Wat voor test, zwangerschap dan denk?
Een heel kort af berichtje was het…kwam net visite binnen gewandeld.
Haha.
Nou ik ben heel de dag naar de wc gelopen om te kijken of ik nog bloed had. Gelukkig is het bij dat kleine veegje gebleven in de ochtend.
Morgen vroeg ga ik testen. Een zwangerschapstest ja…
Woensdag is mijn NOD. Ik vind het nu zo spannend vooral omdat ik nu die bloeding gehad heb…Is/was het dit? we zullen het binnen nu en een week zeker weten! Jullie horen nog van me!
Owww oke, ik moest ff denken, morgen is wel vroeg hoor, maar zou kunnen, ben benieuwd, ik zal voor je duimen :dance: :thumbup:
Is ook vroeg… Maar zoals ik eerder vermelde
Gaat mijn man voor 5 dagen weg voor zijn werk op dinsdag ochtend heel vroeg. Dus als het positief is is het leuk dat we samen zijn. Anders ben ik namelijk alleen… Is ook niet leuk als het positief is en je kunt het nog met niemand delen…Pffff
Owww sorry, dat heb ik dan niet goed begrepen, is ook zo, dan ga ik nog harder duimen
Babyboom en??? Test al gedaan? Ben hard voor je aan.t duimen!!!
Ben ook benieuwd bb
hier een lichte streep maar volgens de bijsluiter betekent dat nog negatief, maar met een lichte steeep zou ik bijna wel zeggen dat mijn ei eraan komt, ben benieuwd.
helaas NOG negatief…
We wachten af. Nu mijn man vertrekt heb ik me voorgenomen om pas donderdags te testen. Maak mezelf helemaal gek.
@ senapen. Een licht streepje is morgen een donker streepje.
Veel succes met klussen en bedankt voor het duimen draaien.
Jammer bb, maar niks is nog zeker, he kan allemaal nog,
Ik ga ook uit van morgen en/of woensdag donkere streep, vandaag niet klussen, zaad heeft ook 48 uur nodig om weer goed te worden en dan morgen wel weer
Babyboom, spannend zeg! Ga voor je duimen!
Sennapen, welke testen gebruik je?
Ik heb via marktplaats wondfo ovu testen dit keer. Volgens mij had ik ze de vorige keer via 123Ovulatietest.
Er staat duidelijk dat alleen een dikke atreep positief is en een lichte streep is negatief. En hij was nov wel licht hoor, ik test gewon de komende dagen weer, en mocht het wel niet meer dikke streep worden, misschien ei gister dan al gehad, ga ik niet vanuit zou wel een hele korte chclus worden dan. Maar dan hebben we iig gister geklust. We zien het wel en anders volgende maand weer. Ik hoop natuurlijk dat het net als jou tammy en smurf in 1 keer raak is, maar daar ga ik maar niet vanuit.
Die wondfoo schijnen herzelfde te werken als die van de kruidvat en lees goede ervaringen, dus laten we positief blijven haha.
bb spannend hoor. Ben benieuwd, ook niet het idee dat hij er aan het aankomen is?
Sanne, ow spannend, de klustijd komt er dus aan. Suc6.
Hier nog geen ongi te bekennen. Heb wel wat last van me buik, maar dat heb ik al sinds ik gestopt ben met de pil. Heb nog niet getest, moet eerst nog halen. Stom he, de vorige keer had ik ze gewoon al klaar liggen, en nu heb ik ze nog niet eens in huis.
Owww ik had ze nu echt wel gehaald, her is je nod , laten we duimen dar de ongesteldheid weg blijft, dan is dit zeker een vruchtbare groep
Babyboom jammer hoor, maar kan best zijn dat je te vroeg getest hebt he! dus ik blijf voor je duimen!
K1tt3n spannend hoor! weet je al wel wanneer je gaat testen?
Hier nu ook de klus periode! dus nog weinig nieuws!
Ik hoop dat je gelijk hebt sennapen dat dit maar een hele vruchtbare groep mag zijn en we gezellig meimama’s gaan worden!
Ik hoop het ook engell , dat zou el heel mooi en bijzonder zijn. Meesal gaat her niet zo snel
Nog leuker, als we nu inderdaad raak hebben hier, dan val ik volgens mijn berekeningen nog net onder de april mama’s. Opnieuw een meimama zou ook geen ramp zijn hoor, weet ondertussen uit ervaring dat meikindjes erg leuk zijn.
Ik hoop het ook echt sennapen!
ik ben inmiddels bezig aan ronde 3 dus ik vind het een mooie ronde om zwanger te worden En mei een mooie maand om te bevallen (ben zelf ook in mei jarig)
Dus ik heb net de ovutesten ook maar bestelt via internet via zwangerenkids dus ben benieuwd of het iets is!
Pff kan momenteel nergens anders meer aan denken, zie alleen maar zwangere vrouwen. Om me heen raakt iedereen zwanger (of is net bevallen) droom zelfs dat ik hoog zwanger ben. Pffff om gek van te worden! Jullie tips om er iets minder mee bezig te zijn?
Heel het weekend lekker aan het water gelegen en was vandaag ook nog vrij, dus vanmiddag met mijn nichtje van bijna 2 ook nog gaan zwemmen, en als ik dan zo met haar bezig ben, denk ik alleen maar continue DIT WIL IK OOK!!! haha dus mijn duimen draaien heel hard voor ons allemaal, dat dit maar een mega vruchtbaar groepje mag zijn!
(met al 2 zwangeren moet dat haast wel )
Nee meid helemaal geen tips, ik heb dat ook wel nu op zich en de corige keer ook, dat is vrouweiegen, omdat we zo graag willen. Owjaaa marscha jij nog een april mama, dat mag ook natuurlijk haha. Ik ga eens even kijken moment.
Mocht ik zwange raken, is mijn uitgerekende datum 16 mei :inlove: