Zijn er al Juli 2012 stoppers???

Eef ik heb ook wel eens met die goedkope testen gewerkt en daar nooit een posi test mee gehad. Later eens geprobeerd met de digitale van clear blue. Daarmee wel een posi gehad. Kan je ook niet verkeerd aflezen. Of een leeg rondje of een smiley.

Dus das misschien ook een tip.

thanks Chantal :-*

ga er eigenlijk maar gewoon vanuit dat dit eitje vandaag of morgen zal springen, als het gisteren niet al is gebeurd… Hecht toch ook wel veel waarde aan de woorden van de gyn.

Eef, ooit heb ik ook eens sensitest gebruikt, kreeg ook geen knaller.

Zag wel een stijging in kleur.

Zou nog wel even doorgaan met klussen, als ik jou was.

Mocht het geval zijn dat het eitje toch iets later springt, dan mis je hem in ieder geval niet.

Mijn vriendin heeft ook altijd hele goede ervaringen met digitaal gehad.

Ik heb een digitale met 5 testen van haar gekregen, ga er morgen mee starten.

Verwacht niet dat hij nu positief zou zijn.

ja, je schijnt bij sensitest ook gewoon licht te kunnen testen…

moet even kijken wanneer we dan weer gaan klussen, hebben eergister en gister gedaan, wilde dan vanavond eigenlijk overslaan tbv kwaliteit vh zaad :lol: :shifty:

hmm iemand zei net, als eitje gisteren is gesprongen, heb ik nu natuurlijk geen positieve ovutesten meer, dat moet dan daarvoor geweest zijn…

Amy: ik :pray: voor je.

Hier vanavond ongesteld geworden, na een zeer vervelende dag. Heb nu ineens een cyclus van 21 dagen, eerst altijd een cyclus van 32 dagen. Mijn lichaam is duidelijk van het padje… :think:

Ga maar eens slapen, heb zo’n hoofdpijn kan niet eens meer helder denken.

Vorige week had je toch geen streepje op deze test?

Ik zou zolang er een streepje staat doorgaan met klussen.

Opmeten van eicellen, is millimeter werk, kunnen er ook ietsje naast zitten, waardoor je eisprong irtsje later is.

:pray:

Moon, vervelend dat je ongesteld bent geworden :hug:

Hoop dat je snel weer een positieve test in handen hebt.

@~Kiara~ wrote:

Vorige week had je toch geen streepje op deze test?

Ik zou zolang er een streepje staat doorgaan met klussen.

Opmeten van eicellen, is millimeter werk, kunnen er ook ietsje naast zitten, waardoor je eisprong irtsje later is.

:pray:

klopt, vorige week was deze test echt omowit…

ben er inmiddels mee gestopt, met de ovutesten. vind het goed geweest. heb er nog 11, denk dat ik deze ook ga verkopen en andere neem, als het nog nodig zal zijn.

Moon, balen dat je ongesteld bent geworden :hug:

Moon, wat balen zeg! :hug: Gek dat je lichaam ineens zo van slag is. :think:

Sanne, al een beslissing kunnen nemen over het huis?

Amy, ik duim duim duim me suf hihi

En Kiara, is je eisprong geweest?

Davina, bijna NOD toch? :thumbup: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Vandaag is het 1ste dakraam erin gegaan. Wow wat een licht! :shock: Helemaal top. Verder geen idee van mijn cyclus. Heb lichamelijk nergens last van, en geen vruchtbaar slijm. Temp is 36.8. Tis dus een rommeltje hahaha.

We klussen maar gewoon door :mrgreen:

Wat een heerlijk weer trouwens :dance: Vanmiddag heerlijk buiten gezeten.

Volgende week lekker naar het strand, we hebben niet voor niets vakantie natuurlijk :smiley:

smurf, waardeloos he, zo’n cyclus :hug:

en thanks voor de duimpjes, kan ze allemaal gebruiken :wink: :pray:

Meiden zo even op de valreep kom ik mij ook nog aanmelden…

Het speelt hier al een tijdje en vanmorgen de knoop doorgehakt. Wij stoppen en gaan voor een 2de wondertje. Ik heb afgelopen donderdag me laatste pil ingenomen en zit nu dus eigenlijk op me ongi te wachten. Waarschijnlijk morgen.

Mascha leuk om te lezen zeg. Hooelijk is het snel raak :wink:

Mascha welkom! :smiley: Dat je snel zwanger mag raken :pray:

Vanmorgen toch wat buikpijn en gespannen gevoel. Anders dan mijn darmen. Waarschijnlijk zit er dan toch een eisprong aan te komen.

Gek dat ik geen slijmerige afscheiding heb. :think:

Smurf, ik hoop het voor je!

mascha, welkom!

Dank jullie wel meiden, dat hopen wij ook.

Vorige keer te lang geduurd hoor, eerste zwangerschap in ronde 5 :dance: helaas in een vroeg stadium misgegaan, toen duurde het 10 maanden en was ik van beide in dezelfde maand uitgerekend. We hopen dan nu ook dat eerste niet mee te maken, maar wel dat het snel raak is. Ben benieuwd naar me cyclus, voor me miskraam, netjes 28 dagen daarna schommelde hij tussen de 26 en 32 dagen.

Mascha welkom!!

Hier bijna klaar voor een nieuwe ronde. Ik heb bedacht dat afgelopen maand een cyclus was van 42 dagen! Omdat ik tussendoor ook wat vaag bloedverlies heb gehad, maar nu wel weer een echte menstruatie heb gehad.

Wil proberen er niet teveel mee bezig te zijn. (makkelijker gezegd dan gedaan, wil zo graag).

Hoest met iedereen? Hier vandaag een goede afleiding, mijn papa is jarig en ga hem helpen.

Om een lang verhaal kort te maken: mijn papa is vorig jaar heel erg ziek geweest, zo ziek dat we dachten afscheid van hem te moeten nemen. Maar hij knapte op, wel zijn onderbeen verloren, en loopt nu weer met prothese en rijd weer auto :smiley:

En mijn zusje komt ook met haar kleine meid, wordt bijna 1!

Hopelijk een gezellige dag.

Tot later!

He meiden,

Sorryyyyy, ik kom gewoon niet aan forummen toe hoor.

Moon, gefeliciteerd met je papa, jeetje wat een verhaal. Fijn dat ie toch bij jullie mocht blijven :inlove:

K!TT3N, welkom :inlove: , succes en hopelijk is het snel raak.

Davina al nieuws?

Smurf, deed jij nou ook met ovu’s?

Amy, hoe is het nu??

Kiara al een positieve ovu gehad?

Over het huis kan ik nog niet veel zeggen,. behalve dat we er nog niet uit zijn sorry :shifty: :mrgreen:

Verder hier alles goed hoor, geniet echt van het mooie weer, vrijdag ook een hele leuke dag gehad toen R.oan 2 werd, en verwend. Niet normaal.

Moon, wat een fijn verhaal ben je papa! Hier helaas een andere afloop…

Sanne, heb foto’s gezien van de buit op fb, Roan is echt flink verwend!

Hier merk ik af en toe een ongesteldheidskrampje… Vind het wel spannend hoor, officieel zou ik volgende wel donderdag mogen testen, Pfff wat duurt dat nog lang, vooral omdat ik pas zondag wil gaan testen :blush:

Davina, hoe is het met jou?

Kiara,.nog je ei gespot?

Hier had ik gisteren wat bruine afscheiding’s avonds… En weer een dagje minder op mijn banner :wink: