Zijn er al Juli 2012 stoppers???

Jaaaa mascha wat geweldig meid, her is je gegund, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap :-*

Hoezo vruchtbaar groepje :pray: :dance:

Wow Marscha, gefeliciteerd!!

En check mijn banner! 2 uur na thuiskomst ongesteld geworden :mrgreen: en blij dat ik er mee ben! :mrgreen:

Helaas…Het wa sook t emooi om waar te zijn om de eerste ronde zwanger te raken.

Ik ben vanaochtend 10 minuten na mijn laatste bericht ongesteld geworden…

Helaas…Op naar de volgende ronde. Het positieve ervan is dat ik een cyclus heb van precies 28 dagen!!!

Bedankt voor het meeduimen.

ff een snel kort bericht

Amyyyyy wat fijn eindelijk duidelijkheid!!!

Bb jammer maar helaas, op naar de volgende ronde. Zou ook wel heel bijznder zijn hoor meteen de 1e keer zwanger zijn in de 1e ronde. :hug:

K1TT3N: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: Gefeliciteerd!

Amy, wat fijn dat je eindelijk duidelijkheid hebt gekregen! Nu op naar een nieuwe,vruchtbare ronde :pray: :-

BB: :hug: altijd balen om ongesteld te worden ook al hou je er rekening mee. Ook voor ou hoop ik dat ronde 2 vruchtbaar mag zijn. Volgens mij zijn de meeste van dit groepje zo ronde 2 zwanger. Dus :pray:

Moon, jouw lijf houdt het dus ook weer spannend en onduidelijk tegelijk. Duim voor je, je weet tenslotte maar nooit :-
Hoe was het afscheid van je vader? :hug:

Wat een goed nieuws hier allemaal!!! Ik ben blij dat ik hier inmiddels mee schrojf want het is echt een vruchtbaar groepje!! Hopelijk slaat het ook over op mij deze maand!

Mascha gefeliciteerd!!! Kei leuk!!! Geniet er lekker van!

Amy wat fijn dat je eindelijk duidelijkheid hebt! Nu op naar een onwijs vruchtbare ronde voor jou!

Babyboom jammer! Maar wel mooi dat je een goede cyclus van 28dgn hebt! Ook voor jou een onwijs vruchtbare ronde gewenst!

Nou hopen dat het voor de rest van ons ook een vruchtbare maand mag zijn!!! Zou wel uniek en super leuk zijn als we allemaal zo snel zwanger raken! Ik blijf duimen voor de rest (en mezelf) dat wij snel mogen volgen met zo’n mooie positieve test!

Engel ik hoop met je mee, dat zou wel heel gaaf zijn en idd dan zijn wij een heel vruchtbaar groepje 8)

K1TT3N, kom je ook meeschrijven bij de april mama’s?

Pff, ik weet bijna niet wat ik aan moet trekken…draag alleen nog maar jurkjes die wijd vallen bij de buik. Heb nu een witte stretch broek aan met de knoop open maar het zit echt niet lekker. Dadelijk maar weer iets anders opzoeken in de kast.

Vrees dat ik toch moet gaan shoppen :shifty:

Ik weet niet welke maat je hebt Smurf, maar bij aangeboden staan momenteel meerdere topics met positiekleding :slight_smile:

Zo, ik ben ongesteld hoor, is duidelijk :mrgreen: nu maar hopen dat het niet te lang gaat duren. En dat er een eitje gaat groeien. Hoop zo dat het raak zal zijn deze keer… IK ben altijd zo makkelijk zwanger geworden… Als het niet deze ronde raak is maar ronde daarna, zal ik weer op rond juni komen, net als bij Quincy… En aangezien ik 3 werken eerder word ingeleid, zou die datum zo samen kunnen vallen met Quincy’s dag…

Nou ja, deze ronde moeten we er maar alles aan doen :pray:

Meiden dank je wel, had het aan de ene kant nog niet verwacht. Gewoon in de eerste ronde… Hub baalt er een klein beetje van. Niet omdat ik zwanger ben, maar meer omdat het zo snel raak is.

Amy waar je al niet blij mee kunt zijn he. Op naar inderdaad een vruchtbare ronde. :hug:

bb, jammer meid, had het zo voor je gehoopt.

Moon :hug: Heel veel sterkte met al dat geregel, dat lijkt me inderdaad een vervelende klus.

Smurf, ja ik wil best mee kletsen met de aprilmama’s, want volgens mijn eigen berekening kom ik uit op 29 april. Lekker hoor, goed uitgekiend van ons. Inge is van 6 mei, nog geen week later :slight_smile:

Morgen,

Moon, hoe is het met jou, nu al tekenen van iets? Hoe gaat het met je, begint het besef er nu ook wat te komen dat je vader er niet meer is :hug: :frowning: ?

Amy, fijn meid, als dat aan de kant is moet het gewoon goed komen, hopelijk ben je net zo snel zwanger als de vorige keer.

Smurf, dar gaat hard dan he, bij mijn zus ok bij de 3e had ze meteen een bol, die kon het ook niet verbergen.

Mascha, Dat is ook heel bijzonder in 1 keer, waarom baalt je hub er van, die had wel gwild dat het nog maanden had geduurd zeker?

Ik merk ook dat ik er meer mee bezig ben, ml zegt ook wat maakt het uit, als het maar lukt en ik heb zoiets van nu meteen is wel mooi want je zit natuurlijk in juli das dan nov 2 rondes met r zijn verjaardag enzo , zucht moelijk soms hihi

Engel ik duim hard mee voor ons.

