Is het misschien een idee om hier ook een zeurtopic te starten? Ik zag het in de huiskamer maar ik durfde daar niet zo goed te zeuren dat ik vandaag een onzettende baaldag heb. Omdat iemand in mijn omgeving zwanger is en daar alleen maar last van blijkt te hebben…
En dan ook nog zeggen :“nou als ik jou was zou ik er maar blij om zijn dat je er geen last van hebt, van die misselijkheid enzo”. Ik denk dat we allemaal wel eens van die dagen hebben dat je gewoon graag even je ei kwijt wilt, het is soms zo oneerlijk ook. … Maar om daar nou iedereen mee lastig te vallen in de huiskamer vind ik ook zo sneu voor de zwangere dames daar…
nou meis, ik vind het een goed idee!
Vandaag hoorden wij via een emailtje dat mijn schoonzus zwanger is. Altijd geroepen geen kinderen voor mij, en dan poef zwanger!! Ggrgr je feliciteerd ze, maar eigenlijk meen je er helemaal niks van! Bah!!
Liefs Verwachtingsvol
dus eigenlijk wil je een speciaal zeurtopic voor de niet zwangere, en dan met name diegene die al heel lang bezig zijn
Goed idee! :thumbup:
Hebben we ons eigen zeurcluppie hier!
Hier eigenlijk niks te zeuren. We zitten nu even in een rustperiode voordat we weer verder gaan met de 9e IUI-poging. We hebben net een huis gekocht, dus daar hebben we het druk mee. Als dat allemaal klaar is, gaan we weer verder met het zwanger worden. Volgende week wel het intakegesprek voor IVF, dus spannend. Maar voor de rest gaat het wel goed.
En we mogen hier toch ook zeuren over andere zaken dan het zwanger worden? Ik ben benieuwd, dames!
Zeur ze allemaal & misschien tot gauw! :mrgreen:
Groetjes,
Jippie
Ja een zeur topic waar we kunnen zeuren over onze dipdagen zonder andere mensen te kwetsen. Kan natuurlijk ook over andere dingen gaan.
Zo’n topic kan ik in iedergeval één keer per maand wel gebruiken
Groot gelijk, T@mmie! Hier snapt iedereen je, en kwets je niemand. Dus dat is wel fijn!
En hopelijk heb je binnenkort dit topic niet meer nodig, meid! :-*
Groetjes,
Jippie
Prima idee, en men hoeft het niet te lezen, als men niet wil, dus kan het ook niet echt storend voor een ander zijn…
Soms als ik met mensen om me heen praat, voel ik soms bezwaard om dingen te zeggen, omdat ze dan mss denken; heb je dr weer…
Kijk, en wij zitten toch allemaal op hetzelfde bootje, als iemand het begrijpt…
Ik heb op dit moment alleen niets te zeuren, we kabbelen beetje door zo.
Pebble
Ik ben die regen nu wel zat! Ik heb een ik-dag vandaag, en wilde lekker een stuk gaan fietsen en winkelen, maar het regent hier steeds!
Op mijn werk is het 1 grote ramp en vallen de slachtoffers met stress en problemen met bosjes, en ik moet me daar niet druk over maken volgens de bedrijfsleider!!! Er zitten nb vrienden van me tussen! Hoe word ik zo ooit niet meer overspannen.
Zo, de eerste klaagzang is van mij! En ik zit nog steeds in mun pyama, want ik heb nu nergens zin meer in.
Goed zo Pebble! Maak er een lekkere ik dag van. Gewoon in je pyama blijven zitten op de bank, lekker boek erbij, kopje thee enz…of een lekker dvd’tje opzetten ofzo, dan word de regen buiten ook een stuk leuker :lol:
Sterkte meid!
Groetjes T@mmie
Pebble, je woont in gelderland, mischien ook in de buurt van zutphen???
kan ondertussen met je mee praten, wordt door ziek van de regen, vandaag al weer!!!
kom zo toch niet aan mijn tuin toe!!!
Maar verder ga ik niet zeuren en doe de dingetjes binnen wel, wordt dat ook is extra schoon en er moet nog genoeg geschildert worden(wonen nog niet zo lang hier en komen er niet altijd aan toe)
groetjes annie
pfffffffff,
dit moet toch de leukste dag van mijn leven worden??? Vandaag de terugplaatsing, dus ik wil zon, zon en nog eens zon en blijheid en leuke kleren aan (positiekleding ofzo, om te oefenen) en allemaal vrolijke mensen om me heen!!! En sinds ik uit bed ben heeft het alleen nog maar geregend! #^&@#^$#
En ik heb t gevoel alsof ik al een maand niet naar de wc ben geweest… (wie o wie raakt ook geobstipeerd van progestan??? :wall: )
En ik zit hier maar heeeeeeeeeeel alleen in mn huiskamer, nog ff en ik doe de verwarming aan… brrrr
he famke!
ik zag er ook enorm zwanger uit na de tp, door alle hormonen, verstopping, etc had ik echt een enorme buik!
hopen dat ie blijft…!
bij mij is ie weer weg, maar dat ws dan nog tenminste het goede nieuws 8)
Helaas geen zon op deze z.g mooiste dag van je leven. Ach, en uiteindelijk schijnt de zon toch in je hart???
wat een wijsheid.
