Moon, tja proberen er niet teveel mee bezig te zijn. Dat is natuurlijk een onmogelijke opgave. Hopelijk wordt deze cyclus een stuk korter voor je :hug: Nog een fijne dag gehad met je zus en haar kleine meid?
Mascha, grappig. Toen voor T.ygo had ik ook na mijn 3 vroege mk steeds een rommelige cyclus.
Sanne, heerlijk genieten he dit weer! Nog gefeliciteerd met je kleine grote man :inlove:
Amy, jij bent stoer Ik zou echt niet zolang kunnen wachten met testen hihi.
Niets meer van Davina gehoord?
Kiara, lekker aan het genieten van je vakantie?
Hier snap ik niets van mijn cyclus :roll: Vorig maand keurig. Ik gebruik geen ovuās maar hou mijn temp bij. Hij schommelt de ene dag van 36.5 naar 36.9. Geen peil op te trekken. Ook verder nog geen tekenen van een eisprong. Dus of ik heb het dit keer gewoon niet in de gaten of het wordt een langere cyclus deze mnd.
Iedereen een heerlijke dag toegewenst, geniet voor zover mogelijk van het fantastische weer! :dance:
Tja, heb al vaker gehad dat ik na een positieve test alsnog ongi werd, dus vandaarā¦
Moon, nog gefeliciteerd met je vader, hebben jullie een leuke dag gehad?
Sanne, nog gefeliciteerd met de 2de verjaardag van Roan. Wat gaan ze snel heā¦ Lekker verwend, dat hoort erbij.
Amy wauw, jij durft hoe hou je het vol, om zo lang te wachten met testen.
Ik zal eventjes iets meer over mezelf vertellen, voor de dames die mij nog niet kennenā¦ Bijna allemaal geloof ik
Mijn naam is dus Mascha en ben 31 jaar. Ben getrouwd en we hebben een dochter van 3 jaar, genaamd Inge. Heb voor Inge dus een miskraam gehad zoals al verteld. Verder hebben we 2 katten, waarvan er momenteel eentje in een bench zit, omdat ie zijn pootje gebroken heeft. Ik heb jaren in de detailhandel gewerkt, maar kan daar momenteel geen baan in vinden, omdat ik teveel ervaring heb en men mij dan liever in een leidinggevende functie ziet, alleen een leidinggevende functie parttime is nergens te vinden bij mij in de buurt. Ik werk dan ook momenteel als schoonmaakmedewerkster voor CP. Dit bevalt me op zich goed, heb alleen wat lichamelijke klachtjes er aan overgehouden zoals een overbelaste pols.
Momenteel is mijn zusje zwanger van der eerste en ergens in oktober uitgerekend. Onze Inge kijkt ook heel erg uit naar de geboorte van der nichtje. Onze beste vrienden zijn zwanger van de 2de en ook me schoonzusje verwacht eerdaags der 2de kindje. Met haar hebben we door persoonlijke omstandigheden niet veel contact.
Zo dat was het wel een beetje in een notedop. Willen jullie meer weten, jullie weten me te vinden
Ik hoop dat we allemaal snel zwanger mogen zijn en kunnen genieten van ons kindje.
Ik ben gister ongi geworden. Dus mijn cyclus is ook begonnen. Ga er maar vanuit dat dat dag 1 is. Zal binnenkort ook eens een banner gaan regelen.
Goedemorgen
Tis rustig hier dames :mrgreen:
Wij zijn heerlijk van het mooie weer aan het genieten.
Nog 10 dagen tot mijn nod, maar ik betwijfel of het klopt. Werkelijk geen idee of ik wel een eisprong heb gehad. Op mijn temp kan ik niet bouwen en ook niet op mijn afscheiding.
Gisteren had ik ineens opgezette benen en een dikke enkel. Rechts erger dan links. Been voelde ook gespannen en stijf aan.
Zo raar. Ben ook in 4 weken tijd 2 kg aangekomen zonder mijn leef en eet patroon te hebben aangepast :think:
Kun je na het stoppen van de pil vocht gaan vast houden?
Nu, in de ochtend zijn beide benen weer slank, maar rechts voelt nog steeds raar. Stijf, dof en tinteling in mijn tenen.
De ha maar even gebeld maar die weet het ook niet. Volgens haar kan het met het warme weer te maken hebben. Maar ja, dat is toch iets voor zwangeren of oudere mensen haha. Heb ook geen overgewicht.
Na 12 uur even terugbellen dan heeft ze met de HA overlegd.
Fijne dag allemaal!
Smurf, inderdaad rustig hier, maar we zijn ook maar met een klein clubje
raar van je benen! zou het ook niet wetenā¦
hier verder weinig te melden, nu een week voor nod, spannendā¦ heb laatste dagen wat bruinverlies, en nu iets last van onderbuik, maar lijkt niet op aankomende ongi, want dan voel en ben ik toch altijd andersā¦ nou ja we zien het welā¦
Hoi,
Ben ik ook weer eens. Afgelopen maandag een fijne verjaardag gehad van mijn vader en gezellig met mijn nichtje kunnen tutten. Daarna 2 dagen gewerkt en nu even een dagje vrij.
Zit te twijfelen of ik een banner aan zal maken, ben ik er toch weer meer mee bezig dan ik van plan was :think: Ik denk nog ff.
Amy: ik duim voor je meid!
Smurf: ook geen idee waarom je ineens een dik been hebt. Niet in het verleden een trombose been ofzo gehad??
Sanne: al uit over het huis?
