Mijn man gelukkig ook…
Hier herstellende van wat wij vermoeden een lichte voedselvergiftiging. Ik was zondag zo gigantisch beroerd… Inge is naar opa en oma gegaan, want hub moest werken. Vandaag ook maar ziek gemeld op me werk. Iets wat ik eigenlijk al te vaak gedaan heb, maar ja… Ze waren er dan ook niet al te blij mee en ik zelf ook nie, want me contractverlenging komt eraan.
Balen zeg K1TT3N…beterschap! Hopelijk komt je contract verlenging niet onder druk te staan. Ben je zelf erg vatbaar?
Nou ik zal het er nog eens met hem over hebben…hij heeft een hogere behoefte dan ik en denkt dus dat ik hem hiermee probeer te plagen.
:roll: :oops:
Kitten, beterschap!
Smurf, wat gaat jouw banner hard!
Jammer dat we niks meer van Davina horen. Ook benieuwd hoe het
met Kiara is.misschien is ze met vakantie?
Hier nog geen ongi…nog 2 dagen, en 3 voor het testen…
Amy, ja gaat heel hard. Maar ik ga niet eerder testen dan nod van de banner. Ik denk nl. dat mijn cyclus iets later is door mijn verlate eisprong. Heb even terug gelezen en tijdens mijn cyclussen voor de jongste had ik dat ook regelmatig en toch een korte cyclus. Ook was ik toen ronde 5 “pas” zwanger begin aug. Dat werd helaas een mk eind augustus met 5,5 week.
Mocht ik nu zwanger zijn dan is dat toch wel gek…gaan we 4 jr terug in de tijd :mrgreen:
Ga het wel merken. In tegenstelling tot de vorige maand voel ik nu helemaal niets…niet misselijk, geen hoofdpijn. Dat is sowieso fijn
Spannend voor jou zeg, nog maar 3 dagen dat je gaat testen :o
Wat denk je zelf?
Ja zeker jammer dat we niets meer van Davina hebben gehoord. Moest er vanmorgen ook aan denken…
Kiara is op vakantie kan ik mij nog herinneren.
Ja dan kan je beter wachten met testen als je ei later was…
Ja nog 2.dagen… Voel genoeg,.maar denk moet dat het raak is hoor…
Oh Amy het gaat nu echt spannend worden brrr…
In principe is het handig om lang te wachten. Na wat teruglezen ben ik erachter dat een cyclus van 25/26 dgn en een eisprong 9 dagen voor nod voor mij heel normaal is…
Nog een paar dagen voor mij, vind het ook heel spannend. Juist omdat ik deze maand niets aan gekke dingen voel. Dat was bij de oudste ook zo weet ik nog. Maar zo kun je elke mnd wel iets bedenken waarom het nu raak zou kunnen zijn hahahaha. Dus…er zit niets anders op dan af te wachten.
Hoe gaat het met de andere meiden. Volgens mij zijn er nog meer die komend weekend NOD hebben toch :think:
Smurf, nee niet extra vatbaar, maar heb bijvoorbeeld begin dit jaar een ruime periode in de ziektewet gelopen, of half om half. Was op me werk gevallen met een fiets en had een kneuzing in me kuit overgehouden. Nu liep ik ook al gedeeltelijk in de ziektewet vanwege me pols, helaas ook werk gerelateerd. Zal wel de verkeerde baan hebben gekozen ofzo
Spannend, spannend allemaal, heb me duimpjes overuren draaien voor jullie… Zou wat zijn direct al raak.
Kennen jullie dat, niet er teveel mee bezig willen zijn, maar zowel bewust als onbewust toch zijn… Had het me zo voorgenomen, maar ben er toch mee bezig… Dacht dat het voor de 2de keer wel makkelijker zou zijn.
Dat herken ik zeker…
Had mij ook voorgenomen, we zijn gezegend met twee prachtige jongens. We willen heel graag een derde maar het komt zoals het komt. Nou niet dus haha. Elke dag ben ik er mee bezig :oops: en kan niet wachten tot het zover is.
jee, pittig zeg die valpartijen. Zou wel heel vreemd zijn als ze over dit ziekte verzuim gaan vallen zeg als het werkgerelateerd is. :naughty: Hoop gewoon dat je contract verlengd wordt.
