Zijn er al Juli 2012 stoppers???

Nee, de Appie is blijkbaar niet de juiste supermarkt voor jouw :slight_smile: Of heb je het ook bij andere?

Ik kan me van me MA alleen herinneren dat ik heel veel last van me borsten had en dat had ik bij Inge totaal niet. Toen die pijn opeens weg was, dacht ik dat het erbij hoorde. Ja was me eerste zwangerschap.

@Krabje wrote:

JA TAmara is uit de kast gekomen! :mrgreen:

Lieverd gefeliciteerd!!! Tis je gegund en hopenlijk dit keer niet zo ziek als de andere 2 keer.

Ik ga voor je duimen lieverd.

Je bent een lieverd :-

Hopelijk word ik inderdaad niet weere zo ziek :pray:

:-

Marcha, zou wel leuk zijn als jij je ook aan kunt sluiten.

Herken het helemaal wat je schreef over het ermee bezig zijn.

Wij hadden ons voor genomen om het gewoon te laten gebeuren wanneer het geburde, dat is iets anders gelopen :wink:

Heb ovulatietesten gebruikt namelijk.

Ga voor je duimen!

Wat rotdat je aleens een MK hebt moeten ondergaan, hopelijk blijft je datnu bespaard.

Smurf, herken watje schrijft over je gevoel bij de MK. Ik heb voor Amy ook een MK gehad, die zwangerschap voelde helemaal niet goed. Was mega onzeker, bleef testen, kon het niet loslaten. Voelde me gewoon rottig, zat niet op een wolk zeg maar.

Sennapen, gezellig toch juist als jemee blijft kletsen!

@Smurf78 wrote:

Nou vanmorgen weer getest. De KV test liet binnen de 5 min een lichte streep zien, beter zichtbaar dan gisteren en vergelijkbaar met die van Kiara. Toch had ik nog mijn twijfels :oops:

Dit lijkt mij echter wel duidelijk genoeg toch? :inlove:

WAUW!!! Gefeliciteerd!!! :wink:

Alle andere meiden ook, en duimpjes voor de rest!

@Mandala wrote:

@Smurf78 wrote:
Nou vanmorgen weer getest. De KV test liet binnen de 5 min een lichte streep zien, beter zichtbaar dan gisteren en vergelijkbaar met die van Kiara. Toch had ik nog mijn twijfels :oops:

Dit lijkt mij echter wel duidelijk genoeg toch? :inlove:

WAUW!!! Gefeliciteerd!!! :wink:

Alle andere meiden ook, en duimpjes voor de rest!

Thanks! :-*

Hoe voelen jullie zwangeren jullie, tammy en smurf?

Ik weet ook nog wel dat ik bij r in de 8e week enorm ziek ben geweest en daarna ook tot De 12 e week de supermakrt heb vermeden, ging zowat over mijn nek daar haha, was ook in de appie.

Hoe Is het met jou marscha

Mijn borsten waren echt niet aanraakbaar, wooow wat deden die pijn, ook aan het eind van de zwangerschap, alleen wijzen al genoeg. En na de bevalling zowat een borstontsteking, lang leve die krengen :thumbdown: 8)

Ik ben wel benieuwd hoe deze zal zijn, of je dat ook anders beleefs enzo… Eerste was ik wel bewust mee bezig omdat alles mieuw was enzo, denk dat mocht hetnzover zijn deze wel sneller om zal zijn.

Ik voel me nog steeds prima. Eigenlijk beter dan gisteren. Vanmorgen de dag gestart met een half uur sporten. Daarna naar het Spoorwegmuseum geweest. Als afsluiter een verlate lunch bij de MAC :drool:

Vanavond lekker makkelijk eten, een broodje of zo.

Ben nu wel moe. Dus plof dadelijk lekker op de bank.

Sanne, ik vond de tweede zwangerschap idd wel sneller gaan. En tegelijkertijd is elke zwangerschap op zich spannend. Of het nu de 1ste, 2de of 3de is.

Sanne, heb alleen de eerste keer last van ze gehad. Er hoefde inderdaad maar naar gewezen te worden.

Hier vanmorgen eerst een uurtje op het zoontje van vrienden gepast. Konden Inge en hij eventjes lekker samen spelen. Daarna is Inge met hun meegegaan en heeft de rest van de middag bij hun gespeeld. Ik ben nog eventjes wezen werken. Aan het eind van de middag Inge weer opgehaald, die niet mee naar huis wilde en nu lekker ligt te slapen.

Jeetje…

Heb volgens mij vandaag mijn eisprong…

Niet wetend wat ik moest verwachten. Na 11 jaar aan de pil heb ik het gemiddelde van 28 dagen cyclus aangehouden.

Dus vandaag zou mijn eisprong zijn. Ik keeg me toch om half 5 steken…niet normaal. Het was echt in mijn onderbuik.

Gisteren avond nog geklust…Is het slim om vandaag weer te klussen? of morgen pas weer?

Spannend!

Zou zeggen, vanavond babyboom… Morgen is het als het goed is te laat… maar kan me vergissen, ben het een beetje kwijt om eerlijk te zijn.

Ja ik denk dat ook… Maar hoor ook wel eens dat je het om de dag moet doen…

Maar als je zeker weet dat je je eisprong gevoelt hebt is het toch niet slecht om het te doen?

Denk niet dat het kwaad, kan zeker niet in combo met gisteravond. Heb altijd begrepen dat, dat om de dag te maken heeft met vrouwen die hem niet voelen. Ik heb hem bijvoorbeeld nooit gevoeld.

Ik voel hem ook niet, ik zou ook voor de zekerheid zeker vanavond nog ff aan de klus :wink:

Nou de klus zit erop… :smiley:

Nu word het afwachten…Zou het zo zjn dat het de eerste ronde raak is???

Vanaf wanneer doen jullie een zwangrschapstest???

Het is allemaal nieuw voor mij.

Ik wilde ook al zeggen, als je zeker weet dat je je eisprong hebt zou ik gewoon op de dag zelf ook zeker klussen, en ga ook nog even 2 dagen door :wink: Zonde als hij net later springt.

En dan, tja wachten wachten wachten. De vervelendste fase van je cyclus haha. Wanneer ik ging testen hing heel erg af van hoe ik mij voelde. Deze maand wist ik gewoon dat ik zwanger was en testte voor het eerst op dag 25. Dat was zo’n 8 dgn na eisprong, helaas negatief. Positief testte ik pas 11/12 dagen na eisprong. Eerder heeft echt geen zin maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan :oops:

De kans dat je de eerste maand na het stoppen van de anticonceptie zwanger raakt is meen ik niet heel groot. Maar tja, er is wel een kans :mrgreen:

Ik duim in elk geval en hoop dat je snel zwanger bent! :pray:

Bedankt smurf…

We wachten af. Maar ja idd wachten duurt erg lang. :oops:

En we zijn er nog niet he! :?

Heb er wel vertrouwen in!

Moet regelmatig aan Amy denken. Hoe zou het met haar zijn?

Ik kletst met Amy bij de september mama,s, is nu op vakantie.

Begin van de week contact gehad, was heel dubbel voor haar.

Was toennog niet ongesteld, maar voelde zich ook niet zwanger.

Ze heeft geen testen bij zich, dus kan niet testen.

Babyboom, ik zou als ik jou was en je partner er geen probleem mee heeft om de dag blijven klussen.het klinkt als je eisprong, maar na het stoppen van de pil weet je het nooit zeker. Komt veel voor dat je cyclus na het stoppen van de pil even de tijd nodig heeft om even op gang te komen.

Voor de dames die nog niet zwanger zijn, weet niet of jullie zwangerschaps vitamine’s slikken?? Mijn lichaam reageert heel goed op monnikenpeper, bij slikken van dit was ik alle 3 de keren gelijk zwanger!Bij de eerste was ik na een jaar niet nog niet zwanger, ben toen begonnen met slikken van een capulse met monnikenpeper, noem het toevallig of niet, maar was gelijk zwanger. Bij mijn 2 en deze zwangerschap gelijk begonnen met slikken en dus gelijk zwanger. Dit kruid zit in de zwanger worden vitamine’s van etos, kan ik dus zeker aanraden. Hiernaast heb ik tarwekiem olie capsules geslikt, heeft een goede werking bij de doorbloeding van de baarmoeder en de opbouw van het baarmoederr slijm.

Hoe gaat het met iedereen?

Is zo stil hier op moment.

Alles goed hoor. Durf alleen bijna niet te reageren omdat het dan net lijkt alsof ik de enige ben hahahaha.

Het is zeker stil…

Tammy, 5 weken :dance: :inlove: