Zijn er al Juli 2012 stoppers???

Ik heb nu al een dag of 2 last van buikkramp…Wat betekend dit nu weer…???

Het is zeker druk hier… :liar:

Heb het nogal druk gehad. Donderdag, vrijdag gewerkt, gister een verjaardag. Vandaag dan eindelijk een rustdag en morgen weer werken.

Heb nog steeds last van me voorkantje en elke keer als ik moet niezen, heb ik een steek onder in me buik…

Lieve Allemaal,

Ben even wat minder actief. Afgelopen woensdag is zeer onverwacht mijn lieve papa overleden en we zijn druk bezig met het regelen van zijn afscheid. Aangezien ik mijn mama 24 jaar geleden al ben verloren, moet er na de begrafenis nog veel meer geregeld worden…

De wens om zwanger te raken is nu nog steeds aanwezig, maar alles voelt heel dubbel op het moment. Daarnaast is mijn lijf weer gruwelijk van slag, nu al een week bloedverlies.

Zo nu en dan zal ik iets van me laten horen, volg jullie wel hoor en zal (als de tijd daar is) zeker weer wat actiever zijn.

Liefs Moon.

Moon, heel veel sterkte de komende periode. :hug: Gecondoleerd met het verlies van je vader.

Moon, wat erg!! Schrik echt van je berichtje.

Gecondoleerd met het verlies van je vader!

Heel veel sterkte de aankomende tijd.

:hug: :hug:

Moon, wat erg! :cry: Heel erg gecondoleerd met het plotselinge verlies van je vader. Heel veel kracht en sterkte toegewenst. :hug: :-*

Moon :hug: :hug: , wat ontzettend erg, heel veel sterkte met dit grote verlies.

Meiden wat zijn we weer stil…

Hebben we niks te melden. Ik helaas niet. Ben nog in afwachting. Al is er misschien weinig geklust, volgens mij wel op het juiste moment, dus afwachten maar.

Tammy bedankt voor de tip, ik slik inderdaad wel vitamines, maar niet die. Misschien als me potje op is en het nog niet raak is, ga ik die proberen. Heb online meer positieve verhalen gelezen daarover namelijk.

Hub heeft strakjes lekker een paar daagjes vrij genomen. Heerlijk vooruitzicht, jammer dat ik dan helaas wel moet werken. Nu zijn laatste ochtenddienst, vandaar dat ik ook zo vroeg hier achter de laptop zit.

Spannend K1TT3N nog maar 6 dagen. Heb je al een voorgevoel op basis van rare klachten?

Hier alles goed. Gisterenmiddag voor het eerst licht weeig. Vannacht kotsmisselijk geweest, gelukkig niet hoeven te spugen, en vanmorgen ook.

Zit nu even aan een cracker achter de pc. Gelukkig zakt het even weg.

Was zo blij dat ik nergens last van had haha helaas…maar alles voor het goede doel

:wink:

Smurf, wel fijn een zwangerschap zonder klachten, maar ik heb ze toch persoonlijk liever wel om eerlijk te zijn. Het hoeft ook niet zo te zijn als bij Inge misselijk vanaf week 7 tot aan me bevalling.

Heb wel wat klachten, maar durf niet te zeggen of het door een zwangerschap komt. Heb er namelijk zo af en toe wel vaker last van. Heb namelijk wat last van me voorkantje en af en toe een soort steken onder in me buik. Gister was ik ook verschrikkelijk moe, maar had weinig geslapen en wel gewerkt. Ging om 9 uur me bedje in. Wat daar en tegen wel erg vroeg is voor mij. Ach we wachten wel af en hopelijk is het meteen raak. Weet ook me cyclus niet precies zo de eerste ronde na het stoppen. Kan alleen maar uitgaan van de vorige keer dat we gestopt zijn en toen was het direct 28 dagen.

Ik mag op zijn vroegst vrijdag testen…

Heb wel symptomen zoals krmapen en lucht wat steeds vanuit mijn buik omhoog komt. Ook voel ik me wel eens net of ik de dag ervoor flink gestapt heb…Pffff wachten duurd lang!

Ja babyboom, een herkenbaar probleem helaas. Ik ben helaas niet zo geduldig, maar ik ga toch echt proberen te wachten tot me NOD.

Hier alles goed, vandaag met de man van de keuring geweest, die geeft ons nu een rapport vrijdag en dan gaat het los, dus kan er nog niet zoveel over zeggen, wel dat het plekje wel heeeeeel goed voelt, leuke buurt :inlove:

vorige week laatste pil genomen, al ongesteld geweest. En nu heb ik besloten dat ik niet meer ga pillen, als ml dan nog een maand wil wachten prima, maar geen ac voor mij :angel:

Marscha, spannend hoor, het wachten

Tammy ern Smurf, vind het zo leuk voor jullie, zo snel ook :inlove: en allemaal 3e kindjes in jullie groeppie das leuk

babyboom hoe is het nou met jou?

Moon, wanneer hebben jullie de begravenis, gaat het allemaal wat :hug:

Hee,

Ja met mij gaat het goed…

Heb alleen niet echt symptomen. Wel wat last van buikkramp. ( misschien wil ik dit wel voelen).

Als ik een cyclus heb van 28 dagen dan zou ik dinsdag mijn NOD hebben.

Mij eisprong was 9 augustus. Dus ik weet niet zo goed wanneer ik ga testen. Heb as vrijdag ook een mega leuk feest… Moeilijk mag ik nu wel of niet drinken pffff…

Oh spannende dagen in het vooruitzicht! Hopelijk komen er snel zwangeren bij :pray:

Babyboom, als je zeker weet dat je de 9de je eisprong hebt gehad dan zou 12-14 dagen erna kunnen testen. Zowel Tammy als ik testten op 12 dagen na eisprong positief. Dat is dus de 21ste.

Hier alles in orde. Eventuele kwaaltjes zijn er met name in de avond en nacht. Overdag heb ik niet te klagen. Wel zijn mijn darmen enorm opgezet waardoor ik dus gewoon een giga buik heb :roll: Ik hoop dat ik het op mijn werk enzo nog 3 weken kan verbergen. De 7de sept heb ik de eerste echo. Als die goed is ga ik er niet meer moeilijk over doen als ze het zien.

Sanne, wauw spannend! Gewoon je laatste pil genomen hihihi. En flinke vooruitgang met jullie huisje. Spannende tijd zeg!

Dinsdag vertrekt mijn man op zaken uitje voor 5 dagen.

Nu hebben we afgesproken om maandag te testen omdat we dan ( hopelijk) ons geluk nog samen mogen delen.

Hoi ik ben eigenlijk een juni 2012 stopper, en klets daar ook, maar daar is het erg rustig en ik ben wel een enthousiaste “kletser” dus zou graag ook met jullie mee willen kletsen als jullie dat goed vinden???

Heb de afgelopen dagen een beetje bijgelezen bij jullie! En de zwangeren gefeliciteerd!!! en wow wat snel!! Geniet er lekker van!

Ik zal mezelf nog ff voorstellen. Ik ben 26jaar wil samen met mijn vriend heel graag een 1ste kindje! Ik ben 5juni gestopt met de pil en net weer van mijn ongi af! eerste cyclus was 30dagen en de vorige 31dagen. Mag nu dus weer aan de klus voor een hopelijk hele vruchtbare 3e ronde!

Als jullie nog meer van mij willen weten… hoor ik het graag!

Ik hoop dat jullie het goed vinden dat ik met jullie mee klets?!

Hoi Engel, welkom! Hopelijk mag jullie wens snel in vervulling gaan. Zelf ben ik een actieve schrijver. Het is overal redelijk rustig op het moment. :wink:

Hoi Allemaal,

Afgelopen dinsdag hebben we mijn vader begaven :cry:

Besef het geloof ik nog niet helemaal, heb gelukkig een lieve vent waar ik op kan steunen…

Voelde me vandaag niet happy, met vlagen misselijk/ weeïg gevoel . Denk niet dat het iets is, heb vorige week de hele week bloedverlies gehad (weliswaar weinig). Maar blijf toch een beetje hopen. Mijn NOD is 21 aug als deze cyclus 32 dagen is.

Ga komende week nog niet werken, veel dingen te regelen. Vandaag een schommel voor mijn kleine nichtje gekocht, wordt a.s. zondag 1 jaar.

Welkom aan alle nieuwe stoppers, klets gezellig mee en hoop dat het voor jullie snel raak mag zijn.

@moon wat erg van je vader! Gecondoleerd!!! Groot gelijk dat je nog even niet gaat werken, je moet ook aan jezelf denken!

@smurf: ik ben ook een actieve schrijfster dus hopen dat het snel overal wat drukker wordt :wink:

Ik heb momenteel nachtdienst, dit is gelukkig weer de laatste van 4 dus dan kunnen we weer vollen bak aan de klus! Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Gebruikt iemand van jullie toevallig ovulatietesten? Of daar ervaring mee? En zo ja met welke? En goede of slechte ervaringen mee?

Ik ben aan t twijfelen of ik ze deze ronde al zal gaan gebruiken of niet? Wil niet te wanhopig zijn, maar wil wel heel graag snel zwanger worden (net als iedereen denk ik!) Maar wil het wel ook nog romantisch en leuk houden zeg maar, ipv op verplichte tijden klussen…

En ben er ook veel mee bezig, wat ik liever minder zou doen! Maar ja… Hoe doe je dat??? Iemand van jullie tips en/ of ideeen? Haha

Hoever zijn jullie in je cyclus?

En smurf en tammy zijn al gelukkig zwanger toch? Of mis ik dan iemand?

Voor degene onder ons in de vruchtbare periode… Klus ze! En :pray: voor ons allemaal dat het voor ons een hele vruchtbare periode mag zijn!

Voor degene op het wachtbankje… Veel succes met wachten, en hoop voor jullie dat jullie snel een positieve test in handen mogen hebben!

Voor de zwangere… Geniet er lekker van!!! En hopen dat de kwaaltjes nog even wegblijven!