Nou was zoner wel wat teleurgesteld de ovu test was even licht als gister, de vorige keer jaja ik weet het, was ie op dag 12 en 13 knallend positief, mja ben natuurlijk pas net gestopt, dus lijfje kan nog wel van slag zijn en kan natuurlijk ook helemaal geen goed ei komen, we wachten het maar af. Beter kan je dan op het gevoel klussen, nu word het straks een teleurstelling denk ik :roll: :eh: :angel:

Iig fijne dag allemaal :-*

Sanne, inderdaad, hub had gehoopt dat het wat langer zou duren. Maar goed we hadden geen van beide verwacht dat we in de 1ste ronde al raak zouden hebben. Zeker gezien het klussen, dat stond eigenlijk op een heel laag pitje.

Balen trouwens dat die ovutesten nog geen positief bericht geven.

@ smurf wat gaat dat hard! Wordt lastig om het nog even verborgen te houden dan! Veel plezier met shoppen!

@ amy wat fijn dat je ongi gewoon goed doorzet! Ik duim heel hard dat het ook voor jou een extra vruchtbare ronde mag worden en je net zo snel zwanger bent als voorheen!

@ mascha echt kei leuk dat het gewoon de 1ste raak was! En hub die denkt natuurijk aan hele andere dingen waarom hij het jammer vind… Mannen?! Haha geniet er lekker van!

@ sanne balen dat je ovutest er nog niet uit knalt! Maar heb je zelf wel een idee wanneer je ei ongeveer zou moeten komen? En dan is het inderdaad gewoon klussen op gevoel en ga heel hard voor je duimen dat het dan gelijk raak is!

Mijn ovutesten zijn inmiddels ool binnen! Ben benieuwd volgens de bijsluiter kan ik vrijdag beginnen met testen! Dus ben erg benieuwd of het bij mij goed gaat werken, hoop zooo dat ze me veel geluk gaan brengen!

Ik moet dadelijk 10km gaan hardlopen met een collegaatje, want we hebben ons 2 sept ingeschreven voor een ladysrun van 10km! Maar ben pas weer gaan trainen na dat ik zeker wist dat ik vorige maand nie zwanger was! Dus nu pas weer 2 weken bezig daarna ruim 2 maanden niet gelopen! Dus ben benieuwd of ik de 10km dadelijk ga halen haha

Mascha, het heeft even de tijd nodig, nog even en dat is ie het gewend. Wat zouden jullie volgens de chinese malender krijgen, klopte dat de corige keer ook?

Engel, dus je begint vrijdag meteen met testen dan?

Geen idee wanneer ie dan komt, ik voel het ook niet,ben bang dat ie al gewest is en dan misschien onbenut? Zou ook wel vroeg zijn, maar kan ook zeker zijn dat ie nog komt hoor, wezien het wel.

Mijn man die vind dat overdreven zoveel klussen, en dan het liefst om de dag, gister was ie te moei. Dan denk ik grrrrrr hahaha… Erg ben ik nu hoor. :lol:

haha Sanne, mijn man is juist het tegenovergestelde. Die moet ik afremmen :roll: Die heeft nu de balen omdat mijn libido de eerste maanden altijd tot een dieptepunt zakt :oops: :?

Haha, mijn libido werd enorm haha maar niet de eerste weken hoor toen vond ik het eng wilde niet dat er war gebeurde haha.

Ja ik denk wel dat ik vrijdag begin met die ovutesten, mijn ei moet wel ergens rond het weekend/ maandag komen denk ik dus we gaan gewoon een poging wagen!

Hier moet ik ook mijn vent afremmen hoor, maar merk wel dat hij er ook meer mee bezig is! Dus dat is wel leuk.

Ik hoop zo dat het deze ronde gaat lukken! (bij de rest natuurlijk ook!!!) :pray: :pray: :pray:

Haha engel dat worden nog 19 lange dagen he, vind voora her afwachten heedeel vervelend :zzz: :zzz:

Inderdaad! Ik vind ook dat wachten echt een hel! en het ergste is dat je jezelf helemaal gek maakt (ten minste ik) denk continue van alles te voelen, wat dan gewoon normaal is pff om gek van te worden. Gelukkig heb ik dat nu nog niet, omdat mijn vruchtbare dagen nog niet geweest zijn!

Maar hoe dichter bij mijn NOD hoe gekker ik word haha.

Dus we blijven :pray: :pray: :pray: en :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: dat ook wij snel een positieve test in handen hebben.

Want de vruchtbaarheid spat van dit groepje af!

Nou hier vanmorgen een omo-witte test :frowning: , baal wel een beetje maar ergens wist ik het ook wel. Gisteren wel een 2de streepje op de ovu-test (had ik nog liggen), vanmiddag nog maar eens herhalen…

Ga nu even uit van een cyclus van 42 dagen. (Dan zit mijn NOD op volgende week zaterdag ongeveer)

Verder een “goed” afscheid gehad van mijn vader. Wat je goed kunt noemen, had het liever niet gehad. Ook het besef dat hij er echt niet meer is begint te komen. Inmiddels gestart met de eerste regelzaken.

En dan moet ik volgende week weer werken, ben benieuwd of ik dat ga trekken.

K1tt3en: Meid gefeliciteerd!

Amy: fijn dat ongie doorgezet heeft en hoop dat je snel weer zwanger mag zijn.

Hoop dat ik ook snel zwanger mag zijn, wil graag hoop voor de toekomst.

@ Moon :hug: :hug: :hug: wat balen allemaal! Veel sterkte en succes met alle regelzaken

En denk aan jezelf! Als je het werken nog niet trekt gewoon nog even uitstellen!

EN ik duim ook voor jou heel hard dat je maar heel snel zwanger mag worden!