Zijn er al Juli 2012 stoppers???

Ja ik hoop het! in elk geval maar om de dag klussen, dan zal het hoop ik wel goed komen…

Moet :slight_smile:

Hebben jullie nu de steen voor Quincy helemaal uitgezocht??

Heb er nog eenpaar van sensitest, die anderen weet ik het merk niet van… Via ebay gericht, 30 ovutesten en 5 zwtesten voor 4 euro exl verzendkosten :mrgreen:

Ja eigenlijk wel, maar we moeten nu nog de prijs weten… Hopelijk valt het binnen ons budget, want het is echt wat we willen… En anders moeten we wat langer sparen…

Koopje, ik had er 12 ovu en 5 zwang. Voor 12 euro

Ja koopje je, daarvoor kan ik nog eens lekker testen :mrgreen:

Ow wat jammer dat jullie dat niet weten! Wel fijn dat jullie de perfecte steen hebben gevonden. :hug: was ook weer moeilijk of niet, maar ze verdient natuurlijk een prachtig plekje met een mooie steen.

Ik ben opgelicht, nouja hopelijk heb ik de andere helft niet nodig :angel:

Ja, hoop ook veel te veel over te hebben :wink:

Ja de steen wordt echt heel mooi. Als hij geplaatst is, zal ik eens een foto plaatsen!

Okee ben benieuwd, duurt dat een maand of 4?

Ja, denk het wel. Levertijd is 3 maanden, maar moet eerst nog akkoord geven, lettertype uitzoeken, zulke dingen…

Amy je gaat vast heel veel ovutesten over hebben! en inderdaad wat Sanne zegt, je gaat vast snel ook een knalstreep hebben!

En hoop ook echt dat de steen binnen jullie budget valt! want jullie verdienen het om het mooi af te kunnen sluiten!

Ja precies, gaat veel tijd over heen dan nog en omdat je het perfect wilt hebbe moet je ook geen dingen overhaasten.

Engel moet je vanavond weer werken?

En weer een dag minder.

Idd, we willen het mooiste voor Quincy, en weer moeten ons dan niet gaanhaasten omdat er nu snel een steen moet komen…

die man kwam met een rood/roze gaat van glas aan. Dat was zo mooi! Maar ja omdat het glas is, zal de prijs denk ik hoger uitvallen… Daarentegen gebruiken we niet heel veel natuursteen, dus dat kan elkaar misschien compenseren…

Benieuwd naar ovutest vandaag.als ik op cd 15 eisprong moet hebben, zal hij nu toch wel duidelijker moeten worden…

Hey meiden, spannend aan de ovu testen lees ik. Hopelijk mag hij snel gaan knallen net als de zwangerschapstesten over een week. Zal de komende tijd veel lezen en zien of er positieve berichten verschijnen.

Sanne, ik had ook na de eisprong al vermoedens en die bleken dus echt juist! Het kan dus wel degelijk zo vroeg. :pray:

Amy, wat mooi om te lezen dat jullie DE steen hebben gevonden voor jullie mooie meisje. Ik duim dat hij binnen jullie budget valt :pray:

Voor de dames in de wachtdagen, sterkte met aftellen…die fase is zo irritant.

Hier is het aftellen geblazen tot vrijdag. Dan de intake en eerste echo! :inlove: :shifty: Mijn buikje groeit rustig door en de kwaaltjes blijven dus ik ga ervan uit dat alles goed is. Die hoop moet ook gewoon anders word je gek.

Vanmorgen was ik echt beroerd zeg…pff…het kwam er van boven en onder uit :sick: Weet nu niet of het een buikvirusje was of een PDS aanval. Ik denk het laatste. Dat was een tijd geleden. Denk dat het kwam doordat ik gisteravond vroeg in slaap ben gevallen en niet mijn medicijnen heb ingenomen. Merk je meteen dat je niet zonder kunt.

Nu lekker luieren :mrgreen:

Smurf, fijn hoor, dat het lekker gaat!

Net ovutest gedaan, streepje lijkt donkerder te worden! Nou ja, door van de onbekende test.doe van sensitest blijft echt licht. Misschien dat die straks in een keer gaat knallen als die andere positief is? Heb ook vruchtbaar slijm, kon er al mooie draad van maken! :mrgreen:

Amy, hij lijkt inderdaad donkerder te worden en die andere dingen zijn ook een goed teken.

Ja dat dacht ik ook Mascha :wink: ga er vanavond weer en doen. Die van vanmorgen was anderhalf uur na plassen, en met een kopje thee op

Ja lichte steeep idd, maarmgoed, we wachten natuurlijk op een knalsteeep. Och praat me niet van slijm en afscheiding :lol: , tis hier veel meer dan anders, beetje bah, mja :angel:

Klinkt goed Sanne! Toen ik zwanger was, had ik veel meer afscheiding :wink:

Streepje in het echt is wel donkerder hoor! :slight_smile: