Zijn er al Juli 2012 stoppers???

Ja he, dacht ik al, streepjes op foto krijgen is lastig.

Nou her is echt heel vies, gevoel alsof het er de hele dag uitloopt :angel:

Die steen klinkt heel mooi qua kleur, maar speciale dingen zijn vaak duurder, hopelijk willen ze jullie daarin wat matsen.

We doen er mat en glanzend zwart bij. Wilden eerst geen zwart doen, maar het staat zo mooi bij het glazen hart en bij het roze bergkristal…

Lekker praatje altijd he :mrgreen:

nee denk dat dat idd heel mooi gaat staan, ik wacht het rustig af.

Je lekker fris praatje he :lol: :lol: mja het is gewoon zo en dan mag je dat ook gewoon zeggen toch :lol:

Smurf hoe is het nu vanavond met je???

Amy zo,n steen doe je maar een keer dus dan kan je het beter goed doen.

Spannend met je ovutesten.

Sennapen, ik ben benieuwd of het raak is bij je.

Heeft iemand wel eens bloedverlies bij ovulatie gehad? Sinds vrijdag heb ik heel licht bloedverlies.

Spoon, D. in het topic van de aug. stoppers heeft dat vandaag gehad (oude bloed) geloof ik

Ben ook benieuwd, mijn man zegt dat het stess is van het huis, we zullen zien, die houdt niet van teleurstellingen dus die dekt zich alvast in.

Spoon, nee nooit gehad…

Sanne, natuurlijk mag het gezegd worden :mrgreen:

ik maak om 19.00 uur blijkbaar geen lh aan, streepje was nu amper te zien… morgenochtend maar weer proberen.

heb nu linksonderin echt een hele vage koude vlagen, dat heb ik echt nog nooit gehad.

Heb jij veel gedronken? Beinvloed de test ook :wink:

Koude vlagen? Hmmm, wat moet ik me daarbij voorstellen?

dat vergat ik te zeggen. heb om 19.00 uur getest, vanaf 16.30 uur ofzo niet geplast en niets gedronken. genoeg geconcentreerd dus… en ja, 5 seconden in urine laten zitten…

tja koude vlaag, hoe zeg je dat, ineens een koud gevoel links onderin mijn buik… weet niet hoe ik het moet zeggen :lol:

haha, okee, wat apart, herken ik dus echt niet meissie, maar kan hoor.

Goed van je dat je niets meer gedronken hebt, dan was het gewoon negatief, morgen weer een nieuwe dag, nieuwe kansen! :thumbup:

Ik voel me echt alweer niet goed, dit heeft niets met stress te maken hoor :? :? dan krijg je toch geen opgeblazen gevoel/buik/ stekende borsten en een weeig gevoel en maagzuur en veel afscheiding van?

daarbij zit ik in mijn legging, want als ik heb gegeten dan zit mijn rok en broek strak, tuurlijk ben ik iets aangekomen maar niet zo mal :eh: :snooty:

ja, negatief was hij sowieso :wink:

Sanne, jij klinkt zwanger! maar dat zijn dan wel snelle symptonen :wink:

Bij Roan wist ik het zeker, ik voelde het, maar niet op deze manier zeg maar. Mijn gevoel zei het me, nu heb ik lichamelijke klachten die erop wijzen.

Sanne dat klinkt inderdaad zwanger. Ik had alleen maar last van me boobs en was moe en kijk mij nu, ik zit bijna op 6 weken en heb problemen met me eigen broeken.

Amy hopelijk is de steen binnen jullie budget. Hij klinkt in ieder geval heel mooi.

breekt in

Spoon, ik heb dat ook gehad vandaag, dag 15 van mijn cyclus. Heb net anderhalf uur lang heel internet afgespeurd of het normaal is (ik neem graag mijn tijd voor iets :angel: ) en dat is het hoor! Man of vriendlief bespringen dus, huppakee! :inlove:

Niet te geloven, mijn vruchtbaar slijm lijkt weg, bmm staat heel hoog… Ben my echt benieuwd naar ovutest straks,.vooral omdat die van gisteren nagenoeg geen streepje gaf…

Sanne hoe voel jij je nu?

Hoe was je test Amy?

Hier gaat het wel ok, ik wil er voorlopig maar niet aan denken haha… :wink:

Ik had nu weer erm licht streepje, en kon ook weer draden teken van mijn slijm net. Dus denk dat ei echt nog moet komen. Vanavond maar weer wat doen :mrgreen:

Volgens womanlog zou ik woensdag mijn eisprong hebben, oftewel vanaf of morgen een positieve ovutest…

Amy en Sanne jullie maken het spannend hoor!

Amy ik hoop echt dat je heel snel een positieve ovutest in handen hebt! En de steen klinkt echt heel mooi, dus :pray: voor jullie dat hij echt in jullie budget past!

En Sanne jij klinkt inderdaad zwanger! Hoop voor jou dat je snel een positieve test in handen hebt! Weet je al wanneer je gaat testen?

Hier nog een week tot mijn NOD, en echt nog geen klachten of symptomen of iets in die richting. en het goede gevoel is ook weg haha! Misschien onbewust ook omdat ik geen teleurstelling wil natuurlijk! Gisteren een onwijs druk en inspannend dagje gehad dus nu ff een dagje bijkomen en dan morge weer werken!

Vrijdag dan ben ik jarig, maar als ie negatief is dan na het weekend, want ik zit oo vrijdag nog welvoor mijn nod.