Ja, dat is het nadeel. Ik heb nu wat gemaakt met photoshop, maar wellicht kan ik em ook wel in het programma paint maken. Dat staat standaard op elke computer met windows. Dat moet kunnen toch…
Eens kijken of ie het doet…
Dark Angel: Wat spannend!!! :dance:
Ik vind het wel heel knap dat je dan tot zondag kan wachten!!!
Juffie: Hoe gaat het bij jou? Al vorderingen?
Morgen is volgens het lijstje mijn NOD… Aaaaaahhhhhh!!! Heb wel testen in huis, maar ik denk dat ik nog even afwacht. Nogmaals mijn voorgevoel zegt dat ik niet zwanger ben of is dat misschien onbewuste zelfbescherming?? Ik denk dat ik het van mezelf nog niet mag verwachten…
Onze familie gaat een moeilijke tijd door en dan zou een zwangerschap natuurlijk fantastisch nieuws zijn, maar het voelt ook dubbel… Even uitleggen: Mijn moeder is onlangs zeer plotseling overleden. We hadden het niet zien aankomen en nu moeten mijn zussen en ik natuurlijk mijn vader opvangen en ons eigen verdriet verwerken. Mijn man en ik hadden al besloten (voordat mijn moeder ziek werd) om in 2008 voor een kindje te gaan en mijn moeder heeft in haar ziekbed nog aangegeven graag nog een baby te zien van ons. Daarom dubbel: het was de liefste wens van mijn moeder, maar ze mocht er niet meer bij zijn…
En natuurlijk kunnen we wel wat goed positief nieuws gebruiken!
Pfff… genoeg zwaar nieuws.
Over het aantal dagen werken:
Op dit moment werk ik 4 dagen omdat mijn werkgever, toen ik begon, niet wist of er genoeg werk was voor 5 dagen. Inmiddels is er meer dan genoeg werk, maar wil ik mijn vrije woensdag niet meer opgeven! Het is zo heerlijk om een dagje doordeweeks te hebben om het huis aan kant te brengen, uitgebreid met de hond te wandelen, lekker verse boodschappen te halen en wat tijd voor jezelf te hebben (lees: shoppen enzo haha)
Het liefst zou ik als er een kindje is… 3 dagen gaan werken, maar ik werk bij een jong en groeiend bedrijf, dus ik weet niet of ik mijn functie kan houden als ik maar 3 dagen werk! Maar dat zien we dan wel weer!
Nou dames, weer genoeg stof tot lezen…
Ik hou de berichten in de gaten! Groetjes!
Hmm, in paint wordt het niets… Echt een hoop geklungel :x
met paint wil niet, dan krijg je witte vlakken waar je op schrijft…
Imani spannend hoor als je een dag overtijd bent kan je altijd eens proberen te testen
Dat hoeftniet perse, er is een knopje dat je een doorzichtig tekstvak kan maken, maar het nadeelis dat als je later aanpassingen wilt doen in de tekst, je niet meer terug kan naar het oorspronkelijke tekstvak. Wordt dus een hoop gerommel...
@mereltje85 wrote:
@Goudvis wrote:met paint wil niet, dan krijg je witte vlakken waar je op schrijft… /quote]
Dat hoeftniet perse, er is een knopje dat je een doorzichtig tekstvak kan maken, maar het nadeelis dat als je later aanpassingen wilt doen in de tekst, je niet meer terug kan naar het oorspronkelijke tekstvak. Wordt dus een hoop gerommel…
ohw :mrgreen: ben niet zo handig met dat programma…
Nou wat we dan kunnen doen is het eerst bij de oude lijst houden want is ook niet leuk voor 1 persoon dat telkens te moeten aanpassen…
Loesje, m’n vorige zwangerschap heb ik wereldkundig gemaakt toen ik de 12 weken voorbij was. Alleen de opa’s en oma’s wisten het al eerder.
Had 1 bus op het toilet staan, de rest stond in het washok. En zoals ik al zei, de bussen werden opgehaald bij m’n moeder. Aangezien ik ze hier niet voor de deur wil hebben.
DarkAngel, tja ze zeggen een streep is een streep. Maar durf niet te zeggen of een digi dan zwanger aangeeft, misschien daarvoor toch nog een paar dagen wachten. Spannend!!!
Imani, heftig verhaal zeg, ook omdat je moeder graag nog een baby van jullie wou zien.
Morgen de NOD, spannend. Als je nog niet ongi bent, ga je dan al testen?
juffie, je zit vast op je werk, en als je klaar bent ren je nog ff naar de drogist om testen te halen :mrgreen:
Waar ben je???
Mereltje & Goudvis, dat ziet er toch al leuk uit
Imani, veel sterkte. :hug:
Wat een gedoe zeg, die MvM flessen. ik ben eigenlijk wel van plan mee te doen, maar hoe zou dat praktisch zijn… Ik woon in een enorme flat en kan ze moeilijk daar beneden ergens neerzetten (straks gooit de huismeester ze weg :mrgreen: dat zou zonde zijn). Maar goed, daar maken we ons dan wel weer druk over.
goudvis, ik vind het zelf niet zo’n punt als ik het lijstje steeds bij houd (vind het ook wel leuk om te doen), maar als anderen het graag ook willen aanpassen kunnen we best weer terug naar het gewone lijstje.
als je dat niet erg vind dan vind ik het ook prima
En als het vervelend begint te worden dan moet je het maar aangeven.
maar ik zag dat er nog 2 leeftijden ontbraken met het lijstje wat ik net had geupdate…
En wat zou je ervan vinden om een echte baby op de achtergrond? bijv die van anne geddes ofzo?
weet niet of dat ook lastig te doen is met dat programma?
imani, sterkte…
ik ken het gevoel ook een beetje. Mijn broer is nu bijna een half jaar geleden onverwachts overleden… en ik ben toch een beetje bang dat mijn ouders zullen schrikken met dit nieuws. Ze zullen heel blij zijn, maar misschien vinden ze dit te snel… vind het wel spannend wanneer we het gaan vertellen…
ik ga morgenochtend nog een keer met de test van kruidvat testen en wil dit weekend een digitale CB gaan gebruiken…
Darkangel, ook jij hebt een bijzondere situatie. Veel sterkte! Ik kan me wel voorstellen dat je ouders het best snel vidnen, maar ze zullen er vast ook blij mee zijn.
Goudvis, een ander plaatje is ook prima, ik zal bij een volgend lijstje es wat anders opzoeken. Het enige wat lastig kan zijn is de leesbaarheid van de tekst, maar dat is vast wel op te lossen. En als je een leuk plaatje tegen komt, pb de link maar hoor.
En het klopt dat niet alle leeftijden die jij in je laatste lijstje had erop staan. Je hebt em geupdate terwijl ik deze maakte
Ik zag dat piekie verhuist is naar de oktobermama’s, daar kletst ze nu mee. Ik hoop stiekem dat niet alle zwangeren meteen verhuizen :).
nee hoor, als ik echt zwanger ben zal ik hier natuurlijk ook blijven kletsen!
@mereltje85 wrote:
Darkangel, ook jij hebt een bijzondere situatie. Veel sterkte! Ik kan me wel voorstellen dat je ouders het best snel vidnen, maar ze zullen er vast ook blij mee zijn.
Goudvis, een ander plaatje is ook prima, ik zal bij een volgend lijstje es wat anders opzoeken. Het enige wat lastig kan zijn is de leesbaarheid van de tekst, maar dat is vast wel op te lossen. En als je een leuk plaatje tegen komt, pb de link maar hoor.
En het klopt dat niet alle leeftijden die jij in je laatste lijstje had erop staan. Je hebt em geupdate terwijl ik deze maakte
Ik zag dat piekie verhuist is naar de oktobermama’s, daar kletst ze nu mee. Ik hoop stiekem dat niet alle zwangeren meteen verhuizen :).
oeps :oops: had ik niet door… sorry
Ik zal eens even op zoek naar een plaatje dan bp ik hem wel even.
Wat jammer dat piekie verhuist is, ik hoop ook dat degene die zwanger worden hier ook blijven kletsen anders word het wel een beetje een kale boel dat zou jammer zijn.
@darkangel en imani :hug: dat is ook niet makkelijk als er net iemand is overleden het is dan ook wel fijn om weer uit te kijken naar zo`n wonder.
