Ik heb geen ervaring met ovu testen. Ik vind het zelf nogal veel geld. Ben persoonlijk van het temperaturen. Wij klussen min. om de dag. Als ik een hele lage temp heb weet ik dat ik mijn eisprong die dag heb of de dag erna. Indien mijn temp stijgt wordt dit bevestigd. Vervolgens heb ik zicht op wanneer ik ongesteld zou moeten worden.
Er zijn verschillende sites waaronder die van babybytes waar je je temp curve kunt bijhouden. Die geeft dan ook je mogelijke datum van eisprong aan.
Gisteren en vanmorgen hebben mijn darmen zich even goed geleegd…
Dat was ook wel nodig hoor
Voelt nu allemaal een beetje beurs haha. Verder alles goed hier.
Smurf in welke ronde zit je nu?
Hier loopt de spanning wel een beetje op.
Gaan vroeg avond samen een testje doen ivm een feestje die we vanavond hebben. Is deze negatief word het maandag avond nog een keer testen. Ik ga persoonlijk nog niet van het positieve uit dit omdat het de 1e ronde is… Als het wel zo is, is het een kado’tje.
Woensdag is mijn NOD zat e reen dagje langs…Dus we hebben ook nog even. Verwacht er vanavond niet te veel van. Ben ook bob dus heel veel kan ik toch niet drinken.
Smurf…Ik bedoel natuurlijk hoeveelste ronde deze keer raak was…En bij de andere 2?
Hihi ik dacht al
Nu is het de 2de ronde raak :o
Bij de oudste was het de 3de ronde raak en bij de jongste de 5de ronde, alleen eindigde die in een mk. Daarna was het 4 rondes later weer raak en een plakker.
Ja tempen lijkt me ook wel wat, maar dat moet je elke dag rond dezelfde tijd doen toch? en dat is voor mij vrijwel onmogelijk, gezien mijn onregelmatige werk.
Ovu testen moet je ook wel rond dezelfde tijd doen maar dan komt t iets minder nauw denk ik. Je kunt op internet wel redelijk goedkope vinden hoor, maar als het dan nog maanden duurt wordt het zeker een duur grapje. Al hoop ik natuurlijk heel hard dat het deze maand wel raak gaat zijn!
Wij klussen meestal ook om de dag, maar mocht de afgelopen 2 rondens nog niet helpen Maar goed we gaan nu pas beginnen aan ronde 3, dus zou heeeeel leuk zijn als het deze ronde lukt! Wil het zo ontzettend graag!
En om me heen wordt iedereen zwanger, of is net bevallen (gisteren ook weer een collega) en dan beginnen mijn eierstokken helemaal te rammelen!!! En wil ik ook!!! Maar goed we gaan deze ronde maar weer eens goed ons best doen!!!
En jullie allemaal leuke plannen voor het mooie weekend?
Ik deed het tempen niet mega secuur hoor. Het was gewoon wakker worden naar het toilet en tempen. En dat klopte prima. Geen gekke uitschieters ofzo.
Net thuis gekomen zegt mijn man meteen en ga nu maar eens plassen hahaha… Helaas negatief! Wat ik al dacht. Omdat het zo vroeg was.
volgens mijn cyclus moet ik woensdag ongesteld worden.
Mijn eisprong was 9 aug + 14 is Donderdag 23 aug.
We wachten volgende week even af. Zeker maandag omdat mijn man dinsdags vroeg vertrekt voor zakenreisje. En anders eenzaam alleen testen op donderdag als ik nog niet ongesteld ben.
Jammer babyboom, maar niet getreurd alles kan nog. Je zit nl pas 8 dgn na je eisprong dat is errug vroeg om positief te testen.