Vandaag maar eens een beetje genieten van het weer, al ben ik snotverkouden (lang leve de airco op het werk, not)
hoi meiden, ik ben er ook weerā¦
De ongi lijkt overā¦ Dus we kunnen ervoor gaan.
Amy lukt het nog? Of heb je al stiekem getest
Vandaag wat leuke plannetjes, kan er helaas niet teveel over uit weiden, maar zal er hopelijk vanavond het 1 en ander over kunnen vertellen. Moet in ieder geval tussen Inge der babyspulletjes gaan snuffelen, of ik nog het 1 en ander kan vinden.
Veel plezier met je leuke plannetjes Mascha :mrgreen: Je maakt het wel spannend haha. S6 met deze ronde, hopelijk met een positieve test over 23 dgn.
Na afgelopen week heerlijk te hebben genoten van het mooie weer, waarvan 3 dagen lekker op het strand nu maar een wat huishoudelijke taken weg werken. Dat gaat helaas gewoon door,vakantie of niet
Gisteren was mijn temp 36.3 en vanmorgen 36.7. Ben heel benieuwd of hij nu constant blijft. Dan zou ik dus eindelijk mijn eisprong hebben gehad gisteren. Mijn cyclus komt dan uit rond de 30 dgn deze keer denk ik.
mascha, spannend!
Smurf, ben benieuwd!
davina, en???
Ik had maandag bruin, dinsdag niet, en daarna vanaf woensdag elke dag bruin. dus heb er ook een hard hoofd in hoor. maar goed, heb nog een kleine week te gaanā¦
oja, nog niet getest. en dat hou ik nog zo. denk toch niet dat het nodig isā¦
Kon vanmorgen niet teveel zeggen, omdat we de babyshower van mijn zusje hadden vanmiddag. Zij zit hier ook op kok.
Ik heb dus samen met haar schoonzusje een babyshower georganiseerd, nu het nog gaat voor mijn zusje. Ze heeft namelijk problemen met der rug en zolang deze nog meewerkt, kunnen we daar maar beter gebruik van maken. Zij en de kleine zijn heerlijk verwend en we hebben een paar leuke spelletjes gedaan. Wat de dames toch eigenlijk de leukste vonden, was wel het spelletje waarbij ze de draagtijd van dieren moesten noemen. Of dat ze tijdens de hele shower geen baby mochten zeggen, anders moesten ze hun speentje afstaan.
Leuk Mascha!
Morning!
Leuk Mascha, klinkt erg gezellig :thumbup:
Vervelend dat je zus zoān last heeft van haar rug. :hug:
Amy, nog maar 4 dagen :o Spannend, ik blijf gewoon duimen. :-*
Hoe gaat het met de andere meiden?
Net scheen het zonnetje nog lekker, nu plenst het :?
Geeft niets, hebben geen plannen vandaag. Vanavond wel even langs iemand van Kok om een speciale buggy op te halen voor oudere kids.
Wel fijn als we naar Beekse Bergen enzo gaan of lekker willen wandelen.
Zo lief dat we hem van haar mogen lenen totdat we er zelf een hebben. :dance: :inlove:
Kwam van de week bij het WMO loket is het gesloten elke middagā¦Zo irritant. Dus maandag maar even langs voor alle formulieren.
Oja, vandaag weer een hogere temp dus ik weet bijna zeker dat ik 27 juli ergens in de avond mijn eisprong heb gehad. Laat mijn banner nog ff staan, want het kan gewoon een kortere luteale fase zijn van 9 dgn.
Nu kunnen we niets meer doen dan afwachten hihi.
Ja, nog 4 dagen, maar nog 7 voor ik ga testen
Bruin lek vanmorgen weer minder te zijn, maar kan overdag natuurlijk weer toenemenā¦
Hoi,
En hier heb ik nu: Vakantie!!! Gewoon lekker thuis en even niets moeten, en bijkomen van het werken. Misschien gaan we nog een paar dagen weg maar manlief moet komende week nog werkenā¦
Vruchtbare dagen (weken?!) komen eraan, die maar eens goed benuttenā¦
Vandaag ff lekker niets, het zonnetje schijnt hier en kleine man is gezellig met Thomas de trein bezig, kijken een beetje olympische spelen, wij komen de dag wel door.
Nu nog even niet aan de ovutesten, aangezien vorige maand een positieve test en een paar dagen later ongesteldā¦ Nu gewoon om de dag klussen :mrgreen:
Smurf: hoop dat je komende week niet voor een leeg loket komt te staan.
Iemand nog tips voor dagjes weg? Komende week wel even naar ikea, bakken halen voor de kast. Kast is een enorme stofvanger en met bakken erin en deurtjes is het speelgoed netjes weggewerkt en niet zoveel stof meer.
Fijne zondag allemaal.
Tips: vorige week zijn we 3 dagen naar het strand geweest.
Komende week staat Beekse Bergen op het programma en onze laatste week het spoorwegmuseum.
Hopelijk nog een paar keer strand erbij.
Moon, idd om de dag klussen
Ik zag vandaag ingebed blauwe aderen op mijn borst.steekjes in buik, trekkend gevoel in mijn liesā¦ Gaat spannend worden
Pff spannend Amy ! die blauwe aderen zie ik dus altijd :think: ā¦daar kan ik niet van uit gaan.
Mijn man gelooft het gewoon niet dat om de dag beter is dan iedere dagā¦
Hoe ga ik hem dat wijs maken :think:
En artikel opzoeken op internet en dat onder zijn neus schuiven?
Mijn man weet gelukkig wel dat om de dag beter is :mrgreen: