Zijn er al Juli 2012 stoppers???

Nee mijn bevalling van Inge was er denk ik 1 uit een boekje. Wij hadden zelf uitgerekend 5 mei, de termijnecho zei 6 mei. De gyn gaf ons die ene dag cadeau. 5 mei s’morgens naar de vk, hoge bloeddruk en eiwitten in me urine, door naar het ziekenhuis en aan het ctg. Volgens hun niks aan de hand en weer naar huis. Thuis een broodje gegeten en lekker op de bank een film kijken. Tot ik rond half 7 naar de wc moest en opsta en me vliezen breken. Toen ging het in sneltrein, half uurtje daarna de eerste weeën. Vk gebeld, uiteindelijk bevallen in het ziekenhuis, niet me eigen, want ze waren bezig met de ok’s hier, om 3.12 op 6 mei. Alles op oerkracht gedaan, toen ik om een pijnstiller vroeg, had ik al 8cm ontsluiting en kreeg ik niks meer. Hoop dat het met een 2de net zo makkelijk gaat eigenlijk.

@sennapen klinkt inderdaad heeeeel heftig!

Maar jij hebt dus goede ervaringen met ovutesten! Vanaf welke dag in je cyclus ben je begonnen met testen? En hoe werkt t verder precies (ben echt nog een leek op dit soort gebied :oops: )

@k1tt3n wat ontzettend spannend! En wat knap dat je het zolang vol kunt houden zonder te testen! Ik hoop dat je ongi wegblijft en je dus volgende week een positieve test in handen hebt!! :pray:

Geniet allemaal van het mooie weer dit weekend!

Engel, in de bijsluiter van de ovutesten, word in principe precies uitgelegd hoe ze werken en vanaf welke dag ongeveer je kan testen. Bij een cyclus van 28 dagen raden ze volgens mij vanaf dag 10 aan. Het is dus eigenlijk een beetje afhankelijk van je cyclus.

Engel, heel gek, maar heb ook niet de behoefte om te testen, terwijl ik toch eigenlijk wel denk dat het raak is, maar heb er nog geen zin in, ben bang voor de teleurstelling denk ik, als het toch negatief blijkt te zijn.

@ k1tt3n: thnx voor de info! Nog een merk ovu testen wat jullie wel is gebruikt hebben en goed is bevallen?

En snap dat je bang bent voor teleurstelling! Ik was alleen telkens TE nieuwsgierig! Maar ik vind t knap dat je het zo goed vol houd! En hoop echt voor je dat je een positieve test krijgt een dezer dagen! En gewoon pas testen als je er zin in hebt en je het echt wilt!

Engel, ik bestelde zowel me ovutesten als me zwangerschapstesten bij Sensitest. Wordt in een niet duidelijke envelop thuis gebracht, past over het algemeen door de brievenbus en ik vind ze erg goedkoop.

Ik had ook voor het eerst sensitesten besteld, maar nooit meer. De envelop was totaal niet discreet met heel groot zwangerschapstesten op de envelop… :roll: Verder worden ze pas heel laat echt positief. Denk dat ik pas 4 dagen na nod een zielig rood streepje kreeg.

Kruitvat was toen al duidelijk positief. Nee voor mij geen sensitest meer, ik zweer bij kruitvat. :oops:

Thnx dames voor jullie adviezen, al zijn ze een beetje tegenstrijdig haha! Ik heb nu ook een goede actie gezien op de site zwangerenkids.nl ik zag die site hier op het kok forum voorbij komen als reclame zeg maar, en zijn ook goedkoop!

Iemand van jullie ervaringen met de ovutesten van hun?

En k1tt3n waarneer ben jij begonnen met de ovutesten?

Engel hoelang is je cyclus, je kan het op internet namelijk opzoeken hoe en wat. Mijn cyclus was altijd 28, ,aar goed ben nu net gestopt natuurlijk, als ik daar vanuit ga moet ik omdat ik 9 aug ongesteld ben geworden, morgen beginnen met testen, mijn vruchtbaarste dag zou dan de 24 e zijn, betekent dus goed klussen van de week haha, ml ziet geen beren meer, behalve of we over 9 maanden wel in het huis zitten haha, de skat :inlove:

Engel, nu nog niet aan de ovutesten hier. Heb ik de vorige keer gebruikt.

He Smurf wat vervelend dat sensitest naar jouw toe dus helemaal niet zo discreet was. Ik vond alleen de ovutesten niet zo geweldig, zou ik dus ook daar nooit meer bestellen, maar over de zwangerschapstesten was ik altijd wel heel erg te spreken, maar ze gaan inderdaad niet boven die van de kruidvat.

Is het bij jullie ook zo warm? Ik schiet zo lekker in me zwempak en duik in Inge der zwembadje en kom er niet meer uit voor dat het vanavond bedtijd is.

Morgen,

Het valt nu nog mee, maar het gaat zo natuurlijk hard oplopen, word ontzettend warm. Maar lekker niet te veel doen dames.

Kom vanavond wel weer even spieken, de rest van de zag zal ik lekker buiten zjn.

Fijne dag!

Het is gewoon nu al bloedheet. Heb net de kwarktaart in de koelkast gezet om te kunnen opstijven. Verder beetje aan de schoonmaak want er is een kat aan het sproeien geweest in de badkamer en woonkamer :sick:

Vanmiddag vieren we de verjaardag van onze jongste. Ben benieuwd of we buiten kunnen zitten. Straks zit alles en iedereen binnen niet vanwege de regen of de kou maar omdat het te heet is buiten hahaha. Omgekeerde wereld :wink:

Thnx dames voor alle info! Mijn cyclus is 30-31 dgn dus tot nu toe nog redelijk regelmatig en 10 aug. Was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. dus mijn ei zal rond de 27-28ste zoiets zijn. Dus ook voor mij deze en volgende week flink aan de klus!

Hier is t inderdaad ook al bloedheet, ben mijn bed uitgedreven en wordt weer een dagje ergens aan t water liggen denk! Mijn telefoon geeft aan dat het hier 37graden kan worden!!! Dat wordt aan het water liggen en niks doen!

Sennapen fijn dat je man geen beren meer op de weg ziet! Dus ook voor jou heel veel klus plezier en geluk de komende dagen! Dat de hitte maar heel vruchtbaar mag zijn!

Smurf veel plezier met de verjaardag van de jongste! Ik denk dat het binnen feest wordt, of je moet de hele familie buiten in een zwembad zetten :wink:

Veel plezier allemaal op deze warme dag!

Net toen ik naar de wc ging had ik wat bloed aan mijn papiertje…

Zit nu op dag 24 van mijn cyclus…Help!

Zou het een menstruatie zijn of een innestellinsbloeding?

Nu loop ik dus vandaag heel de dag naar de wc met dit warme weer pffffff…

Babyboom, het kan beide zijn. Durf het zo niet te zeggen om eerlijk te zijn.

Kan idd beiden zijn. Alhoewel ik vaker hoor dat het bij een innesteling vaak roze/bruinig is. Maar je weet het niet. Kan ook zijn dat je een korte cyclus hebt. Mijn eerste was ook 25 dagen.

Uiteraard duim ik dat je niet ongesteld wordt :wink:

Het was echt wel heel licht bloed…

Loop nu elk half uur naar de wc, maar heb het nu niet meer gehad alleen vanochtend toen ik uit mijn bed kwam.

Ik hou jullie op de hoogte!

Ik hoop natuurlijk voor je dat het een innestelingsbloeding is! Maar kan inderdaad ook goed een korte cyclus zijn!

Ik heb sinds ik gestopt ben met de pil ook 2 rare menstruaties gehad. Beide heel kort en erg weinig! Maar blijf voor je duimen dat het een innestelingsbloeding is!!!

Even snel!

Babyboom, wat Spannend! Hoop voor je dat het een innestelingsbloeding was.

Engel, welkom!

Verder niet gelezen, sorry!

Oww dat weet ik ook niet, ik hoop een innesteling voor jou.

Vandaag geen test gedaan maar wel hard geklust :dance: , ga denk ik morgen beginnen met testen, zou mijn eisprong nietnwillen missen. :lol:

Update!

Het was echt maar een veegje…

Heb er geen last meer van gehad.

Hopen!!! Morgen testje