Zijn er al Juli 2012 stoppers???

Smurf, gefeliciteerd!!!

Smurf :dance: :dance:

Gefeliciteerd!

@Sennapen wrote:

Smurf fantastisch, ik dacht ook nog doe anders zon digitale die is alfijd goed, gefeliciteerd, vruchtbare maand zeg :angel: :inlove: :dance:

Lang leve de vakantie :lol:

Kiara, ga je ook bij de april mama’s schrijven?

Dat ben ik wel van plan ja.

Het is er alleen nog zo rustig.

Jullie zullen misschien wel denken wie is dat?

Maar ik moet jullie een geheimpje verklappen

Ik klets bij jullie mee onder de naam kiara :oops:

I.v.m. Mee lezers, heb ik tijdelijk onder de naam Van iemand anders mee gekletst.

Als jullie het goed vinden, wil ik nu weer onder mijn eigen naam mee gaan kletsen.

Whaaaa Smurf, Kiara (of was het nou tammy :think:) GEFELICITEERD!! Super. Hoe voelen jullie je?

En Tammy, welkom hier.

Zo dat is nog eens een goed begin van de dag. Hier slecht geslapen, nog steeds bruin bloedverlies. Ga denk ik maar eens een afspraak met de huisarts maken.

Veder gisteren wel een gezellige dag gehad, kleine man heeft genoten. Einde was niet zo, vertel ik nog wel.

Vandaag maar eens een rustig dagje.

Ahhh Tammy, die naam komt mij veel bekender voor :mrgreen: Floeperd :naughty: :lol:

:mrgreen:

Smurf :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Wat leuk een broertje of zusje voor Y en T. !! :inlove:

Nogmaals van harte gefeliciteerd!!! :-*

JA TAmara is uit de kast gekomen! :mrgreen:

Lieverd gefeliciteerd!!! Tis je gegund en hopenlijk dit keer niet zo ziek als de andere 2 keer.

Ik ga voor je duimen lieverd.

Thanks voor alle felicitaties! Ik voel mij tot op heden prima.Tuurlijk zijn er wel dingetjes die maken dat ik een week geleden het vermoedde al had dat ik zwanger zou zijn. OA die golf misselijkheid in de AH, meer bultjes op mijn tepelhof, ik heb het continu warm, steekjes in lies, lichte krampjes onderrug en licht gespannen onderbuik. De vermoeidheid valt nog wel mee.

Moon, jammer dat jullie de dag minder hebben moeten eindigen.

Succes bij de ha ik hoop echt dat hij iets voor jullie kan betekenen.

@Tammy wrote:

Jullie zullen misschien wel denken wie is dat?

Maar ik moet jullie een geheimpje verklappen

Ik klets bij jullie mee onder de naam kiara :oops:

I.v.m. Mee lezers, heb ik tijdelijk onder de naam Van iemand anders mee gekletst.

Als jullie het goed vinden, wil ik nu weer onder mijn eigen naam mee gaan kletsen.

Haha wat ben jij een boevin :inlove:

Moon balen van her einde :hug: wel fijn dat je kleine een mooie dag heeft gehad.

Misschien blijf ik toch maar wel kletsen hoor… :think: :mrgreen: hier is een vruchtbare grond haha.

Tammy, boef :wink: natuurlijk mag je onder je eigen naam bij ons meekletsen :slight_smile:

Moon, misschien wel slim dat je naar de ha gaat inderdaad, hopelijk kan hij/zij je verder helpen, want het blijft een vreemde zaak. Jammer dat de dag een rot einde had.

Smurf, gelukkig nog niet teveel kwaaltjes, al dacht ik dat bij Inge ook, tot ik 7 weken was. :wink:

Sanne, inderdaad maar meeblijven kletsen hier inderdaad, voor je het weet is het raak hierro :wink:

Er zijn dus nog niet zoveel april mama’s? Hhhmmm… dan maar hopen dat ik me er ook bij aan kan sluiten. Al zou dat wel erg dicht op Inge der verjaardag worden dan. Ander voordeel is dat ik het dan samen kan vieren :wink:

Hier wat steekjes links onderin me buik, net boven me lies. Weet niet of het iets te betekenen heeft natuurlijk, heb ook wat last van me voorkantje. Zonder bh is niet zo fijn helaas, maar dat heb ik wel vaker, dus ga nog niet teveel denken.

Ja marscha, dat denk ik ook weleens qua verjaardagen, maarja zo goed valt een zwangerachap nou ook weer niet te plannen, hoelang hebben jullie er met inge over gedaan?

Wij zijn in mei 2007 gestopt met de pil, augustus, september dat jaar was ik voor het eerst zwanger, helaas is deze geëindigd in een MA. Halverwege augustus 2008 was ik opnieuw zwanger en dat is uitgegroeid tot mijn grote trots Inge. Hub heeft nu zoiets van we zien wel, ik probeer het ook te hebben, helaas lukt dat niet zo… Zal wel een vrouwending zijn denk ik.

Dat is idd een vrouwending :wink: , wel een hele vervelende.

Is ook zo voor inge nog MA :frowning:

Met Roan zijn wij ook in mei gestopt 09 en in november 09 had ik een positieve test na 2 x een ovu hebben gebruikt, dus dat was het probleem, we klusten op verkeerde dagen ofzo :eh: … maar damn, wat was het elke keer een teleurstelling als ik niet zwanger was. Niet best hoor, wij vrouwen willen meteen, maar dat heb ik met alles. Ik benw at dat betreft heel impulsief.

Ik ook hoor, als ik iets wil of in me hoofd heb, dan moet dat ook direct. Weet ook dat dat niet altijd kan, maar zou soms zo fijn zijn. Die teleurstelling elke keer ken ik heel goed, wij wisten dan ook nog eens dat het kon en dan gebeurd het maar niet.

Ik herken jullie helemaal hoor. Je bent gewoon enorm mee bezig. En je wilt het liefst a la minute zwanger zijn.

Bij T, de jongste was ik na 5 mnd voor het eerst zwanger, dat eindigde op 30 aug. in een MK. Hopelijk blijft mij dat nu bespaard :pray:

Gek genoeg voelde ik dat al aan, weet niet waarom maar het voelde vanaf het begin anders en niet goed.

Dat heb ik nu gelukkig niet. :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Daarnet boodschappen wezen doen bij de appie en weer kokhalzen he.

Ga daar maar niet heen hahahahaha.

Vanmorgen beneden alles gestoft, vaatwasser gedaan, toilet beneden, en even boodschappen halen tja dan voel ik het wel aan mijn rugje. :?

Ik ga de fysio de komende maanden hard nodig hebben :wink: :mrgreen: