Pff zeg, ik heb echt buikpijn gehad vandaag. Dat had ik voor de pil al helemaal niet, en tijdens de pil soms, en niet zo erg. Naja, erg, het hinderde me best wel eigenlijk.
Dat je die symptomen dan krijgt, he, als je met al die hormonen stopt. Volgens mij wel een teken dat die pil nooit echt goed voor je kan zijn denk ik.
En shagrijnig was ik gister ook enorm. En een huilbui, dat heb ik zelden! Ik heb maar gauw aan mn man uitgelegd dat het erbij hoort
Fijn om te horen dat ik niet de enige ben met die klachten!
Sinds vammiddag heb ik een “red day”, maar geen idee wat ik daar nu van moet denken… Zou het gewoon een tussentijdse bloeding zijn ofzo?
Nieuwe ronde , nieuwe kansen Miepel, succes!!
Hier vandaag minder hoofdpijn maar wel nog een zeurderig gevoel. En verder flinke buikpijn! Echt in de schaamstreek, van binnen, heel gek. Steken, kramp. En nog steeds best wel chaggie…manlief heel blij mee natuurlijk, hij zegt dus echt niet ‘oh, komt het door het stoppen? dan geeft het niet!’ :? Hoop dat het niet lang meer duurt voordat ik me juist BETER ga voelen dan toen ik de pil slikte, ik las nl. altijd dat dat juist vaak het geval is!!
Letten jullie trouwens op met wat jullie eten en drinken nu jullie proberen een kindje te maken? Lees wel eens wat over bepaalde voedingsstoffen die bevruchting en innesteling kunnen belemmeren (ook een lijst hier ergens op het forum)…veel kruiden bijvoorbeeld. Roken heb ik nooit gedaan. Alcohol drink ik niet vaak, af en toe één wijntje bij een etentje of in het weekend thuis met uitgebreid eten. En soms één Bailey’s in het weekend thuis op de bank. Meer heb ik nooit gedronken en zal ik ook niet drinken. Als ik eenmaal weet dat ik zwanger ben laat ik ook deze minimale hoeveelheid wel staan en totdat ik het weet…? Ook denk ik, stel dat ik hierdoor de kansen verklein! Zou toch zonde zijn. Jammer is alleen dat komende dagen carnaval eraan komt in mijn (waarschijnlijk) vruchtbare dagen en manlief dan wél drinkt. Het schijnt het beste te zijn als de man ook geen alcohol nuttigt??
Ik let er (onbewust) ook best wel op. Ik eet opeens veel gezonder (ook om wat kiló’s kwijt te raken hoor). En ik dronk al zelden een biertje ofzo, maar nu al helemaal niet meer. Heel vaak denk ik:’ Tja, maar zometeen ben ik nu al zwanger, dat is nooit goed voor het kindje.’
Want zelfs met pil was ik er wel eens ‘bang’ voor. Ik denk dat het kwam omdat ik tijdens het pilslikken, vooral de laatste maanden, echt meer last van krampen en pijnlijke borsten had voor mn menstruatie.
Eigenlijk is het wel goed om zo gezond te eten, niet te roken en niet te drinken, laten we het maar volhouden, kan vast geen kwaad
Wij moeten sowieso nog een week of 5 wachten voordat we er echt voor mogen gaan en willen nog een maand of 2 wachten, dus ik ben met eten nog niet echt bezig.
Ik eet sowieso redelijk gezond (oke ik zondig ook wel eens met een patatje en we gaan ook regelmatig uit eten) ik rook niet (meer) en heb ook nooit gedronken. Doe me nu nog wel flink tegoed aan roquefort salade en filet americain, maar zodra we serieus gaan klussen beperk ik die gerechten tot mijn ongesteld week, dan weet je zeker dat je nog niet zwanger bent :lol: Mijn man vind het ook geen probleem om niet te drinken en rookt ook niet (meer). Denk dat we gewoon 1 week per maand lekker gaan zondigen om de overige 3 weken keurig netjes alles volgens de regeltjes te doen.
Ik ben sinds gister wel begonnen met de multivitamine met foliumzuur. Mochten we over 5 weken dan toch besluiten dat we niet meer willen wachten dan heb ik dat alvast maar gedaan.
Oja van de week ook een flinke huilbui om niks gehad, dus denk idd dat mn hormonen gewoon lekker aan het dansen zijn. Voel me nu wel weer een stuk beter heb alleen vreselijke zin in sex :shifty: Zal mn ei er aan zitten te komen??? Dan klopt mn banner wel :lol:
hallo
Ik ben piekie
mama van 2 jongens van 4 en 2 jaar,
wij willen heel graag een derde kindje.
4 feb zou mijn nod zijn.
ik was best snel zwanger na het stoppen van de pil bij mijn beide jongens.
ik voel weer vanalles, maar ik weet heel goed dat ik ook van alles wil voelen. ik wil graag het zwanger worden, zwanger zijn weer intensief mee beleven.
dus ik doe mee met jullie!
zal nog even gaan studeren op de hoe en wats van dit forum…
leuk!
piekie
Welkom Piekie!
Leuk dat je ook mee komt doen!!
Hier is de buikpijn weer weg, gelukkig. En de shagrijnigheid ook. Scheelt toch wel, de zin in klussen is hierdoor wel een stuk groter
Welkom Piekie!
Er zijn er maar een paar die meteen voor het “echie” gaan, toch?
Volgens mij alleen Rivella, Piekie en ik.
Heb stiekem wel het gevoel dat het raak kan zijn (heb mijn nod op mijn banner een paar dagen verder staan, anders test ik weer te vroeg)
Voel mij weer net zo zwanger als de keren hiervoor. (heb voor Anique 2 keer een mk gehad)
We wachten nog even rustig af, ga pas dinsdag of woensdag testen.
Je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden hoor… pfff…
groetjes Marieke
Hey Piekie, welkom :mrgreen:
Ik heb eigenlijk weinig te melden, ik herken niets van de “ontpil klachten” want het verwijderen van de Mirena heeft verder geen effect gehad op mijn humeur of lichamelijke gesteldheid :mrgreen: gelukkig :mrgreen:
Hoewel…ik heb nu wel een mega menstruatie achter de rug, echt véél meer en langer dan normaal, ws dus toch een bijwerking van het verijderen van de Mirena of zo :think:
Ik zal blij zijn als ik hier vanaf ben zeg
Oh Dolfijntje, spannend zeg :shock:
Ik duim dat het maar meteen helemaal goed raak is
Hier helaas wel even veel stress met de energieleverancier en andere finaciële zaken, ik hoop maar dat dat geen efect heeft op het zwanger worden
Wij zijn ook meteen voort echie gegaan hoor. Tenminste, ik wel Mijn man zei gisteren, heel lollig:’ Ahjoh, als we nu geen zin in seks hebben als we wel kindjes kunnen maken, dan doen we het toch volgende maand?’ Grrrrr. NEE! Dat kan NIET!
Gisteravond schrok ik me wel rotje, een beetje rozig en rood bloed bij het afvegen (gats, wat vies). Eerst dacht ik:’ Nu al ongesteld?’ En toen:’ Ooit heb ik gelezen over innestelingsbloed. Maar dat kan toch nu nog helemaal niet?’
En nu is het weg, dus ik heb geen idee wat het was Misschien hoort het er soms bij.
Volgens mij ben ik altijd veel te normaal ongesteld geweest. Een dag of 4, niet zo erg, nooit klachten. Nu ik opeens wel klachten krijg, (al vind ik klachten wel erg overdreven) schrik ik er van.
Tja, we wachten af.
dank jullie dames voor het welkom
oh je lijf (maar vooral je geest) kan je aardig in de war maken.
ik heb geen idee hoe snel je lijf weer eenbeetej op regel is na een mirena
ik denk dat ik een kortere cyclus heb dan 28 dagen maar ik heb ook 4 februari als nod gesteld. een beetje als bescherming ook.
gek he als je eenmaal gezegd hebt, voor het echhie dan ben je er ook gelijk zeer mee bezig
Welkom piekie!! Wordt steeds drukker hier, gezellig!
Spannend Dolfijntje, zal voor je duimen!
Dat had ik dus ook littlewonder, en kan bij mij ook geen innestelingsbloed zijn, maar is nu ook weg.
Volgens het ideale plaatje zou ik dus dit weekend de eisprong moeten hebben, maar merk er nog weinig van…
Piekie, na de Mirena heb je meteen je natuurlijke cyclus weer terug.
Het kan zelfs zo zijn dat wanneer de mirena midden in je cyclus verwijderd wordt en je in de voorafgaande week geklust hebt, je al zwanger kunt zijn.
Het hormoonniveau in de Mirena is zo laag dat de eisprong niet persé onderdrukt hoeft te worden en het echt alleen als spiraaltje werkt.
Dit komt wel maar heel zelden voor dus ga er maar vanuit dat je na je eerste bloeding je oude cyclus weer terug hebt.
hoi meiden
Als jullie het goed vinden meld ook ik mijn eigen hier aan.
Ik zal eerst wat over mijn eigen vertellen.
Ik heet antoinette ben 25 jaar ben nu ongeveer 1.5 jaar getrouwd met de man waar ik alweer 9 jaar mee samen ben.
Wij zijn al wel even gestopt met de pil maar willen er nu echt voor gaan.
Hoop alleen dat ik snel een normale cyclus krijg want tot nu toe is ie nog heel onregelmatig.
We wachten maar af.
Groetjes antoinette
hallo antoinette
leuk, welkom!
ik wens je snel een regelmatige cyclus!
leuk dat je komt kletsen
en geloof mij, ik ben nu al verslaafd (hihi)
Welkom Piekie en Antoinette !!
Wordt nog een gezellig boeltje hier, jullie kunnen nu al niet stoppen met kleppen haha :mrgreen:
Beetje vreemd, sinds eergister dus gestopt met de pil, maar nog niet ongesteld? Heb natuurlijk 8 maanden doorgeslikt (ik kreeg menstruaties door de pil heen) misschien dat het nu even duurt voordat ik weer in m’n cyclus kom? Of ben ik gewoon al zwanger ofzo? Ik heb wel een beetje een buikje maar dat kan ook komen omdat ik hard mijn best doe om aan te komen… :think:
@ Dolfijntje, oehh wie weet, misschien ben jij wel de eerste van ons met een wondertje in je buik !! Enneuh over dat ‘meteen er voor gaan’ daar sluit ik me bij aan hoor, hoezo eerst wachten op je ritme? Als je raak hebt is het raak en ben je toch 9 maanden uit je ritme
@ Allemaal, hier geen buikpijn maar voor diegenen die dat wel hebben een dikke :-*
Ivyan
Na veel denken laat ik toch ook maar even horen. Ik slik al een poosje geen pil meer, beviel niet zo goed namelijk.
Nu zijn we echt zo ver dat we toch wel heel graag een kindje willen, maar de knoop door hakken is nogal eng. Ik ben in elk geval van plan gauw met foliumzuur te beginnen en dan zien we wel.
Ik maak me voorlopig eerst maar niet druk om mn cyclus, dat zit toch wel goed. Bovendien ben ik nog jong genoeg, dus maak me geen zorgen
leuk
het wordt nog drukker
spannende tijden zijn dit,
ik wens on sallen een 2008 kindje!
Welkom Antoinette en Mereltje!
Ivy, bij mij duurde het ook meestal wel een dag of 2 voor ik ongesteld werd, en vooral als je een poos doorgeslikt hebt kan dat wel even duren.
Succes met wachten…
Hier nog geen “tekenen” van eisprong, moet zeggen dat ik sowieso aan mijn lichaam nog niet kan merken dat ik gestopt ben, geen pijnlijke borsten of buik ofzo.
Dolfijntje, al nieuws?