ik heb buikpijn
en heb nergens zin in
hormonen hormonen ze maken me GEK :twisted:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
sorry lieve ikke, hihi had je toch dit topic opgezocht ik vondt het anders niet errug hoor wat gemopper
:-* :-* voor jou voor het snel zwanger mogen zijn …
Ikke voor jouw :-*
dank je, lieve meiden :-*
:-* :-* :-*
Ik zit er doorheen. Heb me de hele week giga voorbij gelopen, en veel te veel hooi op de vork genomen. Heb de pest in over alles wat er is gebeurd, en volgens mij are the hormons kicking in, want ik wil alleen maar huilen…
It’s one of those days. Denk dat ik me maar verstop in het zwarte huis onder mijn dekbed.
Oh meid,
wat kun je je ellendig voelen he? Maar voel je je echt beter in je zwarte huis onder je dekbed? Ik heb het van de week opgelost door lekker geld uit te geven aan een dvd-serie van desperate housewives. Lekker op de bank, gechocolateerde pepernoten erbij en kijken. Jezelf verwennen door te relaxen en de boel de boel te laten. Maar ja, dat werkte bij mij.
Hoop dat je zwarte huis snel wat grijzer zal worden…
Liefs
Ineke
Ik ben ook weer eens toe aan een dip dag… Was een paar dagen over tijd, maar net op het moment dat ik echt begon te twijfelen kwamen de rooie :evil: :evil: :evil: duiveltjes weer. Ja hoe naïef kun je zijn hé, na twee jaar nix, me toch nog weer laten foppen door mijn eigen lichaam…
in al de jaren dat ik nu bij de ““vrouwen”” hoor is het maar 4 a 5 x dat het op “tijd” was, nu ook weer in geen velden of wegen te bekennen.Weet dat ik het niet ben, maar toch weer die twijfel, de wens, de hoop ow ik word er gek van en dat samen met de dagelijkse ellende :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
GGGRRRRRRR.
Nou ja zo maar naar een afspraak waarvan ik weet dat het niet goed uit zal vallen(dietiste en niets afgevallen alleen maar gesnaaid).
We zullen zien wat de toekomst brengt.
Ik baal dat mijn follikels niet groeien. Ik wil dit allemaal achter de rug hebben,ggggrrrrr
Heb ook keilast van mijn onderrug, al een week ofzo!
Krijg een brief van mijn werkgever dat ik en mijn kinderen van harte zijn uitgenodigd voor een sinterklaas feest.
Ik moet wel op een lijst invullen wat mijn kinderen graag willen krijgen van de sint. De lijst moet deze week door iedereen ingeleverd zijn.
:evil:
Ik heb erg de neiging om hem in te leveren met: In verband met onvruchtbaarheid geen kinderen. Graag de eventuele kado’s naar een goed doel.
Of ben ik weer eens te :evil:
Is het nou zoveel moeite om alleen personeel met kinderen zo’n brief te sturen?
Meid, ik snap je wel. Maar het probleem is dat de hele wereld niet stilstaat bij het feit dat kinderen niet vanzelfsprekend zijn. Tenzij je zelf met het bijltje hebt gehakt. Ik hoor dagelijks dat mensen zich verwonderen over wat wij allemaal doormaken, omdat het voor hun zo vanzelfsprekend is.
Neem het ze niet kwalijk, ze doen het niet expres.
:-* Pebble
@T@mmie wrote:
Krijg een brief van mijn werkgever dat ik en mijn kinderen van harte zijn uitgenodigd voor een sinterklaas feest.
Ik moet wel op een lijst invullen wat mijn kinderen graag willen krijgen van de sint. De lijst moet deze week door iedereen ingeleverd zijn.
:evil:
Ik heb erg de neiging om hem in te leveren met: In verband met onvruchtbaarheid geen kinderen. Graag de eventuele kado’s naar een goed doel.
Of ben ik weer eens te :evil:
Is het nou zoveel moeite om alleen personeel met kinderen zo’n brief te sturen?![]()
Ik met mijn persoontje? zou het wél gedaan hebben!!! Ow ja echt waar hoor, en dan zal ik ook een doel opgeven, tja waar zijn ze mee bezig ???
Ikzelf heb ook nog wel wat wensen voor de sint!!! Hoef er maar 1 eigenlijk!!! zucht, zucht, zucht, zucht…
zucht
Wat een gezeik met dat werk zeg. Ik ben aan het reintegreren van een burn-out. Dit doe ik op een andere werkplek als de mijne. Ik heb aangegeven dat ik na 6 jaar dezelfde tent te hebben gerund, wel wat anders wil, ook omdat ik in mijn eigen toko eigenlijk niet terugkan.
Komen ze met Utrecht op de proppen, dat is dus 1,5 uur heen en 1.5 uur terug met de trein voor mij. Wij werken tot minimaal 18.00, houdt in dat ik om 19.45-20.00 thuis ben, moet eten, sporten en sociaal leven bijhouden. Ik heb dus als voorwaarde gesteld dat ik dan 2 vaste dagen wil dat ik tot uiterlijk 17.00 werk, zodat ik mijn prive-leven kan houden.
Ik investeer in eigen tijd bijna 15 uur p.w. extra, en daar gaan ze niet mee akkoord. Ben dan niet flexibel! :wall:
Ik heb gezegd dat er 1 ding is wat ik geleerd heb de afgelopen 5 maanden, en dat is dat ik nu naast mijn priveleven een baan wil hebben en niet naast bij baan een priveleven! Ik ben tenslotten niet voor snot thuis komen te zitten.