Ik loop inmiddels ook met dikke trui…terwijl ik zulke leuke nieuwe zomerkleren heb gekocht laatst. Nee, weer in het vieze vette ouwe vod. Dat zit toch het lekkerst.
Annie, ik woon bij Arnhem. Is ffies de andere kant op. Wij hebben nu vakantie en gaan gezellig 60 m2 laminaat leggen op zolder! HOIHOI.
Dus ik klus met je mee.
En ik weet ook niet wat we moeten eten vanavond. Heb alleen maar snaai zin, en geen zin in de schijf van 5. Liever een bamischijf…haha
he famke!
ik zag er ook enorm zwanger uit na de tp, door alle hormonen, verstopping, etc had ik echt een enorme buik!
hopen dat ie blijft…!
bij mij is ie weer weg, maar dat ws dan nog tenminste het goede nieuws 8)
Mijn beurt om even te klagen hier. Ik heb fibromyalgie en erg last van mijn bekken. Nu heb ik een zittend beroep en werk ik maar 2 dagen. Dat is redelijk vol te houden. Maar omdat mijn collega’s met vakantie waren heb ik de afgelopen 4 weken veel meer gewerkt, waardoor ik deze week dus ben ingekakt. Ik kon dinsdag met geen mogelijkheid mijn bed uitkomen van de pijn. Dus maar ziek gemeld. Nu meld ik me vandaag weer beter, omdat ik morgen graag wil werken en verteld mijn baas em dat ze me heeft doorgestuurd naar de bedrijfsarts wegens mijn problematisch ziekteverzuim!!! Ik kan me daar zo kwaad om maken!!! Ik werk me uit de naad voor ze, doe alles en dan krijg ik dit!
grrrr… de volgende keer ga ik dus echt niet weer extra werken. ZE lossen het maar anders op!
Zo, dat moest er even uit. En oja, mijn ziekenhuisbezoekjes moet ik ook maar in mijn eigen tijd doen. Daar mag ik dus geen vrij voor vragen!!! En ik werk nota bene in een ziekenhuis!!! :wall:
(okee, dat kan ook wel…werk tenslotte maar 2 dagen…maar toch!)
Zo das even genoeg Liefs, lissie
Kan me voorstellen dat je baalt.
blijf voor jezelf opkomen!
Pebble
Hoi meiden,
Wij hebben buren naast ons die nooit iets met kinderen te maken wilden hebben en nu ineens is de biologische klok gaan tikken bij haar en gaan ze ervoor. Ze is gestopt met de pil en is alles al aan het kopen inclusief babykamer…ik heb ze gewaarschuwd dat het ook wel eens anders kan lopen en dat dan de telleurstelling zo groot is als het niet meteen lukt maar dan krijg je te horen ja maar het kan ook in 1x raak zijn nou sorry hoor daar kan ik ff niet tegen ze zien zelf hoe moeilijk het bij ons gaat. Ik vindt dit echt een hele domme actie…ik wordt echt gek als het ze straks nog lukt ook.
Gr,
Marientje
Erg hé zulke mensen. Ik had ook een collega die de hele kinderkamer al gekocht had. Het bleek in haar geval het toch langer te duren. Ze heeft toen gelogen tegen de huisarts en gezegd dat ze al een jaar bezig was (was eigenlijk 6 mnd). Dus kreeg ze een verwijzing voor het ziekenhuis. Ach sommige mensen denk ik dan maar.
Liefs Moirah
Idd, sommige mensen snappen het niet! En je hebt er aso’s tussen.
Lekker laten gaan Marientje. En als het helemaal tegen zit, is ze vast ook nog heel snel zwanger! Bah. :oops: :wall: :wall:
Een zeurtopic, wat fijn :oops:
Ik zeur niet zoveel… althans niet en public, want dan voel ik me zo stom :oops:
Van de week zei een kennis “ach die prikjes, niet voor bibberen! Een bevalling is 1000X erger, kun je vast wennen”
(is zelf in 1 keer “normaal” zwanger geraakt :think: )
:wall: :wall:
Echt ik wil niet zielig gevonden worden omdat ik IVF moet ondergaan, maar dit is ook wel het andere uiterste zeg… Pffff tuurlijk is een bevalling weet ik het hoeveel keer erger, mag HOPEN dat ik dat ooit meemaak… :doh:
(en ik ben dus zelf behoorlijk positief over het prikken en de ivf… dus ik DOE niet eens negatief… Dus die opmerking sloeg helemaal op bagger… maar enfin…)
Lucht best op, dit zo neer te zetten :oops: