Misschien smurf, weer her niet hoor, als ie dan negatiefos :eh: :lol:
Ik denk dat het mij niks wordt hoor, dus probeer er ook niet teveel op te hoepn (al is dat natuurlijk bijna onmogelijk)
Sanne, hoe is het met jouw kwaaltjes?
Engel, je kan in het begin ook zwanger zijn zonder iets te voelen hoor
En weer een dag minder. Gaat lekker zo. Nu maar hopen dat ik met ovutesten mijn ei heb gemist… Zal je zien dat hij dinsdag positief was, toen heb ik niet getest :mrgreen:
Ach Amy, als er dan in ieder geval maar is geklust. :oops:
Ja dat hebben we gedaan :silenced: vanaf zondag elke dag :silenced: :shifty: :mrgreen:
@ Amy… We lopen gelijk op. Ik zit vandaag op dag 17 nog 11 dagen wachten! Wanneer denk je te gaan testen? Wachten duurt erg lang…Maar we gaan ervoor!
Nou, ik heb last van een opgezette buik, zijkanten doen ook pijn, bosten gevoeliger, maar niet zo dat ik of een ander en nietnkan aanzitten, tinteling,krampen in mijn handen, een ontzettend hard humeur haha.
Die misselijkheid die ik had schijnt te zijn verdwijnen, vanochtend wel wat steekjes, maarja goed wat betekent dat.
Ik weet het niet hoor,
Hopelijkbheb je je ei gemist, maar amy, bij mij ook pas op dag 17 ei he
Elke dag , ik snap her wel hoor
Amy, dan hebben jullie hem in ieder geval niet gemist, als ie er wel dinsdag was.
Sanne, nog 1 nachtje slapen en dan ging je testen toch? Het klinkt wel alsof je zwanger bent. Me duimpjes zullen draaien.
Ik heb morgen me laatste werkdag, neem voor de laatste paar dagen lekker me vakantiedagen op. Heb er toch geen zin meer in, morgen gewoon lekker me spullen inleveren. Dan heerlijk thuis genieten van een paar vrije dagen en rustig zoeken naar iets anders.
Babyboom, ik wil 21 september testen, 2 dagen na mijn nod. Mijn man en ik zijn dan 10 jaar samen. Vond dat wel een mooie datum
Spannend Sanne! En hij had idd ook je ei later…
Mascha, hoop echt dat je snel wat anders vindt!
Amy ja ik weet dat je ook zwanger kunt zijn zonder kwaaltjes, maar kan me het nu zo lastig voorstellen! Maar goed we gooien er morgenvroeg voor de zekerheid toch een testje tegen aan en dan hoop ik heel hard dat hij positief is!!
Enne mijn ovutest was ook pas later positief hoor, k had toen ook het idee van het zal wel niks meer worden en toen ineens een knalstreep!
Mascha balen van je baan! Maar groot gelijk dat je dan wat vakantiedagen opneemt! Ik hoop dat je snel iets anders gevonden hebt!
Sanne jij klinkt wel echt zwanger! Ben zo benieuwd morgen naar jou test! En naar die van mezelf natuurlijk! Hoop dat je een super mooi verjaardagskadootje krijgt! Hoe leuk zou dat zijn!
Babyboom en amy succes met klussen nog even!! En met het o zo vervelende wachten!!!
Tsja het klinkt misschien wel zo, maar toch wil ik maar niet teveel hopen. Heb trouwens ook rugpijn. Dat had ik bij Roan ook extreem.
Hoi, hoi,
Ben vandaag zooooo moe.
Hier komen zo langzamerhand de vruchtbare dagen in zicht. Heb nu (nog) geen ovu-testen, omdat ik niet goed weet wat mijn cyclus is en doet. Wel nu wat waterigere afscheiding :sick: , misschien een voorbode van vruchtbaar slijm? En we gaan natuurlijk vrolijk verder met klussen :angel
voor sanne en engel