dank jullie wel!
bij Sarah was het de eerste maand gelijk raak. Dus ja, ik hoop natuurlijk dat het weer zo snel gaat! Maar ik weet ook dat het langer kan duren, dus ik probeer me niet druk en gek te maken haha ondanks dat ik nog steeds vreselijk opgewonden ben dat we voor een 2e gaan.
en ik bedoel niet op de seksuele manier opgewonden hoor :lol:
Juffie: Hier ook buikpijn en steken onderin mijn buik, ik zat ook te denken aan een eisprong, als dat zo is dan is mijn cyclus niet erg veranderd!
welkom Nathalie
Marieke, wat spannend zeg!! ik hoop idd dat je te vroeg hebt getest!!
over temperaturen enzo weet ik ook niks
Wat jammer Marieke!! Maar keep the faith he?
En ook bij piekie is het nog even spannend⦠Verder nog meiden in afwachting?
Ikke niet, en nog steeds bruine afscheiding :evil: lees van alles op internet, maar kan er nog niet goed achterkomen wat het nu is. Er gebeurt in ieder geval wel wat, maar of het goed isā¦
Hoop gewoon dat ik volgend weekend ongesteld word.
Lastig Loesje, maar denk idd dat het dan de volgende cyclus duidelijker is. Maar hoop natuurlijk voor jou dat die volgende keer niet komt!
Dat was dus wel vrij snel Nathalie. Lijkt me dan ook wel spannend met de 2e, zou dat ook allemaal zo voorspoedig gaan. Maar je weet dan wel waar je op moet letten.
Nou ik ga ff boodschappen doenā¦
nog een nachtje slapen,
ik wacht iig tot de visite weg is,
mannetje is ziek geworden (buikgriep)
en ik heb de hele dag gastvrouw mama en entertainer gespeeld,
ben moe,
ga vroeg slapen
morgen horen jullie van meā¦
morgen moet ik ongie worden volgens de berekening, maar ik heb 11 jaar lang de pil geslikt, dus ik ben benieuwd of dat ook daadwerkelijk zo is. We zien wel, maar vind het wel spannend worden ondertussen, na mijn ongie gaan we dan voor het āeggieā. Vriendlief is alleen al blij dat hij dan niet meer een ājasjeā hoeft om te doen :mrgreen:
@piekie, en en en?
@marieke, nog steeds geen ongi of wel?
ik ben ook zeer benieuwd of het voor iemand al meteen de eerste keer raak is
ik ga nu even actief doen en vanavond gezellig met vriendenclubje naar rotterdam, naar vrienden van amstel live
Hoi meiden!
@ Marieke en Piekie als eerste in afwachtingā¦spannend!!!
Hier nog een paar dagen, dan zou ik ongesteld moeten worden. Of niet??? We hebben netjes geklust dus het zoĆĀŗ kunnen, maar de kans is natuurlijk heel klein dat het meteen raak isā¦stiekem hoop ik het toch, niet zo slim, maar ik kan het niet helpen! Merk wel nog steeds dat er van alles gebeurt in mijn lijf, buikpijn, plassen, nu ook last van mijn tandvlees. Hoe het ook uitpakt, er lijkt in ieder geval IETS te gebeuren!
Vraag me wel af wat te doen als ik komende zondag niet ongesteld wordt maar ook niet zwanger benā¦dan is de cyclus waarschijnlijk nog niet op gang. Dan maar regelmatig testen daarna?? Maar zover is het nog niet. Gewoon ongesteld (of zwanger natuurlijk :mrgreen: ) zou het mooiste zijn, dan ĆĀs dat in ieder geval in orde. Want op de momenten dat ik stiekem hoop dat het misschien wel al raak is vergeet ik steeds het misschien-wel-zaad-probleem van mijn man⦠:? ⦠om het me daarna weer te herinneren en de hoop flink te minderen. Dan kan het bij mij, voor het geval er bij mannetje echt iets mis is, maar beter allemaal goed werken!
@ Menies: toevallig, ik ga er vanavond ook naartoe!! Heb er superveel zin, zeker als ik me het feestje van vorig jaar herinner en de line-up lees op internet! Collega is er vorige week al geweest en die vond het weer geweldig. Jij ook veel plezier, en misschien komen we elkaar wel tegen zonder dat we het weten! Ik ben die meid met het geblokte bloesje :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
@ iedereen: gaat er van jullie iemand carnaval vieren? Ik had het jarenlang niet meer gevierd, vroeger was ik een feestbeest dat 5 dagen op stap ging, van 's ochtends vroeg tot diep in de nacht. Maar dat was nog in Limburg⦠:dance: In Brabant had ik het nog nooit gevierd, afgelopen jaren zijn we gevlucht want ik moet het óf vieren óf er niets van meekrijgen, haha. Dit jaar dus voor het eerst hier, vrijdagavond naar een feest geweest en morgen heel de dag op pad. Vandaag niet, want vanavond naar de Vrienden van Amstel Live (kaarten gekocht toen we nog dachten ook dit jaar te willen vluchten :lol: ).
Nou, ga de pistoletjes de oven in mikken. Fijne dag allemaal, kom misschien straks nog even kijken!
:-* Juffie
Marieke, Piekie en Juffie: spannend hoor. Ik ben benieuwd.
Piekie en juffie, leuke avond gehad? En elkaar nog tegen gekomen?
Hier (prov. groningen) geen carnaval. Sommige dorpen in het noorden vieren het wel, maar nooit waar ik woon/heb gewoond. Ik mis het ook niet, want ben niet zoān feestbeest:)
@iedereen: hoe braaf slikken jullie foliumzuur? Ik ben er laatst heel netjes mee begonnen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik een gigantische hekel heb aan pillen slikken. Gelukkig krijg ik deze goed weg
Hoi allemaal,
Carnaval hebben wij jaren lang gevierd, alleen de afgelopen 2 jaar niet meer en dit jaar dus ook niet. Heerlijk rustig weekendje gehad. Gister gezellig visite en vandaag lekker helemaal niks. Mn mannetje is een beetje ziek dus die heeft heeeeel lang op bed gelegen en ik dus lekker op de bank tv gekeken. We hebben vanmiddag nog op mn neefje van 1 gepast en nu hangen we weer voor de tv.
Temperatuur blijft hoog, dus volgens mij is de eisprong echt geweest. Wat voor ons dus handig is omdat we deze (en volgende :? ) maand nog niet voor het eggie gaan en ons nu dus weer gewoon kunnen uitleven :shifty: Op zich ziet het er dus naar uit dat ik na 14 jaar pil meteen weer een gewone cyclus heb (of alleen deze maand en ligt volgende maand alles overhoop)
Heb net even het recept op gezocht waar ik van de week de ingredienten al voor had gekocht, dus we gaan zo lekker (en makkelijk) koken!
Fijn weekend nog!
Groetjes Loesje
eeeem heel vaag streepje vandaag, morgen test ik nogmaals
Vaag of niet, streep is streep!!! :dance: :dance: :dance:
Piekie, alvast voorzichtig gefeliciteerd!
wauw piekie, dat klinkt goed. gefeliciteerd Hopelijk kun je t vandaag nog bevestigen met een enorme streep :shock:
jeetje piekie, spannend hoor, dan ben jij misschien de eerste gelukkige hier alvast een kleine felicitatie :mrgreen:
Vrienden van Amstel live was supergezellig gisteren! Alleen Rob de Nijs vond ik behoorlijk tegenvallen, vorig jaar sloten ze af met guus meeuwis, dat was echt top, dit jaar dus robbie, maar ze kunnen het maar beter weer overlaten aan guus haha. Vandaag daggie vrij genomen, kan ik nog even lekker bijkomen :mrgreen:
@mereltje, ik heb die zwangerschapsvitamines gekocht van vsm, die zijn ook voor voor de zwangerschap en die slik ik elke dag, ondanks dat ik ook niet zoān pilslikpersoon ben.
@juffie, ik heb geen dames in geblokte bloesjes gezien, maar was wel grappig geweest
@marieke, je houdt ons wel in spanning, waar ben je?
Oehhhh wat spannend piekie!!! Ben heel erg benieuwd!! Maar ze zeggen idd, een streep is een streep, ook al is het vaagā¦
En Marieke, ook op jou wachten we met smart
Zou toch leuk zijn, al de 1e zwangerenā¦
Lijkt me ook geweldig, de vrienden van Amstel. Denk elk jaar, daar wil ik ook naar toe, maar het is er nog niet van gekomen.
Ik slik alleen folium, en dat zijn mooie kleine pilletjes, dus dat is nog te slikken
jahoor
een echte streep hier!
het is echt waar
ik ben zwangerā¦
hihih
Gefeliciteerd! Super zeg!
Hoe voel je je verder?
Hier gaat het allemaal weer zān gangetje. Nieuwe werkweek.
Ik ga maar niet eens meer proberen te denken dat de pijntjes enzo van een eventuele zwangerschap zouden kunnen zijn, dan hou ik mezelf alleen maar voor de gek denk ik. Ik reken maar op ongesteldheid aankomende zaterdag, al lees ik hier soms ook verhalen over mensen die pas na maaaaanden ongesteld werden, tjonge, moet ik toch niet aan denken. Dan liever niet eens meteen zwanger, maar gewoon na 4 weken ongesteld eigenlijk.
Marieke, vertel, hoe is het?
Joepie, de 1e baby op komst!!! :dance:
Gefeliciteerd piekie, super hoor!! Dus was gewoon in de 1e ronde raak, dat geeft ons hoop!
Ja dat van die maanden wachten op de ongi heb ik ook gelezen. Pfff dat lijkt me heel erg, heb nog nooit zo op mān ongesteldheid gehoopt als as weekend
Slaap lekker,
en piekie droom maar lekker over het wondertje in je buik!!
Tjeee, ben zo druk geweest de afgelopen dagen, helemaal niet meer op het forum geweest.
En de 1ste streep is er al. :dance: :dance:
Piekie: Al is het nog heel vroeg toch gefeliciteerd!!!
Summer: Ik vind het ook heel spannend om voor een 2de te gaan.
Hopelijk komt je ongi gewoon dit weekend, en is de volgende ronde weer begonnen!
Juffie: Natuurlijk hoop je dat het meteen raak is, dat afwachten op de ongi is ook niks. Als je het dan bent, weet je gelijk waar je aan toe bent.
Mereltje: Ik ben ook geen pillenslikker. De pil lukte mij altijd wel, maar een paracetamolletje moet ik 4-en doen. Ik slik wel foliumzuur, heb ik de drogist eerst de verpakking geopend om te kijken hoe groot het pilletje was, nou die krijg ik wel weg.
Ga morgen de ovulatietesten uit de kast pakken en even lezen. Ben benieuwd of ik hiermee mijn ei kan ontdekken.
Duik nu mān bed in.
Piekie, wat supersnel zeg? ook van mij gefeliciteerd! :dance:
@ Piekie: fantastisch, gefeliciteerd. Hoe voel je je?
@ toedels: haha, dat van die aspirines ken ik, die moeten bij mij ook in 4en anders krijg ik ze niet weg. Ik weet nog dat ik ze toen ik jonger was altijd in nog veel meer stukjes maakt tussen twee lepels :wall:
Zo, ik heb net een stel zwangerschapstesten gekocht. Je weet maar nooit wanneer ze nodig zijn En dan heb ik ze tenminste in de kast liggen
Piekie, van harte!! Super de eerste zwangere!
Ik zou vanmorgen testen (week overtijd en durfde niet eerder) maar dat was
helaas niet meer nodig⦠ben echt enorm ongesteld geworden.
Ach op naar de volgende ronde.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen :lol:
Groetjes Marieke