Zijn er al januaristoppers?

Jee littlewonder, helemaal volgens het boekje! :dance: Nu nog volgens het boekje zwanger raken… :? :pray: Toch wat teleurgesteld? Zou ik wel zijn hoor, ook al ben ik normaal gesproken behoorlijk nuchter? Nou ja, als ik morgen of daarna ongesteld word ben ik in ieder geval niet de enige waarbij poging 1 is mislukt. Dát is dan wel weer een troost… :slight_smile: Een maand wachten is lang, maar over twee weken is het wél alweer klustijd, dat breekt mooi de maand!

Net heerlijk anderhalf uur gewandeld in het bos, alleen een fleecejackie aan, laat maar komen die lente!!!

Jammer littlewonder! Maar wel netjes op tijd, dus weet je wel dat alles “weer werkt”

Nu dus alleen nog spannend voor jou juffie! Of zijn er nog meer NOD’s dit weekend?

Volgens deze cyclus hebben wij as donderdag/vrijdag alweer de groene periode, das mooi snel! :smiley: Maar goed, houd ook in m’n achterhoofd dat het nu bv wel een cyclus van 30 dagen ofzo kan zijn.

Heb een clear blue test in huis en daar zitten volgens mij 2 teststaafjes in. Maar die zijn wel stukkie duurder dan 1 euro!

Vraag me ook af of het veel uitmaakt, maar je hebt wel hele gevoelige testen van matcare ofzo, waarmee je voor je nod al kunt testen.

Heerlijk weer, van mij mag de lente ook wel komen!! En morgen weer zo’n lekker dagje, ga dan denk ik lekker ff wandelen in het bos!

jammer littlewonder. Dat wordt weer een poosje geduld hebben enzo:)

Juffie, spannend hoor, ik ben heel benieuwd…

Hier zijn ook al testen in huis, door hubbie gekocht :mrgreen: Ik ben benieuwd wanneer ik ze kan gaan gebruiken.

Heerlijk weer is het he:) ik was gisteren een beetje jaloers op de kinderen op mijn werk, die konden wandelen. Ik had geen tijd :?

Ben vandaag heerlijk een stukje gaan fietsen met mn mannetje en we hebben ook nog even in onze tuin (in de blubber dus) gezeten. Verder heel wat geschilderd, dus we schieten lekker op!!

@toedels: Als er bij ons voor klaas gekozen wordt, dan blijft dat de hele zwangerschap klaas en hij. Behalve als wij ook mogen weten wat het wordt dan wordt het zij en meestal worden er zulke aparte namen gekozen dat die wel hij/zij kunnen zijn. En zeker niet de echte naam, die weten we pas als het geboren is.

Ben inmiddels lekker chagie dus verwacht deze week wel ongesteld te worden, mocht het dinsdag zover zijn, dan heb ik keurig een 28 daagse cyclus. Testen hebben we nog niet in huis, maar als we over 2 maanden voor het echie gaan, dan wil ik wel 2 testen in huis halen en zal dan ook bij 1 dag overtijd meteen gaan testen (hoe bedoel je desperate :wink: ).

Hier nog geen teken van :twisted: . Nog steeds geen zin in eten of zoetigheid. Chaggie altijd, nu niet! (oké, te verwaarlozen dan, want toen ik het tegen mannetje zei en hij antwoordde dat ik toch wel wat chaggie was de afgelopen dagen riep ik heel nijdig NIETES!!! :evil: :mrgreen: :mrgreen: …maar serieus, als ik eerlijk kijk is het echt niet zoals ik anders ben). Ben hard aan het werk, maar toch voel ik ieder steekje, krampje, druppeltje afscheiding. :wall: Hoeveel afleiding heb je nodig om er niet mee bezig te zijn?? Al denk ik wel dat het voor iedereen spannend is, deze tijd in de maand…? (Of misschien ben ik toch de enige die zo suf in elkaar steekt… :shifty: :mrgreen: )

Ik verwacht nog steeds wel dat ik ongesteld word, de dag is nog niet om. Maar als er morgen na mijn werk nog niets is ga ik een paar testjes kopen. Hoop stiekem óók dat het nog zover komt! :pray: En anders weet ik in ieder geval dat de boel werkt.

Vriendinnetje is deze week alweer 9 weken zwanger. Ik wil ook!! Ze had het geluk om in ronde 1 zwanger te raken, hoe groot is die kans… Ik gun het haar echt wel hoor. Maar ik wil OOK snel, gewoon omdat het me ontzettend leuk lijkt om een poos samen zwanger te zijn! :inlove: Andere vrienden zijn al anderhalf jaar aan het oefenen…pfff!

