Zijn er al Juli 2012 stoppers???

hoi allemaal,

helaas hier geen goed nieuws ben vanmorgen het eitje verloren.

en de dokter denkt dat ik deze maand geen ongi krijg omdat ik al veel verloren heb.dus ik moet waarschijnlijk 2 maandjes wachten.

als het wel komt moet ik naar het ziekenhuis,dan is het niet goed.

dus wacht af.

hoop dat voor jullie het beter uitpakt.

ps: ik wil ook me ovu gaan testen,kan iemand mij vertellen waar ik die kan halen.

groetjes

Daphne ongesteld geworden dus, balen :frowning:

Ja wachten duurt zo lang… Vanaf maar wel eerste ovutest gedaan, had een licht streepje.

Mascha :hug: en rust maar lekker uit dan! En hopelijk voel je je snel wat fitter!

Daphne :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Wat erg! :cry: ! Doe rustig aan en pas goed op jezelf! En ik :pray: heel hard dat het dan over 2 maandjes wel goed is bij jullie!

Hier net weer een negatieve (een heeeeeeel licht streepje) ovutest :smiley: dus als het goed is hebben de ovutesten hun werk gedaan! Ik vraag me nu alleen af of het nu nog nodig is om vanavond ook te klussen, of is mijn ei nu echt wel geweest? (heb dinsdag en gisteren geklust toen ik die positieve ovutesten had) en kunnen we gewoon weer klussen wanneer we zin hebben!

En is het nu voor mij ook weer het wachtbankje op… :? ZUCHT ben de dagen nu alweer aan het wegkijken! Ik ben zoooo ongeduldig!

amy nee ben niet ongesteld geworden.dat moet nog maar volgens de dokter blijft tie deze keer uit.zo wel dan moet ik naar de gynocoloog.

en kan iemand mij vertellen alsjeblieft hoe ik ook aan die testen kan komen.

Daphne, die testen kun je bijvoorbeeld bij de drogist halen. Er zijn ook website’s zoals die van sensitest, waar je ze kan bestellen. Verder even een dikke knuffel :hug: vanwege het rotnieuws.

Mascha :hug: , vervelend van die ontzettende moeheid, ik herken het, het wordt straks echt beter, mja die eerste wekenmoet je doorstaan.

Amy, bijna onder de 20 dagen :dance: , wachten op en na de eisprong is echt zooo langdradig. :thumbdown:

Engel, was je test nu negatief?

Daphne :hug: :hug: :hug: wat ontzettend verdrietig weer…

Moon :-* , dat hopen wij ook voor jou. Moeilijk he als je dan weer een zwangere ziet :(… :hug:

Smurf, mooi dat alles ok is! :slight_smile:

Hier jongens, ik voel me serieus opgeblazen en bah, misselijk, altijd smiddags, kleren zitten strak rond de buik en dat zit niet lekker. Ik ga gek worden hoor straks, het is nog maar pas na de eisprong. Herken dit ook helemaal niet.

Ja Sanne mijn ovutest was vanmorgen negatief ja (er was nog een heeeeeeel licht streepje te zien, maar zo goed als niks dus) Vraag me alleen af of we nu dadelijk ook nog moeten klussen, of dat mijn ei nu wel echt voorbij is??? en dan kunnen we gewoon weer klussen wanneer we zin hebben. En zit ook ik op het wachtbankje!

Ik heb mijn ovutesten gekocht op zwangerenkids.nl ben er tot nu toe dus tevreden mee, nu alleen nog even afwachten of het ons ook daad werkelijk geluk heeft gebracht! :pray: Maar goed dat duurt nog even voordat we dat weten helaas…

Nee je hoeft nu niet meer te klussen, alleen als je zin hebt.

Nou dan sluit ik me nu officieel aan bij jou op het wachtbankje :? Nog bijna 2 weken geduld hebben… Pff wordt al gek van het idee!

Hoever zijn de andere dames eigenlijk? Al iemand in de buurt van testen? Of nog meer dames bij ons op het wachtbankje???

Nu dus alleen maar :pray: :pray: :pray: en heel hard :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: Voor ons allemaal!!!

Gezellig :angel: , amy wacht nig op der eisprong, daphne is helaas niet goed, bb moet ook weer een eisprong ennnnnnn :think: … Bij de aug stoppers zitten er ook mensen op her bankie.

Dat is dan een vol bankje, is er wel genoeg plaats? Tja meiden dat bankje is het vervelendst.

Sanne wat denk je zelf? Ik voelde me vanaf het moment dat ik me ei gehad zou moeten hebben ook niet helemaal happy. Opgezet gevoel, hele gevoelige boobs en zelfs hub merkte al veranderingen in me gedrag. Erg vermoeid en ga zo nog maar eventjes door. Allemaal dingen waardoor mijn gevoel al zei dat het raak was, maar mijn verstand zei wacht eventjes af, je kan het ook te graag willen.

pff word nu al zout van het wachten.

:mrgreen:

sanne, jij maakt het nu al spannend!

Ik wil mezelf niet gek maken, maar ik voel me anders, voel me ook labieled, maar ik wil ook wel graag, maar ik voel me niet zoals normaal. Maar ik vind her zo ontzettend vrieg na de eisprong. Dus ik wil ook nietteveel verwachten omdat her misschien dan tegen valt.

Wanneer ga je beginnen met testen amy?

Sanne, ik geloof dat Amy al begonnen was hoor. Tenminste dacht zoiets gelezen te hebben. Ik begrijp trouwens wel wat je bedoelt hoor, dat gevoel had ik ook, was ook 1 van de redenen dat ik niet durfde te testen. Stel dat ie negatief is…

Ow sorry dan amy, overheen gelezen, vergeten??

Ja maar mascha hef duurt nog wel 10 dagen eer ik ga testen denk ik, her voelt zo vroeg, maar ook omdat ik het niet herken.

Sanne, vandaag idd eerste test gedaan, had een licht streepje. Hopelijk worden ze komende dagen donkerder, maar dat zal wel niet…

Denk ook dat het inderdaad nog wat vroeg is, maar ik bedoelde eigenlijk dat ik niet durfde testen toen ik door me wachttijd heen was. Heb de gehele periode die klachten gehouden. Had ik bij Inge trouwens ook nie. Had toen helemaal geen klachten. Het klinkt mij alleen nu wel heel erg bekend, omdat ik het ook had en geen enkele zwangerschap is gelijk natuurlijk, dus ik ga gewoon duimen dat je over 10 dagen een vette positieve test in handen heb.

Amy wel positief blijven he! Ik werd in het begin ook erg onzeker van die ovutesten en dacht meteen… het zal wel weer niet voor mij zijn weggelegt en ik zal wel weer geen donkere streep krijgen… Maar toen ik het eigenlijk net niet meer verwachten…

2dagen lang 2 knalstrepen!!!

Dus geef de moed niet op! Ze gaan voor jou ook vast werken! En dan hoop ik heel hard dat ook jij snel een positieve test in handen hebt (eerst een positieve ovu en dan een positieve zwangerschapstest!!!)

De dagen duren lang he Sanne??? Maar goed ik mag zometeen gaan werken… dus dan weinig tijd om eraan te denken als het goed is!

Ik ben benieuwd of ik de komende dagen “klachten” ga krijgen… Ook dat is afwachten!

Pfff al dat wachten… om gek van te worden!

Truste dames! Ik ga werken!

Goedemorgen!

Zo, onder de 20 dagen.

Vanmorgen manlief weg gebracht naar zijn werk.straks gaan Jayden en ik zwemmen, bij de puppyles. Zijn we door de vakantie al even niet geweest… En Jayden kan nog maar 2 keer omdat hij dan maar school gaat…