Zijn er al Juli 2012 stoppers???

Welkom Spoon! en wat een verhaal! maar gelukkig dat je er nu weer voor kunt gaan!

Sanne ik had op mijn ovutest vanmorgen een heel licht streepje, maar volgens de bijsluiter zou dit dan negatief zijn, maar het lijkt mij dat er dan toch ergens een eitje aan zit te komen ergens de komende dagen. Want dat hormoon wat je ovutest meet wordt ook niet in 1 dag aangemaakt, dat wordt steeds beetje meer, dus ik denk zelf dat het nog niet op zijn piek zit maar er dus wel ergens komende dagen een knalstreep moet komen te staan. Of denk ik dit helemaal verkeerd?

Vind het wel spannend hoor haha! Maar goed we klussen ondertussen gewoon vrolijk verder!

En jij was dus wel heel erg tevreden over die 123ovutesten? Zal het in mijn achterhoofd houden, mocht het deze ronde weer niet raak zijn (ik hoop natuurlijk van wel!)

Engel, je hebt altijd lh in je urine zitten :wink: ik heb weken een licht streepje gehad zonder eisprong, zegt niks :wink:

Kitten, van harte gefeliciteerd!!

Spoon, welkom hier!! Wat een verhaal zeg!! Altijd moeilijk als een zwangerschap niet hlijkt te lopen zoals zou moeten :hug:

Ik las wat over ovulatietesten. Ik ben heel erg tevreden over testjezelf punt en l :wink:

Ooit sensitest gebruikt kreegnooit een knaller, heb met deze echt een knaller gekregen. Deze reageert ook niet op hcg even getest.

Ze zijn wel prijzig, maar wel de moeite waard.

Ik heb niet alles gelezen, sorry! Slechte internet verbinding!

Lig sinds dinsdag helaas in het ziekenhuis i.v.m. Uitdroging.

Gaat nu weer beter gelukkig! Mag morgen weer lekker naar huis.

Met ovulatietesten heb ik totaal geen ervaring. Heeft ook nooit gehoeven, da’s dan weer mazzel hebben :slight_smile:

Tammy, hopelijk gaat het snel wat beter. Kun je niets binnenhouden?

Amy thnx dan zal ik me er niet teveel op verheugen dan!

Tammy wat balen zeg! Maar fijn dat je morgen weer naar huis mag! Kun je niks binnen houden vanwege de zwangerschap?

Thnx voor de tips over de testen, ga het deze ronde eerst is met deze proberen en hopelijk is het dan niet nodig nog andere te gebruiken, maar mocht het helaas toch nodig zijn dan neem ik jullie tips zeker mee!

Tammy, balen zeg. Gelukkig mag je morgen naar huis. Zoals al gevraagd, heeft het met je zwangerschap te maken? Wel fijn dat je al een glimp hebt kunnen opvangen van dat wondertje in je buik.

Wij hebben hier zonet leuk nieuws gekregen. Vanmiddag is mijn sz bevallen van der 2de zoontje. Ze is om half 2 ingeleid en om half 5 is hij geboren.

Marscha gefeliciteerd! En gaat het goed met de kleine man en zijn moeder? Hoe heet het jongetje?

Engel van wat ik heb begrepen gaat alles goed met ze. Me sz, had last van zwangerschapsvergifitiging en al ontsluiting. De kleine moest deze week echt geboren gaan worden. Ze was pas 6 september uitgerekend. Ga niet zomaar zijn naam bekend maken, dat is natuurlijk niet aan mij.

We hebben der al wel verteld van mijn zwangerschap, ze stond een beetje perplex, denk niet dat ze het al verwacht had van ons. Ze vind het wel erg leuk hoor.

Goedemorgen dames,

Over ovutesten kan ik niet meepraten. Nog nooit gebruikt…

In elk geval kom maar op met die eitjes en zwangerschapstesten :wink: :smiley:

K1TT3EN, gefeliciteerd met je neefje! :inlove:

Tammy, beterschap en snel naar huis. :hug: :-*

Mascha, gefeliciteerd! En hoezo hadden ze het nog niet verwacht?

Spoon, ik denk dat ze het nog niet hadden verwacht, omdat wij nogal wat spoken op onze weg zagen. Daar hebben we doorheen gekeken en toch maar de knoop doorgehakt en zijn gestopt.

Hier net een omo witte ovutest dus helaas nog geen ei in aantocht! Maar morgen weer nieuwe ronde nieuwe kansen!

Hoe is t bij de rest?

vandaag had ik weer een donkerder streepje, maar niet helemaal knallend, nog wel lichter dan de teststreep. Ik weet het niet meer hoor. :angel:

Mascha gefeliciteerd!!!

Engel, logisch natuurlijk dat die van jou nog wit is, gelukkig maar, want als er altijd een streepje is is vet irri!! :lol: :wink:

Ja dat is ook waar sanne! Maar fijn dat jou streep alweer wat donkerder wordt! De mijne moet komende dagen ook wel ergens gaan knallen want verwacht maandag of dinsdag toch wel ergens mijn ei!

Maar nog ff afwachten dus! En ondertusseng gewoon om de dag klussen dat is het beste toch?

Sanne, is zeker irritant ja :wink: wen zou nog even door testen!

Engel, ja om de dag is het beste ja! :slight_smile:

Hier lijkt mijn ongi bijna over! :dance: wat een verademing :lol:

Ik mag vanaf dag 12 beginnen met ovutesten. Ben echt heel benieuwd!

Ik was er aan spugen door de zwangerschap, was hierdoor uit gedroogd.

Kon eigenlijk niks eten of drinken of het kwam er weer uit.

Hoop dat we de misselijkheid nu onder controlle hebben met medicatie.

Tammy wat vervelend. En dat al zo vroeg eigenlijk. Hopelijk is het nu onder controle.

Amy, fijn dat het er weer bijna op zit. Nu kunnen jullie er bijna weer voor gaan :slight_smile:

Ik heb nu nog maar 1 cyclus achter de rug. (althans van menstruatie tot menstruatie) Die duurde 27 dagen. Nog geen idee hoe regelmatig dit zal zijn. Ik was altijd extreem regelmatig, hopelijk nu weer.

Ik heb geen idee eigenlijk hoe mijn cyclus is… Van Quincy was ik na 1 keer 29 dagen zwanger, bij Jayden had ik om de 2 maanden een miskraam…met mirena in de vier weken, dus zal dat wel zijn :slight_smile:

Tammy, sorry zou nog steeds op je reageren, wat ontzettend vervelend en vroeg, wel fijn dat je weer naar huis mocht en hopelijk niet weer hoor, pas goed op jezelf en je kleintje :hug:

Ik zal voortaan niet meer klagen en ongeduldig zijn, ik voelde me al niet zo lekker, vreemde stekerige pijn, maar de ovutest zei genoeg, war werd ik er onzeker van maar zonet had ik een knalstreep, binnen 2 sec, dus eisprong zit er aan te komen, vandaag maar flink aan de klus :inlove:

Engel, hoeist bij jou?

Amy is al bijna helemaal ongesteldloos?

Spoon, ga jij ook aan de ovu,s of deze ronde nog niet of helemaal niet?

Ovu vandaag :inlove: