Ja raar allemaal he… een week geleden had ik op de hele gevoelige van sensitest met zo’n licht streepje als ik nu op de normale heb. En hiervoor waren ze echt omowit…
Hmm hij is zo wel minder goed te zien als op de foto zelf of als op de test zelf…
Even goed kijken maar dan zie ik wel een heel licht streepje idd.
Duimen dat hij morgen donkerder is
Anders voor de zekerheid een zwangerschapstest doen van sensitest of kv?
Dan weet je in elk geval of het een eisprong is of een prille zwangerschap…
Zeker omdat je wel anderhalve week geleden streepjes had op die andere testen.
Gisteren nog zwtest gedaan van sensitest, die was negatief
Okido hihi :mrgreen: Dan gok ik op een naderende eisprong, hij moet toch een keer weer springen toch!
Hoe laat moeten jullie naar het ziekenhuis?
Ik hoop het zo… Dan hoor ik wel bij de gemiddelde vrouwen die ongeveer8 weken na de bevalling weer ongesteld worden.
Gesprek is om 15.10 uur en ben onwijs zenuwachtig, echt niet grappig…
Streepje os trouwens nu hij is opgedroogd wel lichter geworden.
Zo’n afspraak kun je het beste om 9 uur al hebben idd. Nu hik je er zo tegenaan. Hou je taai, nog heel even! :-*
Nou, er is dus niks uitgekomen… Alles was goed… De gyn had het erover dat het waarschijnlijk aan de placenta gelegen had, maar hoe en wat allemaal was niet bekend… Dus tja, beetje dubbel allemaal. Aan de ene kant fijn dat er niks gevonden is, geen afwijkingen ofzo… Maar ook jammer, omdat je nu niet een houvast hebt voor een volgende keer…
Ik zal bij een volgende zwangerschap echt onder controle komen bij de gynaecoloog. Mag ook de reguliere controles bij de verloskundige hebben, maar de echo’s worden sowieso in het ziekenhuis gedaan. Ik zal ook met 37 weken ingeleid worden, dat is ook erg fijn! En als ik zwanger ben, krijg ik daar ook gewoon snel een echo…
Amy, Fijn dat er geen dingen uit gekomen zijn, wat en volgende zwangerschap in de weg zou staan.
Moeilijk dat ze niet hebben kunnen vertellen wat de oorzaak precies was.
Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent!
wat de ovulatietesten betreft ik had met de gewone sensitesten nooit een knaller. Hopelijk is hij morgen donkerder
thanks Kiara :-*
ik ga vanaf nu elke dag 2 keer testen, dan moet hij wel donkerder worden lijkt mij. eitje zal sowieso een dezer dagen springen, dat is iets wat zeker is lijkt mij!
Ga hard voor je duimen
Mijn eisprong is in aankomst
Ovulatietesten beginnen steeds iets donkerder te worden. Vermoed morgen of zaterdag een positieve test te hebben.
Vruchtbare slijm is sinds gister ook aanwezig.
Spannend!
Spannend Kiara!!.heb je foto? misschien worden we wel samen maandmama’s!
Hier vanmorgen weer een nagenoeg witte ovutest. Hij zal toch binnenkort donker moeten worden… :think:
Heb er geen foto van gemaakt.
Vanavond om 6 uur ga ik weer testen.
streepje was zo licht als die van jou.
hoe was je test vanmorgen?? Al iets donkerder?
Spannend meiden! Ik verwacht ook dit weekend mijn eisprong. We gaan er voor :mrgreen:
Amy, enerzijds heel erg fijn dat ze niets erfelijks hebben gevonden. Aan de andere kant, ze was zo perfect en toch mocht ze niet blijven. Zo’n mooi gezond meisje. Geen direct aanwijsbare oorzaak maakt het nog onbegrijpelijker en moeilijker om te accepteren denk ik (vanuit mijn eigen beleving) :hug: :hug: :hug: :hug:
Kiara, Nee, nog steeds met zo licht. Die vanmiddag was wel wat donkerder… Hoop dat hij moeten donkerder is! Hoelaat test jij altijd?
Smurf, ja het is echt oneerlijk en jij ook al bijna je ei, spannend!
Davina, hoe is het met jou?
Blijft wel een klein clubje zo. Nou ja, wel goed bij te houden
Grappig trouwens, vorig jaar heb ik op 22 juli mijn spiraaltje laten verwijderen, nu hem ik dan ongeveer mijn eisprong
Als ik ongi wordt ga ik 5 augustus testen, dat is 2 maanden na de geboorte van Quincy…
Grappig alle 3 rond dezelfde tijd onze eisprong
Amy, ik test altijd om 18:00 uur.
Heb net getest zit nu te wachten tot ik de uitslag af kan lezen.
Moet 5 minuten wachten namelijk.
Zou wel een bijzondere datum zijn als je positief test, ga het hopen voor je. Heeft de gyn er iets over gezegd hoe lang het ongeveer duurd voor de eisprong plaats vind?
Heb een ietsje donkerder streepje, maar nog steeds erg licht.
Zal er straks wel foto van maken.
Gyn zei gisteren dat hij dus gisteren of vandaag zou springen, maar heb nog geen positieve ovutest gehad…
Ahhh jammer van je streepje
Hier die van mij. Van boven naar beneden, gistermorgen, gistermiddag, vanmorgen en vanmiddag.