En ik zou je de tip willen geven, test altijd met ochtendurine dat is veel geconcentreerder. Ik duim dat er maandagochtend wel een lichte streep staat
Wij zijn sinds vanavond de trotse eigenaars van een nieuw huis :inlove: , bod geaccepteerd, komt geen vooelopig koopcontract, we maken een afspraak voor z.s.m bij de notaris, hoe onwerkelijk. Moet wel veel gebeuren, maar ben heel blij en opgelucht :dance:
breekt in
@Sanne, wat een goed nieuws!!! En nu snel een brusje voor jullie binkie :mrgreen:
breekt uit
Haha liset ik zei al tegen m, wanneer gaan we nu een baby maken :inlove:
Gefeliciteerd Sanne!!! :dance:
Gefeliciteerd sennapen!!! Wat leuk!
Dankjulliewel :mrgreen: :thumbup:
Gefeliciteerd Sanne… Nu maar aan de klus he
Dat is balen babyboom, maar misschien was het inderdaad zoals de andere meiden ook al zeiden nog te vroeg.
Ik heb nog steeds niet getest :dance: vind het maar wat knap van mezelf gezien de klachtjes die ik toch heb.
Wanneer ga je testen Marscha?? :mrgreen: :mrgreen: spannend hoor!!!
Uh huh Uh huh… :mrgreen:
Hier dus wel ovu testen, omdat het de vorige keer in 1 keer raak was met de ovus. Ik heb ook niet zulke dure hoor, dit keer werden ze via marktplaats aangeboden een setje.
Weet nog niet wanneer ik ga testen om heel eerlijk te zijn… Denk maandag als me ongi dan wegblijft, ow dan zou het dinsdag worden eigenlijk. Gewoon maandag afwachten, moet gelukkig toch werken, dus dat scheelt dan wel iets natuurlijk. Heb zelfs nog geen testen niks liggen, hub wil nog niet dat ik ze aanschaf. Mocht het deze ronde toch niet raak zijn, me zusje heeft nog ovutesten liggen en die mag ik dan hebben van der. Ze had helaas geen zwangerschapstesten meer liggen.
OW das jammer ja, neee jou menneke vind het wel best he , wij vrouwen iets minder.
Ik had dus in dat setje ook een paar zwangerschapstesten, mja daar heb jij nu niks aan, want die moet ik zelf gebruiken ooit, hoop ik :inlove:
de vorige keer, wist of had je toen het gevoel zwanger te zijn?
Elke maand had elke maand wel ergens last van, waardoor ik dacht dat het raak was. Kon alleen niet echt uitgaan van een cyclus toen, omdat deze schommelde.
Met Inge heb ik uiteindelijk met 29 dagen getest, gewoon van toch maar eens kijken, want ik heb niet echt echt ongi klachten.
Als ik de mensen om me heen moest geloven, zou het die maand ook raak zijn. Was ook de laatste ronde, voordat ik weer bij me huisarts terug moest komen.
Haha, gek maken we onszelf dan he.
Ik wist het meteen, gewoon een heel groot voorgevoel dat het gelukt was door de ovul heb op dinsdag meteen getest, ik ben heel regelmatig normaal gesproken, dat was dag 28 en ja hoor meteen een streep :inlove: ik was toen op dat moment 3 weken en 6 dagen. Uitgerekende datum was op 21 juli, ben uiteindelijk 8 minuten voor de uitgerekende datum bevallen. 23;52 pffff dat was een zwarw en lange bevalling oor, weeen begonnen al op zondagnacht 1 uur en heb niet meer geslapen, maandag slijmprop verloren en dinadag heeft ze de vk om 7 uur saconds mijn vliezen gebroken, vervolgens moesten we nog naar her zkh. Weeenopwekkers en ik zat toen pas op 6 en had de eerste 4 gekregen door die 2 dagen wat een gekte. Uiteindelijk is r met de vacuumpomp geboren, her was e ht kiele kiele, zijn hartslag viel steeda weg en ik had geen kracht meer, als dat niet was gelukt had het na al dat werk nog een keizersnede geworden.
Owjaa ipad verhaaltje