Zijn er al Juli 2012 stoppers???

Nee, word dan ingeleid

Daphne, spannend voor je dus. Afwachten wat het gaat brengen.

Een jongen en meisje, inderdaad een koningskoppel. Ik vind het heerlijk, en ze zijn echt gek op elkaar.

Amy, ik hoop dat dit jou ook snel gegund is. Niet lang na de bevalling zag ik al overal weer zwangere vrouwen lopen en wilde zelf ook weer. Ik kan me niet voorstellen hoe dit moet zijn als je niet thuis een baby in de wieg hebt liggen.

Mei lijkt me trouwens ook wel een mooie maand. Vruchtbare periode komt er hier bijna aan als het goed is.

Ook voor joh flink klussen dus spoon. Ja kan me voorstellen dat je dat al geweldig vind. Ik vind mei ook mooi, lijkt me beter te doen dan juli qua hitte enzo

Amy vind je dat ook een fijn gevoel dat dat gaat gebeuren?

Sanne, ja absoluut! ik wil niet eens meer de 40 weken halen, ga dan echt veel te veel stress krijgen ben ik bang… vind de 37 weken al heel wat, vooral omdat Quincy waarschijnlijk met 36+1 of 36+2 is overleden… Dus hoop dat mijn bm dan al klaar is om te strippen, zodat mijn lichaam het zelf wil doen voor de 37 weken :wink:

Ja, graag zwanger willen worden als je bevallen bent en je geen babytje thuis heb, pfff je wilt echt niet wéten hoe graag ik zwanger wil worden en zijn… echt niet grappig…

mei lijkt mij ook een mooie maand. al kan het dan ook warm zijn hoor :lol:

Oke das wel fijn dan idd. Kan me sowieso coorstellen dat deze zwangerachap heel moeilijk en confronterend zal zijn, denk veel angsten ook. :hug: Maar het moet gewoon goedkomen.

Mei kan idd ook wel heet zijn, maar ik weet niet mei klinkt wel heel mooi haha.

Nu ff serieus, ik wil het al heel graag, dus kan me er een voorstelling van maken hoe graaaaaaag jij wil… En het moet gewoon echt lukken hoor…!!!

thanks Sanne! :-*

:slight_smile: :-*

Ik zit al jongensnamen te kijken, meisjesnaam staat al vast van roan nog.

meisjesnaam hebben wij ook al, alleen jongensnaam nog. ik heb die wel, manlief nog niet. hij wil pas over jongensnaam nadenken als we een jongetje krijgen.

zo hebben we het bij Quincy ook gedaan :slight_smile:

Goh jou man kan mijnes de hand achudden, die wil zich er helemaal nog niet druk over maken eidd als blijkt dat het een jongen wordt dan wil ie er over na gaan denken. :angel:

Zo ff een avonddienst werken en moet heel wat berichtjes teruig lezen! Gezellig!!!

Ik vind mij een super mooie maand! Ik heb altijd gezegd als ik het voor t zeggen had zou ik wel in mei/juni een kindje willen! Ben zelf ook in mei jarig dus weet uit ervaring hoe mooie maand het is :wink:

Dus ik zeg allemaal een positieve test deze maand dat wel gezellig allemaal mooie mei baby’s krijgen!

Dus iedereen de komende dagen/ weken allemaal hard aan de klus!

Ik kan alleen maar beamen dat meikindjes geweldig zijn. Heb er namelijk zelf 1, ze is geweldig. Erg koppig, maar gewoon weg geweldig, kan er niks anders van maken. Dus meiden allemaal aan de meibaby’s.

Ik heb vandaag weer een dagje gewerkt en ben zo moe. Morgen weer vroeg eruit, aangezien hub een vroege dienst heeft, misschien daarna nog terug, afhankelijk van hoe laat Inge komt. Ze is helaas geen uitslaper.

Mascha jammer dat Inge geen uitslaapster is, wat is een normale tijd voor haar? Had je dat met Inge ook zo moe? Ik had dat de eerste weken heel erg. Kwam eraf en was echt doodop.

Engel, al een eisprong te bekennen bij jou?

Hier vanochtend weer een lichte streep, voor de zekerheid nog een testje gedaan, eisprong over en nu dus wachten :slight_smile:

Sanne een normale tijd voor Inge is rond 7 uur en het maakt ook niet uit hoe vroeg of hoe laat ze naar bed gaat. Hopelijk wordt dat vanaf volgend jaar beter, dan gaat ze naar school toe.

Was met Inge ook wel moe weet ik nog. Het enige verschil met Inge is, dat ik bij haar geen last van me boobs had en ik heb nu al meer last van me rug. Nu zijn we volgens mij wel weer toe aan nieuwe matrassen, dus daar kan het ook doorkomen.

Engel, hoe gaan de ovutesten bij jouw? Is ie al gespot?

Sanne, he de klusperiode zit er weer op :wink: Nu hopen dat het meteen raak is.

Das nog een mooie tijd, R is hier velen malen vroeger, vaak tussen 6 en half 7. Hij heeft serieus een periode gehad was ie half 6 klaarwakker :shock: . De laatste dagen (4) is ie er half 9 af, snap er niets van maar geniet er maar volop van.

Ik had met R ontzettend last van mijn borsten en ook mijn rug idd. Was killing, toen werkte ik nog en was het eigenlijk niet te doen.

Gelukkig zit het verplichte klussen erop, dat is echt niets voor ons hoor :eh: ml zei gister nog, snap niet waarom je meteen altijd alles wil, we zijn pas een paar weken bezig. Ik zei ja, wat maakt dat nou uit, als een vrouw weet wat ze wil, kan het toch meteen, wat maken die maanden dan uit, je wilt een tweede kind, je weet hoe het is. Mannen :roll: :roll:

Ja mannen snappen ons inderdaad niet. Ach we zien wel wanneer het zover is… Nee de vrouwenlogica is, als het nu kan, dan moet het nu.

7 uur hebben we der aangeleerd hoor, als het aan haar ligt staat ze soms om 5 uur al naast me bed, maar dan is ons weerwoord, het is nog geen 7 uur Inge, ze gaat dan ook gelukkig wel weer lief der bed in.

Bij Inge werkte ik 32 uur in de week in een winkel. Nu werk ik 9 uurtjes in de week bij CP in de schoonmaak en heb daarnaast nog 3 adresjes waar ik schoonmaak, dus nog eens 6 uurtjes in de week extra, maar ik voel me rug best wel. Was net even naar de winkel gefietst voor een paar boodschapjes en heb de hele tijd last van me rug gehad. Nu ik weer rustig op de bank zit, valt het weer mee.

Hier vanmorgen 2 duidelijk strepen op de ovutest!! Dus dat wordt klussen vanavond!!! Al was de controlestreep wel nog een klein beetje donkerder dan de test streep maar had wel al een glas water en thee op en urine was redelijk licht dus denk dat het anders zeker een knaller was geweest! Maar hij was ook zeker nog donkerder dan gisteren en ook sneller te zien! Dus ga er maar van uit dat mijn ei in aantocht is! Of denken jullie van niet?

Balen dat je al zo’n last van je rug hebt! Hopelijk is dat snel over en blijven de kwaaltjes een beetje weg!

En sanne nu zit je weer op het wachtbankje dan! Pff dat vind ik echt de meest vredelijkste periode! Succes met wachten de komende 2 weken!

Als ie knalt en bijna meteen er voor komt, dan zeg ik ja. Hij moet sowieso ontzettend duidelijk zijn. En dn heb je wsh morgen nogmaals een overduidelijke test.

Ja vreselijk joh… :thumbdown: dat wachten, jasseeesss

Ja hij was zeker ontzettend duidelijk! en kwam ook zeker bijna meteen met de controlestreep tevoorschijn, dus inderdaad morgen nog een keertje testen en vanavond gewoon lekker klussen! (dat kan sowieso geen kwaad :wink: ) en dan is het :pray: en :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: dat we snel een mooie positieve test in handen hebben!

Klussen kan idd geen kwaad haha, zou ik sowieso maar doen :inlove:

Dan loop je echt maar 1 dag achter, leuk hoor :inlove: