Er niet mee bezig zijn: onmogelijke opgave voor ons vrouwen :lol:
Het is hier de komende week dus aardig spannend. Enne, wat lees ik nu Sanne: serieuze aan de slag :inlove:
Hier alles goed. Heb vrijwel geen klachten. Zo vreemd en het maakt mij ook wel eens onzeker. Tegelijkertijd geen bloed of krampen dus moet vertrouwen op dat het goed zit. Op zich voelt dat ook zo. Bij tijd en wijle krijg ik even de bevestiging doordat ik bijv. emotioneler reageer, meer kan eten, borsten nog wat gevoeliger zijn en als ik s nachts wakker wordt wat misselijk kan zijn.
Mijn buik zet wel al erg op, met name in de avond.
Engel helaas geen tips. Mensen hebben dat zo makkelijk gezegd, niet teveel mee bezig zijn, maar bewust of onbewust doen wij vrouwen dat toch wel. Was met me vorige zwangerschap net zo. Al weet ik dat ze gelijk hebben, maar zo werkt het bij ons vrouwen helaas niet.
@Babyboom wrote:
helaas NOG negatief…
We wachten af. Nu mijn man vertrekt heb ik me voorgenomen om pas donderdags te testen. Maak mezelf helemaal gek.
@ senapen. Een licht streepje is morgen een donker streepje.
Veel succes met klussen en bedankt voor het duimen draaien.
Vandaag licht morgen donker is echt niet zeker hoor ik heb werken en licht streepje gehad…
Zit nu in hotel in duitsland, kom morgen thuis! Heb snel bij gelezen…
Smurf en Tamara, gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!!
Babyboom en engel, welkom!
Moon, gecondoleerd met het verlies van je vader :hug: :kaars:
Sanne, gefeliciteerd met jullie huis!
Verder ben ik het geloof ik kwijt…vanmorgen weer getest, negatief… Maar ook nog steeds niet ongi geworden, word hoort echt gek van
Amy :hug:
Getsie Amy dat is niet het nieuws waarop we hadden gehoopt Ondanks alles een beetje kunnen genieten van jullie vakantie? :hug:
Aaaah amy, daar ben je weer, hoe was je vakantie?
Ben je nog steeds elke dag aan het testen et ovu,s, die onzekerheid is om gek van te worden he.
Nee een licht streepje betekent niets idd, maar normaal esproken ben ik erg regelmatig, dus dat zou van de week wel een dike streep moeten beteken, mja we wachte maar even af
Smurf, die onzekerheid is ook heel erg de eerste weken, nog ffies meid dan mag je voor de echo. In de week van mij verjaardag, dan zou ik moven testen, spannende week dus
Was er al bang voor dat het een onmogelijke opgave zou zijn, om er niet teveel mee bezig te zijn :?
Amy :hug: Balen zeg!!! Hopelijk geniet je wel van je vakantie!
Ik heb net ook gauw ff gespiekt en ervan uit gaande dat mijn cyclus 31dgn duurt dan ben ik 27-28aug ergens mijn ei en 10 sept mijn NOD en als ik zwanger mag raken deze ronde dan ben ik rond 20 mei uitgerekend haha (je kunt het maar vast weten ) Dus komende week en begin volgende week flink aan de klus dus!
Dan loop je ner op me achter haha , zooo spannend
Sanne,.nee ben echt al denk ik 3 weken geleden gestopt met ovutesten.werd gek van de lichte streepjes doe niet donkerder worden.
Vakantie was lekker ja, maar zo anders dan eerst… Zoveel kleine babytjes gezien, nog een tweeling van 11 weken, zo leeg, zo klein…
Ach jee meid, hoezo veel confrontaties :hug: :hug: , snap dat je daar gek van werd, misschien duurt het toch langer eer je ongesteld wordt na je bevalling en is je lijf van slaf. Wat ontzettend kut gewoon, hadden zo anders coor je gehoopt :hug:
Morgen,
Hier wel een duidelijkere streep maar nog steeds niet knallend en dan is ie volgens de test negatief, dat vind ik eigenlijk wel irritant zeg maar, de vorige keren was het gewoon meteen knallend en duidelijk en volgens mij was dan geen streep negatief. Die onderste is van gisteren, met de foto zie je haast geen streep, maar er is wel een lichte te bekennen.
