We hebben inmiddels een bod op het huis gedaan o.v.v een keuring vereniging eigen huis, kijken wat daar uit komt, die is helaas pas volgende week woensdag, dus het duurt allemaal enorm lang, maar mochten we daarna snel rond zijn en we het echt hebben gekocht, gaan we z.s.m voor nog een klein binkie of binkeresje , ik was ff bang dat mijn man nog jaaaaren wou wachten, maar dat was helemaal niet zo, eerst zekerheid qua huis, dus dat geeft me wel hoop haha
Sennapen, spannend zeg! Hoop dat er geen gekke dingen uit de keuring komen! Ga voor je duimen!
Kiara, Gefeliciteerd!!! :inlove: :dance:
Ps dat lijkt mijn streepje wel, die is net een fractie lichter :shifty:
Ohhhh ga toch morgen nog maar eens testen :mrgreen:
Sanne, dat zijn ook goede en gunstige berichten!
Nou smurf Ik hoop het van harte, zo gaat her snel hoor met de zwangeren.
Ik doe mee!!!
Mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie is 25 Juli.
Dit word de eerste ronde…
Spannend en niet goed wetend hoe of wat…
breekt in
Kiara, van harte!! Wat snel en wat leuk! :inlove: :inlove: :dance:
Andere dames succes :thumbup:
breekt weer uit
Kiara!!! WAUW, das een mooie streep. Gefeliciteerd hoor.
Smurf als jij vanmorgen net zo’n streep had… Dan is ie morgenochtend zeker weten een stuk duidelijker.
Babyboom, welkom en dat je maar snel zwanger mag zijn, wordt het je eerste?
Sanne, dat zijn zeker positieve berichten.
Zo vervelend een hub die gezegd heeft, we zien wanneer het raak is. We gaan er niet speciaal voor aan de klus. Nu let ik er toch wel een beetje op en hub had me door Zit dan ook nu lekker achter zijn computer zijn favo spel te spelen (online) en heeft vannacht nachtdienst. :shock: :? :o :eh: :snooty: Aaaaahhhh, zo’n man zou je toch… mocht niet eens ovulatietesten kopen van hem…
Aaaaaahh nee toch k1tt3n (marsha?? o :oops: ) irritant is dat zeg! wij vrouwen kunnen daar ook niet echt goed mee omgaan he, we willen meteen goed bezig en dat het meteen raak is he.
Sanne, ja wel dus… Heel vervelend… Hij heeft ook wel gelijk, maar zodra wij vrouwen dat groene licht krijgen, lijkt er een knop ofzo om te gaan.
Net als er niet teveel mee bezig zijn. Joh ik durf niet eens nieuwe kleren te kopen uit angst dat ik straks zwanger ben en het niet zal passen.
Ja wij gaan voor de eerste.
Ik ben er ook heel veel mee bezig. Hoop natuurlijk zo snel mogelijk zwanger te zijn. Maar wachten duurt enorm lang normaal denk je oe alweer ongesteld…En nu denk je was ik maar vast tegen die periode…
Pfff…En dit is het begin nog maar.
Als mijn telling een beetje klopt heb ik een dezer dagen mijn eisprong.
Heb nog niks gevoeld ( denk ik ) weet namelijk niet zo goed wat ik moet voelen.
Succes allemaal…
Ik probeer het een beetje te volgen zo ver als het kan.
Oja hoe krijg je zo’n cyclus balk onder je bericht? Is wel leuk om bij te houden.[/spoiler]
Smurf, ik zeg testen morgenochtend! klinkt heel positief!
Ik ga voor je duimen! Laat je het ons weten??
Ik kon het niet eerder laten weten omdat ik vermoed mee lezers heb en deze eerst wilde inlichten
K3tt3n, ik begrijp je helemaal! Ik had het geluk dat vriendlief er geen problemen mee had om wat gepland te klussen.
Denken jullie dat jullie je het goed geheim kunt houden dat je zwanger bent?? Ik dus niet :oops:
babyboom, als je op de volgende url klikt, kom je op de website waar je de banners kan maken. http://www.kindjeopkomstindicators.nl De eerste spannend hoor. Die gedachte heb ik ook. Zou zo geweldig zijn als het nu direct raak mag zijn, maar goed… Heb er voor Inge ook wat langer over gedaan, dus ik hoop niet te veel.
Kiara, nee geheim houden kan ik het niet. Vorige keer (keren moet ik eigenlijk zeggen) hebben we het min of meer direct verteld, tenminste aan de aanstaande opa’s en oma’s en de aanstaande ooms en tante’s. De rest spreken of zien we niet zo heel veel, dus was wat makkelijker onze mond houden.
@Matsjo wrote:
breekt in
Kiara, van harte!! Wat snel en wat leuk! :inlove: :inlove: :dance:
Andere dames succes :thumbup:
breekt weer uit
Dankje wel :-*
Lief dat je een berichtje plaats.
Test
babyboom, welkom hier!
Succes met de klus periode!
Gaan jullie voor jullie eerste kindje?
banner kun je maken via volgende link http://www.kindjeopkomst.nl/acties-en-fun/indicatoren/
Marcha, hier aan (schoon)ouders, broertje, (schoon)zus + aanhang en een aantal vriendinnen. Maar vrijdag een verjaardag van de familie, weet niet of ik mijn mond kan houden :shifty:
Maar goed van vriendlief mag ik het ook best vertellen, vind dat geen probleem.
dubbel
Babyboom welkom! Hopelijk heb je snel een positieve test in handen
K1TT3N, argh mannen! Gelukkig heb ik een man die daar geen probleem mee heeft. Hopelijk heb je hem toch nog kunnen verleiden. Misschien uitleggen dat je maar 2 dagen echt vruchtbaar bent per maand?
Nou vanmorgen weer getest. De KV test liet binnen de 5 min een lichte streep zien, beter zichtbaar dan gisteren en vergelijkbaar met die van Kiara. Toch had ik nog mijn twijfels :oops:
Dit lijkt mij echter wel duidelijk genoeg toch? :inlove:
Smurf fantastisch, ik dacht ook nog doe anders zon digitale die is alfijd goed, gefeliciteerd, vruchtbare maand zeg :inlove: :dance:
breekt in
Smurf gefeliciteerd met je zwangerschap!!
breekt uit
Smurf, gefeliciteerd!!!