Zijn er al Juli 2012 stoppers???

engel wat een goed nieuws .

hoop dat het deze maand voor jullie allemaal lukt.

bij mij is er nog steeds niet veranders,helaas dus dat is afwachten.

Jammer Daphne, maar goed geen (niet teveel) bloed is goed zeggen ze wel eens :slight_smile:

sanne,

de dokter is er nog niet gerust op ,ook omdat de test niet positief was.

maar dat kan ook even duren zei ze.

ja of het is gewoon wel foute boel en het eitje is onderweg blijven steken.

donderdag of vrijdag weet ik meer.maar ben der bang voor.

en als ik wel zwanger ben is de dokter nog niet gerust omdat ik de eerste 3 dagen wel veel bloed ben verloren en het nu al 9 dagen duurd .

Daphne, hem even iets gemist denk ik… Denk jij zwanger te zijn dan?

Jeetje meid, wat een ellende om zolang te moeten wachten, toch hoop ik dat er toch een positieve test uit zal komen. Of iig dat je weet waar je aan toe bent, want die onzekerheid is toch ook killing :hug:

Ja sanne we liggen dan waarschijnlijk dicht bij elkaar! :inlove: nu alleen allebei nog evem een positieve test in handen zien te krijgen!

En daphne wat verschrikkelijk die onzekerheid! Ik duim nog steeds heel hard voor je dat je toch een positieve test krijgt en dat alles goed is! Wanneer moet je weer naar de dokter?

amy de dokter en ik vermoeden van wel, ben zo beroerd en alles lijkt er wel op.alleen is de test nu nog negatief maar de dokter zegt dat die later nog positief kan worden.

de dokter zei zelfs dat ze me er zwanger uit vond zien.

maar je kan ook de zelfde symtomen hebben als er een eitje is blijven steken in je eileider.dus afwachten.

engel als ik donderdag ochtend nog bloed verlies moet ik de dokter bellen en dan ga ik waarschijnlijk donderdag nog naar het ziekenhuis toe.

dank je wel sanne,ben er zelf alleen niet gerust op.maar het is inderdaad afwachten .

ps hoe is het met jullie,kan wel wat goed nieuws gebruiken.

Spannend dan daphne! verlies je nu nog steeds bloed? Nou ik hoop echt voor je dat het allemaal goed is!

ik net weer een ovutestje gedaan en een knalstreep! heb geprobeerd de foto hier te plaatsen maar hij blijft aangegeven dat hij te groot is (dus heb het maar opgegeven) Maar echt 2 zeer duidelijk strepen! (zelfs nog ietsjes donkerder dan mijn controlestreep! dus mijn ei is echt in aantocht! dus vanavond nog maar een keertje klussen! gisteren ook gedaan, maar we nemen maar het zekeren voor het onzekere! Doe morgen ook nog een ovutestje om te kijken of hij dan weer lichter is, want dat zou wel moeten. Dus voor mij nu nog even klussen en dan ook het wachtbankje op :? Maar goed is voor een goed doel!

Hoe is het bij de rest?

Tammy hoe is het met de misselijkheid?

En smurf hoe is het bij jou? beginnen jou kwaaltjes ook al?

Jaaaaa engel, fijn. Je kan hem ook verkleinen in paint he :wink: dan past ie misschien beter.

Dan moeten we samen wachten.

:thumbdown: :thumbup: :thumbup: :thumbdown:

Hier vandaag onofficcieel de sleutel gekregen, zijn meteen gaan meten, wat fijn jongens straks een mooi plekje.

Ik opperde het gisteren al in het andere topic, maar heb er n7u weer last van misselijk, weeig en opgeblazen , niet best :roll:

Ja ik ben niet zo handig met computers haha! Maar goed zal het bij een eventuele volgende foto nog eens proberen!

Maar wat fijn dat je weer even in je nieuwe huisje hebt mogen kijken! wanneer krijg je officieel de sleutel? Lekker hoor straks een mooie nieuw plekje!

En zouden die klachten niet een teken van innesteling kunnen zijn??? of is het daar nog te vroeg voor? had je bij Roan ook deze klachten?

Al bedacht tot hoe lang je gaat wachten met testen?

Volgens mijn banner zou 10 sept mijn NOD zijn, maar als ik nu pas eisprong heb zou dat wel is 1 of 2 dagen later kunnen zijn… weet ook nog niet hoelang ik het kan volhouden om niet te testen haha, heb meestal niet zoveel geduld!

Voor mij nu nog even klussen en dan ook ik inderdaad weer op het wachtbankje :?

Hoe staat het er bij de rest voor?

sanne,spannend zeg nou hoop dat het gelukt is voor jullie.

engel wat goed van de ovu test ,hoop ook dat het bij jullie lukt.

bij mij zijn er wat dingen veranderd,ik hou het werken niet vol vandaag weer naar huis gegaan omdat ik me eten niet binnen kon houden.

ook was ik vandaag voor en na het eten een beetje draaierig en duizelig.en sinds 2 dagen heb ik huilbuien die zomaar op kunnen komen.

ook toch wel stress want de testen zijn nog steeds niet goed.

en bloed nog wel maar dat is zo weinig,dat steld niet veel voor.

over 2 dagen moet me ongi komen en normaal heb ik dan al voortekenen,maar die heb ik nog niet.dus hier nog steeds in spanning.

positieve deze week is dat mijn contract verlengd word dus dat was wel even een lichtpuntje.

Daphne, spannend hoor.

Sanne, leuk van jullie huisje!

Engel, duidelijk zo’n streep dus :slight_smile:

Denk dat het deze ronde niet voor ons is weggelegd hoor. Ik ben moe :zzz: Baby Spoon is sinds hij vorige week ziek is geweest de laatste nachten elk uur wakker. En ik dus ook :zzz:

Navond dames,

engel nog geklust :lol: :thumbup: (wat een vraag he)

spoon, balen meid, ik herken het wel, na ziekte is het hier ook drama. Hopelijk slapen jullie snel beide weer nachten door :hug:

Daphne wat een spanning zeg jeetje, ik blijf duimen.

En gefeliciteerd met je contract verlenging!

Hier druk bezig alles opgemeten, wat een werk. We gaan ons nu eerst richten op de keuken qua ontwerp. We hebben al aardig wat ideeen en wat uitgewerkt, maar we hebben nog niet van JA! dit is het. Morgen weer verder, nu zometeen lekker slaappie doen. Manlief heeft nachtdienst, vind ik niks aan he alleen slapen :shifty: , kom ook altij lastig in slaap.

Hoe is het met de rest? Zwangere dames, meldplicht :inlove:

Meld hoor, alles ok, alleen op.

Meld, alles oke hoor. Laatste dag werken van de week. Kom vanavond wel even uitgebreider schrijven :-*

Pfff nog een dag, dan is mijn banner eindelijk onder de 20 dagen. Lijkt niet op te schieten :wink:

Volgens womanlog zou ik 5 september mijn eisprong hebben, 3 maanden na geboorte van Quincy.

En hier is de ongesteldheid weer zo goed als voorbij.

Verder niet zoveel te melden. Weer een zwangere op het werk erbij…

Hoop dat ik dit jaar ook zwanger mag gaan afsluiten en een beter 2013 krijgen.

:-*

Ik hoop het ook Moon! Laten we samen naar de mei mama’s gaan :pray:

Ik zeg laten we met alle niet zwangeren naar de meimama’s gaan!!!

Ja Sanne we hebben zeker nog geklust :wink:

Dadelijk nog even een ovutestje doen om te kijken of hij nu lichter is, want dat verwacht je wel toch?

En ik ben hier altijd degene met nachtdienst, dus moet dan overdag altijd alleen slapen, ik ben alleen dan altijd zo moe dat ik wel goed slaap. Ik heb vandaag en morgen trouwens nachtdienst!

Marscha ben nu zo moe door de zwangerschap? En smurf jij al veel last van kwaaltjes?

Wachten duurt lang he amy? ik vind mijn banner ook al zo ontzettend langzaam gaan… :?

Moon fijn dat je ongi er weer op zit! Wordt voor jou weer flink aan de klus dan!

Hoop ook echt dat het bij jullie allemaal deze maand raak is!!! :pray: :pray: :pray: en mijn duimen draaien volop voor jullie allemaal (en mezelf natuurlijk ook) :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Amy en Moon, volgend jaar moet gewoon beter zijn voor jullie en dit jaar moet ook gewoon positief afgesloten worden voor jullie. :hug:

Moon ben blij dat die ongi weer geweest is.

Amy wachten duurt lang he. :-*

Engel die wachtdagen zijn het ergst, ik weet er alles van. Ben gewoon zo moe door de zwangerschap. Ben normaal wel wat gewend, maar ben nu aan het einde van de dag, aan het eind van me latijn. s’ Morgens vroeg eruit voor Inge, s’middags een tukkie doen en s’avonds voor pampus op de bank, zo ziet het er hier ongeveer uit.