Nah, even naar het eten kijken en dan weer verder werken op m’n laptopje! Morgen weer werken!

zo het weekend is bijna weer voorbij wat gaat dat toch altijd weer snel…

Maar het kan niet snel genoeg gaan wat betreft de vruchtbare dagen pff was het maar zover vind het wachten op de nod altijd minder erg en sneller gaan dan het wachten op het ei…

@Darkangel was je bij de eerste snel zwanger? Nog 4dagen spannend :pray:

@juffie ik had voor nod niet zoveel symptomen maar misschien als ik meer was bezig geweest met zwanger kunnen zijndat ik het wat eerder gemerkt had want achteraf had ik toch wel dingen die erop wezen maar ik was er niet echt mee bezig.

Spannend juffie “geen bloed geeft moed” hoop zo voor je dat het raak is.

@menies hoop dat je cyclus gelijk beetje goed op de regel is dat zou wel prettig zijn…

Druk aan het klussen leuk wij mogen over een paar maanden klussen heb er heel erg zin in.

@piekie ik had je nog niet gefeliciteerd dus bij deze! gelijk in de eerste ronde?

@littlewonder mooi dat je cyclus gelijk goed is maar toch ook wel een kleine teleurstelling denk ik nou dan volgende ronde maar voor het roze!

waar heb je die testen besteld? dat klinkt niet gek.

:evil: :evil: kwamen vanochtend gezellig aan! Cyclus deze maand dus 27 dagen. Hoop dat het dus meteen goed is en niet opeens maand 2 heel raar gaat doen.

@ juffie: 3 van mn vriendinnen waren in ronde 1 zwanger :shifty: , één in ronde 2 en één in ronde 4, ook ''eén in ronde 8 - mk - ronde 9, maar bij de 2e ook in ronde 1. Echt ongeloofelijk. Vandaar dat wij echt willen wachten, we gaan er niet vanuit dat we de 1e ronde zwanger raken, maar we hebben het nu al zo vaak gezien dat het dus wel zo is. Ach geduld is een schone zaak :?

En door dit mooie weer krijgen we alleen maar meer baby kriebels :lol:

Mijn cyclus is de kluts kwijt denk ik.

Ik heb nu alweer het gevoel alsof ik ieder moment ongesteld kan worden :?

Ik verwacht dat dan ook binnen nu en 2 dagen te zijn :?

Nou ja, komt wel weer allemaal op rode hoop ik.

Dit is ook pas de eerste echte ronde want de vorige ronde kreeg ik vermoedelijk net ná mijn eisprong het goede nieuws dat we voor het echie mochten gaan, net te laat dus.

Dit is de eerste echt volledige ronde dat we konden klussen en nu zat ik met een flinke buikgriep rond mijn eisprong dus dat zal ook wel weer mis gegaan zijn :wink:

Maar we hebben geduld :mrgreen: ooit krijgt Chrisje een brusje :mrgreen:

Goedemiddag allemaal!

Wat een heerlijk weer, ik kan er alleen niet veel van genieten, binnen op kantoor kan ik alleen maar verlangend naar buiten kijken :mrgreen:

We zijn van het weekend weer druk opgeschoten met het huis, 's avonds gezellig weggeweest en zondag heb ik gezellig op de verjaardag van mijn zusje haar vriend gezeten. Laat thuis en ik ben eigenlijk wel behoorlijk kapot nu :?

nou ja, anderhalf uur en dan is de werkdag weer voorbij :slight_smile:

@juffie, spannend, vandaag nog steeds geen :twisted: ?

@rivella, geduld is een schone zaak zeggen ze :mrgreen:

wordt deze week volgens mij aardig druk met NOD’s spannend allemaal!

Mijn menstruatie is toch echt veranderd. Ik ben al 3 dagen echt ongesteld. Nu was ik altijd wel gewoon ongesteld maar niet zo ‘erg’. en ik helemaal niet gewend.

Maargoed, het zonnige weer is heerlijk inderdaad!

Soms twijfel ik best wel een beetje. Ons leventje loopt nu eigenlijk prima. Waarom een kindje erbij? Maar aan de andere kant is het natuurlijk wel geweldig, en daarom gaan we er ook zeker voor. Maar soms zijn er wel de twfijels.

En Juffie???

Hallo meiden,

Heb nog niet alles gelezen maar denk dat wij ook wel klaar zijn voor nummer 2. Dus… mag ik met jullie meeschrijven?

Liefs Helma

Tuurlijk mag je meeschrijven Helma, welkom!!

Littlewonder, ook mijn ongi is heftiger als met pil, hoort er bij denk ik. Ben het sinds woe en nu de 1e dag dat het wat minder wordt. Moet ook wel, want vanaf do is het groen licht voor ons!! :wink:

Rivella, een brusje, wat grappig, nog nooit zo gehoord :smiley: Jammer van deze ronde!

Loesje, 27 dagen is een mooie 1e cyclus zeg!

En juffie??

Helma, welkom. Je hebt al een zoon/dochter? Hoe oud is die al?

littlewonder, het lijkt mij ook niet gek dat het nu zonder pil heftiger is. Toen ik met de pil begon werd het bij mij namelijk minder heftig. Na het stoppen trouwens niet heel veel meer geworden.

