Nou babyboom is weer back!
Sorry heb even niks meer van me laten horen…
Dit komt denk ik omdat als ik ongesteld ben niet echt bezig ben met zwanger worden. Ben nu bezig met ronde 2 cyclus dag 14 en mijn NOD 18 September… Dus er word weer geklust.
Ik zal nu weer beetje meer aanwezig zijn maar ben ook bewust niet te veel ermee bezig.
Welkom terug babyboom
Goedemorgen allemaal.
Sanne en engel, hoe voelen jullie je?
Ik ga vandaag met Jayden met de trein naar amsterdam. Zal hij geweldig vinden :inlove:
Welkom terug bb… Weer veel klusplezier gewenst voor jouw.
Amy heel veel plezier met Jayden in A’dam.
Wij hebben niks bijzonders gepland staan. Misschien eens kijken of we een begin kunnen maken met het verven beneden in de woonkamer.
Ik voel me goed haha, meestal ga ik me pas smiddags niet lekker vinden na het brood eten, maar goed, ik voel wel wat dingetjes, steekjes links onder en borsten voelen anders, maar ik wil me ook niet meer gek zitten maken, dus ik ga er vanuit dat het niks is
Veel plezier he vandaag, leuk uitje, ben benieuwd hoe ie het vond.
Mascha wat voor kleur gaan jullie verven?
BB welkom terug!
BB welkom terug! En veel succes en plezier met klussen!
Hier nog steeds weinig symptomen dus zou t echt niet weten ga er maar vanuit dat het weer niks is! Dus nog ff afwachten! Pfff wachten duurt lang… Heel lang!
BB welkom terug.
D. bedankt voor het inbreken. Met iets minder uitgebreid zoekwerk was ik hetzelfde tegen gekomen
Sanne zo goed als zwanger dus
Deze ronde gaat het hier niets worden. Door ziekte en slaaptekort is er rond mijn ovulatie niets van gekomen, dus dat wordt nog een maandje wachten.
Jammer Spoon, komt vanzelf. Nu allemaal weer beter en ook met slapen?
En zwanger geen idee, ga er maar niet vanuit valt het ook niet tegen.
Jup, geen leeglopende kinderen meer en ook in het slapen zit progressie
Maar die ovulatiebloeding is echt gek, heb ik nog nooit gehad.
Ja ik ken her ook niet, maar d, had het dus ook.
Fijn dat het weer dengoede kant uit gaat!!
Jammer Spoon, dat je deze ronde hebt gemist
Sanne, spannend hoor, nog 2 dagen dat je gaat testen!
Moon, hoe gaat het bij jou?
Hier nu op de helft van mijn cyclus, eindelijk heb nog geen positieve ovutest gehad wen heb er gisteren geen een gedaan… Benieuwd naar vandaag… Wel afgelopen 3 dagen geklust, manlief had zijn haha… Vanavond maar overslaan…
Misschien ben ik straks wel zwanger zonder dat ik een positieve ovutest heb gehad :mrgreen:
Nou, ovutest was weer heel licht… Maar heb wel heel raar slijm…echt heel doorzichtig, kan er draden van maken… Net een vliesje is het…
Had vanmorgen trouwens wel erm heel zeurend gevoel onderin, met steekjes. Maar zal niks zijn, want had ze links en rechts, en in mijn schaambot zeg maar…
Nou dan zou betekenen kunnen dat ie er aan zit te komen Amy, lekker door blijven testen
hier ook nog steeds alles rustig! Geen enkel symptoompje dus denk dat t weer niks is!
Maar ik ga denk ik vrijdagochtend ook een testje doen en anders pas dinsdag of woensdag denk ik! Heb bij mijn ovutesten 2 van die super vroege zwangerschapstesten gehad. Zou je al 6dgn voor je NOD mee kunnen testen! Maar wacht toch maar even tot vrijdag en als die negatief is wacht ik sowieso tot dinsdag! Dus nog ff 2 dagen volhouden!
En spoon jammer dat het deze ronde waarschijnlijk niet gelukt is
En amy hoop voor je dat je een deze dagen een knalstreep krijgt
En sanne ik hoop natuurlijk dat wij vrijdag samen positief testen! Hoe leuk zou dat zijn!!!
Ja, al zal dat wel betekenen dat ik een langere cyclus heb dan29 dagen…
Amy, dan zou hij er toch wel aan moeten komen lijkt mij…
Engel en Sanne, gewoon positief testen vrijdag
Heb verder weinig te vertellen. Ow ja toch wel iets… mijn werkgever heeft besloten mijn contract niet te verlengen, zonder dit te overleggen met mijn directe leidinggevende. Geen reden vermeld in de brief, dus ga dit nog even navragen. Daarnaast iets heel vreemds, de brief had een datum van 14 augustus 2012, terwijl de datum op de envelop, van de frankeermachine, 3 september 2012 was. :think:
Mascha, dat is gek. Hebben ze hem zo lang laten liggen? Wat doe je voor werk?
Engel en Sennapen, nog een paar nachtjes afwachten!
Amy, heb je altijd een regelmatige cyclus gehad?
Spoon, ik heb geen idee, of te lang laten liggen, of de datum gewoon aangepast. Ik werk als schoonmaakmedewerkster voor CP, ik maak de bungalows daar schoon. Niet me droombaan, maar was blij wat te hebben.
Amy, de periode na de eisprong varieert per vrouw. Bij mij is het 11-12 dagen. Dus het kan heel goed dat je een dezer dagen een eisprong krijgt bijv op dag 17 en toch een cyclus hebt van 28 dagen Duim voor een positieve ovutest.
Spannend vrijdag 2 testers, ben benieuwd!!!
Spoon, met anticonceptie wel. Zonder weet ik het niet… Voor Jayden had ik om de maand een miskraam, voor Quincy 1 ronde van 29 dagen, net als nu…
Smurf, ah Ok dan kan het dus wel