht te plaatsen…

Moon en Amy allereerst even een knuf. Gewoon omdat jullie het verdienen :hug: :-*

Amy, ben heel benieuwd wat het sliertje te betekenen heeft :pray:

Moon, toch vruchtbaar dus. Spannend!

Fijn dat je niet heel erg ongesteld bent. Hier nu dag 4 en nog steeds helderrood verlies en lage buik/rugpijn. :wall:

Kiara, spannend bijna gaat het echte werk beginnen, toi toi toi :pray: :mrgreen:

Sanne, veel plezier vandaag!

Davina, en hoe voel je je?

Hier geen bijzonderheden op cyclus front.

Manlief heeft net 2 velux dakramen gehaald die gaan er in onze vakantie in :dance: Gaat het ooit nog eens iets worden met de zolder :smiley:

Hehe, eindelijk weer eens opstaan met een zonnetje, heerlijk!

Alles goed met iedereen?

Morgen! Nou.buikpijn is weer weg, na het rode en het bruine sliertje van gisteren niks meer gespot…

Nou ja zeg…hoe raar :think: Als we het zeer positief benaderen kan het van een innesteling zijn… :mrgreen:

Zit niets anders op dan afwachten he meid…irritant! :hug:

Daar zat ik ook al aan te denken… :shifty: maar dan zou ik een positieve ovutest gemist hebben… En een hele korte lhpiek dus, want test sinds begin juli eigenlijk elke dag rond en uurtje of 1… Kan ik me ook niet voorstellen…

Eef duimpjes draaien meis.

Dikke knuff.

Thanks Chantal, maar denk dat het niet nodig is hoor, geloof er niet in…

Hallo!

Het huisje was best leuk zeg, veel positieve dingen, garage, mooie ruime tuin, 1 slaapkamer extra, grote slaapkamers boven, heel licht, nadeel, moet veel gebeuren, nieuwe keuken, nieuwe badkamer, zij slapen nu beneden en hebben boven geen badkamer wij willen boven slapen, dus daar zal wat moeten komen. Slaapkamer onder zou werkkamer man worden, maar dan moet de deur van de badkamer naar de andere kant haha… Dus we zijn druk aan het wikken en wegen. Verder wel een hele leuke buurt met andere stellen met (oudere) kindjes. Waqt Moon zegt willen wij dus ook niet, in de shit komen qya geld omdat we het toch niet kunnen opbrengen, vandaar ook niet zo,n duur huis, maar goed we gaan qua kosten altijd omhoog, maar hopen dan ook meer wooncomfort en gemak te hebben.

Jeetje Amy, om echt serieus gek van te worden, je wil nu ook wel eens duidelijk he :hug: En ik snap dat het gemist heel groot is, dat word ook nooit minder. :frowning: En wat voor troostende woorden we ook bieden, het helpt zo weinig :cry:

Moon, wat gek nu een lichte ovu test… Raar zeg, het menselijk lichaam is soms heel vreemd.

Kiara, wel vervelend ergens, maar aan de andere kant bij neergelegd, een fijn plekje is ook belangrijk en wil niet zoveel stress tijdens het zwanger zijn hebben.

Ook al aan de ovu,s goede maand voor de verkopers van de ovus he :angel:

Leuk smurf die ramen, dat zal straks een hoop licht geven :thumbup: :mrgreen:

Sanne, moeilijk hoor met het huisje!

Moon, jij nog ovutest gedaan?

Ik had vandaag een mindere dag, mis Quincy ontzettend… :frowning: .en had net 1 speculaasje op en ben nu :sick: die viel dus even niet goed…

@Amy82 wrote:

Thanks Chantal, maar denk dat het niet nodig is hoor, geloof er niet in…

En toch duim ik.voor je :-*

@Amy82 wrote:

Moon, jij nog ovutest gedaan?

Yup, en streepje was een stuk lichter. Maar we hebben ons best gedaan. :wink:

Lukt me alleen nog niet om een foto te plaatsen, ben niet zo slim met computers :oops:

@Sanne: klinkt wel goed dat huisje. Is badkamer boven noodzakelijk? In ons vorige huis hadden we ook badkamer beneden, was goed te doen hoor. Als ie er maar netjes uitziet.

Wel een positieve ovutest gehad dus? Fijn! En spannend!

Hier verder niks nieuws te melden eigenlijk… Zou willen dat het al woensdag was…

Amy: :hug: :hug: Denk aan je en hoop dat ze je duidelijkheid kunnen geven wat er met Quincy :vlinder: gebeurd is…

Voor de rest niet zoveel te melden, duik er vanavond vroeg in, ben moe. Hard gewerkt vandaag…

Hoi allemaal,

Hier alles rustig qua cyclusen zijn gangetje. Menstruatie is weer voorbij :dance: Laatste weekje werken en dan lekker 3 weken vrij.

Ben druk in de weer met de zindelijkheidstraining van de jongste. Wil het de komende 3 weken actief in gang gaan zetten.

Pff vraagt wel weer een flinke dosis doorzettingsvermogen van moeder hoor…blijf dweilen en wassen hahaha.

:-*

Amy, :hug: ik denk aan je vandaag! Hopelijk krijg je antwoord op de vragen die je hebt. :hug:

Dank je Smurf!

Hmm ik had met een heel licht streepje op ovutest, terwijl ze normaal omowit zijn…

Jee amy je maakt het steeds wel errug spannend hoor!

Zou dan nu echt je eisprong eraan komen?! Of word je droom werkelijkheid :shifty: Ik duim dat ze vanmiddag een echo willen maken dan weet je qua cyclus in elk geval iets meer. :-*