Rivella, jammer hoor, dat het nu waarschijnlijk nog niet zo ver is. Maar weer afwachten he…

Juffie, een spannende dag vandaag. Ik ben erg benieuwd (en de rest vast ook)…

Helma, welkom :mrgreen:

@Summer, ik zeg wel brusje omdat we nooit zeker kunnen zijn van het geslacht maar ik meen toch met 90% zekerheid te kunnen zeggen dat Chris een broertje krijgt :wink:

Ik heb ook een hele sterke voorkeur voor nog een ventje, misschien stuit dat sommigen voor de borst, sorry daarvoor maar ja, mijn gevoel kan ik niet uitzetten op dat gebied.

Een meid zal natuurlijk net zo geliefd en welkom zijn hè :mrgreen:

Oh ja, waar bestellen jullie goedkope online testen??

Ik heb al eens gegoogled maar de allergoedkoopste heb iknog niet gevonden :stuck_out_tongue:

Hihi, ik zei toch dat het over zou zijn met mijn forumverslaving na het weekend…werk is weer begonnen! :mrgreen: Maarre, 's avonds kom ik gewoon kijken en schrijven hoor!

Hier nog geen teken van :twisted: …voel nog steeds van alles, maar nog geen kramp die overeenkomt met de kramp die ik bij de pil altijd had als ik ongesteld moest worden. Misschien is dat nu ook veranderd?? Denk echter eerder dat ik mijn darmen voel, heel laag, hoef nog steeds véél minder vaak naar het toilet voor een ‘grote boodschap’ (ik zeg het al netter hè? :silenced: :mrgreen: ) Ook veel te vrolijk vergeleken met bijna-ongesteld-worden afgelopen jaren en geen trek in zoet, in tegendeel, heb al dagenlang week nauwelijks trek in iets.

Na mijn werk om twee minuten voor zes nog snel een test gekocht. Als er vanavond en vannacht nog geen :twisted: zijn aangekomen ga ik morgenvroeg een testje doen. Het zal vast niet, maar you’ll never know… En als de :twisted: komen werkt dat tenminste, ook wel zo prettig.

(Maar heeeeeeel stiekem vind ik het toch wel erg spannend! :oops: )

Rivella, ik heb eigenlijk ook stiekem voorkeur (voor een meid dan). Ik weet niet zo goed waarom, kan alleen bedenken dat ik bij de kinderen op mijn werk makkelijker om kan gaan met meiden (of met jongens die een beetje meisjesachtig zijn). Met jongens-jongens heb ik nooit zo’n klik.

Ik vind het zelf niet echt leuk om dat te denken en te zeggen, maar ik kan het moeilijk veranderen. En ook met een jongen zou ik errug blij zijn, dus ik maak me maar niet te druk.

hoe komt et dat je zo zeker bent van een broerjte? Gevoel?

Juffie, kan me vorostellen dat het spannend is :slight_smile:

De zekerheid van dat gevoel komt voort uit een paar dingen.

Ik ben helemaal geen meisjes mama, ik smelt niet weg bij het zien van roze jurkjes en strikjes en maillootjes.

Dat kan natuurlijk vernaderen als toch blijkt dat we ooit een meid zullen krijgen…maar ik denk het niet :wink:

Daarbij heb ik een aantal vriendinnen met een “6e zintuig” :wink: die allemaal zeggen dat er een ventje voor ons aan komt :inlove:

Ik ben redelijk nuchter op dat gebied maar ik kan me wel helemaal vinden in hun “voorspellingen” :wink:

Straks ff een traphekje ophalen in Eindhoven, Chris krijgt komend weekend zijn peuterbed en dan wil ik er voor zorgen dat hij niet zomaar van de trap af kan kukelen.

Het is echt een koopje :mrgreen:

Morgen maar eens kijken of mijn gevoel over mijn cyclus klopt.

Rivella, ik ben benieuwd. We zullen het merken over een poosje, hoop ik :slight_smile:

Maarreh, als je van roze moet houden om een meid te krijgen, dan krijg ik alleen jongens :shock:

Volgens mij zwagers wordt ons oudste kind een dochter (dat zou een mooie lijn maken in de geboortevolgorde van de kids in de familie) :roll:

Mag ik even de onuitstaanbare moeder uithangen die haar kind overal wil showen??

:inlove: :stuck_out_tongue:

En dan ook meteen maar even een hobby van me:

Fotobewerking :mrgreen:

Buiten fotograferen en het bewerken van foto’s ben ik ook vaak bezig met tekenen en schilderen, hoewel dat in de toekomst ws wel op een laag pitje komt te staan :wink:

Zo, weten jullie meteen wat meer van me dan alleen dat we voor een 2e gaan :wink:

Spannend Juffie!!! Duim voor je!

Ook ik heb wel een klein beetje voorkeur voor een meisje, en m’n man voor een jochie, haha! Maar weet ook zeker dat ik superblij zou zijn met een jochie hoor!

Rivella, wat een schatje!!! super hoor! leuk gedaan ook! daar mag je trots op zijn hoor!