Zijn er al Juli 2012 stoppers???

Succes dan maar Sennapen :wink:

Voorlopig ga ik geen ovu-testen gebruiken. Tot nu toe is het elke keer de eerste ronde direct raak geweest. Ik vind het wel een leuke ervaring dat het nu al langer duurt. (al praat ik over een half jaar vast anders hoor)

Zooo dat is goed gegaan dan mer de 1e 2, bij r zijn we 6 a 7 maanden bezig geweest, was toch elke keer wel een teleurstelling hoor om ongesteld te raken, daarom dus nu meteen aan de ovu,s omdat mijn eisprong dus mooi wat anders doet dan ik in eerste instantie had verwacht, ik had hem wo of Do al verwacht en nu zijn we dus al zondag. Nouja hoe dan ook, ff klussen en we zien het wel over 2 weken, zou wel heeeel leuk zijn in 1 keer :pray: :angel:

In 1x is heel leuk, maar ook heel onwerkelijk. Bij de oudste waren we er totaal nog niet mee bezig. Ik was gestopt met de pil zo van we zien wel. Dat werd heel snel dus (en op onze huwelijksreis).

Bij de 2e net zo eigenlijk, we dachten als de oudste een jaar is dan hebben we een mooi leeftijdsverschil. Maar toen was ik ook meteen zwanger. (terwijl ik nog borstvoeding gaf) Ik hoop dat het voor jullie ook zo mag verlopen!

Ja dat kan ik me wel voorstellen, dat zou ik ook wel hebben denk ik hoor als her mereen lukt. Mijn zus was wel 2 keer in 1 keer zwanger. Vriendin van me was langer voor de 1e bezig bijna een jaar en nu was ze ook in 1 keer. Ze zeggen ook wel eens omdat je lijf al eens zwanger is geweest her makkelijker zou oppikken, laten we dat maar hopen :pray:

Wat hebben jullie, meisjes, jongetjes, van beide 1 ?

Wow Sanne, dat is overduidelijk. Weg hier achter kok en aan het werk 8) :lol: :lol:

Whaha nee straks even, ml kijkt eerst even voetbal :angel:

hallo allemaal,

ik zal me even voorstellen want ik ben nieuw op deze site .

mijn naam is daphne en ben nu 30 en wil heel graag moeder worden.

wij zijn midden juni gestop met de pil en in de eerste week van juli had ik me eisprong.

tot mijn grote verbazing meteen zwanger maar na 3 weken helaas weer over.

en nu moet ik nog een weekje wachten en dan weten wat meer.

erg spannend en ik ben blij dat deze site bestaat.

en dat je deze spannende tijd kunt delen.

WOW Sanne! Doe mijn ook zo’n uitslag op mijn ovutest! Wat goed, wordt flink klussen voor jullie dan!

Ik net ovutest gedaan (heb heel de dag moeten werken) helaas weer een minimaal licht streepje :cry: Had vandaag toch eigenlijk wel een knalstreep verwacht, nou dan alle hoop op morgen!

Sanne zag je bij jou vooruitgang in je ovutesten of ineens een knalstreep? wordt toch best onzeker van die ovutesten. dnek telkens wat nou als ik geen streep krijg?? hoelang moet ik door blijven testen etc.

Tammy balen zeg en inderdaad hopen dat het nu snel onder controle is!

Daphne-allison welkom! wat goed in 1x zwanger wel heel balen dat het mis ging :hug: Nou succes met afwachten en voor jou een vruchtbare ronde gewenst!

Welkom Daphne, wat ontzettend verdrietig dat het mis is gegaan :hug:

Ellen, nee was dus geen touw aan vast te knopen, had steeds een lichte, toen een donkere tussendoor, weer een lichtere en vandaag gewoon een knalstreep. Maar had hem vandaag wel verwacht want ik had wat zeurdige/stekerige pijn en ik had me al even ingelezen op internet, vaak voel je zo je eisrpong. Maar ik had hem eerst vandaag niet meer verwacht hoor, want ik dacht dat je altijd rond dag 13 a 14 mijn eisprong zou hebben (omdat ik normaal heel regelmatig ongesteld ben, 28 dagen), dit is dag 17… Nouja maakt ook niet uit. Niet opgeven hoor, gewoon blijven testen en dan moet ie vanzelf komen :slight_smile:

Net nogmaals getest (voor de zekerheid) dikke strepen. Ze zijn ook meteen duidelijk na paar seconden.

Vraag me alleen af wat nu handig is, vandaag en morgen ook voor de zekerheid klussen of alleen vandaag? Doe morgen sowieso nog wel ff testje denk ik.

breek even in

Wat leuk Sanne!! :mrgreen:

Ik zou gewoon om de dag klussen tot 1 dag na je eisprong. :slight_smile:

Ik heb week lang om de dag gesex tot 1 dag na de eisprong. ALs ik dat niet had gedaan, dan was ik nu ook geen 22 weken zwanger. Ben namelijk 1 week terug gezet nadat ik termijnecho kreeg. Kennelijk latere eisprong of innesteling gehad.

Succes meiden :pray:

breek weer uit

Daphne, welkom! Verdrietig dat het is misgegaan.

Mini Spoon is een meisje, en baby Spoon een jongen :slight_smile:

Sanne, ik weet niet wat handig is. Ik zou gewoon doen waar je zin in hebt :wink:

Owww een koningskoppel al dus, nice :inlove: :inlove:

Je hebt gelijk, gewoon doen waar ik zin in heb, mja ik ben een vrouw die wat willll, het is echt erg dit keer, nog minder dan toen we voor de R. gingen geloof ik. :angel: :think: :oops:

Thnx sanne nu ben ik toch weer iets opgeluchter! Nu maar hopen dat ik morgen of overmorgen dan een knalstreep heb!

En ik zou gewoon lekker klussen wanneer je zin hebt! Want weet ook niet wat het beste is! En het moet natuurlijk wel leuk blijven!

Ik hoop zo dat het voor ons allemaal een hele vruchtbare ronde mag zijn!!! En we allemaal over een paar dagen (weken) een positieve test in handen hebben! Hoe tof zou het zijn als we gewoon allemaal snel zwanger raken!!!

Spoon leuk een meisje en een jongen! Kongingspaar noemen ze dat toch?

Tammy weer blij om thuis te zijn? En hoe gaat t met de misselijkheid?

dank jullie wel voor alle lieve berichtjes.

ik hoop ook dat het voor ons allemaal een vructbare ronde mag zijn.

ik had nog een vraagje over de chat hier .

ik wil ook graag zo een indicator plaatsen maar ale ik dat wil doen staat er dat het een jpg moet wezen heeft iemand een tip.

Allereerst Daphne, van harte welkom, balen dat de eerste is misgegaan, ik kan er helaas over meepraten, net als zovelen hier op het forum ben ik bang. Ik hoop op een vruchtbare ronde voor je. Voor zo’n indicator kan je het beste hier kijken http://www.kindjeopkomstindicators.nl kok accepteert alleen indicators van hun zelf. Deze kan je dan onder profiel plaatsen.

Sanne, dat was een vette streep, dat je hier nog zat mee te kletsen, ik ml achter de tv vandaan hebben gerukt :wink:

Spoon een koningspaar geweldig. Daar hoop ik nu ook op.

Hier zijn we flink aan het balen. Miss Etam verkoopt geen positiemode meer, C&A hier dus blijkbaar ook niet meer. Ben der vanmiddag even geweest om te kijken, ik kon dus niks meer vinden. Zou verder dus niet weten waar te kijken he… Kan dus blijkbaar alleen nog online, of ik moet buiten L’stad gaan kijken.

bedankt voor de tips .wil even kijken of het gelukt is .

Sanne, mooi die positieve ovutest! Veel plezier :slight_smile:

daphne, welkom hier! Hoop dat je snel weer zwanger bent!

Wij hebben ook een koningskoppel… Maar zou dolgraag nog een meisje willen, om zo een koningskoppel echt bij ons te hebben…

Ongi is bijna over, hiephoi!

Ow Masha haha, neee dat kon ik hem niet aan doen, verplicht klussen op een dag als vandaga is sowieso niet echt succesvol, weet dat nog wel van de vorige keer en nu ook. Dan voelt het echt als een grote verplichting.

Verkoopt Miss Etam helemaal geen positiemode meer dan? Of alleen niet in die winkel waar jij was. H&M heeft ook en anders idd online of buiten je stadje mja wat een gedoe dan he.

Het is gelukt Daphne!

Amy, wat fijn dat het bijna over is. :thumbup: Kan me oorstellen Amy dat jij olgraag een meisje zou willen hebben. Wat zegt de chinese kalender deze maand mocht het lukken?? Klopte die de vorige keer ook?

Hier kijken we voor Roan naar een ander bed en kast omdat we gaan verhuizen, mooi spul te koop hoor :thumbup:

Sanne, alleen het filiaal hier verkoopt het niet meer. Wist ik al van me sz. Terwijl ze juist zulke leuke dingen hebben. H&M heeft bij ons ook geen positieafdeling. Gaat goed hoor hier.

Gelukkig hoeft me zusje niet zo lang meer en dan heb ik een hele berg weer. Zou nu al blij zijn met wat broeken. Heb nog 1 spijkerbroek die lekker zit en verder draag ik alleen maar joggingbroeken. Verder zitten me broeken gewoon niet lekker om me buik, te strak. Geloof dat me zusje wel 1 of 2 broeken over heeft. Toch die binnenkort maar hier zien te krijgen.

Marscha, waardeloos dat je geen positiekleding kan kopen!

Sanne, mooie banner :wink: bij maiden en Quincy klopte de chinese kalender inderdaad wel… En nu tot en met oktober zegt hij ook een meisje… Hoor echt bij zoveel mensen dat hij klopt… Bizar gewoon.

Nog 3 weken, dan gaat Jayden naar school!