Sanne, klopt ik vind het zo spannend de eerste weken dat ik geen polonaise aan mijn lijf wil. Dat komt wel weer terug na de eerste 3 mnd. Dat weet ik uit ervaring :mrgreen:
Moon, :hug: je had toch anders gehoopt. Wat raar dat je wel een streepje had op de ovutest :think: Oh wacht als je nog 9 dgn hebt te gaan mogelijk dan heb je net je eisprong gehad natuurlijk. :wall:
Ik duim gewoon voor je door. Ik gun het je!
Engel, die wachtdagen zijn inderdaad echt killing. :? Je wilt het liefst zo snel mogelijk weten waar je aan toe bent.
hier gelukkig ook voorlopig nog geen wachtdagen. vind het nu al lang duren tot mijn klusdagen eraan komen :lol: en dan nog het lange wachten… waardeloos…
ben trouwens echt flink ongesteld, echt een grote schoonmaak zeg, man o man dit heb ik dus echt niet gemist! :eh:
Moon, dikke knuffel voor jou, je hebt nu ook heel wat meegemaakt he :hug: hoe was jouw cyclus nou ja je bevalling?
Engel, hoop dat je ook snel zwanger bent!
ik ben hier ook niet zo van de seks de eerste weken van zwangerschap… sowieso was ik van Quincy 's avonds steeds misselijk, dus dan had ik er toch geen zin in
Ik was niet zozeer misselijk, ja wel een buikgriep gehad bij 8 weken en daarna tot een week of 12 geen avondeten kunnen luchten, maar ik was vooral heel erg moe :eh: , echt doodop gewoon! Nouja we zien wel wat er nu gebeurd.
Mijn test vanochtend was wel iets donkerder, maar nog niet knallend. Achja gister geklust, dus vanavond niet denk ik :mrgreen: en dan morgen weer. Die ovu,s maken je trouwens wel gek grrrrrr…
Hoest met jullie?
Ik ga morgen beginnen met de ovutesten! Dus ben heeel benieuwd, geloof inderdaad wel dat als je niet echt een knalstreep krijgt dat je er gek van wordt!
Wanneer verwacht je zelf je ei sanne?
Ik verwacht hem de 27ste of 28ste maar ga toch zoals voorgeschreven in de bijsluiter morgen maar vast beginnen met de ovutesten want wil hem natuurlijk absoluut niet missen!
Voor mij wordt t wel klussen vanavond denk ik afgelopen dagen niet geklust ivm late diensten die ik had!
En hoe is het bij jullie?
Ik ga ergens volgende week denk ik toch beginnen met ovutesten. Heb er alleen nog maar 5, moet even nieuwe bestellen… Ik ben paar werken geleden week gestopt, omdat ik er gek van werd, kreeg maar geen positieve test… hoop nu wel!
Verder lijkt de tsunami van koets te veranderen, iets minder heftig
Vanavond pannenkoeken wezen eten met schoonouders, zijn vandaag 38 last getrouwd. Smaakte goed!
Amy: Mijn cyclus na de bevalling was (na 3 weken vloeien) meteen weer zoals ik gewend was, 32 dagen. Maar ja nu de boel van het padje…
Verder vandaag nieuwe zwanger worden vitamines gekocht met monnikspeper, misschien helpt het.
En dan vandaag voor de verandering weer eens wat bloedverlies, beetje bruin. Maar dit keer echt maar een beetje, is inmiddels alweer gestopt.
Slaap lekker allemaal. Ik hoop dat ik ook kan slapen, slaap erg weinig de laatste dagen.
:-*
Zo, en toen werd ik toch ongesteld :evil: .
Nou, op naar een volgende ronde dan maar.
Moon :hug:
Moon :hug: wat balen!
Maar ik duim en hoop heel hard dat de volgende ronde dan voor jou heeeel vruchtbaar mag worden! Want je hebt wel wat geluk in je leven verdient!
Hier straks maar is een ovutest dpen! En de komende dagen flink aan de klus! Hoop zo dat die ovutesten ons geluk brengen en dat ik een deze dagen een knalstreep heb!
Hoe is het bij de rest?
Sanne had jij nog een nieuwe ovutest gedaan gisterenavond? Of vandaag al een donker streepje gehad?
Morgen,
Moon heel erg jammer meid :hug:
Engel nee, want ik drink op een dag teveel om nog een keer te testen, dat beinvloed de test negatief, ik had vandaag weer een lichterevstreep, dus ik weer niet hoor, gister ook niet meer geklust, het zal wel een verloren ronde zijn, dat is mijn gevoel, maarja we zien het wel, we klussen gewoon door. Ik zit serieus te bedenken welke ik de vorige keer had, volgens mij 123ovutest, die gaf gewoon of negatief of positief, vind deze toch niet zo leuk. Maar goed we zien het wel. Wat zei jou test?
welke testen heb je nu dan ook al weer Sanne?
Wondfo heb ik nu Amy.
Die schijnen herzelfde te werken als die van de kruidvat?
die ken ik niet… van kruidvat wel, schijnen niet geweldig te zijn…
Oke bedankt, haha daar heb ik nu niets aan haha
Voelen jullie je eisprong goed?
Hebben jullie nog plek voor een meeschrijver?
Natuurlijk Spoon, gezellig! En welkom!
Dankje
In juli had ik mijn eerste menstruatie en de wens voor een 3e is zeker aanwezig dus we wagen nog een poging.
Even mijn achtergrond in het kort (toch niet zo kort zie ik nu)
Wegens bv menstrueerde ik nog niet. Tot ik op een dag een aantal dagen licht bloedverlies had. Het leek niet helemaal op een menstruatie, dus ik deed een zw.test : zwanger. Wonderbaarlijk aangezien we meestal anticonceptie gebruikten en ik nog geen cyclus had.
Maar ik heb me geen moment echt zwanger gevoeld en dat bleek ook wel tijdens de echo’s. Omdat ik geen cyclus had gehad wist ik het al met 5 weken, voor de zekerheid kreeg ik er nog 1 met 7 weken maar daar was toen niets meer op te zien. (althans dat dacht de echoscopiste) Na een miskraam is het standaard om je hcg te meten, dus zo gezegd zo gedaan op vrijdag. Werd ik maandag gebeld dat ik met spoed naar het ziekenhuis moest omdat ze een bbm zwangerschap vermoeden wegens hoog hcg en niets te zien op echo. In het ziekenhuis bleek er wel wat te zien, nog steeds niet meer dan een rondje maar toch wat.
Omdat ik bijna op vakantie zou gaan heb ik toen de keuze pillen of curettage gekregen. Pillen deden niets, dus werd het uiteindelijk een curettage. Ik kon overigens echt supersnel terecht, super van het ziekenhuis.
Worden we na een week gebeld dat het leek te gaan om een mola-zwangerschap. Maar ze moesten nog verder onderzoek doen, maar de aanwijzingen waren sterk. Uiteindelijk kregen we vier weken na de curettage eindelijk de uitslag. Alles in orde. Er heeft zelfs uiteindelijk dna-onderzoek plaats moeten vinden omdat ze er niet uit kwamen.
In ieder geval, een boel storm in een glas water. En helemaal niets in vergelijking met wat sommige van jullie hier hebben meegemaakt.
Maar nu mag het dus weer! (bij een mola-zwangerschap moet je constant hcg laten prikken, dit moet zakken en tot die tijd mag je niet zwanger worden)
Welkom Spoon! Jeetje , heb dat Mola even opgezocht, nog nooit van gehoord maar gelukkig maar dat het een storm in een glas water was, wel jammer natuurlijk je hoopt op een gewone zwangerschap. Iig kom erbij