Ik vind het wel een mooi plaatje, het moet ook weer niet te druk worden, anders zie je niet meer wat er staat. Laat ik me er helemaal maar niet mee bemoeien, ik vind het al knap van mezelf dat ik hier emiticons tussen krijg :lol: (is wel een klein beetje overdreven hoor, kan ten slotte ook een blog maken )
:hug: voor imani en darkangel (en voor iedereen die m nodig heeft) Hartstikke heftig hoor, kan me voorstellen dat het lastig is, maar aan de andere kant ik het ook fijn als er weer een keer goed nieuws is nietwaar :hug:
Ik zat gister met mn man al helemaal te verzinnen hoe we het mn ouders en zus gingen vertellen als ik zwanger was. Nou ja ik was het aan het verzinnen en mn man vond het nog wel een beetje vroeg om daar al over na te denken :shifty: :? :lol:
Voor mn ouders is het hun 3e kleinkind en voor mn zus wel het eerste echte (schoonzus is toch anders :silenced: ) nichtje/neefje, maar die heeft zelf al 2 kinderen (jongen en meisje) dus een eerste wordt ons kind niet. Misschien als het een tweeling wordt dat het nog een eerste is :lol: Of een hermafrodiet (hoe schrijf je dat?) :lol: Maar alle gekheid op een stokje, volgens mij zien ze het allang veel eerder dat ik zwanger ben. Maar goed eerst nog maar ff zwanger zien te worden :?
ik was toch erg nieuwsgierig naar darkangel en juffie, dus even snel op werk ingelogd, jullie zijn alweer druk bezig met kletsen zeg :mrgreen:
@darkangel en imani, wat een verhalen zeg :hug: heel tegenstrijdig zo
@darkangel, een streep is een streep hoor, maar het is wel net zo spannend om idd zo’n test te hebben waar echt zwanger op staat
@loesje, hebben mijn vriend en ik het ook al een beetje overgehad :lol: mijn vriend kwam zelfs ook uit zijn eigen met een ideetje, is hij er toch wel meer mee bezig dan ik eigenlijk dacht haha
@mereltje en goudvis, ziet er goed uit zo met een plaatje erbij, jullie zijn er maar druk mee
@juffie, en en en en?
jammer dat piekie verhuist is, ik blijf wel lekker hier ook hangen als ik zwanger raak, vind het hier behoorlijk gezellig :mrgreen:
Ik ga dan gewoon bij beide kletsen dat kan dan ook toch
Wij moeten het er ook nog maar eens over hebben hoe we het gaan vertellen
het is het 10e kleinkind dan al
Dus ik denk gewoon tijdens een bakje koffie :mrgreen:
Heb ook ff geknutseld, maar ben er niet zo heel tevreden over :?
Aangezien het nu een beetje scheef staat.
Het orginele plaatje kan ik wel naar iemand toesturen, als jullie er verder mee willen gaan.
Zo had ik het ongeveer in gedachte.
ziet er mooit uit hoor!
alleen mij lijkt sorteren op NOD toch makkelijker
zo moet je echt kijken wie als eerste de NOD heeft…
Loesje, grappig om over na te denken inderdaad. Ik heb geen flauw idee hoe we het zouden gaan vertellen. Heb wel al genoeg gehoord over hoe mijn zwagers het hebben vertelt, maar ja, het is ook weer zo jammer om dat te pikken he. Bovendien wordt het aan die kant van de familie de (ff tellen…) 9e, dus in die zin niet helemaal speciaal meer.
Aan mijn kant zou het t eerste kleinkind enzo zijn. En ik weet nu al dat ze het helemaal geweldig gaan vinden, haha. Ik kan me al helemaal indenken hoe iedereen gaat reageren :mrgreen:
Goudvis, ik denk dat ik ook maar bij twee topics ga kletsen dan. Als we toch aan het KOKken zijn, moeten we het ook goed doen 8) En het is hier echt megagezellig, dus wil voorlopig nog niet weg (en wel zwanger worden), dus dan worden het gewoon twee draadjes.
Darkangel, ik wordt liever aangeduid met mijn naam dan met mijn NOD. Ik denk dat de meesten van ons wel laten weten als het eraan zit te komen
hihi met mijn vorige zwangerschap heb ik ook veel gekletst hier…
ik zit bij nog meer fora, dus het zal wel druk voor me worden!