Nou, ik was er met Quincy best wel wat mee bezig, maar nu nog meer merk ik… Gewoon omdat ik nu, nog meer dan eerst, graag weer zo snel zwanger wil zijn… Hem er nu aan mogen ruiken, wil het nu af hebben ook…
Amy, dat kan ik me dan wel weer heel goed voorstellen, had dat zelfs al toen het bij mij zo vroeg misging. Laat staan hoe dat zal zijn als je al een heel stuk verder was zoals jij.
Smurf dat hoop ik ook. Het zou inderdaad niet netjes zijn als ze me contract niet zouden verlengen, terwijl ik het eigenlijk bedrijfsgerelateerde ziektewetten waren/zijn.
Wat een onweer vannacht zeg! Ben er een paar keer wakker van geworden. Schrok om 1 uur toch wakker :shock: De jongste van bijna 3 lag naast mij.
Ineens kruipt hij in zijn slaap over mij heen richting rand van het bed. Ik was te suf en zie hem zo met kop naar beneden van ons bed duiken Hard klap! Manlief was beneden nog aan het gamen die kwam snel naar boven gerend. Hij huilde meteen en konden niets zien verder. Waarschijnlijk was hij helemaal slap. Men, ik denk dat kind breekt zijn nek.bah.
Vanmorgen zegt hij heel droog: mama ben van de trap gevallen. Dat verklaarde zijn gekruip haha. In werkelijkheid was het van ons bed, dus hij zegt OH :roll: Ik heb geen pijn.
:lol:
Wow, dat is schrikken inderdaad, daar moet ik niet aandenken. Gelukkig heeft hij er niks aan overgehouden, zo op het eerste gezicht.
Inge ook wakker van het onweer. Meteen vol praatjes erover. Mama uiteindelijk te laat naar bed en er vroeg weer naast.
Smurf, bah wat schrikken zeg!
Hier ook flink onweer gehad.Jayden niet gehoord…
En uk ben benieuwd vandaag. Voel wel wat steekjes, geen kramp ofzo…
Amy :hug: las in je topic van je lieve meisje dat je negatief hebt getest. Ondanks dat blijf ik duimen zolang je niet ongesteld bent.
Hoe gaat het nu met je?
Gisteren een hele leuke middag en avond gehad. We zijn met vrienden en hun kids naar het militair luchtvaartmuseum geweest. Daarna bij hen thuis gezamenlijk gegeten. Daarna kids voor disneyfilms gezet en wij klaverjassen. Vanmorgen uit kunnen slapen tot half 9 :dance: De jongste slaapt nog steeds.
Nog 2 dagen tot mijn mogelijke nod. Gisteren voelde ik wel wat krampjes in mijn onderrug. Kan een teken van een naderende ongi zijn, tegelijkertijd is het nu weer weg en zat ik ook 7 dagen na mijn eisprong. Ik hoop natuurlijk dat het door de innesteling is gekomen :lol:
Ja klopt… Teleurgesteld, maar had het wel verwacht. En was ook te mooi om waar te zijn… Hoop nu maar snel ongesteld te worden, hier zag ik zo tegenop, negatieve test en geen ongi, dat het me misschien weken kan duren eer ik ongi word…
Amy :hug: :hug:
Hier niet zoveel te melden…
Meiden, ik hou toch maar op hier te schrijven, sowieso kom ik bijna niet meer aan forummen toe, kan er niet teveel overuit wijden maar het gaat om het huis , en ik ben geen officiele juli stopper en jullie zijn allemaal hard aan de klus en zover zijn wij helaas nog niet. Ik hoop dat jullie allemaal snel een positieve test hebben Met prachtige babys als gevolg en wie weet zien we elkaar elders op het forum, you,ll never know.
Maar voor nu, tot ziens :thumbup:
Sanne, succes met het huis en hopelijk komt je wens snel in vervulling!
Hier nog steeds een hoge temp, spannend! Gisteren weer wat lichte krampjes in mijn onderrug en buik en steekjes in mijn lies. Voelt een beetje als een komende menstruatie maar toch ook weer niet. :roll:
Morgen mijn nod van vorige cyclus. Verwacht nog geen ongesteldheid maar ja, je weet het nooit. Denk zelf dat ik een cyclus heb van 28 dgn.
Trouwens, konden jullie ook KOK niet op? Kreeg steeds een debug foutmelding…heel irritant!
Ben ik boodschappen aan het doen bij de appie word ik me toch ineens misselijk :shifty: :sick:
Ow… Wie weet