Nu willen ze, omdat er bij mij in de regio bijna geen functies vrij zijn voor mij, mij naar een replacement buro sturen. Krijg 6 maanden begeleiding en ga dan voor een baan buiten mijn bedrijf. Ik moest daar maar eens over denken. Voel me inmiddels haast verplicht omdat er geen opties zijn…
DUS, omdat ik NU eens voor mezelf kies, en dus een paar randvoorwaarden heb, en hun geen goed alternatief kunnen bieden, zou ik dus min of meer mijn baan moeten opgeven.
Wat zijn de consequenties op termijn als ik geen geschikt werk vind?
Heb wel een huis, en misschien straks een kindje…
Maak me zo’n zorgen, liep vanmorgen huilend over straat op weg naar mijn werk. Ik kan niet meer, heb 2 emmies in mijn buik waar ik op moet letten, ben volledig gestressed, en toen ik voor de deur stond werd ik misselijk van ellende. Toen heeft mijn vriend me naar huis gestuurd.
Dinsdag heb ik afspraak bij personeelszaken, en volgende week zondag weet ik pas of we zwanger zijn of niet. Want dan verandert de zaak nog meer. Want wie neemt tegenwoordig een zwangere aan, en waar blijf ik dan binnen mijn huidige bedrijf??
zucht
He meid, wat een ellende. Ik heb hetzelfde meegemaakt… Maar bij mij is het erg goed gekomen! Ik werkte in een supermarkt, werd depressief en was er 2 jaar tussenuit. Veel strubbelingen met mijn baas (omdat hij zich niet goed had vezekerd). Ik zou uiteindelijk niet terug kunnen komen omdat de werkrelatie verstoord zou zijn. Ik werd afgekeurd maar heb doorgevochten en hard aan mijzelf gewerkt. Vaak moeten vragen om een herkeuring! Werd weer volledig goedgekeurd en mijn baas moest me terug nemen zeg maar. Maar ondertussen wilde ik daar zelf echt niet meer werken en ben op zoek gegaan naar iets anders. Het werd een baan als verpleegkundige in de psychiatrie, werken en leren! Het is me gelukt, heb nu een fijne baan en verdien ook nog eens meer, kom met een voldaan gevoel thuis en voel me zoveel sterker! Later zei mijn baas dat hij veel respect voor mij had omdat ik zo had gevochten!
Ik ben dus echt voor mijezelf gaan staan en dat kun jij ook, daar ben je hard mee bezig. Het is voor hun een verlies als je gaat maar voor jou alleen maar winnen. Probeer daarin te geloven.
Er zijn veel mogelijkheden wat betreft werken en leren wanneer je bijv. helemaal iets anders wil.
kies voor jezelf. Gaat goed komen!
Hoop dat je super zwanger bent en je daar op kunt gaan richten!
Hele dikke knuffel van
Ineke
Hey Ineke, ik zou me dolgraag willen laten omscholen.
Ik zou graag iets doen in de psychische hulpverlening of onderwijs.
Helaas heb ik dus diploma’s op het gebied van hotelmanagement.
Ben al wel aan het orienteren geweest, maar het is zo duur, moet minder gaan werken en dan stage lopen. Weet niet of we dit financieel nu trekken…en of ik dit nu trek.
we hebben zoveel tegenslag gehad.
Bij de BBL contstructie solliciteer je bijv. bij een psychiatrisch ziekenhuis (GGZ) en als je aangenomen wordt krijg je meteen het minimumsalaris en elk jaar gaat dit omhoog. Dan moet je geloof ik 6 maanden naar school en daarna ga je aan het werk (praktijkstages) op verschillende afdelingen. Na je diplomering heb je vaak baangarantie en blijf je dus in dienst van het ziekenhuis. Dat betekent dus dat je gewon de hele tijd verdient. Wel moet je tijdens je opleiding 100% werken…in het laatste jaar kon ik 90% gaan werken en dat doe ik nu nog steeds.
De moeite waard om uit te zoeken. Je hebt als vooropleiding alleen maar mavo-D nodig! Ik zat in de klas met koks, vertegenwoordigers etc. etc. iedereen liet zich omscholen dus.
Kan me voorstellen dat dit voor extra stress zorgt!
liefs
Ineke
Hier ben ik ook weer om te zeuren. Vandaag tweede bezoek aan fertiliteitskliniek gehad, en bij daar kwam ineens het bericht dat er geen één goed zaadje bij mijn man te vinden is. Terwijl dit vorig jaar nog wel het geval was. Dit kwam dus behoorlijk onverwachts. Ze gaan nu nog wel even deze maand afmaken om mijn cyclus te volgen, maar wat verder?
Ik heb het vandaag ook nog eens ontzettend druk, dat ik niet eens even 10 minuten heb om toe te geven aan de huilbui die ik aan het inhouden ben
Maar goed ik ga weer verder, dit typen heeft al iets opgelucht!
Groetjes T@mmie
Jeetje mina zeg!!! Nou, daar mag je zeker over zeuren. Hoop dat ze iets voor jullie kunnen doen!!!
Ik heb ook nog wel iets te zeuren.
Rij nu al 3 weken elke dag langs een huis die nog steeds omringt is door roze (inmiddels lege!) ballonnen, vlaggetjes, etc. etc.
Mag het ietsje minder?? Alsof ze het je in willen wrijven ofzo.
Snap dat je super blij bent, maar je kunt ook overdrijven!
Zo!
Gr.
Ineke