mascha ik weet dat de wibra effe zwarte broeken met een extra elastiche brede band verkoopt,is wel een jogging broek.misschien is het effe een oplossing.
bij mij zal het een jongetje worden,als het zo ver is.
dagen al symtomen en erg beroerd dus ik ga zo de dokter bellen.
maar misschien wil ik te graag.
Morgen,
Mascha zag het al, online wel allemaal te koop idd. Wat stom dat ze alles uit de filialen halen, bij ons heb je ook nog een speciale positiekleding winkel. En prenatal misschien.
Amy, mooi he, gister gedaan haha. Vond het toch wel leuk. Bij ons klopte de chinese kalender ook de vorige keer. Deze keer zit mijn verjaardag ertussen maar de maand van conceptie is aug, dan ben ik nog 26 en ou het een meisje moeten worden, we zullen het zien.
Daphne, dat kan hoor, dat je allemaal dingen voelt en wilt voelen en ze er niet zijn omdat je graag wil, maar daar gaan we natuurlijk niet vanuit. Waarom moet je dan naar de dokter daarvoor, omdat het mis ging de vorige keer?
Vanochtend nog steeds een knalstreep, de geschiedenis herhaalt zich op zo en ma, dus dat wordt dan op zijn vroegst di over 2 weken testen denk ik :think: , dus dan loopt de banner 1 dag achter. Maar goed die dne dag
hoi hoi
ik moet meteen naar de gynaecoloog als ik zwanger ben omdat ik chronisch ziek ben .
en ik ga ook omdat ik zo beroerd ben dus als het niet zo is dan is het wat anders. groetjes
Net 2x heel mijn verhaal getypt en 2x weg grrrr!
Mascha ik heb (nog) geen verstand van positiekleding of waar je dit kunt kopen dus kan je helaas niet helpen( hopelijk snel wel) lijkt me wel irritant als je het nergens kunt vinden
Amy wat fijn dat je ongi er bijna op zit! Mag jij ook aan de klus! En hoe mooi zou het zijn als je weer een dochtertje krijgt!
Daphne kun je niet eerst zelf een zwangerschapstestje doen? Of is dat niet de bedoeling? Nou in ieder geval veel succes bij de dokter en hopelijk krijg je goed nieuws!
Sanne dat wordt voor jou weer klussen vanavond dan! Ik hoop ook echt dat ik dadelijk een knalstreep krijg want mijn eitje moet toch echt ergens vamdaag of morgen komen! Maar voel deze helemaal niet! Dus kan daar niet op vertrouwen helaas! Dus nu hopen dat de ovutesten me wel geluk brengen!
hoi hoi
ik had 1 ding niet verteld en dat is dat ik al een week kleine beetje bloed.
ben net terug van de dokter en er zijn 2 opties.
de dokter vond me er zwanger uitzien maar de test was negatief,dus het kan zijn dat het nog niet te meten was en de andere optie is dat het eitje is blijven steken.
ik mag geen medicijnen nemen voor me beroerdheid omdat de dokter er toch rekening mee houd dat ik toch zwanger ben.
donderdag of vrijdag weten we meer.
Wij zijn weer opzoek naar de eisprong.
Een vriendin van mij is verloskundige en die zegt als je zeker weet dat je je eisprong hebt gewoon elke dag klussen!
daphne wat vervelend die onzekerheid! Maar hopen dat het niet voor niks is en dat je eind deze week als nog een positieve test krijgt!
Babyboom fijn dat je vriendin zei dat dan elke dag klussen ook goed is, weten we dat ook weer
Net mijn ovutest gedaan, nu een donkerder streepje (veruit de donkerste tot nu toe!) maar nog niet zo donker als de controle streep, maar krijg er wel weer een beetje hoop van! (al blijft deze test natuurlijk nog negatief en hoeft het helemaal niks te betekenen, maar toch) Nu hopen dat ik morgen een knalstreep heb!
Moet altijd zo lachen als ik ergens zie staan of hoor dat je er allemaal niet zoveel mee bezig moet zijn, want gaat het allemaal veel beter.
Nou ik kan dat dus echt niet!!! En volgens mij is dat voor elke vrouw bijna onmogelijk! Ik denk nergens anders aan en zie om me heen alleen maar zwangere vrouwen of vrouwen met kinderwagens haha. Mar goed de komende dag nog ff flink aan de klussen, dat ik morgen een knalstreep heb op mijn ovutest
en dan daarna weer op dat helse wachtbankje!
Maar moet gelukkig veel werken en heb wel wat leuke dingen in het vooruitzicht, zondag doe ik mee aan een ladysrun met een aantal collega’s gaan we de 10km lopen.
en 's avonds bruiloft van collega.
En de vrijdag daarop personeelsfeestje en tussendoor gewoon veel werken, dus dat scheelt dan gaat de tijd toch net wat sneller voorbij.
Daphne, nu snap ik het beter. Spannend zeg , hoop voor je snel een positieve test
BB, dan zal ik ml vanavond nogmaals lief aan kijken haha, want ik had nog steeds een knalstreep.
Wanneer verwacht je je eisprong?
Engel, dan misschien morgen idd een knalstreep, maar dat hoeft dus niet he, mijnes was ook pas later :lol: … vervelend he deze fase, je zit er op te wachten. En er niet mee bezig zijn, ik kan het ook niet hoor :snooty: nee ik hoop zo snel mogelijk zwanger te raken.
Heel vervelend! Om gek van te worden!
En sanne ik weet dat het niks hoeft te betekenen (maar hoop het stiekem wel) Dus voor die knalstreep morgen.
Dadelijk werken, dus dan kan ik mijn gedachten weer op iets anders zetten.
Hoe staat het er bij de rest van de dames voor? al iemand in de buurt van zijn NOD??
En hoe gaat het met de zwangeren??
Hahaha erg he, nou maar lekker je zinnen verzetten dan mer werken.
Tammy joe gaat het nu met jou? Ga je iets mer accuounctuur doen? Zag het topic
ja heel erg hahaha! Maar gelukkig heb ik werk waar het bijna altijd heel druk is, en wat ik helemaal leuk vind. dus gaan de dagen snel en heb op mijn werk meestal geen tijd om me er mee bezig te houden!
Sanne wel grappig onze banners lopen bijna gelijk zie ik nu! Alleen weet ik dus niet in hoeverre de mijne klopt deze maand, gezien ik nog geen knalstreep heb gehad. Maar de vorige 2 maanden had ik een cyclus van 30 en 31 dagen dus zou ik 10 sept mijn NOD hebben.
Hoe leuk zou het zijn als we beide rond die tijd een positieve test in handen hebben (en alle andere dames natuurlijk ook!) voor ons allemaal!
Ja hij loopt misschien 1 dag voor, weet nog niet, ik had dus op dag 17 en vandaag op dag 18 ook nog een knalstreep, 2 dagen, was mer roan ook :dance: . Dan zou ik trouwens rond de 19 uit zijn gerekend. Dus als jouwes bijna komt, en het is beide raak, zijn we idd niet ver van elkaar uitgerekend. Vorige keer was ik de 21e uitgerekend.
grappig! en als je dit bij Roan ook had, geeft het wel goede hoop
hoeveel maanden heb je toen ovutesten gebruikt voor t rak was?
1 maand met lvu, meteen zwanger, daarvoor 6 maandezonder
Ik zit trouwens te wachten tot de 1e meimama een topic aanmaakt, maar nog niks.
Dusja daarom heb ik nu ook wel goede hoop, niet zo slim misschien mja
Ja dan zou ik ook zeker goede hoop hebben! Nou hopelijk werken ze nu net zo goed voor je! (en voor mij ook)
En wie weet kunnen we samen bij de meimama’s!
dank jullie wel voor de lieve reacties.
ik zit echt zwaar in de zenuwen,ga nu even kijken of ik eindelijk al wat kan eten.
sanne en engel dat wordt dus veel klussen.hihi.
als het bij mij goed gaat dan ben ik tussen 8 en 12 mei uitgerekend.
maar vraag me wel af of buikpijn normaal is want die heb ik.
het is een pijn die er continu is en zit onder me navel.
Spannend voor jullie meiden! Ik moet nog anderhalve week wachten tot mijn vruchtbare periode… Hoop dat ik deze keer wel een positieve ovutest ga krijgen!
Dan kan her voor jou nog wel mei worden toch amy?
Ja, eind mei maar het zal 3 weken eerder gehaald worden
Met een ks dan of word je ingeleid?