Komtie,
Marscha hoe is het bij jou nu? Al tekenen van een naderende ongi of helemaal niets?
BB?? Hoe is het met jou
Nee en om nog even terug te komen op er niet teveel mee bezig zijn, ik was gisteren al jongensnamen aan het kijken hoor :eh:
Ow ik lees nu van vrouwen met die wondfo dipsticks, dat ze vaak wel een 2e streepje hadden, maar als ie echt positief was dat ie dan knalde, betekend dat mijn ei nog moet komen, misschien vanavond nog maar een extra testje (zou dat ook werken als je veel water drinkt?)
Sanne nog geen ongi te bekennen hier. Denk erover om vanmiddag een test te halen en deze dan morgenochtend te doen.
Ik had gisteren avond echt het idee dat ik ongesteld werd.
Maar er was vanochtend niks te zien. ik ben vandaag op dag 28 van mijn cyclus. Mijn vriendin ( verloskundige ) Zei dat die bloedigen nog niks wile zeggen. En dat je ec pas positief kunt testen 14 dagen na je eisprong ivm hcg. dus dat is as donderdag.
Dus ik wacht nu af of ik ongesteld word ja of nee. Zo niet ga ik donderdag testen zo ja gan w eop naar de volgende ronde.
Nu is ook man lief vertrokken. hij heeft me veel succes gewenst. Wel jammer dat hij net nu niet thuis is. Maar ja!
Ik kan altijd heel moeilijk een verhaal lijn volgen.
Dus iedereen die zwanger is ee dikke proficiat! En voorde rest duim ik net zo hard als vor mezelf!
Spannend marscha, ga heel hard voor je duimen.
Bb afwachten nu dus
Zo ben ik ook weer eens.
Vandaag dag 33 van mijn cyclus, nog geen voortekenen wat betreft ongesteldheid te bekennen. Ook nog geen test gedaan, durf eigenlijk niet. bang voor teleurstelling, vorige maand cyclus van 42 dagen en vorige week een paar dagen licht bloedverlies gehad, denk daarom niet dat ik zwanger zou zijn. Ik wacht nog even af, bij L :vlinder: pas op dag 35 getest…
Amy :hug: :hug: Ik hoop dat je toch wel een lekkere vakantie hebt gehad, even thuis weg, ondanks alle baby’s.
Hoe is het met alle zwangeren???
Hopelijk komen er snel een paar nieuwe zwangeren bij.
Ik ben deze week nog thuis, ga dan weer aan het werk. Nu komt echter het grote geregel…
O dames wat houden jullie het spannend…
Ik duim voor jullie alle 3 dat jullie deze week nog een positieve zwangerschapstest in handen hebben!!!
En sennapen ik hoop dat jij snel een knalstreep op je ovutest hebt want dit is natuurlijk wel frustrerend! En het is natuulijk wel een feit dat de streep steeds donkerder wordr, dus je zou denken dat je ei er dan toch echt wel aan zit te komen! Ik heb wel ergens gelezen dat je ovutesten vaak het best tussen 10u 's ochtends en 8u 's avonds kunt doen, want dat hormoon pas in de loop van de dag aangemaakt wordt! Dus misschien helpt t inderdaad om 's avonds te testen! En ik zou natuurlijk gewoon door blijven klussen, maar goed da hoef ik geloof ik niet te zeggen haha
Heel veel succes met testen!!!
En hoe is het met de zwangere? Beginnen de kwaaltjes al te komen? En weten jullie al wanneer jullie eerste echo is?
tralalalalalalalaaaaaaa
Bingo.
Yeahhhhhhh mag hier gaan juigen om in april 2e keer tante te worden…
zoals ik al zei mas ik ga duimen dat het weer goed blijfft gaan.