Zijn er al Juli 2012 stoppers???

Engel, Thanks! Ja hoop deze ronde ook eens twee knalstrepen te krijgen… En dan over 2 weken weer :pray:

Precies amy! We gaan voor 2X 2 knalstrepen voor jou!

En wat leuk zwemmen met je mannetje! Lijkt me zo leuk om te doen! Veel plezier!

Fijne dag allemaal! Ik ga lekker slapen met deze regen!

ow Amy gelukkig onder die 20 dagen heerlijk. Nu inderdaad die 2 positieve testen hebben, waar engel het over had.

Vandaag gaan we weer aan het werk… Ben zo moe, was ruim voor me wekker wakker en kon niet meer in slaap komen. Wordt tijd dat ik het daar kan vertellen, maar met me contractverlenging om de hoek, kan ik daar beter even mee wachten.

Slaap lekker engel!

Ja het zwemmen is echt leuk. Doe ik eigenlijk al vanaf dat hij baby was…

Een aantal aan het wachten dus, spannend hoor :slight_smile:

Amy, lekker dat jullie gaan zwemmen.

Kitten, nu al vertellen zou ik in jouw geval ook niet doen.

Volgens mij heb ik vandaag mijn ovulatie. Zou wel eens kunnen kloppen uitgaande van een regelmatige cyclus.

Goedemorgen dames :wink:

Amy fijn dat het zwemmen leuk was!

Mascha wat vervelend dat je zo ontzettend moe bent! Maar als ik jou was zou ik het nog wel even stil houden op je werk! Heb je het wel al aan iemand verteld?

Spoon dat wordt klussen voor jou dan!

Ik moet nog 1 nachtje werken en dan een druk weekend voor de boeg! Dus dan gaat de tijd gelukkig wat sneller, want ben dat wachtbankje nu alweer helemaal beu!

Sanne jij al een idee wanneer je gaat testen?

Weinig kans Engel. Mijn man voelt zich beroerd, sneu voor hem.

Voorlopig nog nit, klachten worden niet minder. Ben ook niet te harden, opgefokt en boos men :lol: :lol:

Sanne klinkt positief… al is het niet fijn… Zoals al gezegd, door die dingen ging ik twijfelen. 1 of 2 dagen na mijn NOD, maar daar vertrouwde ik nie op, omdat het de eerste zou zijn na het stoppen. Mijn duimen draaien in ieder geval voor je. :pray:

Ik ga zo lekker mijn bedje in… Even wachten tot dat hub me een berichtje heeft gestuurd dat ie veilig op zijn werk is aangekomen.

Hahaha ja nier best, ja zou echt wat zijn als het schijn blojkt te zijn.

Lekker slapen zo, hopelijk heb je het smsje snel :slight_smile:

Ik verwacht dat berichtje eigenlijk ieder moment. Als papa nachtdienst heeft slaapt Inge lekker bij mama in het grote bed. Ze doet ook niet moeilijk als de nachtdiensten weer over zijn en ze weer in der eigen bed moet slapen.

Dat is dan balen spoon! Nou beterschap voor je hub dan!

Ik heb nog nergens last van voel me helemaal nog niet anders ofzo… Weet ook niet of dat een goed of slecht teken is, maar is ook allemaal nog wel heel vroeg na mijn ei dus we wachten braaf nog ff af!

En het smsje al gehad mascha? Is wel gezellig voor inge om dan lekker bij mam in het grote bed te moge liggen! Mocht ik vroeger ook altijd bij mijn moeder moest wel altijd afwisselen met mijn 2 broertjes en mijn zusje maar was wel altijd feest!

Inge heeft daar later vast ook hele goede herinneren aan!

Truste dames ik mag nog een aantal uurtjes werken!

Het is rustig hier… Tja als er een aantal op het wachtbankje zitten, valt er natuurlijk ook niet zoveel te kletsen!

En hebben de dames van het wachtbankje al enige symptomen gespot? Is er al iemand die deze week kan en gaat testen???

Amy hoe is het met je ovutesten?

Ik zit eindelijk onder de 10dagen! Nu hopen dat de dagen een beetje snel voorbij gaan. Heb echt nog 0 symptomen (is het misschien ook nog wel een beetje vroeg voor als ik di/wo mijn ei heb gehad) Maar heb er stiekem wel een soort van goed gevoel over… klinkt misschien stom, en wil mezelf ook echt absoluut niet overmoedig maken, maar op de een of andere manier heb ik er deze maand meer vertrouwen in dan voorgaande 2 maanden, weet niet of het komt door de ovutesten of omdat ik het gewoon heeeeel graag wil, maar het gevoel is in ieder geval beter dan de vorige maanden! Nu is het alleen nog wachten…wachten en nog eens wachten ZUCHT

Fijn weekend allemaal!

Lekker engel, onder de 10 dagen!!

Ovutest was vandaag niet donkerder dan gisteren. We wachten geduldig af :mrgreen:

Engel er valt genoeg te kletsen hoor, maar heb momenteel niet de beschikking over de laptop. Lees dus mee via me telefoon en het tikt wat minder makkelijk op me phone.

De aanhouder wint Amy! dus gewoon nog ff doortesten, bij mij waren ze ook ineens positief toen ik het niet meer verwacht had.

Ben benieuwd naar je verhalen da Mascha!

He meiden!

Vandaag keuken uitgezocht, nu wachten op tekening en hopelijk is ie helemaal perfect :pray:

Engel, lekker ook onder de 10 dagen! :dance:

Amy, komt goed, je zit nu wash op dag 11?

Sanne, nee zit vanaf op dag 12!

Engel, ja ik test gewoon rustig door, heb er nog genoeg :slight_smile:

Ja ik zie net, ik kon het net op de tel niet zien. :wink:

Nou dan al is vast binnen nu en een paar dagen komen.

Welke testen heb je nu dan?