Zijn er al Juli 2012 stoppers???

Even een snelle meld, ben net terug van vakantie.

Hebben een heerlijke vakantie gehad, heb echt genoten.

Hoop dat de ontspanning positieve werking op het zwanger worden heeft gehad, al denk ik zelf dat het niet raak is.

Vorige week dinsdag vermoedelijk mijn eisprong gehad.

Maandag positieve test en dinsdag buikpijn.

Heb een lutteale fase van 12 dagen, zou dan morgen mijn nod hebben.

Morgen ochtend misschien maar even een testje doen.

Kom snel even lezen, heb nog niks gelezen.

Ga nu snel wassen, uitpakken, etc.

Hey Kiarawelkom terug van vakantie. Ik duim met je mee!

Ik zit morgen 9 dgn dpo. Ga ook morgenocht n test doen. Verwacht geen knalstreep maar mocht ik zwanger zijn dan is n lichte streep niet uitgesloten.

Heb nog steeds last van mijn onderrug en ondeebuik in vlagen. Vanavond broodje hamburger. Bij de laatste hap smaakte het heel raaren heb ik mijn misselijkheid weg moeten drinken. Gekke is ik voel me wel zwanger maar weet ook dat een bevruchting vaak toch niet goed gaat. Duss de rode duivels kunnen er zomaar zijn morgenmiddag :wink:

Spannend vind ik het wel :mrgreen:

Goedemorgen meiden,

Mijn test vannacht (moest heel nodig plassen haha) was negatief.

Zit nu 9 dgn na mijn eisprong, dus is wel vroeg nog. Temp nog wel keurig hoog. Pas mijn banner even aan naar 28 dagen, dan is mijn luteale fase 12 dagen. Klinkt iets logischer.

Verwacht vandaag geen ongi maar houd er wel rekening mee een dezer dagen gezien de negatieve zw test. Als ik woe nog niet ongesteld ben, gooi ik er nog een keer een test tegen aan.

Kiara, hoe is het bij jou :pray:

Hoi,hoi,

Smurf: Jammer, maar wie weet…

Sanne: Jammer dat je hier niet blijft hangen, maar ook begrijpelijk. Laat je weten of het nog wat is geworden met het huis?

Amy: hoe is het met jou?

Kiara: Fijn dat je een goede vakantie hebt gehad. Al een test gedaan?

En hoe is het met de rest?

Inmiddels halverwege mijn cyclus (denk ik dan), gebruik nu bewust geen ovutesten, wordt ik erg control-freakerig van…

Wordt inmiddels wel veel geconfronteerd met baby’s (er waren nl ook nog 3 collega’s zwanger, inmiddels allemaal bevallen van jongens). Heb wel de moed bij elkaar geraapt om ze allemaal een mooi kaartje te sturen.

ML heeft nu ook vakantie dus komende week een paar leuke uitjes plannen, waarschijnlijk een dagje slagharen en een keer lekker gaan zwemmen, verder zien we nog wel.

Daarnaast besloten om de herstvakantie echt weg te gaan… en het wordt zeer waarschijnlijk Zwitserland, lijkt me zo geweldig.

Fijne zondag allemaal!

Kiara, welkom terug van vakantie

Sanne, jammer dat je ons verlaat, maar ik begrijp het wel. Heel veel succes met het huis.

Smurf, das balen, maar wie weet was het inderdaad gewoon nog te vroeg. Zal dus gewoon nog eventjes blijven duimen voor je.

We hebben hier een luie middag. Had eigenlijk heel veel plannen voor vanmiddag. Wilde de achterkamer opruimen, ligt vol met speelgoed van Inge en daar moeten strakjes als dat brusje in aantocht is, onze computers heen. Wilde het daar dus eigenlijk meteen in orde maken, maar moet er eigenlijk eerst nog verven en dergelijke. Ben eventjes met Inge op de bank gaan liggen en nu heb ik er geen zin meer in. Misschien vanavond maar beginnen als Inge op bed ligt, kan in ieder geval beginnen met schuren. Hub is toch werken :cry:

Kiara, en en en? Ben niet nieuwsgierig hoor :liar: :angel:

K1TT3n, lekker toch een luie middag. Geef je groot gelijk. :wink:

Jij zit nu in je vruchtbare periode, spannend!

Moon, fijne vakantie! En ook nog eens een heerlijk vooruitzicht met de herfstvakantie. Kan mij voorstellen dat je het moeilijk hebt met alle zwangeren en pasgeboren babies. Knap dat je ze allemaal een kaartje hebt gestuurd. :hug: :hug: :-* Ik hoop echt dat je snel opnieuw zwanger mag zijn!

Hier geen rode duivels verschenen vandaag :dance:

Gek genoeg heb ik er nog wel een goed gevoel over. Dus ik hou moed zolang ik niet ongi ben geworden. Het voelt ook anders deze maand. Ik hoop niet dat mijn lijf me voor de gek houdt.

Manlief zei vanavond ineens, ik denk dat je zwanger bent. Gewoon je reageert anders op de kids enzo.

Zullen het woensdag ongeveer wel weten. Zit niets anders op dan wachten en hopen dat ik niet ongesteld wordt. :pray:

Nog geen nieuws van Kiara, spannend!

Amy, hoe gaat het met jou? Nog nieuwe ontwikkelingen? :hug: :-*

Hier lekker geslapen. De oudste werd om half 8 wakker, papa en de jongste slapen nog. Dus heb ik lekker tijd voor mezelf achter de pc.

Nog niet ongesteld. De lage rug en buikpijn is echter helemaal verdwenen.

Weet niet of dat nou een goed of slecht teken is :roll:

Zou wel heel snel zijn voor mij als het nu raak is. Dat zou een nieuw record zijn haha. Vanmorgen heb ik mij voorgenomen er vanuit te gaan dat we een nieuwe ronde in gaan. Ik kan het nog zo graag willen , moeder natuur heb je niet in de hand. Ga pas beginnen met balen als we in ronde 6 zijn beland…En stiekem wil ik graag voor nov. zwanger raken omdat we anders 3 kinderen in dezelfde periode jarig hebben, en in dec. en jan hebben we heel erg veel verjaardagen…

Nog geen rode :twisted: houden zo :slight_smile: Ik zal duimen dat ze wegblijven.

Volgens me banner zit ik inderdaad in de klustijd. Hub krijgt zelfs al het idee dat het moet, ik heel onschuldig nee hoor schat, het is geen moeten. :mrgreen: Weet ook me cyclus niet natuurlijk, al heb ik wel het idee dat me banner klopt… Heb het idee wat te merken, niet direct me ei, maar andere dingetjes waaraan je kan merken dat je ei eraan komt.

Pff ik word gek van spanning haha. :shifty:

Nog steeds GEEN :twisted: en ook niet het gevoel dat ze gaan komen.

Temp vanmorgen op dag 27 nog steeds hoog 37.0.

Zit nu 11 dgn na mijn eisprong. Vanmorgen kon ik het niet laten en heb een KV 2v5 gedaan. Was net 30 sec aan het wachten toen zoonlief begon te huilen dus snel weer in de kast gelegd. Na een half uur ik kijken en ik zie waarempel een heel licht streepje :shock: Geprobeerd op de foto te zetten maar dat lukt niet. Met het blote oog zie je het wel.

Straks aan manlief vragen of hij iets ziet. Argh…

Ik hoop dat de streep over 2 dagen wel op de foto te zetten is :pray: :pray:

Die spanning is ook om gek van te worden, kan het me goed voorstellen inderdaad. Hopelijk over 2 dagen een duidelijkere streep :pray:

Manlief ziet in het licht ook een streepje :shifty:

Maar hij moet echt nog duidelijker worden wil ik er vertrouwen in hebben dat ik niet ongesteld ga worden :wink:

Wanneer ga je weer testen dan?

Oh spannend Smurf.

Tja en dan hier dag 2 met rood-bruin bloed verlies, net zoals vorige maand. Zou misschien een ovulatiebloeding kunnen zijn?? We wachten maar af, maar geloof er nu eigenlijk al niet meer in, zou blij zijn met een keer een normale cyclus.

Vandaag gaan we gezellig naar attractiepark Hellendoorn, gewoon ff wat anders.

Moon, is dat normaal dan? Na wat er gebeurd is? Blijft toch vreemd dat je geen normale cyclus meer hebt sindsdien. :hug:

Weet nog dat ik na me MA ook tussentijds bloedinkjes had, over het algemeen na het klussen, dit was met een paar maanden over.

Heb geen idee of dat normaal is.

Gekke is dat ik na de bevalling een normale cyclus had van 32 dagen, daarna is het gaan rommelen. Ik kijk het nog wel even aan.

Moon wat vreemd. Waar zou je nu moeten zitten in je cyclus? Zou toch niet al een menstruatie kunnen zijn?

Ik heb nu nog 1 kv test liggen. Als ik hem overmorgen doe dan heb ik hopelijk wel gelijk meer duidelijkheid. Morgen kan er weinig veranderd zijn. Bovendien schommelt je hcg in het begin nogal.

Weet alleen niet of ik mij in kan houden :oops: Merk het wel.

Oww Smurf spannend :pray: :pray: :pray: :pray:

Smurf, wat spannend zeg!!

Een licht streepje is wel hoopvol!

Ik heb nog nooit een streepje gehad wanneer ik niet zwanger was, ook niet na een half uur of een uur.

Moon, wat vervelend dat je cyclus raar doet :hug:

Kan me in jou situatie voorstellen dat het echt super frustrerend is. Je wil gewoon snel weer zwanger zijn, ga hard voor je duimen.

sennapen, jammer dat je niet meer mee kletst, maar wel begrijpelijk!

K1TT3N, zie dat je rond je eisprong zit. Veel klusplezier gewenst :slight_smile:

Ik wil ook even wat met jullie delen

Zondagochtend getest en dit was het resultaat :inlove:

Jaaaaa kiara gefeliciteerd!!! :inlove: